Recrutare

Jobs

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro

Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal

Titlu recrutare Analist Date Gestiune in Retail (Excel avansat)
CategoriiEconomic
LocațiaBucuresti
Detalii

Analist Date Gestiune in Retail (Excel avansat)

Important retailer de articole sportive cu o prezenta in mediul online si offline prin magazine fizice situate la nivel national.

Cautam un analist date de gestiune care sa realizeze in Excel rapoarte si previziuni cu privire la stocuri (analize rulaje pe magazine, analiza stocuri in vederea reducerilor) si analize de vanzare.

Cerinte:

  • Experienta in retail, logistica , analiza date business si lucru cu baze de date mari de gestiune;
  • Excelente abilitati de analiza business, baze de date in retail, analize de vanzari;
  • Relationare cu echipele de achizitii, brand managerii pentru realizarea previziunilor de stoc, rapoarte de vanzare catre conducere;
  • Experienta de lucru in Excel si cu baze de date (pivoti, functii, VLOOKUP etc.);
  • Intelege mediul de business si are experienta anterioara pe pozitii similare, avantaj RETAIL.

Responsabilitati:

  • Export baze de date in Excel din softul de gestiune al companiei (ERP);
  • Realizare rapoarte si analize de vanzare si gestiune in Excel cu privire la stocuri, rulaje pe magazine in functie de sezonalitate;
  • Analize si previziuni pentru achizitii, campanii, promotii;
  • Rapoarte de vanzare la cererea conducerii;
  • Flexibilitate de a te implica la nevoie si in alte activitati administrative.

Oferta:

  • Contract de munca sau/si colaborare (dupa caz);
  • Program full time, L-V;
  • Locatie centrala: zona Unirii;
  • Pachet salarial negociabil in functie de experienta.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Reprezentant Vanzare Farmacii – Galati
CategoriiFarmacii, Vanzari
LocațiaGalati
Detalii

Reprezentant Vanzare Farmacii – promovare suplimente premium in zona: Galati, Braila, Focsani, Tecuci, Constanta

Compania este lider in domeniul suplimentelor nutritive si promotor al conceptelor avansate de sanatate prin innovation si wellness.

Firma promoveaza produsele in lanturile de farmacii, la medicii de specialitate si in magazinele de profil.

Cerinte:

  • Experienta pe o pozitie similara in vanzare farmaceutica teren suplimente, OTC-uri, parafarmaceutice;
  • Disponibilitate la deplasari pe zona alocata: Galati, Braila, Focsani, Tecuci, Constanta;
  • Studii de biochimie, farmacie, nutritie- reprezinta avantaj;
  • Excelente abilitati de negociere, prezentare si vanzare;
  • Persoana orientata spre indeplinirea obiectivelor de vanzare;
  • Carnet auto categoria B si disponibilitate la deplasari.

Responsabilitati:

  • Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si promovare;
  • Crearea, dezvoltarea si mentinerea unor relatii constructive cu farmaciile de lant din zona alocata;
  • Sustinerea activitatilor specifice de marketing, vanzare, negocieri contractuale, indelinirea obiectivelor de vanzare lunare;
  • Vizite la clienti pe zona alocata: Galati, Braila, Focsani, Tecuci, Constanta;
  • Respectarea programului de lucru si al touring planului.

Oferta:

  • Pachet salarial in functie de realizarile lunare;
  • Contract de munca nedeterminat, norma intreaga;
  • Logistica necesara oferita de companie.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Reprezentant medical – Brand Premium
CategoriiFarmacii, Marketing, Vanzari
LocațiaBucuresti, Iasi, Timisoara, Piata Neamt
Detalii

Compania angajatoare reprezinta cel mai renumit producator si retailer american de produse parafarmaceutice. Promoveaza produsele in lanturile de farmacii, la medicii de specialitate si in magazinele proprii cu profil parafarmaceutic.

Responsabilitati:

  • Indeplinirea obiectivelor lunare de promovare;
  • Crearea, dezvoltarea si mentinerea unor relatii constructive cu medicii din zona alocata;
  • Sustinerea activitatilor specifice de marketing, de prezentari la medici;
  • Vizite la clienti pe zona alocata;
  • Urmarirea iesirii prescriptiilor din partea medicilor vizitati;
  • Incheierea de relatii/parteneriate cu farmaciile in care medicii prescriptori umeaza sa prescrie;
  • Documentatie privind fise de produse ce vor intra in promovare medicala – (fise de produse/ materiale de marketing);
  • Respectarea programului de lucru si al touring planului;
  • Intocmirea rapoartelor de activitate.

Cerinte:

  • Excelente abilitati de negociere si comunicare;
  • Studii legate de biochimie, farmacie, nutritie – reprezinta avantaj;
  • Experienta in promovare medicala si vanzare farmaceutica;
  • Disponibilitate la deplasari pe zona alocata;
  • Carnet auto ctg B.

Oferta:

  • Masina si telefon;
  • Pachet salarial motivant;
  • Bonusuri in functie de realizari.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Reprezentant Medical – medicamente originale din Franta
CategoriiFarmacii, Vanzari
LocațiaBucuresti, Iasi, Constanta, Craiova, Timisoara, Brasov, Cluj-Napoca
Detalii

Reprezentant Medical – medicamente originale ale laboratoarelor franceze

Compania este reprezentant unic al unor branduri farmaceutice si laboratoare franceze de renume cu prezenta in Europa Centrala si de Est. In ultimii 20 de ani, compania s-a extins din Romania in Europa Centrala si de Est cu un portofoliu de produse inovative care acopera nevoile actuale ale pacientilor, pe o varietate larga de specialitati medicale: gastroenterlologie, medicina interna, obstetrica-ginecologie, urologie, dermatologie, pediatrie si medicina de familie.

Important: Cautam candidati cu experienta in promovare medicala si vanzare farmaceutica, din orasele mentionate, cu expertiza pe o parte din ariile medicale mentionate sau conexe, dispuse la deplasari pe zona alocata. Adaptarea la solicitarile jobului si a pietei actuale este data in special de expunerea anterioara la mediul medical si de contactele active in domeniu.

Cerinte esentiale:

  • Contacte active pe diverse specialitati, de preferat: gastroenterlologie, medicina interna, obstetrica-ginecologie, urologie, dermatologie, ORL, chirurgie vasculara, endocrinologie;
  • Excelente abilitati de promovare, prezentare si vanzare;
  • Persoana motivata si orientata spre atingerea obiectivelor asumate;
  • Experienta dovedita in promovare medicala si vanzare farmaceutica OTC-uri, RX-uri, suplimente;
  • Contacte medicale active pe o parte din ariile mentionate mai sus sau conex;
  • Disponibilitate la deplasari pe zona alocata;
  • Carnet auto categoria B.

Responsabilitati:

  • Promoveaza etic medicamente originale (in farmacii, spitale, policlinici, dispensare, cabinete individuale) prin vizite directe sau in cadrul unor evenimente medicale;
  • Vinde medicamentele din portofoliul promovat in farmacii;
  • Consolideaza relatiile cu clientii importanti (lanturi de farmacii, famacii independente, distribuitori, medici specialisti);
  • Indeplineste obiectivele de vanzari la nivel de zona;
  • Identifica clienti noi, mentine si dezvolta relatiile cu clientii importanti;
  • Transmite rapoarte de activitate si propuneri strategice / tactice catre superiori;
  • Negociaza contracte, culege, clasifica si interpreteaza informatiile specifice activitatii desfasurate.

Oferta:

  • Pachet salarial variabil in functie de rezultate (salariu fix + bonus);
  • Logistica oferita de companie (masina, telefon si laptop).

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Inginer / Tehnician proiectant Mobilier Comercial
CategoriiTehnic
LocațiaIlfov/ Stefanestii de Jos
Detalii

Inginer / Tehnician proiectant Mobilier Comercial/  Display/ POSM

Compania are peste 12 ani experienta in proiectare standuri expozitionale, amenajari si mobilier comercial (film/teatru/TV etc.), print digital si display, productie publicitara. Sediul firmei este in Ilfov/ Stefanestii de Jos, iar transportul va fi asigurat zilnic de companie.

Descriere rol: 

  • In calitate de inginer sau tehnician proiectant vei face parte din Departamentul de Design/Proiectare si te vei ocupa de tot ceea ce inseamna dezvoltarea proiectelor tehnice de executie. 
  • In vederea realizarii activitatii tale vei colabora cu Dep. Marketing, Dep. Productie si Dep. Aprovizionare.

Candidatul ideal: 

  • Experienta bogat in proiectare 2D, 3D / productie / design de mobilier;
  • Experienta de lucru cu programele AutoCad, Corel Draw, SolidWorks;
  • Experienta de lucru cu termene limita; 
  • Bune abilitati de comunicare, organizare si lucru in echipa; 

Responsabilitati: 

  • Dezvoltarea proiectelor tehnice de executie conform brief-urilor primate de la Dep. Design; 
  • Predarea proiectelor de executie conform cerintelor agreate cu dep de design si dep de productie;
  • Predarea la timp a proiectelor de executie; 
  • Executia si validarea necesarului de materiale si a costurilor  de  productie.

Oferta:

  • Contract de munca stabil;
  • Pachet salarial motivant si negociabil in functie de experienta in domeniu;
  • Ocazional se mai poate lucra si remote;
  • Locatie job Ilfov / StefanestiI de Jos;
  • Transport asigurat (masina sau decont benzina, dupa caz);
  • Beneficii in functie de realizari.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Designer Mobilier Comercial / Display/ POSM
CategoriiTehnic
LocațiaIlfov/ Stefanestii de Jos
Detalii

Designer Mobilier Comercial / Display/ POSM

Compania are peste 12 ani experienta in proiectare standuri expozitionale, amenajari si mobilier comercial (film/teatru/TV etc.), print digital si display, productie publicitara. Sediul firmei este in Ilfov/ Stefanestii de Jos, iar transportul va fi asigurat zilnic de companie.

Cerinte: 

  • Pregătirea de bază: studii medii/superioare in domeniu;
  • Experienţa în proiectare/ productie / design mobilier / display /posm;
  • Cunostinte proiectare 2D, 3D in AutoCad, Solidworks, si alte programme specifice jobului  
  • Abilitati bune de comunicare, grad ridicat de autonomie si obisnuit sa luceze cu deadlineuri.

Responsabilitati: 

  • Sa primeasca toate brief-urile, sa dezvolte concepte si executii pentru proiectele respective ; 
  • Sa respecte cerintele Clientului si sa colaboreze cu acesta in vederea indeplinirii conditiilor specific fiecarui proiect; 
  • Sa respecte termenele de predare a proiectelor catre Productie conform Brief-urilor si Comenzilor; 
  • Sa valideze tipurile de materiale din punct de vedere estetic, in conformitate cu proiectul;
  • Sa intocmeasca prezentari ale conceptelor/proiectelor si sa le sustina in fata Clientilor; 
  • Sa verifice necesarul de materiale si sa estimeze costul produsului lansind comanda cu necesarul catre aprovizionare/gestiune. 

Oferta:

  • Contract de munca stabil;
  • Pachet salarial motivant si negociabil in functie de experienta in domeniu;
  • Ocazional se mai poate lucra si remote;
  • Locatie job Ilfov / Stefanestii de Jos;
  • Transport asigurat (masina sau decont benzina, dupa caz);
  • Beneficii in functie de realizari.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Project Manager productie mobilier comercial / Display / POSM
CategoriiProductie, Tehnic
LocațiaIlfov/ Stefanestii de Jos
Detalii

Project Manager productie mobilier comercial / Display / POSM

Compania are peste 12 ani experienta in proiectare standuri expozitionale, amenajari si mobilier comercial (film/teatru/TV etc.), print digital si display, productie publicitara. Sediul firmei este in Ilfov/ Stefanestii de Jos, iar transportul va fi asigurat zilnic de companie.

Relatii de munca: 

  • Coopereaza cu responsabilii departamentelor implicate in realizarea proiectului;
  • Se subordoneaza:  Directorului General, Directorului Tehnic, Directorului Executiv.

Responsabilitati: 

  • Gestionarea relatiei cu clientii; 
  • Primirea si procesarea cererilor din partea clientilor – acumularea tuturor informatiilor referitoare la nevoia acestuia transpuse sub forma unei fise; 
  • Transmiterea fisei complete departamentelui de Proiectare/Design;  
  • Ofertare- calcularea costului estimat pentru client, urmarind intregul process; 
  • Gestionarea, urmarirea si respectarea termenelor de livrare agreate;  
  • Responsabil de mentinerea si respectarea cerintelor clientului;  
  • Coordonarea eficienta a tuturor activitatilor proiectului in vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai inalte standarde de calitate 
  • Asigurarea comunicarii interne cu toate departamentele implicate din cadrul proiectului si respectarea obligatiilor contractuale; 
  • Pregatirea si organizarea planurilor de activitate in cadrul proiectului si asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor; 
  • Monitorizarea constanta a progresului atins de echipele de lucru; 
  • Identificarea oportunitatilor de imbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse; 
  • Asigura si reprezinta imaginea companiei in relatie cu clientii. 

Cerinte: 

  • Experienta in project management sau pozitii similare: customer support, account manager si intr-un domeniu similar de activitate: productie mobilier, productie publicitara, amenajari interioare;
  • Excelente abilitati de comunicare si relationare atat cu clientii cat si cu echipele interne;
  • Capacitatea de a te adapta rapid la proiecte si domenii noi;
  • Capacitatea de a lucra singur si in echipa; 
  • Capacitatea de a reactiona rapid; 
  • Operare PC: Word, Excel, alte programme.

Oferta:

  • Contract de munca stabil;
  • Pachet salarial motivant si negociabil in functie de experienta in domeniu;
  • Locatie job Ilfov / Com Stefanestii de Jos;
  • Transport asigurat (masina sau decont benzina, dupa caz).

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare General Manager – Industrial Services
CategoriiManagement, Tehnic, Vanzari
LocațiaBucharest
Detalii

General Manager – Industrial Services

Europe’s leading provider of industrial machinery installation and equipment relocation services.

Requirements:

  • Relevant engineering qualification electro-mechanical, industrial (MBA would be an advantage).
  • Experience working for international companies;
  • Experience selling B2B engineering services;
  • Understanding of mechanical engineering/installation projects.
  • Commitment, drive and the ability to work together with other colleagues to achieve business outcomes.
  • Strong written and verbal communication skills in English.
  • Experience of driving results through teams.
  • Driving license.
  • Attending business trips.

Main responsibilities:

  • Provides strategic guidance to the organisation by assisting the Management Director with development of long range business and sales development plans, with the evaluation and reporting of progress on plans.
  • Responsible for forecasting revenue and profit for future months.
  • Leadership Skills (sales, operations, admin, cca. 22) and team development .
  • Manage key accounts and longstanding customer partnerships.
  • Work closely with the engineering team to develop sales prospects into real opportunities.
  • Maintain and promote a positive, professional image of the company in all interactions and by adherence to all internal policies and all Safety, Health and Environmental policies.

Offer:

  • Gross Salary 3500 – 4000 Euro and benefits;
  • Annual bonus.
  • Necessary logistics.

Submit your application by email to cariera@qlt.ro

APPLY



Titlu recrutare Specialist Marketing Online & Offline
CategoriiMarketing
LocațiaBucuresti
Detalii

Specialist Marketing Online & Offline

Compania este lider mondial in domeniul suplimentelor nutritive si promotor al conceptelor avansate de sanatate prin inovatie si wellness. Promoveaza produsele in lanturile de farmacii, la medicii de specialitate si in magazinele proprii de specialitate.

Obiectivele jobului:

Se implica in promovarea brandului si imaginii companiei in mediul online si offline din Romania. Sustine activ si colaboreaza cu celelalte departamente: retail fizic, online, medical si farmaceutic in activitatile specifice de marketing.

Cerințe:

  • Studii superioare de specialitate si experienta pe un post similar;
  • Experienta in gestionarea campaniilor de marketing online si offline (retail, medical, farmaceutic);
  • Cunostinte bune de utilizare a mediului digital si social media;
  • Abilitati de utilizare PC, MS Office, Platforma Magento (sau similar) si Photoshop;
  • Bune abilitati de comunicare orala si scrisa in limba romana si engleza;
  • Persoana creativa, flexibila si comunicativa, atenta la detalii, organizata, capabila sa lucreaze bine independent dar si in echipa.

Responsabilitati

  • Dezvolta campanii creative si de impact de comunicare si marketing care au ca scop promovarea brandului companiei in Romania;
  • Identifica si fructifica modalitati noi de promovare online si offline a brandului;
  • Colaboreaza cu ceilalti colegi pentru realizarea campaniilor specializate de promovare;
  • Concepe si realizeaza materialele de prezentare ale companiei (cataloage, brosuri, pliante etc);
  • Realizeaza si implementeaza activitati de marketing online (gestionare și administrare site web, concepere bannere, creare și gestionare campanii de promovare online, documentare produse si actualizarea informațiilor din site, a pozelor);
  • Administreaza campaniile si realizeaza continut si activitate constanta pe retelele de socializare;
  • Elaboreaza și implementeaza activitati de marketing direct (newslettere, brosuri, pliante, materiale de prezentare) si colaboreaza cu furnizori specializati;
  • Monitorizeaza permanent piata si propune solutii de imbunatatire a imaginii brandului in piata;
  • Planifica, organizeaza și participa la evenimente ce au ca scop promovarea imaginii si produselor companiei;
  • Efectueaza vizite in magazine, asigura vizibilitate optima a materialelor promotionale si de promovare;
  • Gestioneaza relatiile cu clientii, creaza campanii de informare si fidelizare a clientilor.

Oferta:

  • Pachet salarial negociabil in functie de experienta;
  • Contract de munca norma intreaga;
  • Birou in locatie centrala, zona Unirii.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Contabil Senior
CategoriiEconomic
LocațiaBucuresti
Detalii

Contabil Senior

Compania angajatoare este parte a unui grup francez de firme ce realizeaza import si distributie de produse, echipamente, ambalaje si piese de schimb pentru industria vinului din Europa de Est, cu filiale in Romania, Bulgaria, Republica Moldova si Republica Macedonia de Nord.

Cerinte:

  • Absolvent studii superioare în domeniul financiar/economic;
  • Experienta de minim 3 ani in functia de Contabil/Economist sau Senior Contabil;
  • Cunostintele de WIZCOUNT reprezinta un avantaj
  • Cunostinte foarte bune de legislatie financiar-contabila;
  • Cunostinte bune de operare MS Office (pregateste situatii in Excel, Word);
  • Cunoștințe de limba engleză – constituie un avantaj.

Responsabilitati:

  • Verifica si inregistreaza zilnic in contabilitate operatiunile desfasurate prin banca a conturilor in lei cat si in valuta;
  • Inregistreaza in contabilitate facturile de cheltuieli pe centrii de cost;
  • Inregistreaza in contabilitate facturile intracomunitare si import – export ;
  • Face punctajul fisei de cont cu furnizorii si clientii la cerere;
  • Intocmeste declaratia INTRASTAT;
  • Inregistreaza in contabilitate deconturile de cheltuieli;
  • Intocmeste declaratiile: 394 ,300, 390, 100;
  • Verifica si inregistreaza in contabilitate scaderea de gestiune;
  • Participa la verificarea in contabilitate a inventarierii patrimoniului societatii;
  • Verifica corectitudinea intocmirii NIR-urilor;
  • Verifica corectitudinea CMR-urilor inainte de inregistrarea in contabilitate a facturilor intracomunitare;
  • Verifica jurnalele de TVA;
  • Verificarea soldurilor conturilor ;
  • Intocmeste situatia avansurilor de trezorerie;
  • Intocmeste diverse situatii pentru banci si la cererea directorulului companiei;
  • Mentine legatura cu adm. financiara pentru reglarea fisei si obtinerea certificatului de atestare fiscala.

Oferta:

  • Salariu 3700 lei net + bonuri de masa 300 lei:
  • Abonament Medicover + decont transport;
  • Contract de munca nedeterminat, norma intreaga;
  • Program L-V: 9-18.00 (cu paza de maza);
  • Locatie Job Bd. Timisoara, sector 6 (la o statie de Dedeman).

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Expert Contabil (Adunatii Copaceni/Giurgiu)
CategoriiEconomic
LocațiaBucuresti, Adunatii Copaceni jud. Giurgiu
Detalii

Expert Contabil (Adunatii Copaceni/Giurgiu)

Angajatorul este o companie romaneasca cu vechime de 18 ani in piata constructiilor. Ofera servicii in domeniul sortarii agregatelor minerale si productiei de betoane, fiind situata in Jud. Giurgiu, Comuna Adunatii Copaceni.

Oferta:

  • Locatie firma: Jud, Giurgiu, Adunatii Copaceni;
  • Program L-V 8 h/zi + 1 h pauza de masa (9-18 sau 8-17.00);
  • Contract de munca, norma intreaga, perioada nedeterminata;
  • Salariu negociabil 5000-6000 lei net + tichete de masa si decont transport;
  • Logistica necesara: masina, telefon si laptop.

Cerinte:

  • Experienta pe un post similar, cuprinzand toate aspectele financiar- contabile;
  • Studii superioare in domeniul economic si atestat de expert contabil;
  • Bune cunostinte de operare Ms Office si a programelor de contabilitate: Softeh – PAAContab, PAAGestoc, PAAGemfix;
  • Cunostiinte de legislatie contabila, financiara, fiscala;
  • Carnet auto categoria B.

Responsabilitati:

  • Contabilizeaza si inregistreaza extrasele de cont de la banci;
  • Contabilizeaza si inregistreaza operatiunile si documentele legate de leasing, reevaluari, rezerve, capital si alte fonduri;
  • Contabilizeaza si inregistreaza salariile personalului;
  • Efectueaza componente ale soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora;
  • Efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, verifica si regleaza balantele de verificare lunare ;
  • Listeaza si indosariaza registrul Carte Mare, balantele, jurnalele auxiliare;
  • Completeaza lunar Registrul Jurnal pe baza jurnalelor auxiliare;
  • Completeaza trimestrial sau de cate ori este cazul Registrul de Evidenta Fiscala;
  • Completeaza anual Registrul Inventar;
  • Stabileste impozitele de plata (exclusiv cele legate de salariile personalului) si intocmeste declaratiile privind impozitul pe profit;
  • Efectueaza toate operatiile necesare inchiderii exercitiului financiar si intocmeste proiectul situatiilor financiare semestriale si anuale;
  • Supravegheaza arhivarea documentelor cu care lucreaza, conform atributiilor;
  • Tine legatura cu Administratia Financiara si colaboreaza cu seful ierarhic in cazul controalelor.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Project Manager lucrari publice de apa si canalizare
CategoriiConstructii, Management
LocațiaBucuresti
Detalii

Project Manager lucrari publice de apa si canalizare

Companie multinationala, contractor general specializat pe executie lucrari de instalatii electrice si mecanice pentru centre comerciale, cladiri de birouri, hale industrial si proiecte edilitare alimentari cu apa.

Cerinte:

  • Studii superioare – Facultatea de instalatii pentru Contructii;
  • Experienta in specialitate: 8-10 ani Site Manager / Project Manager, cu accent pe proiecte edilitare- lucrari de apa si canalizare;
  • Cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, AutoCAD, Primavera , Microsoft Project;
  • Coordonare proiecte publice complexe;
  • Cunoştinţe de limbă engleză (citit, scris, vorbit);
  • Permis conducere categoria B.

Responsabilitati:

  • Coordoneaza executia lucrarilor publice de alimentari cu apa conform graficului de execuţie;
  • Coordoneaza echipa de proiect si stabileste responsabilitatile si prioritatile;
  • Asigura relatiile intre toti intervenantii din cadrul proiectului;
  • Monitorizeza  activitatile de SSM si Quality control;
  • Intocmeste si urmareste graficele de executie;
  • Intocmeste si monitorizeza cash flow-ul proiectului;
  • Analizează planurile şi asigură corecta punere în execuţie a acestora de către echipa de proiect;
  • Planifica necesarul de forta de munca in fuctie de termenele intermediare de executie;
  • Coordoneaza activitatea subcontractorilor si a personalului din subordine; 
  • Intocmeste situaţiile de lucrări si ofertele pentru lucrarile suplimentare;
  • Avizeaza situatiile de lucrari primite de la subcontractori;
  • Raspunde de implementarea dispozitiilor de santier.

Oferta:

  • Mediu de lucru competitiv, profesionist;
  • Pachet salarial corelat cu experienta;
  • Se ofera relocare pentru cei din provincie.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Joburi 1-12 din 271

Categorii Joburi

SSL Certificate

Joburi noi, active:

© 2020 Recrutare QLT România | Confidențialitate și Cookies | Protecția datelor

Acest website folosește cookies proprii cât și plasate de terți pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare si a analiza traficul pe site în scopuri de publicitate. Pentru a vă exprima consimțământul privind acceptarea tuturor cookie-urilor de pe site-ul nostru dați click pe DE ACORD. Puteți schimba oricând setările cookies în browser-ul dvs. Pentru detalii, accesati Politica privind confidenţialitatea şi Cookies. Politica privind confidenţialitatea şi Cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close