Recrutare

Jobs

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro

Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal

Titlu Key Account Representative AV
Categorii IT, Vanzari
Locația Bucharest
Detalii

Sales Representaive B2B (Hunting & Farming experience in Audio Video)

Our client is a leading Distributor and Integrator on Romanian market for audio-visual and security & safety solutions.
Excellent start if you are familiar with the AV industry and/or some of our brands Sony, Panasonic, Extron, Mitsubishi, Polycom, Cisco, Infocus, etc.

Requirements:

  • Proven work experience as a sales representative (1, 2 years) in the same or similar sector;
  • Excellent knowledge of MS Office;
  • Willingness to learn the know how of the industry specifics;
  • Familiarity with Business Relationships Management and Customer Relationships Management practices along with ability to build productive business professional relationships;
  • Highly motivated and target driven with a proven track record in sales;
  • Excellent selling, communication and negotiation skills;
  • Prioritizing, time management and organizational skills;
  • Ability to create and deliver presentations tailored to the audience needs;
  • Relationship management skills and openness to feedback;
  • BS/BA degree or equivalent.

What You Will Do

  • Present, promote and sell products/services using solid arguments to existing and prospective customers;
  • Perform cost-benefit and needs analysis of existing/potential customers to meet their needs;
  • Establish, develop and maintain positive business and customer relationships;
  • Reach out to customer leads through cold calling;
  • Expedite the resolution of customer problems and complaints to maximize satisfaction;
  • Achieve agreed upon sales targets and outcomes within schedule;
  • Coordinate sales effort with team members and other departments;
  • Analyze the territory/market’s potential, track sales and status reports;
  • Supply management with reports on customer needs, problems, interests, competitive activities, and potential for new products and services.

What you will get?

  • Access to professional inside and abroad training with reputable AV manufacturers;
  • Fixed salary based on your skills and work experience plus a sales commission based on your results;
  • Mobile, laptop, auto, etc.

APPLY



Titlu Specialist Vanzare Biochimist
Categorii Tehnic, Vanzari
Locația Bucuresti / Cluj / Timisoara / Iasi
Detalii

Specialist Vanzare Biochimist – Aparatura de laborator

Divizii: Imunologie/Genomica (Bucuresti/Cluj/Timisoara/Iasi )

Compania are sediul in Bucuresti si comercializeaza la nivel national aparatura de laborator pentru diverse domenii: cercetare dezvoltare, analize fizico- chimice, biologie cat si reactivi de laborator aferenti echipamentelor comercializate.

Firma doreste sa atraga in echipa de vanzare 2 specialisti/biochimisti (din locatiile mentionate), cu abilitati de relationare si comunicare, care sa acopere vanzarile si suportul pe aplicatiile echipamentelor comercializate, aferente celor doua divizii: Imunologie si Genomica.

Cerinte:

  • Absolvent de medicina, biologie/ biotehnologii;
  • Dorinta de dezvoltare pe zona vanzarilor, pentru cei care au activat intr-un laborator (se ofera traininguri in afara tarii, la producatori renumiti din domeniu);
  • Experienta de lucru in laborator, de preferat in domeniul imunologiei, anatomiei patologice si/sau biologie moleculare genetica- reprezinta avantaj;
  • Excelente abilitati de comunicare, prezentare si cunostinte in domeniul biochimiei;
  • Experienta in vanzare aparatura de laborator si substante specifice- reprezinta un plus;
  • Cunostinte de limba engleza (va participa la trainingurile sustinute de producatorii straini in afara tarii);
  • Experienta de lucru cu aparate si substante de laborator;
  • Abilitati de organizare si comunicare cu colegii si superiorii;
  • Dispus sa faca deplasari frecvente pe teren pentru prezentarea produselor si instruirea beneficiarilor;
  • De preferat permis de conducere categoria B.

Descrierea jobului:

  • Promovarea produselor pentru Divizia Imunonogie(echipamente pentru imunohistochimie, imunocitochimie, FISH, recativi si consumabile de laborator) sau pentru Divizia Genomica(echipamente pentru biologie moleculara si genetica,  reactivi si consumabile de laborator);
  • Intocmirea ofertelor comerciale si tehnice pentru produsele aflate in portofoliu;
  • Disponibilitrate mare de a calatori in vederea promovarii produselor;
  • Disponibilitate de a participa la cursuri de instruire organizate de producator, in vederea specializarii si perfectionarii;
  • Instruirea beneficiarului cu privire la modul de utilizare al produselor si instrumentelor specifice pentru fiecare divizie;
  • Intocmirea si actualizarea bazei de date cu clienti.

Ofera:

  • Pachet salarial negociabil in functie de experieta in domeniu;
  • Specializari si traininguri in afara tarii;
  • Logistica necesara oferiata de firma;
  • Bonusuri si prime in functie de realizari.

APLICA



Titlu Digital Marketing Administrator
Categorii Marketing
Locația Bucharest
Detalii

Digital Marketing Administrator

Our client is a leading Distributor and Integrator on Romanian market for audio-visual and security & safety solutions.

Please share samples of your work by including a portfolio or links to your published articles along with your application.

You will be:
Responsible for the day-to-day management and growth of social media presence across the primary social channels, which includes monitoring, engaging and posting content. Also responsible for all the website content.

What You Will Do:

  • Create and schedule Social Media campaigns,
  • Create, publish and distribute company’s newsletters (including whitepapers, guides, infos) based on integrated vision in collaboration with other departments;
  • Create and publish the company’s promotions, including banners, announcements, news, etc., building on integrated vision in collaborating with other departments;
  • Experience with SEO to manage all search engine optimization and marketing activities such as: content strategy, link building and keyword strategy to increase rankings on all major search networks;
  • You will also manage all campaigns on Google, Facebook.

Requirements:

  • Experience on a similar position;
  • Experience with Social- Media, Content Management Systems (e.g. WordPress, Joomla, magento);
  • Experience with SEO and keyword research, google analytics, google Adwords;
  • University degree in Marketing, Journalism, Communications or related field;
  • Excellent writing and editing skills in English & Romanian;
  • Team spirit, creative thinking & new ideas;
  • Writing from an end-user perspective rather than a product perspective;
  • Living in the End-User Space;
  • Medium level knowledge of browsing applications, photoshop and / or other photo editors / text editors.

Company offers real challenges, a lot of work, motivating salary and good career development possibilities.

APPLY



Titlu Junior Content Editor – online experience for audio-video products
Categorii Marketing
Locația Bucuresti
Detalii

Junior Content Editor – online experience for audio-video products

Our client is an Integrator for audio-visual and security & safety solutions. We are looking for a Content Editor to research, write and publish online content.

If you have excellent writing and editing skills and some experience managing editorial calendars, we’d like to meet you. Please share samples of your work by including a portfolio or links to your published articles along with your application.

Content Editor responsibilities include:

  • Documents the company’s products by providing the relevant description and input of necessary data;
  • Documents the company’s solutions and ensures their succinct and effective presentation from the perspective of the visitor;
  • Creates, publishes and distributes company newsletters (including whitepapers, guides, infos) based on integrated vision in collaboration with other departments;
  • Creates and publishes the company’s promotions, including banners, announcements, news, etc., building on integrated vision in collaborating with other departments.

Requirements:

  • Excellent writing and editing skills in English & Romanian;
  • Team spirit, creative thinking & new ideas;
  • Writing from an end-user perspective rather than a product perspective;
  • Living in the End-User Space;
  • Medium level knowledge of browsing applications, photoshop and / or other photo editors / text editors;
  • Experience with Content Management Systems (e.g. WordPress, Joomla, magento);
  • Familiarity with SEO and keyword research;
  • University degree in Marketing, Journalism, Communications or related field.

Company offers real challenges, a lot of work, motivating salary and good career development possibilities.

APPLY



Titlu Asistent Operational Junior
Categorii Secretariat
Locația Bucuresti
Detalii

Asistent Operational Junior (cu sau fara experienta)

Compania distributie un premium brand american de produse parafarmaceutice (suplimente si produse cosmetice) in retea de magazine de profil, situate in mall-urile din Bucuresti & tara.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate (limbi straine, marketing, comunicare etc);
  • Experienta pe o pozitie similara- reprezinta un plus;
  • Cunostinte de limba engleza la nivel bun (scris, citit, vorbit);
  • Abilitati de operare PC (MS Office);
  • Persoana organizata, atenta la detalii, capabila sa lucreze atat individual cat si in echipa;
  • Persoana empatica si comunicativa, deschisa sa asimileze informatii noi si sa le aplice in vederea indeplinirii obiectivelor asumate.

Responsabilitati:

  • Activitati adminsitrative si de suport pentru departamentul operational;
  • Verificarea si traducerea din engleza in romana etichete de produse;
  • Intocmire dosare pentru notificare de produse;
  • Introducere/intretinere de continut pe site-ul companiei ( adaugare de produse, modificare de pret, poze, descrieri de produse, etc);
  • Diferite rapoarte necesare in Excel;
  • Relatia cu furnizorii, realizare comenzi necesare;
  • Contabilitate primara, operare de extrase;
  • Verificare intrari si iesiri din gestiune.

Oferta:

  • Contract de munca norma intreaga;
  • Locatie centrala Piata Victoriei;
  • Program de lucru 9-18.00;
  • Posibilitati reale de dezvoltare profesionala in cadrul companiei.


Titlu Tehnician Laborator – testare materiale de constructii
Categorii Tehnic
Locația Bucuresti
Detalii

Tehnician Laborator – testare materiale de constructii

Compania face parte dintr-un grup international de firme, lider in domeniul serviciilor de tesatare analitica, pentru domenii variate de activitate. Compania ofera conditii optime de munca, un climat propice dezvoltarii profesionale alaturi de o echipa internationala de profesionisti.

Cerinte:

  • Studii medii/superioare in domeniu;
  • Experienta minim 3 ani pe o pozitie similara intr-un laborator sau in productie;
  • Cunoștințe tehnice de specialitate specifice activitatii de laborator;
  • Cunoștințe de utilizare a calculatorului (MS Office);
  • Cunoștințe de limba engleză – minim mediu si/sau limba franceza –avantaj;
  • Aptitudini practice, acuitate vizuala ridicata, rapiditate, atentie distributiva, capacitate rapida de identificare, clasificare si organizare;
  • Comunicativ, dispus pentru a asimila rapid și prompt noutatile din domeniu;
  • Disponibilitate la deplasări pt stagiile de training.

Responsabilitati: 

  • Indeplinirea activităţilor specifice laboratorului de testare a materialelor de constructii cu respectarea normelor, sistemelor si standardelor de calitate si siguranta in conformitate cu documentele de referinţă;
  • Asigura aplicarea corecta a tuturor procedurilor si instructiunilor de lucru ale proceselor si lucrarilor in conformitate cu metodele si regulamentele grupului;
  • Răspunde direct pentru volumul, exactitatea, calitatea si securitatea activitătii la locul de munca, parte din fluxul operational in care este activ si in proiectele in care este implicat. 

Oferta:

  • Posibilitati reale de dezvoltare profesionala in cadrul unei companii multinationale;
  • Salariu negociabil in functie de experienta.


Titlu Inginer Instalatii HVAC pentru cladiri comerciale
Categorii Tehnic
Locația Bucuresti
Detalii

Inginer Instalatii HVAC pentru cladiri comerciale

Companie multinationala specializata pe executie lucrari de instalatii pentru retaileri mari si cladiri de birouri. Compania ofera sanse reale de dezvoltare profesionala unui specialist cu experienta pe aceasta nisa de activitate.

Important: Preferam candidati din Bucuresti dispusi la deplasari in functie de proiecte.

CERINTE:

  • Facultatea de instalatii pentru constructii;
  • Experienta in specialitate: minim 3 ani proiectare instalatii HVAC + minim 2 ani suport tehnic executie instalatii HVAC;
  • Experienta in proiecte cu o complexitate mare tip- cladiri de birouri sau centre comerciale;
  • Disponibilitatea la deplasari in Bucuresti si tara, in functie de proiecte;
  • Cunostinte avansate Microsoft Office si AutoCAD;
  • Cunostinte de limba engleza;
  • Permis conducere categoria B.

RESPONSABILITATI:

  • Asigura suport tehnic in santier la toate proiectele derulate, pentru personalul tehnic din Departamentul Implementare;
  • Activeaza in cadrul Departamentului Tehnic si este in subordinea Directorului Tehnic;
  • Analizeaza cerintele tehnice ale proiectului, liste de cantitati pentru verificare coerenta / functionalitate solutie tehnica;
  • Identifica solutii tehnice pentru Departamentul Implementare si recomanda furnizori de echipamente;
  • Asigura suportul tehnic in procesul de selectare a furnizorilor de echipamente, inclusiv respectarea cerintelor din caietul de sarcini.

OFERTA:

  • Posibilitati reale de dezvoltare profesioanala;
  • Salariul se va negocia in functie de experienta;
  • Bonusuri pe proiecte;
  • Logistica necesara derularii activitatii;
  • Cazare si diurna in deplasari.


Titlu Recruiter Senior / Headhunter – servicii B2B (Iasi)
Categorii Resurse Umane
Locația Iasi
Detalii

Recruiter Senior / Headhunter – servicii B2B (Iasi)

Compania angajatoare este un furnizor de servicii B2B forte diversificat care functioneza in Europa de Est de 11 ani.
In prezent echipa de resurse umane a companiei este in cautarea unui senior recruiter, cu experienta complexa pe diverse domenii de activitate, care sa se alature echipei din Iasi.

Cerinte:

  • Experienta minim 5 ani pe o pozitie similara (recrutare & headhunting pentru diverse domenii de activitate);
  • Cursuri in domeniul HR (reprezinta avantaj);
  • Abilitati de utilizare PC (MS Office);
  • Engleza si franceza nivel mediu- reprezinta avantaj;
  • Persoana organizata, capabila sa lucreze individual cat si in echipa pentru indeplinirea obiectivelor;
  • Capacitate de a gasi solutii noi si de a gestiona procesele intr-un mod optim;
  • Persoana placuta, cu abilitati de comunicare.

Responsabilitati:

  • Activitati de recrutare personal de la A-Z pentru specialisti diversi – nivel mediu si seniori;
  • Utilizeaza toate canalele: media, online etc.  pentru identificarea personalului necesar, conform planificarilor;
  • Se incadreaza in termenele de calitate si timp ale proiectelor.

Oferta:

  • Salariu negociabil (3000-4000 lei net);
  • Bonuri de masa, bonusuri trimestriale de performanta;
  • Reduceri la diferite servicii;
  • Contract de munca, perioada nedeterminata;
  • Program de lucru L-V, 8h/zi;
  • Locatie job, Iasi, zona Pacurari.


Titlu Consultant Vanzare parafarmaceutice
Categorii Vanzari
Locația Bucuresti, Timisoara, Cluj
Detalii

Asistent vanzare / Biochimist (student sau absolvent)

Promovare si distributie brand american de produse parafarmaceutice (suplimente si produse cosmetice) in retea de magazine de profil, situate in mall-urile din Bucuresti, Cluj si Timisoara.

Angajatorul ofera posibilitatea dezvoltarii profesionale celor care au studii in domeniul biochimiei/biotehnologii si siguranta alimentara/domeniul medical/farmaceutic, precum si celor care sunt pasionati de domeniul naturist si detin cunostinte teoretice in domeniu.

Descrierea postului:

  • Activitate de consultanta pentru clientii magazinelor- situate in mall-uri;
  • Actioneaza in scopul atingerii obiectivelor de vanzare;
  • Este responsabil pentru calitatea consilierii clientilor in magazin;
  • Incasare numerar, emitere bonuri fiscale, facturi etc;
  • Evidenta incasarilor.

Cerinte:

  • Studii superioare sau medii finalizate in domeniul biochimiei, biotehnologii si siguranta alimentara, farmaceutic, medicinei veterinare, in domeniu-cosmetic sau nutritie- reprezinta un real avantaj ;
  • Experienta pe o pozitie deconsultant vanzare suplimenti, produse cosmetice, asistent farmacie, beauty advisor, inginer chimist, promoter produse cosmetice, beauty adviser etc;
  • Cunostintele in domeniul biochimiei, farmaceutic, cosmetic, medicinei naturiste reprezinta un real avantaj;
  • Limba engleza nivel mediu/bun;
  • Capacitate de planificare si organizare.

Beneficii:

  • Munca intr-o echipa tanara, dinamica, ambitioasa;
  • Posibilitatea dezvoltarii carierei in cadrul unei companii de succes;
  • Pachet salarial format din: parte fixa+ comision din vanzari + bonus in functie de performanta;
  • Programe de training.

 



Titlu Electrical Design Engineer office buildings / retail / residential
Categorii Constructii, Tehnic
Locația Bucuresti
Detalii

Electrical Design Engineer office buildings / retail / residential

Our client, an international multi-disciplinary consultancy business, undertakes design on a wide range of business sectors including: office building, retail, residential, education, industrial, leisure and some secure government projects.

Requirements:

  • Demonstrable previous design experience in electrical engineering, in the same business sectors: office buildings, retail etc.;
  • Excellent command of the English language.
  • Excellent command of 2D AutoCad or other software 2D, 3D etc.;
  • Experience of detailed co-ordination with other design disciplines (Architecture, Structural, Electrical, Mechanical);
  • Demonstrable experience and understanding of integrated buildings design;
  • Demonstrate proactive approach to continuous professional development;
  • A genuine interest in sustainable design and low energy buildings;
  • Experience in delivering projects from inception to completion, through your own efforts and those of your team;
  • Familiarity with site practices, and experience of inspections and surveys.

Responsibilities:

  • Produce & amend technical drawings using software appropriate to the discipline and project (2D AutoCAD; 3D software Revit, MagiCAD or similar);
  • Liaise and collaborate with other members of the design team over queries or issues relating to drawings, and assist with resolution;
  • Assist colleagues with work across other offices and disciplines as necessary;
  • Follow project management, QA, environmental and health and safety procedures;
  • Produce engineering designs, engineering calculations and specifications, using appropriate technical software;
  • Assist at project site visits, performing tasks as required.

Company offers real challenges, a lot of work, motivating salary and good career development possibilities.



Joburi 1-10 din 212

Categorii Joburi

SSL Certificate

Joburi noi, active:

© 2018 Recrutare QLT Group | Confidențialitate și Cookies | Protecția datelor

Acest website folosește cookies proprii cât și plasate de terți pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare si a analiza traficul pe site în scopuri de publicitate. Pentru a vă exprima consimțământul privind acceptarea tuturor cookie-urilor de pe site-ul nostru dați click pe DE ACORD. Puteți schimba oricând setările cookies în browser-ul dvs. Pentru detalii, accesati Politica privind confidenţialitatea şi Cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close