Recrutare

Jobs

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro

Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal

Titlu recrutare Professional WEB Designer
Categorii IT, Marketing
Locația Bucuresti
Detalii

WEB Designer

Agentie de digital marketing cu peste 10 ani experienta in proiecte complexe: portaluri foarte complexe de publishing, site-uri de ecommerce, aplicatii & website-uri flash, proiecte de brand etc.

Responsabilitati:

  • Va prelucra imagini;
  • Va crea KIT-uri de identitate (logo, carti de vizita, foi cu antet, plicuri. Etc);
  • Va intocmi designul paginilor web;
  • Va intocmi designul pentru bannere, newslettere, sectiuni noi ale site-urilor, diverse felicitari, ghiduri; 
  • Va intocmi designul pentru afise, pliante, carti de vizita, brosuri, roll-up-uri;
  • Va realiza HTML & CSS pentru newslettere, site-uri;
  • Va realiza branding, rebranding, logo-uri;
  • Va propune si implementa concepte de design;
  • Va dezvolta noile website-uri si mentine/imbunatatii designul celor existente.

Cerinte:

  • Detinerea unui portofoliu complex reprezinta avantaj;
  • Cunostinte avansate de Adobe Photoshop, Adobe Illustrator/Corel Draw Adobe, InDesign, grafica vectoriala;
  • Cunostinte medii de Adobe Dreamweaver, HTML/CSS;
  • Notiuni de compozitie, cromatica, desen;
  • Cunostinte sisteme de publicitate indoor si outdoor;
  • Capacitatea de a lucra conform specificatiilor unui manual de identitate vizuala-avantaj;
  • Cunostinte transformare imagini din Photoshop in XHTML si CSS;
  • Persoana creativa si cu idei inovatoare;
  • Sensibilitate la detalii, atentie selectiva si abilitati de time-management.

Beneficii:

  • Pachet financiar motivant;
  • Prime si bonusuri/proiecte;
  • Mediu de lucru placut si flexibil.

Asteptam cv-ul detaliat + portofoliul realizat de-a lungul timpului pe zona de web. Succes!

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Consultant Vanzare parafarmaceutice
Categorii Vanzari
Locația Bucuresti, Timisoara, Cluj
Detalii

Asistent vanzare plafar (biochimist, nutritionist, beauty adviser)

Promovare si distributie brand american de produse parafarmaceutice (suplimente si produse cosmetice) in retea de magazine de profil, situate in mall-urile din Bucuresti, Cluj si Timisoara.

Angajatorul ofera posibilitatea dezvoltarii profesionale celor care au studii in domeniul biochimiei/biotehnologii si siguranta alimentara/domeniul medical/farmaceutic, precum si celor care sunt pasionati de domeniul naturist si detin cunostinte teoretice in domeniu.

Descrierea postului:

  • Activitate de consultanta pentru clientii magazinelor- situate in mall-uri;
  • Actioneaza in scopul atingerii obiectivelor de vanzare;
  • Este responsabil pentru calitatea consilierii clientilor in magazin;
  • Incasare numerar, emitere bonuri fiscale, facturi etc;
  • Evidenta incasarilor.

Cerinte:

  • Studii superioare sau medii finalizate in domeniul biochimiei, biotehnologii si siguranta alimentara, farmaceutic, medicinei veterinare, in domeniu-cosmetic sau nutritie- reprezinta un real avantaj ;
  • Experienta pe o pozitie de consultant vanzare suplimenti, produse cosmetice, asistent farmacie, beauty advisor, inginer chimist, promoter produse cosmetice, beauty adviser etc;
  • Cunostintele in domeniul biochimiei, farmaceutic, cosmetic, medicinei naturiste reprezinta un real avantaj;
  • Limba engleza nivel mediu;
  • Capacitate de planificare si organizare.

Beneficii:

  • Munca intr-o echipa tanara, dinamica, ambitioasa;
  • Posibilitatea dezvoltarii carierei in cadrul unei companii de succes;
  • Pachet salarial format din: parte fixa + comision din vanzari + bonus in functie de performanta;
  • Programe de training.

 

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Office Assistant / Telesales (zona 1 Mai)
Categorii Secretariat, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Office Assistant / Telesales Reprezentative, sector 1, metrou 1 Mai

Clientul nostru este reprezentant al unui brand international ce produce și promoveaza produse pentru un stil de viață sănătos. Sunt prezenți în România din 2010.

La baza activităţii companiei se află dorinţa de a îmbunătăţi calitatea vieţii şi grija pentru păstrarea sănătăţii oamenilor. De aceea, principala lor prioritate este promovarea unui mod sănătos de viaţă: de la cultura alimentaţiei corecte până la dezvoltarea gândirii pozitive.

Incurajam sa aplice si persoanele fara experienta profesionala, care isi doresc sa se dezvolte pe zona aceasta de activitate.

Responsabilitati:

  • Căutăm o persoană dinamică, sociabilă, creativă, proactivă, capabilă să preia controlul situațiilor dificile în relațiile cu clienții, spirit analitic.
  • Interacțiunea directă și telefonică cu clienții și furnizorii îți va oferi posibilitatea să îți perfecționezi continuu abilitățile de comunicare, de analiză și rezolvare a situațiilor.
  • Diverse activitati administrative si de back office;
  • Rapoarte de activitate, planificari si suport oferit celor din conducere.

Cerinte:

  • Studii superioare absolvite;
  • Excelente abilitati de comunicare si interes pentru dezvoltare profesionala continua;
  • Cunostinte de contabilitate primara- reprezinta avantaj;
  • Cunoştinţe Pachet MS Office.

Oferta:

  • Salariu negociabil in functie de experienta 2100 -2500 lei net;
  • Program de lucru 8 h/zi, L-V si 1 h pauza;
  • Bonusuri in functie de performanta;
  • Mediu de lucru placut în care performanța este răsplătită;
  • Program de motivare a angajaților (financiar + educațional).

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Manager Operational – parafarmaceutice premium
Categorii Management, Marketing, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Manager Operational  – promovare parafarmaceutice premium

Clientul nostru este reprezentant al unui brand international ce produce și promoveaza produse pentru un stil de viață sănătos. Sunt prezenți în România din 2010.

La baza activităţii companiei se află dorinţa de a îmbunătăţi calitatea vieţii şi grija pentru păstrarea sănătăţii oamenilor. De aceea, principala lor prioritate este promovarea unui mod sănătos de viaţă: de la cultura alimentaţiei corecte până la dezvoltarea gândirii pozitive.

Cerinte:

  • Studii superioare absolvite;
  • Limba engleza la nivel bun/avansat;
  • Experiență pe o pozitie similară;
  • Excelente abilitati de prezentare, vanzare si negociere contractuala;
  • Abilitati de coordonare echipe;
  • Cunoştinţe avansate MS Office, SAGA.

Responsabilitati:

  • Se implica activ in indeplinirea obiectivelor de vanzare ale companiei;
  • Sustine echipa in implementarea procedurilor agreate si in atingerea targeturilor de vanzare asumate;
  • Se implica in relationarea cu clienții si furnizorii companiei, construind o relație benefica si de durata;
  • Crearea unor fluxuri operationale dinamice si flexibile si implicarea activa in implementarea acestora;
  • Identifica elementele care duc la eficientizarea activității echipei și a productivității în companiei.

Oferta:

  • Salariu negociabil in functie de experiență incepand de la 4000 lei;
  • Mediu de lucru placut în care performanța este răsplătită;
  • Programe de motivare a angajaților (financiar + educațional).

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Inginer Coordonator Santier LEA HV
Categorii Tehnic
Locația Firma cu HQ in Bucuresti / proiecte in Africa
Detalii

Inginer Coordonator Santier – proiecte civile transmisie energie electrica HV

Compania oferă servicii de consultanță și inginerie civila în domeniul liniilor electrice aerienede inalta tensiune, subterane și submarine, stațiilor de transformare, antenelor de telecomunicații și structurilor metalice.

Cerinte:

  • Absolvent al Facultatii de Constructii Civile; 
  • Experienta de minim 5 ani in coordonare executie si/sau reabilitare proiecte civile de transport energie electrica (LEA HV);
  • Engleză și/sau Franceză nivel bun (scris si vorbit)- se utilizeaza frecvent la lucrarile din afara tarii;
  • Cunoasterea programelor MS Office si AutoCAD;
  • Cunoasterea standardelor EC reprezintă un avantaj;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Dispus la deplasări în țară și în străinătate (Africa și Asia).

Responsabilitati:

  • Insusirea specificatiilor din documentatia tehnica;
  • Supravegherea lucrarilor din santier– linii electrice de inalta tensiune;
  • Intocmirea adreselor catre Beneficiar si Contractor, urmarirea implementarii modificarilor;
  • Stabilirea solutiilor de remediere a defectelor constatate;
  • Verificarea si aprobarea situatiilor de lucrari;
  • Organizarea și coordonarea ședințelor saptaminale/lunare.

Oferta:

  • Salariu corelat cu experienta profesionala;
  • Asigurare medicala, bonuri de masa;
  • Contract de munca full time, perioada nedeterminata.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Back Office – Telesales Representative
Categorii Marketing, Relatii publice, Secretariat, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Back Office Representative – Telesales

Compania distribuie si promoveaza un premium brand american de produse parafarmaceutice in retea de magazine de profil, situate in mall-urile din Bucuresti & tara si in farmaciile de lant.

Responsabilitati:

  • Mentine si dezvolta relatia cu farmaciile din portfolio;
  • Contactarea zilnica a clientilor in vederea generarii de comenzi;
  • Asigurarea retururilor cu privire la produsele ce urmeaza sa expire;
  • Promovarea promotiilor si a produselor nou listate;
  • Mentinerea si dezvoltarea portofoliului de produse detinute de clientii online;
  • Promovarea brandului/produselor in mediul online, prin intermediul clientilor de profil;
  • Verificarea gamelor/stocurilor diversilor clienti in vederea reaprovizionarii acestora;
  • Intocmirea rapoartelor in Excel cu privire la vanzari.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate;
  • Engleza nivel mediu;
  • Cunostinte bune MS Office (excel, word, powerpoint);
  • Experienta in utilizare Excel (suma, subtotal,vlookup);
  • Experienta pe un post similar – reprezinta un avantaj.

Ofera:

  • Salariu 2500 lei net + bonusuri;
  • Contract de munca 8 h, program L-V, 9:00-18:00;
  • Zona centrala – Unirii.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare PROJECT MANAGER – Instalatii HVAC & Sanitare
Categorii Constructii, Management, Tehnic
Locația Bucuresti, Brasov
Detalii

PROJECT MANAGER – Instalatii HVAC & Sanitare

Locatia proiectului actual este in Brasov cu durata aproximativa de 1 ½ ani. Sunt potriviti candidatii din Brasov, Bucuresti dar si din alte orase, disponibili la deplasari si relocari/proiect.

Companie multinationala specializata pe executie lucrari de instalatii electrice si mecanice pentru centre comerciale, cladiri de birouri, hale industriale, hoteluri si spitale.

Cerinte:

  • Studii superioare – Facultatea de Instalatii pentru Contructii;
  • Experienta in specialitate: minim 10 ani Site Manager / Project Manager pentru lucrari de instalatii HVAC & Sanitare  aferente unor proiecte complexe tip sedii de birouri, Mall-uri sau Hipermarket-uri;
  • Cunostinte de operare PC: Word, Excel, AutoCAD, Primavera, Microsoft Project;
  • Coordonare proiecte complexe (5-15M Euro);
  • Cunostinte de limba engleza (citit, scris, vorbit);
  • Permis conducere categoria B.

Responsabilitati:

  • Coordoneaza executia lucrarilor de instalatii conform graficului de executie;
  • Coordoneaza echipa de proiect si stabileste responsabilitatile si prioritatile;
  • Asigura relatiile intre toti intervenantii din cadrul proiectului;
  • Monitorizeza  activitatile de SSM si Quality Control;
  • Intocmeste si urmareste graficele de executie;
  • Intocmeste si monitorizeza cash flow-ul proiectului;
  • Analizeaza planurile şi asigura corecta punere in executie a acestora de catre echipa de proiect;
  • Planifica necesarul de forta de munca in functie de termenele intermediare de executie;
  • Coordoneaza activitatea subcontractorilor si a personalului din subordine;
  • Intocmeste situatiile de lucrari si ofertele pentru lucrarile suplimentare;
  • Avizeaza situatiile de lucrari primite de la subcontractori;
  • Raspunde de implementarea dispozitiilor de santier.

Oferta:

  • Mediu de lucru competitiv, profesionist;
  • Pachet salarial corelat cu experienta;
  • Logistica asigurata de firma si cazare.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Executive Assistant
Categorii Secretariat
Locația Bucuresti
Detalii

Executive Assistant (Stefan Cel Mare Building)

Compania angajatoare este parte dintr-un grup german ce ofera consultanta si inginerie in domeniul energetic pentru proiecte complexe internationale ce are o locatie centrala in Bucuresti.

Cerinte:

  • Minim 3 ani experienta in domeniu (personal assistant / executive assistant / project manager);
  • Engleza nivel avansat (scris, vorbit, citit);
  • Sa demonstreze integritate morala, seriozitate, responsabilitate, tact, diplomaţie, un raţionament corect si confidenţialitate;
  • Sa aiba abilitaţi dezvoltate de comunicare atat oral cat si in scris;
  • Sa aiba abilitaţi si experienţa organizatorica, capacitatea de a lua decizii si a rezolva diverse probleme;
  • Sa aiba capacitate de planificare si prioritizare;
  • Sa fie motivata si eficienta.

Responsabilitati:

  • Activitati administrative, organizare, gestionare documente de interes general;
  • Administratie birou, intampinare clienti, minuta intalnirilor;
  • Suport in activitati de ofertare (intocmirea documentatiei de ofertare, tinand cont de cerintele specifice, formatare, completare informatii, proof-reading etc.);
  • Relationarea cu celelalte departamente si suport oferit project managerilor pe proiectele derulate.

Oferta:

  • Salariu 3000 lei net;
  • Abonament Medlife + bonuri de masa;
  • Program de lucru L-V 9-17.00;
  • Contract de munca perioada nedeterminata.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Key Account Representative AV
Categorii IT, Vanzari
Locația Bucharest, Iasi, Timisoara, Cluj
Detalii

Area Account Manager B2B (Hunting & Farming experience in Audio Video)

Our client is a leading Distributor and Integrator on Romanian market for audio-visual and security & safety solutions.
Excellent start if you are familiar with the AV industry and/or some of our brands Sony, Panasonic, Extron, Mitsubishi, Polycom, Cisco, Infocus, etc.

Requirements:

  • Proven work experience as a sales representative (1, 2 years) in the same or similar sector;
  • Excellent knowledge of MS Office;
  • Willingness to learn the know how of the industry specifics;
  • Familiarity with Business Relationships Management and Customer Relationships Management practices along with ability to build productive business professional relationships;
  • Highly motivated and target driven with a proven track record in sales;
  • Excellent selling, communication and negotiation skills;
  • Prioritizing, time management and organizational skills;
  • Ability to create and deliver presentations tailored to the audience needs;
  • Relationship management skills and openness to feedback;
  • BS/BA degree or equivalent.

What You Will Do

  • Present, promote and sell products/services using solid arguments to existing and prospective customers;
  • Perform cost-benefit and needs analysis of existing/potential customers to meet their needs;
  • Establish, develop and maintain positive business and customer relationships;
  • Reach out to customer leads through cold calling;
  • Expedite the resolution of customer problems and complaints to maximize satisfaction;
  • Achieve agreed upon sales targets and outcomes within schedule;
  • Coordinate sales effort with team members and other departments;
  • Analyze the territory/market’s potential, track sales and status reports;
  • Supply management with reports on customer needs, problems, interests, competitive activities, and potential for new products and services.

What you will get?

  • Access to professional inside and abroad training with reputable AV manufacturers;
  • Fixed salary based on your skills and work experience plus a sales commission based on your results;
  • Mobile, laptop, auto, etc.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APPLY



Titlu recrutare Account Manager –  IT&C 
Categorii IT, Management, Marketing, Tehnic, Vanzari
Locația Bucharest
Detalii

Account Manager –  IT&C 

The Company is a leader in system’s integrator based on data collection applications with the help of bar code technology and radio frequency identification (RFID).

If you’re passionate about the transformative power of technology and innovation, this is the place for you!

Responsabilities:

  • Manage multiple accounts from Retail field; develop positive working relationships with all customer touch points;
  • Generating new sales using existing and potential customer networks;
  • Set and track sales account targets, aligned with company objectives;
  • Collaborate with sales team to identify and grow opportunities within territory;
  • Prepare reports on account status;
  • Service multiple clients concurrently, often meeting deadlines;
  • Negotiate technical and commercial terms of the contracts to be signed;
  • Meet and exceed sales targets;
  • Participate to specific industry event(s) to meet with key customers in person;
  • Maintain awareness and keep abreast of constantly changing IT market trends;
  • Will liaise with cross-functional internal teams to improve the entire customer experience;
  • Suggest actions to improve sales performance and identify opportunities for growth.

Requirements:

  • Bachelor’s Degree;
  • 2+ years experience in Customer Success and/or Account Management in a IT industry;
  • Appropriate level of technical knowledge and skills in order to achieve the sales targets;
  • Excellent English language skills (speaking and writing);
  • Strong customer focus;
  • Ability to prioritize multiple tasks and respond to urgent situations;
  • Strong work ethic and a passion for technology, people and processes;
  • Confident communication (written and oral) skills and a demonstrated ability to work collaboratively with all levels of internal and external organizations;
  • Driver’s license, B category.

Offer:

  • Trainings and personal development opportunities;
  • You are going to be part of a fun work environment where innovative ideas are appreciated and success is rewarded;
  • Competitive salary depending on skills and experience;
  • We know benefits are important, that’s why we provide you: medical subscription; access to the Bookster library; fruits, water, tea and coffee at the office.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Senior Presales Engineer –  IT&C 
Categorii IT, Management, Tehnic, Vanzari
Locația Bucharest
Detalii

Senior Presales Engineer –  IT&C 

 The Company is a leader in system’s integrator based on data collection applications with the help of bar code technology and radio frequency identification (RFID).

If you’re passionate about the transformative power of technology and innovation, this is the place for you!

Requirements Profile:

  • University Degree in Engineering or Automation
  • Professional experience: 3+ years
  • Technology knowledge: IT&C
  • Several years of experience in process automation – including PLC’s
  • Previous experience in industry specific tools and applications is a plus
  • Ability to forge and maintain strong cross-departmental relationships
  • Knowledge of the latest technology trends
  • Skills required: disciplined, process minded, good presentation and communication skills
  • Fluent written and spoken English 
  • Driving license (B)
  • Willing to travel in RO and abroad

Main Tasks:

  • Support our Sales team in winning new sales as a technical and strategic resource throughout all aspects of the sales process through technical presentations and technical calls
  • Participate in sales meetings as a technical and product expert, while contributing to technical objections/suggestions from clients
  • Meet with customers to understand their current technical environment, key business issues; create a detailed Solutions Overview based on customer needs
  • Prepare technical offer
  • Help to eliminate sales obstacles through innovative and adaptive approaches 
  • Maintain technical knowledge for supporting product applications by participating in external and in-house training activities.

Offer:

  • Competitive salary based on experience
  • Benefits that you can enjoy: Medical subscription, Bookster, fresh fruits, free coffee and tea, an exciting job in a growing company, professional development opportunities.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Business Developer – Tehnologii Educationale
Categorii Tehnic, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Business Developer – Tehnologii Educationale

Companie de integrare si distributie audio-video, cu peste 10 ani experienta si mii de proiecte de succes, cu parteneri globali de top ce asigura calitate fara compromis pentru solutii audio-video, videoconferinta, integrare, automatizare si securitate.

Cerinte:

  • Experienta relevanta intr-o prozitie de vanzari sau similar (minim 5 ani);
  • Experienta in domeniul educational sau similar – necesar;
  • Cunostiinte solide despre mediul educational din Romania;
  • Cunostiinte excelente Office 365;
  • Abilitati de prezentare si sustinere prezentari in medii educationale: evenimente, demonstratii, etc
  • Familar(a) cu tehnologii moderne in educatie: interactivitate, colaborare, distance learning, lecture capture etc;
  • Absolvent(a) studii superioare;
  • Abilitati excelente de comunicare si negociere.

Responsabilitati:

  • Prezinta, promoveaza si vinde produsele si serviciile companiei destinate mediului educational;
  • Executa analize de piata si prezinta propuneri de abordare concrete;
  • Organizeaza evenimente educationale si coordoneaza eforturile echipei de proiect;
  • Atributiuni de product manager pentru brandurile si solutiile care compun oferta educationala a companiei;
  • Intretine relatia cu furnizorii companiei si executa sarcini conexe: forecast, analize etc;
  • Se preocupa de buna pregatire a echipei de vanzari pentru portofoliul de produse si servicii destinate mediului educational.

Beneficii:

  • Salariu motivant si bonusuri in functie de performanta;
  • Acces la ultimele tehnologii pentru educatie disponibile;
  • Acces la sesiuni de training si programe de dezvoltare personala.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Joburi 1-12 din 239

Categorii Joburi

SSL Certificate

Joburi noi, active:

© 2019 Recrutare QLT România | Confidențialitate și Cookies | Protecția datelor

Acest website folosește cookies proprii cât și plasate de terți pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare si a analiza traficul pe site în scopuri de publicitate. Pentru a vă exprima consimțământul privind acceptarea tuturor cookie-urilor de pe site-ul nostru dați click pe DE ACORD. Puteți schimba oricând setările cookies în browser-ul dvs. Pentru detalii, accesati Politica privind confidenţialitatea şi Cookies.

Politica privind confidenţialitatea şi Cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close