Recrutare

Jobs

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro

Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal

Titlu recrutare Expert Contabil (Adunatii Copaceni/Giurgiu)
CategoriiEconomic
LocațiaBucuresti, Adunatii Copaceni jud. Giurgiu
Detalii

Expert Contabil (Adunatii Copaceni/Giurgiu)

Angajatorul este o companie romaneasca cu vechime de 18 ani in piata constructiilor. Ofera servicii in domeniul sortarii agregatelor minerale si productiei de betoane, fiind situata in Jud. Giurgiu, Comuna Adunatii Copaceni.

Oferta:

  • Locatie firma: Jud, Giurgiu, Adunatii Copaceni;
  • Program L-V 8 h/zi + 1 h pauza de masa (9-18 sau 8-17.00);
  • Contract de munca, norma intreaga, perioada nedeterminata;
  • Salariu negociabil 5000-6000 lei net + tichete de masa si decont transport;
  • Logistica necesara: masina, telefon si laptop.

Cerinte:

  • Experienta pe un post similar, cuprinzand toate aspectele financiar- contabile;
  • Studii superioare in domeniul economic si atestat de expert contabil;
  • Bune cunostinte de operare Ms Office si a programelor de contabilitate: Softeh – PAAContab, PAAGestoc, PAAGemfix;
  • Cunostiinte de legislatie contabila, financiara, fiscala;
  • Carnet auto categoria B.

Responsabilitati:

  • Contabilizeaza si inregistreaza extrasele de cont de la banci;
  • Contabilizeaza si inregistreaza operatiunile si documentele legate de leasing, reevaluari, rezerve, capital si alte fonduri;
  • Contabilizeaza si inregistreaza salariile personalului;
  • Efectueaza componente ale soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora;
  • Efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, verifica si regleaza balantele de verificare lunare ;
  • Listeaza si indosariaza registrul Carte Mare, balantele, jurnalele auxiliare;
  • Completeaza lunar Registrul Jurnal pe baza jurnalelor auxiliare;
  • Completeaza trimestrial sau de cate ori este cazul Registrul de Evidenta Fiscala;
  • Completeaza anual Registrul Inventar;
  • Stabileste impozitele de plata (exclusiv cele legate de salariile personalului) si intocmeste declaratiile privind impozitul pe profit;
  • Efectueaza toate operatiile necesare inchiderii exercitiului financiar si intocmeste proiectul situatiilor financiare semestriale si anuale;
  • Supravegheaza arhivarea documentelor cu care lucreaza, conform atributiilor;
  • Tine legatura cu Administratia Financiara si colaboreaza cu seful ierarhic in cazul controalelor.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Project Manager lucrari publice de apa si canalizare
CategoriiConstructii, Management
LocațiaBucuresti
Detalii

Project Manager lucrari publice de apa si canalizare

Companie multinationala, contractor general specializat pe executie lucrari de instalatii electrice si mecanice pentru centre comerciale, cladiri de birouri, hale industrial si proiecte edilitare alimentari cu apa.

Cerinte:

  • Studii superioare – Facultatea de instalatii pentru Contructii;
  • Experienta in specialitate: 8-10 ani Site Manager / Project Manager, cu accent pe proiecte edilitare- lucrari de apa si canalizare;
  • Cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, AutoCAD, Primavera , Microsoft Project;
  • Coordonare proiecte publice complexe;
  • Cunoştinţe de limbă engleză (citit, scris, vorbit);
  • Permis conducere categoria B.

Responsabilitati:

  • Coordoneaza executia lucrarilor publice de alimentari cu apa conform graficului de execuţie;
  • Coordoneaza echipa de proiect si stabileste responsabilitatile si prioritatile;
  • Asigura relatiile intre toti intervenantii din cadrul proiectului;
  • Monitorizeza  activitatile de SSM si Quality control;
  • Intocmeste si urmareste graficele de executie;
  • Intocmeste si monitorizeza cash flow-ul proiectului;
  • Analizează planurile şi asigură corecta punere în execuţie a acestora de către echipa de proiect;
  • Planifica necesarul de forta de munca in fuctie de termenele intermediare de executie;
  • Coordoneaza activitatea subcontractorilor si a personalului din subordine; 
  • Intocmeste situaţiile de lucrări si ofertele pentru lucrarile suplimentare;
  • Avizeaza situatiile de lucrari primite de la subcontractori;
  • Raspunde de implementarea dispozitiilor de santier.

Oferta:

  • Mediu de lucru competitiv, profesionist;
  • Pachet salarial corelat cu experienta;
  • Se ofera relocare pentru cei din provincie.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Inginer Ofertare Licitatii Instalatii HVAC
CategoriiConstructii, Tehnic
LocațiaBucuresti
Detalii

INGINER OFERTARE – LICITATII  instalatii HVAC

Companie multinationala specializata pe executie lucrari de instalatii pentru retaileri mari si cladiri de birouri.

Cerinte:

  • Studii superioare – Facultatea de Instalatii pentru Constructii;
  • Experienta pe un post similar – minim 5 ani in departamente de ofertare/ licitatii pentru lucrari de instalatii HVAC aferente unor proiecte complexe tip sedii de birouri, Mall-uri sau Hipermarket-uri;
  • Experienta in proiectare constituie un avantaj;
  • Cunoasterea brand-urilor importante de pe piata instalatiilor HVAC;
  • Cunostinte AutoCAD, Excel, Word, Microsoft Project;
    Cunostinte de limba Engleza (citit, scris, vorbit)

Responsabilitati:

  • Verifica documentatia de licitatie din punct de vedere tehnic, semnaleaza erori si propune optimizari daca este cazul;
  • Intocmeste cereri de oferta catre furnizorii de produse si/sau servicii si negociaza cu acestia;
  • Intocmeste ofertele de HVAC in conformitate cu procedurile interne ale companiei;
  • Colaboreaza la coordonarea specialitatilor in cadrul ofertelor complexe;
  • Sustine ofertele din punct de vedere tehnic in fata clientilor;
  • Participa la negocieri financiare cu clientii;
  • Asigura transferul ofertelor castigatoare catre departamentul de implementare;
  • Asigura suport in implementare daca este cazul.

Oferta:

  • Mediu de lucru competitiv, profesionist;
  • Pachet salarial corelat cu experienta

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Site Manager – Instalatii Mecanice
CategoriiConstructii, Tehnic
LocațiaBucuresti
Detalii

SITE MANAGER – Instalatii Mecanice

Antreprenor general cu sediul in Bucuresti implementeaza proiecte electro-mecanice pentru: centre comerciale, malluri,  cladiri de birouri, hale industriale la nivel national.

Se ofera bonus de relocare pentru cei din provincie.

Cerinte:

  • studii superioare – Facultatea de Instalatii
  • experienta in specialitate: minim 4 ani Site Manager pentru lucrari de instalatii mecanice aferente unor proiecte tip sedii de birouri, Mall-uri sau Hipermarket-uri
  • cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, AutoCAD
  • cunoştinţe de limbă engleză (citit, scris, vorbit)
  • permis conducere categoria B

Responsabilitati:

  • coordoneaza executia lucrarilor de instalatii mecanice conform graficului de execuţie
  • analizează planurile şi asigură corecta punere în execuţie a acestora de către echipa de proiect
  • intocmeste necesarul de materiale / servicii si le transmite catre departamentul achizitii
  • planifica necesarul de forta de munca in fuctie de termenele intermediare de executie
  • coordoneaza activitatea subcontractorilor si a personalului din subordine (30-40 persoane)
  • intocmeste situaţiile de lucrări si ofertele pentru lucrarile suplimentare
  • avizeaza situatiile de lucrari primite de la subcontractori
  • raspunde de implementarea dispozitiilor de santier

Oferta:

  • Mediu de lucru competitiv, profesionist;
  • Pachet salarial corelat cu experienta.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare PROJECT MANAGER – Instalatii electrice (MV/LV-VLV)
CategoriiConstructii, Tehnic
LocațiaBucuresti, Timisoara
Detalii

PROJECT MANAGER – Instalatii electrice (MV/LV-VLV)

Cerinte:
• Studii superioare – Facultatea de Instalatii pentru Contructii/ Energetica;
• Disponibilitate la deplasari in functie de proiectele disponibile;
• Experienta in specialitate: minim 6-7 ani Site Manager / Project Manager pentru lucrari de instalatii electrice aferente unor proiecte tip sedii de birouri, Mall-uri sau Hipermarket-uri;
• Cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, AutoCAD, Primavera , Microsoft Project;
• Coordonare si manageriere proiecte complexe (5-15 M Euro);
• Cunoştinţe de limbă engleză (citit, scris, vorbit);
• Permis conducere categoria B.

Responsabilitati:
• Coordoneaza executia lucrarilor de instalatii conform graficului de execuţie;
• Coordoneaza echipa de proiect si stabileste responsabilitatile si prioritatile;
• Asigura relatiile intre toti intervenantii din cadrul proiectului;
• Monitorizeza activitatile de SSM si Quality control;
• Intocmeste si urmareste graficele de executie;
• Intocmeste si monitorizeza cash flow-ul proiectului;
• Analizează planurile şi asigură corecta punere în execuţie a acestora de către echipa de proiect
• planifica necesarul de forta de munca in fuctie de termenele intermediare de executie;
• Coordoneaza activitatea subcontractorilor si a personalului din subordine.

Oferta:
• Cazare (dupa caz) si logistica necesara;
• Salariu negociabil in functie de experienta;
• Bonus la proiecte in afara orasului de resedinta.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Site Manager – instalatii electrice
CategoriiConstructii, Management, Tehnic
LocațiaBucuresti
Detalii

SITE MANAGER 

– Instalatii Electrice pt. RETAILERI –

Companie multinationala specializata pe executie lucrari de instalatii pentru retaileri mari si cladiri de birouri.

Acceptam si candidati din provincie dispusi la deplasari/relocare.

Cerinte:

  • Disponibilitate la deplasari in functie de proiectele disponibile;
  • Studii superioare – Facultatea de Instalatii sau Energetica; 
  • Experienta in specialitate: minim 3 ani Site Manager / Project Manager pentru lucrari de instalatii electrice aferente unor proiecte tip sedii de birouri, Mall-uri sau Hipermarket-uri; 
  • Autorizatie ANRE, grad IIA, IIB- reprezinta avantaj;
  • Cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, AutoCAD;
  • Cunoştinţe de limbă engleză (citit, scris, vorbit);
  • Permis conducere categoria B.

Responsabilitati:

  • Coordoneaza executia lucrarilor de instalatii electrice conform graficului de execuţie;
  • Analizează planurile şi asigură corecta punere în execuţie a acestora de către echipa de proiect;
  • Intocmeste necesarul de materiale / servicii si le transmite catre departamentul achizitii;
  • Planifica necesarul de forta de munca in fuctie de termenele intermediare de executie; 
  • Coordoneaza activitatea subcontractorilor si a personalului din subordine;  
  • Intocmeste situaţiile de lucrări si ofertele pentru lucrarile suplimentare;
  • Avizeaza situatiile de lucrari primite de la subcontractori;
  • Raspunde de implementarea dispozitiilor de santier. 

Oferta:

  • Mediu de lucru competitiv, profesionist;
  • Pachet salarial corelat cu experienta.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare PROJECT MANAGER – Instalatii HVAC & Sanitare
CategoriiConstructii, Management, Tehnic
LocațiaBucuresti
Detalii

PROJECT MANAGER – Instalatii HVAC & Sanitare

Acceptam si candidati din provincie dispusi la deplasari/relocare.

Companie multinationala specializata pe executie lucrari de instalatii electrice si mecanice pentru centre comerciale, cladiri de birouri, hale industriale, hoteluri si spitale.

Cerinte:

  • Studii superioare – Facultatea de Instalatii pentru Contructii;
  • Experienta in specialitate: minim 10 ani Site Manager / Project Manager pentru lucrari de instalatii HVAC & Sanitare  aferente unor proiecte complexe tip sedii de birouri, Mall-uri sau Hipermarket-uri;
  • Cunostinte de operare PC: Word, Excel, AutoCAD, Primavera, Microsoft Project;
  • Coordonare proiecte complexe (5-15M Euro);
  • Cunostinte de limba engleza (citit, scris, vorbit);
  • Permis conducere categoria B.

Responsabilitati:

  • Coordoneaza executia lucrarilor de instalatii conform graficului de executie;
  • Coordoneaza echipa de proiect si stabileste responsabilitatile si prioritatile;
  • Asigura relatiile intre toti intervenantii din cadrul proiectului;
  • Monitorizeza  activitatile de SSM si Quality Control;
  • Intocmeste si urmareste graficele de executie;
  • Intocmeste si monitorizeza cash flow-ul proiectului;
  • Analizeaza planurile şi asigura corecta punere in executie a acestora de catre echipa de proiect;
  • Planifica necesarul de forta de munca in functie de termenele intermediare de executie;
  • Coordoneaza activitatea subcontractorilor si a personalului din subordine;
  • Intocmeste situatiile de lucrari si ofertele pentru lucrarile suplimentare;
  • Avizeaza situatiile de lucrari primite de la subcontractori;
  • Raspunde de implementarea dispozitiilor de santier.

Oferta:

  • Mediu de lucru competitiv, profesionist;
  • Pachet salarial corelat cu experienta;
  • Logistica asigurata de firma si cazare.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare UI / UX Designer – UK Agency
CategoriiIT, Marketing
LocațiaBucharest
Detalii

We are looking for a Midd/ Senior UI/ UX Designer with experience working on digital product and marketing projects to join our growing team in Bucharest.

Our client is an UK entrepreneur agency, they help big organizations launch bold new ideas. Whether it’s launching global automotive propositions or a new Virgin brand they are always doing something new and exciting.

Skills required:
• Proven UI experience;
• Strong analytical and visual skills, ability to understand problems and express the complexity of them in clear terms to technical and non-technical stakeholders;
• Ability to take the initiative, be assertive and think strategically;
• Ability to deliver quality in a fast paced environment;
• Aptitude for multi-tasking, working to emerging & tight timelines;
• Excellent organizational, verbal and written communication skills in both Romanian and English;
• Capable of prioritizing and managing your own workload;
• Quality focus and attention to detail;
• Able to travel to client sites (within Europe) for up to 5 days per month.

Key responsibilities:
• Working with product managers, business analysts and a remote development team to create low and high fidelity designs that developers can understand and delight the user;
• Creating wireframes, prototypes, user flows, user journey maps and personas;
• Participating in agile rituals with a remote agile product team;
• Establish and promote design guidelines, best practices and standards;
• Ability to think on a high level about product strategy and vision;
• Must have portfolio highlighting mobile and desktop web design work.

Benefits:
• Competitive salary;
• Flexible working hours;
• Access to training materials and courses required to grow your skills;
• All expenses paid team events.

Submit your application by email to cariera@qlt.ro

APPLY



Titlu recrutare Site Manager / Project Manager HV power lines civil projects in Africa & Asia
CategoriiConstructii, Management
LocațiaAfrica & Asia
Detalii

Site Manager / Project Manager HV power lines civil projects in Africa & Asia

We accept candidates willing to travel according to the available projects.

Locations for 2020: Rwanda, Tanzania

The company is based in Romania/Bucharest and offers consulting services and civil engineering services for high voltage power lines projects.

Requirements:

  • Graduate of the of Civil Engineering University;
  • Minimum 8 years experience in coordinating of the execution/rehabilitation of civil HV power lines transport projects;
  • English and/or French (written and spoken);
  • MS Office and AutoCAD;
  • EC standards knowing is an asset;
  • Driving license B category;
  • Willing to travel abroad (Africa and Asia).

Responsibilities:

  • Assimilation of the specifications from the technical documentation;
  • Surveillance of the high-voltage electrical lines work on the site;
  • Drawing up the addresses to the Beneficiary and to the Contractor, tracking the implementations;
  • Establishing solutions for eventual problems;
  • Verification and approval of usual job situations;
  • Organization and coordination of weekly/monthly meetings.

Offer:

  • Good salary, correlated with professional experience;
  • Medical insurance, meal vouchers;
  • Full time employment contract, fixed term of minimum 12 months with the extension possibility.

Submit your application by email to cariera@qlt.ro

APPLY



Titlu recrutare Middle/Senior Front-End Developer/UK Agency
CategoriiIT, Tehnic
LocațiaBucharest
Detalii

Middle/Senior WordPress Developer

UK Agency

Our client is an entrepreneur agency, they help big organizations launch bold new ideas. Whether it’s launching global automotive propositions or a new Virgin brand they are always doing something new and exciting.

They built a successful team in London, UK who service global clients. Now, they need a global team to deliver on the exciting opportunities they identified. Whether it’s ad tech, creative marketing or software development, Bucharest will be their center of excellence for technical and creative marketing. This role will be one of the first for their new energized Bucharest operation and they have ambitious plans.

The job

We’re looking for a detail oriented and creative front-end developer who can build WordPress websites from scratch and create WordPress themes and plugins.

You’ll need coding skills in PHP, HTML5, CSS3 and JavaScript so that you can work independently and build websites that customers love.

Also, you’ll be aware of the latest industry trends in content management systems and can recommend systems other than WordPress when needed.

You won’t need advanced design skills as you’ll be working with designers however, you’ll need an eye for design so you can check your work matches design specifications.

Responsibilities

  • Collaborating with designers to implement new features and functionality.
  • Establishing and guiding the website’s architecture.
  • Ensuring high-performance and availability, and managing all technical aspects of
  • the CMS.
  • Help formulate an effective, responsive design and turning it into a working theme
  • and plugin.
  • Making sure the code deployed is fully functioning.
  • Occasional all expenses paid travel to the UK for client meetings and company-wide
  • team events.

Skills and Qualifications

  • Good understanding of front-end technologies, including HTML5, CSS3, JavaScript,
  • jQuery.
  • Experience building user interfaces for websites and/or web applications.
  • Experience working in a collaborative team.
  • Experience developing responsive design websites.
  • Comfortable working with debugging tools like Firebug, Chrome inspector, etc.
  • Ability to understand CSS changes and their ramifications to ensure consistent style
  • across platforms and browsers.
  • Ability to convert comprehensive layout and wireframes into working HTML pages.
  • Knowledge of how to interact with RESTful APIs and formats (JSON, XML).
  • Advanced spoken and written English;
  • Experience with Google Tag Manager and Google Analytics would be an advantage,
  • but is not essential.

Benefits

  • Competitive salary, up to 1500 euro net/month.
  • Flexible working hours, core hours 10-5 pm and remote 1 day/week.
  • Office location Anchor Business Center Militari.
  • Access to training materials and courses required to grow your skills.
  • All expenses paid team events.
  • A tour of the United Kingdom House of Commons.

Submit your application by email to cariera@qlt.ro

APPLY



Titlu recrutare Senior Secretary – international law office
CategoriiSecretariat
LocațiaBucharest
Detalii

Senior Secretary – full service international law office

Our partner is a full-service international Low Office, located in Bucharest, central area.

Requirements:

  • Previous experience in a similar position is an advantage;
  • Fluency in English (read, spoken an written);
  • Computer operating knowledge (Word, Excel, Power Point, Outlook);
  • Very good organizational and communication skills;
  • Able to work well with all types of people;
  • Solutions oriented;
  • Professional outfit.

Responsibilities:

  • Receiving / forwarding telephone calls and receiving / sending faxes;
  • Retrieve and send messages;
  • Reservation of meeting rooms and protocol;
  • Welcoming customers;
  • Formatting documents according to internal standards;
  • Participation in the organization of various events of the Company;
  • Purchase of protocol products, stationery, etc.;
  • Ensuring the sending / receiving / recording of correspondence (mail, couriers, fax, etc.);
  • Ensures the production and modification of documents in electronic format;
  • Provides scanning, printing, photocopying and other activities specific to the administrative department;
  • Performs document revisions / modifications / comparisons / corrections;
  • Performs reports and registrations in the management and IT systems of the Company.

Offer:

  • Negotiable net salary 600-700 euros;
  • Private medical insurance, meal vouchers;
  • Full-time, indeterminate contract;
  • Weekday Program M-F, 09-18.

Submit your application by email to cariera@qlt.ro

APPLY



Titlu recrutare Invatator / Pedagog Montessori
CategoriiFundatii, Servicii Profesionale
LocațiaBucuresti
Detalii

Invatator / Pedagog Montessori (zona Unirii – Piata Alba Iulia)

Cautam pentru o scoala primara cu predare alternativa si elemente Montessori o persoana entuziasta, dedicata, pasionata de lucrul cu copiii, de sanatate si de dezvoltarea personala si profesionala.

Candidatul ideal are experienta de lucru ca invatator si este interesat de metode alternative de invatamant si impartaseste valorile Montessori – respect si incredere in copii, educatia ca pregatire pentru viata, clasa/scoala ca o comunitate.

Cerinte:
•    Studii de specialitate (liceul pedagogic/scoala echivalenta cu specializările „învățător” și „educatoare/învățător” sau „Pedagogia învățământului primar și preșcolar” (licenta);
•    Experienta de lucru cu copiii ca invatator;
•    Cunoasterea buna a limbii engleze;
•    Abilitati foarte bune de comunicare, organizare, creativitate;
•    Experienta intr-un sistem alternativ de invatamant (Montessori sau altul) este un plus.

Responsabilitati:
•    Specifice rolului de invatator / pedagog Montessori – pregatirea mediului, coordonarea activitatilor in clasa, pregatirea materialelor, motivarea si indrumarea copiilor, crearea si mentinerea unei atmosfere armonioase si propice activitatilor;
•    Observarea si evaluarea individuala a evolutiei copiilor;
•    Realizarea planului pedagogic anual, lunar si saptamanal;
•    Coordonarea asistentului de pedagog;
•    Comunicarea cu parintii.

Oferta:
•    Contract de munca norma intreaga;
•    Program L-V, 8-16:30, cu pauza de masa;
•    Masa de pranz, prime de sarbatori;
•    Salariul negociabil 3000-3500 lei net;
•    Locatie: zona Unirii – Piata Alba Iulia.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Joburi 1-12 din 263

Categorii Joburi

SSL Certificate

Joburi noi, active:

© 2020 Recrutare QLT România | Confidențialitate și Cookies | Protecția datelor

Acest website folosește cookies proprii cât și plasate de terți pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare si a analiza traficul pe site în scopuri de publicitate. Pentru a vă exprima consimțământul privind acceptarea tuturor cookie-urilor de pe site-ul nostru dați click pe DE ACORD. Puteți schimba oricând setările cookies în browser-ul dvs. Pentru detalii, accesati Politica privind confidenţialitatea şi Cookies.

Politica privind confidenţialitatea şi Cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close