Recrutare

Jobs

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro

Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal

Titlu Coordonator Licitatii
Categorii Achizitii, IT, Management, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Coordonator Licitatii

Companie de integrare si distributie audio-video, cu peste 10 ani experienta si mii de proiecte de succes, cu parteneri globali de top ce asigura calitate fara compromis pentru solutii audio-video, videoconferinta, integrare, automatizare si securitate.

Descrierea postului:

  • Identificarea licitatiilor la nivel national ce corespund companiei.
  • Preanaliza Documentatiilor de atribuire (clarificari necesare si/sau a motivelor de contestare).
  • Intocmirea documentatiei pentru participarea la licitatii, inclusiv a raspunsurilor la solicitarile de clarificare.
  • Redactarea ofertelor tehnice si economice ale companiei, in colaborare cu celelalte departamente.
  • Colaborarea cu departamentul de legal/restul departamentelor in vederea intocmirii notificarilor prealabile si/sau a contestatiilor in cadrul procedurilor de atribuire in lucru.
  • Mentinerea legaturii cu autoritatile contractante sau cu organizatorii licitatiilor pe parcursul derularii procedurilor aferente.
  • Acordarea de asistenta in perioada post-licitatie (fie monitorizarea contractelor castigate, fie demararea si gestionarea contestatiilor in numele companiei).
  • Gestionarea catalogului de produse al companniei, publicarea produselor si/sau serviciilor in catalog si actualizarea periodica a acestuia.

Cerinte generale:

  • Absolvent de studii superioare, preferabil domeniul economic sau drept
  • Experienta relevanta in domeniul licitatiilor publice minim 2 ani
  • Cunostinte bune privind legile si reglementarile romanesti in domeniul achizitiilor publice;
  • Capacitatea de a organiza procesele de ofertare/achizitii;
  • Cunostinte solide privind utilizarea sistemului SEAP si a semnaturii electronice;
  • Persoana organizata, capabila sa se impuna, cu capacitate de analiza si sinteza, atitudine proactiva, orientare puternica spre rezultat si termene, abilitati de comunicare si negociere;
  • Managementul si motivarea echipei, abilitati de leadership;
  • Disponibil la program prelungit si la deplasari in interes de serviciu in tara;
  • Limba engleza nivel avansat, scris/citit/vorbit;
  • Cunostiinte operare PC nivel avansat: outlook, aplicatii office, aplicatii ERP etc.
  • Permis categoria B, disponibilitate de a calatori.

APLICA



Titlu Secretara – Bucuresti
Categorii Secretariat
Locația Bucuresti
Detalii

Secretara – Bucuresti, sector 1, metrou Jiului

Companie angajatoare activeaza de 18 ani in domeniul HORECA, avand un portofoliu impresionant de clienti din Bucuresti si tara (hoteluri, restaurante si cafenele).

Cerinte:

  • Studii medii/superioare;
  • Experienta pe o pozitie similara reprezinta avantaj;
  • Cunoștințe bune de limba engleza scris/citit/vorbit;
  • Cunoașterea avansata a pachetului Ms Office;
  • Bune abilitați de comunicare, diplomație, vocabular elevat, capacitate de organizare, învățare si planificare.

Responsabilitati:

  • Urmărirea stadiului de implementare a deciziilor luate de managerul direct;
  • Managementul documentelor companiei;
  • Se ocupa de traducerea anumitor documente când situația o cere;
  • Administrarea apelurilor si a corespondentei cu partenerii straini sau locali ai firmei;
  • Coordonarea activităților de protocol;
  • Coordonarea activităților de deplasare a personalului companiei;
  • Gestionează și urmărește soluționarea reclamațiilor primite;
  • Oferă suport pentru echipa logistică, ocazional când activitatea o cere;
  • Oferă suport pentru echipa ce se ocupa de relația cu clienții când activitatea o cere.

Oferta:

  • Contract norma intreaga, program 9-18 (l-v);
  • Salariu 1700 lei net + bonuri de masa;
  • Decont transport si asigurare medicala.

APLICA



Titlu Contabil Junior – Bucuresti
Categorii Economic
Locația Bucuresti
Detalii

Contabil Junior – Bucuresti, sector 1, metrou Jiului

Companie angajatoare activeaza de 18 ani in domeniul HORECA, avand un portofoliu impresionant de clienti din Bucuresti si tara (hoteluri, restaurante si cafenele).

Cerinte:

  • Studii medii sau superioare de preferat in domeniu;
  • Experienta pe o pozitie similara reprezinta avantaj;
  • Pentru cei fara experienta, este necesar sa aiba cunostinte teoretice de contabilitate;
  • Cunostinte de utilizare a unui program contabilitate;
  • Cunostinte bune de operare PC ( MS Office);
  • Persoana analitica, organizata si autodidacta;
  • Capacitate de a lucra cu termene limita.

Responsabilitati:

  • Introducerea facturilor in gestiune, intocmirea NIR-urilor;
  • Emitere comenzi, avize si facturi catre clienti;
  • Verificare solduri clienti, furnizori, avansuri, stocuri de marfa;
  • Gestionare contracte de vanzari;
  • Intocmirea declaratiei INSTRATAT;
  • Sprijina departamentul financiar contabil in indeplinirea sarcinilor.

Oferta:

  • Contract norma intreaga, program 9-18 (L-V);
  • Salariu 1800 lei net + bonuri de masa;
  • Decont transport si asigurare medicala.

APLICA



Titlu Sef Departament Ofertare – instalatii pentru constructii
Categorii Achizitii, Constructii, Management, Tehnic, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Sef Departament Ofertare – instalatii pentru constructii

Clientul este antreprenor general pentru instalatii Electrice, HVAC si Sanitare ce implementeaza proiecte electro-mecanice „la cheie” pentru: centre comerciale, cladiri de birouri, hale industriale etc. Important: cautam candidati cu studii in domeniul instalatiilor si cu expertiza solida pe nisa aceasta de activitate si in ofertare.

Responsabilitati:

  • Coordonarea echipei de ofertare;
  • Analiza planuri, caiet sarcini, liste cantitati;
  • Identificare furnizori de materiale si subcontractori pentru executie lucrari;
  • Analiza ofertelor de la furnizori din punct de vedere tehnic si financiar in vederea participarii la licitatii;
  • Intocmire business plan (buget) pe proiect;
  • Optimizarea ofertei;
  • Analiza proiect contract;
  • Participare la negociere si semnare contract;
  • Identificare noi clienti.

Cerinte:

  • Minim 10 ani de activitate pe nisa aceasta de activitate;
  • Experienta minim 3 ani intr-o firma de instalatii, pe segmentul ofertare si pe o pozitie similara;
  • Absolvent Facultate instalatii pentru constructii- obligatoriu;
  • Limba Engleza – foarte bine;
  • Cunostinte avansate MS Office (Excel – foarte bine);
  • Permis conducere.

Oferta:

  • Pachet salarial motivant.

APLICA



Titlu Tehnician Servisare si Instalare Echipamente HORECA
Categorii Tehnic
Locația Bucuresti
Detalii

Tehnician Servisare si Instalare Echipamente HORECA (cuptoare, plite, masini de gatit, grill-uri, unitati frigorifice)

Companie angajatoare activeaza de 18 ani in domeniul HORECA, avand un portofoliu impresionant de clienti din Bucuresti si tara (hoteluri, restaurante si cafenele).

Cerinte:

  • Studii tehnice medii absolvite (electrica, instalatii, mecanica);
  • Experienta in domeniul tehnic si pe un post similar (serviare, instalare echipamente);
  • Carnet auto categoria B (de preferat);
  • Disponibilitate la deplasari frecvente la sediul clientilor din Bucuresti 70% dar si tara;
  • Abilitati bune de organizare, indemanare si orientare catre client;
  • Disponibilitate la program prelungit (dupa caz).

Responsabilitati:

  • Deplasarea la sediul clientului pentru instalare, punere in functiune si servisarea echipamentelor HORECA (cuptoare, plite, masini de gatit, grill-uri, unitati frigorifice etc.);
  • Utilizarea echipamentelor tehnice in derularea activitatii.

Oferta:

  • Salariu negociabil intre 2500-3000 lei in functie de experienta;
  • Bonuri de masa, asigurare medicala si transport;
  • Program: 8:30-17:30 sau 9.00-18.00 (L-V).

APLICA



Titlu Tehnician Service Echipamente Audio-Video
Categorii IT, Tehnic
Locația Bucuresti
Detalii

Tehnician Service Echipamente Audio – Video

Companie de integrare si distributie audio-video, cu peste 10 ani experienta si mii de proiecte de succes, cu parteneri globali de top ce asigura calitate fara compromis pentru solutii audio-video, videoconferinta, integrare, automatizare si securitate.

Daca va incadrati criteriilor si oferta salariala este in regula, va invitam sa ne transmiteti cv-ul detaliat!

Descriere job:

  • Raspunde de inregistrarea corecta a incidentelor/ echipamentelor service in aplicatia de ticketing/ suport helpdesk a companiei.
  • Respecta fluxul de service si procedurile companiei.
  • Participa active la diagnosticarea echipamentelor aflate in service (1st line of support) si administreaza tickete in aplicatia de support a companiei.
  • Verifica componente in baza procedurilor standard sau sub indrumarea inginerului de service.
  • Participa la interventii remote si/sau la sediul clientului organizate de managerul direct.
  • Executa operatiuni specifice pe bancul de service.
  • Se preocupa de pregatirea spre livrare a echipamentelor incluzand etichetare, marcare, decolmatare, etc.
  • Se preocupa de actualizarea permanenta a fisei de service aferenta echipamentului.
  • Raspunde de buna functionare, curatenie si organizare a unitatii de service pentru productivitate maxim.
  • Raporteaza managerului de service.

Candidatul ideal:

  • Experienta intr-un domeniu similar.
  • Absolvent studii medii cu profil tehnic.
  • Notiuni de baza despre electrica si electronica.
  • Notiuni de baza despre sisteme de operare, drivere, aplicatii diverse.
  • Cunoaste si a utilizat echipamente tehnice de genul: statie de lipit, multimetru, alte echipamente specifice.
  • Cunostiinte despre tehnica audio-video.
  • Limba engleza nivel mediu (documentatii disponibile doar in limba engleza).
  • Persoana indemanatica, intuitiva si organizata.

Oferta:

  • Contract de munca.
  • Salariu fix 2500 lei net.
  • Decontare Transport.
  • Bonusuri pentru performanta.

APLICA



Titlu Coordonator Promovare Medicala
Categorii Comunicare, Farmacii, Management, Marketing
Locația Bucuresti
Detalii

Coordonator Promovare Medicala – premium brand paraframaceutic

Compania promoveaza un brand premium american de produse parafarmaceutice (suplimente nutritive) in retea de magazine de profil, situate in mall-urile din tara, in lanturile de farmacii si la medici.

Cerinte:

  • Studii superioare in domeniul medical / farmaceutic (obligatoriu);
  • Experienta pe un post similar;
  • Persoana organizata, dinamica si orientata pe indeplinirea obiectivelor;
  • Abilitati de comunicare si relationare;
  • Disponibilitate la deplasari;
  • Cunostinte de operare PC MS Office;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Limba engleza nivel bun.

Responsabilitati:

  • Organizeaza si coordoneaza activitatea echipei de promovare medicala;
  • Participa la stabilirea si implementarea strategiei de vanzari si marketing a brandului de produse parafarmaceutice premium;
  • Participa activ in procesul de recrutare si selectie si raspunde de formarea echipei de reprezentanti medicali;
  • Stabileste targetele de vanzari pentru divizia medicala si gestioneaza bugete;
  • Raspunde de evaluarea si analiza rezultatelor, luand masuri pentru cresterea eficientei activitatii de promovare;
  • Realizeaza rapoarte privind vanzarile si marja realizate;
  • Promoveaza produsele companiei catre medici, farmacisti si alte categorii de specialist din institutii private si publice;
  • Identifica si dezvolta proiecte noi, participa la evenimente medicale de profil.

Oferta:

  • contract permanent de munca si/sau prestari servicii (dupa caz);
  • pachet financiar negociabil;
  • posibilitati de dezvoltare profesionala alaturi de o echipa profesionista;
  • promovare premium brand american cu vechime pe piata internationala.

APLICA



Titlu Key Account Representative AV
Categorii IT, Vanzari
Locația Bucharest
Detalii

Sales Representaive B2B (Hunting & Farming experience in Audio Video)

Our client is a leading Distributor and Integrator on Romanian market for audio-visual and security & safety solutions.
Excellent start if you are familiar with the AV industry and/or some of our brands Sony, Panasonic, Extron, Mitsubishi, Polycom, Cisco, Infocus, etc.

Requirements:

  • Proven work experience as a sales representative (1, 2 years) in the same or similar sector;
  • Excellent knowledge of MS Office;
  • Willingness to learn the know how of the industry specifics;
  • Familiarity with Business Relationships Management and Customer Relationships Management practices along with ability to build productive business professional relationships;
  • Highly motivated and target driven with a proven track record in sales;
  • Excellent selling, communication and negotiation skills;
  • Prioritizing, time management and organizational skills;
  • Ability to create and deliver presentations tailored to the audience needs;
  • Relationship management skills and openness to feedback;
  • BS/BA degree or equivalent.

What You Will Do

  • Present, promote and sell products/services using solid arguments to existing and prospective customers;
  • Perform cost-benefit and needs analysis of existing/potential customers to meet their needs;
  • Establish, develop and maintain positive business and customer relationships;
  • Reach out to customer leads through cold calling;
  • Expedite the resolution of customer problems and complaints to maximize satisfaction;
  • Achieve agreed upon sales targets and outcomes within schedule;
  • Coordinate sales effort with team members and other departments;
  • Analyze the territory/market’s potential, track sales and status reports;
  • Supply management with reports on customer needs, problems, interests, competitive activities, and potential for new products and services.

What you will get?

  • Access to professional inside and abroad training with reputable AV manufacturers;
  • Fixed salary based on your skills and work experience plus a sales commission based on your results;
  • Mobile, laptop, auto, etc.

APPLY



Titlu Specialist Vanzare Biochimist
Categorii Tehnic, Vanzari
Locația Bucuresti / Cluj / Timisoara / Iasi
Detalii

Specialist Vanzare Biochimist – Aparatura de laborator

Divizii: Imunologie/Genomica (Bucuresti/Cluj/Timisoara/Iasi )

Compania are sediul in Bucuresti si comercializeaza la nivel national aparatura de laborator pentru diverse domenii: cercetare dezvoltare, analize fizico- chimice, biologie cat si reactivi de laborator aferenti echipamentelor comercializate.

Firma doreste sa atraga in echipa de vanzare 2 specialisti/biochimisti (din locatiile mentionate), cu abilitati de relationare si comunicare, care sa acopere vanzarile si suportul pe aplicatiile echipamentelor comercializate, aferente celor doua divizii: Imunologie si Genomica.

Cerinte:

  • Absolvent de medicina, biologie/ biotehnologii;
  • Dorinta de dezvoltare pe zona vanzarilor, pentru cei care au activat intr-un laborator (se ofera traininguri in afara tarii, la producatori renumiti din domeniu);
  • Experienta de lucru in laborator, de preferat in domeniul imunologiei, anatomiei patologice si/sau biologie moleculare genetica- reprezinta avantaj;
  • Excelente abilitati de comunicare, prezentare si cunostinte in domeniul biochimiei;
  • Experienta in vanzare aparatura de laborator si substante specifice- reprezinta un plus;
  • Cunostinte de limba engleza (va participa la trainingurile sustinute de producatorii straini in afara tarii);
  • Experienta de lucru cu aparate si substante de laborator;
  • Abilitati de organizare si comunicare cu colegii si superiorii;
  • Dispus sa faca deplasari frecvente pe teren pentru prezentarea produselor si instruirea beneficiarilor;
  • De preferat permis de conducere categoria B.

Descrierea jobului:

  • Promovarea produselor pentru Divizia Imunonogie(echipamente pentru imunohistochimie, imunocitochimie, FISH, recativi si consumabile de laborator) sau pentru Divizia Genomica(echipamente pentru biologie moleculara si genetica,  reactivi si consumabile de laborator);
  • Intocmirea ofertelor comerciale si tehnice pentru produsele aflate in portofoliu;
  • Disponibilitrate mare de a calatori in vederea promovarii produselor;
  • Disponibilitate de a participa la cursuri de instruire organizate de producator, in vederea specializarii si perfectionarii;
  • Instruirea beneficiarului cu privire la modul de utilizare al produselor si instrumentelor specifice pentru fiecare divizie;
  • Intocmirea si actualizarea bazei de date cu clienti.

Ofera:

  • Pachet salarial negociabil in functie de experieta in domeniu;
  • Specializari si traininguri in afara tarii;
  • Logistica necesara oferiata de firma;
  • Bonusuri si prime in functie de realizari.

APLICA



Titlu Digital Marketing Administrator
Categorii Marketing
Locația Bucharest
Detalii

Digital Marketing Administrator

Our client is a leading Distributor and Integrator on Romanian market for audio-visual and security & safety solutions.

Please share samples of your work by including a portfolio or links to your published articles along with your application.

You will be:
Responsible for the day-to-day management and growth of social media presence across the primary social channels, which includes monitoring, engaging and posting content. Also responsible for all the website content.

What You Will Do:

  • Create and schedule Social Media campaigns,
  • Create, publish and distribute company’s newsletters (including whitepapers, guides, infos) based on integrated vision in collaboration with other departments;
  • Create and publish the company’s promotions, including banners, announcements, news, etc., building on integrated vision in collaborating with other departments;
  • Experience with SEO to manage all search engine optimization and marketing activities such as: content strategy, link building and keyword strategy to increase rankings on all major search networks;
  • You will also manage all campaigns on Google, Facebook.

Requirements:

  • Experience on a similar position;
  • Experience with Social- Media, Content Management Systems (e.g. WordPress, Joomla, magento);
  • Experience with SEO and keyword research, google analytics, google Adwords;
  • University degree in Marketing, Journalism, Communications or related field;
  • Excellent writing and editing skills in English & Romanian;
  • Team spirit, creative thinking & new ideas;
  • Writing from an end-user perspective rather than a product perspective;
  • Living in the End-User Space;
  • Medium level knowledge of browsing applications, photoshop and / or other photo editors / text editors.

Company offers real challenges, a lot of work, motivating salary and good career development possibilities.

APPLY



Joburi 1-10 din 219

Categorii Joburi

SSL Certificate

Joburi noi, active:

© 2018 Recrutare QLT Group | Confidențialitate și Cookies | Protecția datelor

Acest website folosește cookies proprii cât și plasate de terți pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare si a analiza traficul pe site în scopuri de publicitate. Pentru a vă exprima consimțământul privind acceptarea tuturor cookie-urilor de pe site-ul nostru dați click pe DE ACORD. Puteți schimba oricând setările cookies în browser-ul dvs. Pentru detalii, accesati Politica privind confidenţialitatea şi Cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close