Resurse Umane

Jobs

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro

Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal

Titlu recrutare HR Network Coordinator
Categorii Management, Resurse Umane
Locația Bucuresti
Detalii

HR Network Coordinator

Our Client is a world leader in food/non-food laboratory testing services. Company offers real challenges, a lot of work, motivating salary and good career development possibilities.

Serving as a liaison between the Group HR Director/Brussels and the companies that are based in the local country to ensure the optimal communication and to support the optimal roll-out of Group HR initiatives locally.

Responsibilities:

  • Assists with all internal and external HR related inquiries or requests.
  • Assist with the recruitment process by identifying candidates, performing reference checks and issuing employment contracts.
  • Schedule meetings, interviews, HR events and maintain agendas.
  • Assist with performance management procedures..
  • Perform orientations and update records of new staff.
  • Produce and submit reports on general HR activity.
  • Assist with payroll and adhoc HR projects.
  • Support other assigned functions.
  • Keep up-to-date with the latest HR trends and best practice.

Requirements:

  • Bachelors /Master’s Degree in Human Resources or related.
  • Experience in a similar job with exposure to the international environment.
  • Effective human resource management, recruitment skills and implementation of specific procedures and human management skills.
  • Strong decision-making and problem solving skills.
  • Full understanding of HR functions and best practices.
  • English must be perfectly fluent.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Recruiter Senior / Headhunter – servicii B2B (Iasi)
Categorii Resurse Umane
Locația Iasi
Detalii

Recruiter Senior / Headhunter – servicii B2B (Iasi)

Compania angajatoare este un furnizor de servicii B2B forte diversificat care functioneza in Europa de Est de 11 ani.
In prezent echipa de resurse umane a companiei este in cautarea unui senior recruiter, cu experienta complexa pe diverse domenii de activitate, care sa se alature echipei din Iasi.

Cerinte:

  • Experienta minim 5 ani pe o pozitie similara (recrutare & headhunting pentru diverse domenii de activitate);
  • Cursuri in domeniul HR (reprezinta avantaj);
  • Abilitati de utilizare PC (MS Office);
  • Engleza si franceza nivel mediu- reprezinta avantaj;
  • Persoana organizata, capabila sa lucreze individual cat si in echipa pentru indeplinirea obiectivelor;
  • Capacitate de a gasi solutii noi si de a gestiona procesele intr-un mod optim;
  • Persoana placuta, cu abilitati de comunicare.

Responsabilitati:

  • Activitati de recrutare personal de la A-Z pentru specialisti diversi – nivel mediu si seniori;
  • Utilizeaza toate canalele: media, online etc.  pentru identificarea personalului necesar, conform planificarilor;
  • Se incadreaza in termenele de calitate si timp ale proiectelor.

Oferta:

  • Salariu negociabil (3000-4000 lei net);
  • Bonuri de masa, bonusuri trimestriale de performanta;
  • Reduceri la diferite servicii;
  • Contract de munca, perioada nedeterminata;
  • Program de lucru L-V, 8h/zi;
  • Locatie job, Iasi, zona Pacurari.




Titlu recrutare Recruiter/ HR Generalist
Categorii Resurse Umane
Locația Bucuresti
Detalii

Recruiter/ HR Generalist 

Compania angajatoare activeaza in domeniul amenajarilor interioare. Ofera solutii si servicii complete in special pentru spatii comerciale si cladiri de birouri. Compania are in portofoliu cei mai puternici jucatori din RETAIL.

Firma ofera posibilitatea dezvoltarii profesionale unui specialist HR care este in cautarea unei noi oportunitati, cu sanse reale de crestere in cadrul organizatiei.

Cerinte:

  • Experienta pe o pozitie similara (recrutare & evaluare personal 80% din activitate si administrare personal + activitati organizatorice specifice 20%);
  • Experienta in evaluarea angajatilor;
  • Cunostinte de administare personal (reprezinta avantaj);
  • Cursuri in domeniul HR (reprezinta avantaj);
  • Abilitati de utilizare PC (MS Office);
  • Engleza nivel mediu/bun;
  • Persoana organizata, capabila sa lucreze individual cat si in echipa pentru indeplinirea obiectivelor;
    Capacitate de a gasi solutii noi si de a gestiona procesele intr-un mod optim;
  • Persoana placuta, cu abilitati de comunicare.

Responsabilitati:

  • Activitati de recrutare personal executie (tehnicieni, muncitori calficati/semicalificati), specialisti diversi (ingineri, coordonatori proiecte, personal administrativ etc.);
  • Utilizeaza toate canalele: media, online etc.  pentru identificarea personalului necesar, conform planificarilor;
  • Se incadreaza in termenele de calitate si timp ale proiectelor;
  • Realizeaza evaluarea periodica a personalului in colaborare cu managerii de proiecte;
  • Ocazional, poate oferi suport si in activitatile de administrare personal (contracte de munca, acte aditionale, incetari contracte, inregistrari in REVISAL).

Oferta:

  • Salariu negociabil (2600-3000 lei net);
  • Contract de munca, perioada nedeterminata;
  • Program de lucru L-V, 8h/zi;
  • Locatie job, sector 1, Bucuresti.


Titlu recrutare Analist Resurse Umane
Categorii Resurse Umane
Locația Bucuresti
Detalii

Pregatirea si experienta:
– studii superioare in domniul socio – uman, juridice sau economice
– cursuri speciale: management organizational, psihologia muncii, legislatia muncii, operare Pc, limba straina.

Responsabilitati si sarcini:
– participa la definirea politicii de personal a companiei;
– participa la adaptarea structurii organizatorice a companiei in toate etapele dezvoltarii acesteia;
– gestioneaza procedurile si contractele referitoare la asistenta medicala a angajatilor si a membrilor familiilor acestora;
– culege informatii, observa evolutia indicilor de plata, in conformitate cu functionarea si evolutia societatii;
– decide necesitatea expertizelor sau a consultantei de specialitate pentru domeniul sau de activitate;
– intocmirea pe calculator si editarea de adeverinte, actualizari norme, diverse formulare, tabele, adrese necesare in cadrul biroului si firmei;
– realizarea de anchete atunci cand se constata abateri disciplinare;
– actualizarea statelor de functiuni si a tabelelor cu muncitori in baza structurii organizatorice aprobate;
– centralizarea pe calculator a datelor din conturile de salarii si din state de plata a datelor necesare intocmirii rapoartelor statistice solicitate;
– studierea legislatiei muncii in vigoare;
– introducerea/initializarea sau actualizarea bazei de date a salariatilor firmei;
– calculul salariilor inclusiv listarea statelor de plata;
– evidenta lunara a fondului de salarii realizat si a numarului de salariati pe societate, categorii de personal, obiective, puncte de lucru;
– asistarea managerului de resurse umane in realizarea si implementarea grilei de salarizare in conformitate cu reglementarile in vigoare si studierea consecintelor aplicarii acesteia (din punct de vedere al costurilor sociale, materiale, financiare);
– operarea in sistemul de salarizarea a tuturor modificarilor ce apar (incadrari, desfaceri de contracte individuale de munca, negocieri de salarii etc);
– evidenta prezentei la lucru a personalului de la sediul societatii si intocmirea formelor necesare pentru salarizare;
– urmarirea intocmirii corecte a pontajelor de catre cei desemnati sa le execute si existenta ca anexe la contur, tabele cu sporul de santier;
– normarea lucrarilor executate de firma dar si ofertele de preturi la forajele pentru terti;
– asistarea managerului de departament in realizarea si implementarea politicilor HR atat departamentale cat si organizationale.

 



Titlu recrutare HR MANAGER companie cu acoperire nationala
Categorii Management, Resurse Umane
Locația Bucuresti
Detalii

Cerinte post:

  • studii superioare in domeniu;
  • cursuri de pregătire: Management, Resurse Umane, Psihologie, Legislaţie
  • experienţă necesara în specialitate de min. 4 ani, pe o pozitie similara de minim  2 ani.

Cunoştinţe necesare:

  • Psihologie organizaţională
  • Cunoştinţe juridice/legislaţia muncii
  • Limba engleză (citit, scris, vorbit)
  • Cunoştinţe de management
  • Cunoştinţe privind tehnici de negociere
  • Operare PC (MS Office)
  • Cunoaşterea pieţei locale a forţei de muncă
  • Cunoaşterea generală a mediului de afaceri românesc.

Activităţi principale:

  • Conduce şi organizează activitatea departamentului de HR;
  • Angajarea, formarea şi perfecţionarea personalului firmei;
  • Coordonarea activităţii de remunerare a personalului firmei;
  • Elaborarea şi implementarea programelor de evaluare a personalului;
  • Elaborarea şi implementarea sistemelor de motivare a personalului;
  • Gestionarea relaţiilor de muncă;
  • Stabilirea şi urmărirea respectării regulilor generale de comportament.

Sarcini şi îndatoriri:

  • Asigură angajarea, formarea şi perfecţionarea personalului necesar firmei;
  • Identifică/centralizează necesarul de personal din firmă şi urmăreşte încadrarea în limitele aprobate;
  • Asigură necesarul de personal prin recrutare internă şi externă;
  • Negociază contractele de angajare şi urmăreşte respectarea clauzelor acestora;
  • Urmăreşte orientarea şi integrarea în organizaţie a noilor angajaţi;
  • Identifică nevoile de instruire ale personalului, în colaborare cu managementul;
  • Elaborează programe de instruire şi le implementează în colaborare cu managementul;
  • Monitorizează piaţa forţei de muncă şi a furnizorilor de servicii din domeniu;
  • Asigură respectarea cadrului legal concomitent cu susţinerea intereselor firmei;
  • Coordonează activitatea de remunerare a personalului firmei;
  • Coordonează activitatea de re-evaluare salarială semestrială, pe baza propunerilor managementului şi în corelaţie cu indicatorii macro-economici;
  • Elaborează şi implementează programe de evaluare a personalului;
  • Elaborează şi implementează sisteme de motivare a personalului;
  • Asigură buna gestionare a relaţiilor de muncă.


Titlu recrutare Coordonator Resurse Umane – fashion retailer
Categorii Resurse Umane
Locația Bucuresti
Detalii

Coordonator Resurse Umane – fashion retailer

Important fashion retailer cu o retea de magazine la nivel national.

Responsabilitati:

  • Definirirea misiunii si viziunii organizatiei;
  • Asigurarea cu resurse umane, recrutare de personal necesar organizatiei;
  • Motivarea angajatilor (finanicara si nonfinanciara);
  • Implementarea unui sistem de evaluare/de management al performantei;
  • Stabilirea criteriilor de evaluare in acord cu specificul activitatii angajatului;
  • Stabilirea obiectivelor individuale in functie de fisa postului;
  • Alinierea obiectivelor individuale la obiectivele companiei;
  • Conceperea formularelor de evaluare pentru diferite posturi din organizatie;
  • Crearea si implementarea unui program de integrare profesională, teambuilding, workshop;
  • Crearea unor programe de stimulare a performantei, de identificare si ameliorare a lipsei de performanta;
  • Consilierea angajatilor in probleme profesionale (identificarea factorilor care pot creste gradul de implicare si realizarea standardelor de performanta, medierea conflictelor aparute in procesul muncii, crearea si mentinerea unui climat de lucru armonios, incurajarea comunicarii inter si intra departamentale);
  • Oferirea de suport angajatilor care intampina dificultati in relatia cu superiorii ierarhici;
  • Identificarea solutiilor care sa stimuleze performanta si sa imbunatateasca modalitatea de comunicare intre subalterni si superiori;
  • Plan de identificare a nevoilor de instruire pentru diverse posturi din organizatie;
  • Consilierea celorlalţi manageri în probleme de resurse umane;
  • Monitorizarea sistemului de relaţii de muncă al organizaţiei, astfel incat angajatii sa-si desfasoare activitatea intr-o atmosfera placuta

Cerinte:

  • Experienta pe un post similar de minim 2 ani (reprezinta avantaj experienta intr-o companie cu minim 200 de angajati);
  • Experienta in domeniul managementului resurselor umane, cu precadere in aria de motivare, evaluare, managementul performantei, recrutare, proces de inductie;
  • Studii superioare absolvite – facultatea de psihologie sau studii socio – umane – reprezinta avantaj;
  • Abilitati de comunicare si relationare;
  • Capacitatea de a empatiza si de a evalua obiectiv raporturile interumane din organizate;
  • Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu.


Joburi 1-7 din 7

Categorii Joburi

SSL Certificate

Joburi noi, active:

© 2019 Recrutare QLT România | Confidențialitate și Cookies | Protecția datelor

Acest website folosește cookies proprii cât și plasate de terți pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare si a analiza traficul pe site în scopuri de publicitate. Pentru a vă exprima consimțământul privind acceptarea tuturor cookie-urilor de pe site-ul nostru dați click pe DE ACORD. Puteți schimba oricând setările cookies în browser-ul dvs. Pentru detalii, accesati Politica privind confidenţialitatea şi Cookies.

Politica privind confidenţialitatea şi Cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close