Servicii Profesionale

Jobs

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro

Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal

Titlu Educatoare altfel 🙂
Categorii Servicii Profesionale
Locația Bucuresti
Detalii

Educatoare altfel 🙂 cu sau fara experienta

Clientul nostru reprezinta creatorii primului curriculum STEAM (science, technology, engineering, arts and math) pentru prescolari, in 2014 au fost recunoscuti de Fundatia Lego in primele 10 proiecte educationale din lume. Din 2016 livreaza acest curriculum in propria gradinita in sector 1, langa Bioterra (transport asigurat zilnic de la Piata Victoriei).

  • Candidatii admisi sunt inclusi in propriul program de training si mentorat care dureaza pe perioada primilor ani de angajare.
  • Sunt incurajati sa aplice si cei cu studii conexe si voluntariate in domeniu, care isi doresc o cariera in acest domeniu. Succes!
  • Salariul se va negocia in functie de experienta si studii 1900 lei – 2800 lei net + trei mese calde/zi + formare profesionala + transport asigurat zilnic de la Piata Victoriei

Profilul candidatului ideal:

  • Studii de preferat in domeniu sau conex;
  • Persoana entuziasta, dornica sa invete si sa lucreze cu copiii (grupe de varsta: 2 ani, 3-4 ani; 4-5 ani);
  • Persoane cu atitudine calda, politicoasa, calma, echilibrata si organizata;
  • Cunostintele de limba engleza la nivel minim mediu;
  • Este important sa ai zambetul pe buze, transmitand incredere copiilor;
  • Cautam o persoane dedicate activitatilor desfasurate.

Descrierea postului:

  • Se va ocupa de un grup de max. 8 copii;
  • Va aplica planul de activitate, implicandu-se activ in dezvoltarea si implementarea acestuia;
  • Supravegheaza copiii pe tot parcursul programului de lucru, chiar si atunci cand acestia dorm;
  • Să aiba abilitatea de a lucra cu obiective prestabilite și capacitatea de a înțelege “de ce-ul” din spatele activităților educaționale;
  • Ofera zilnic feedback parintilor fiecarui copil pe email, unde adauga si poze facute pe timpul zilei;
  • Participa activ la documentarea și implementarea corectă și precisă a planurilor de lecție.

Oferta:

  • Salariul oferit incepe de la 1900 lei-2400 lei net discutabil, daca nu exista experienta si 2400 lei-2800 lei net negociabil pentru cei cu experienta si studii;
  • Transport asigurat de la piata Victoriei-Gradinita zilnic;
  • Gradinita este in sector 1, langa Universitatea Bioterra;
  • Program full-time, 8 h/zi cu 1 h pauza de masa.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu Medic specialist/primar psihiatrie pediatrica
Categorii Servicii Profesionale
Detalii

Medic specialist / primar psihiatrie pediatrica

Clinica ofera servicii de psihiatrie-psihoterapie-logopedie pentru toata familia. Se adreseaza tuturor minorilor, cu varste cuprinse intre 3 si 18 ani.

Clinica detine in prezent doua centre in Bucuresti – sector 4 si 1 si urmeaza sa deschida unui al 3-lea punct de lucru in zona centrala.

Cerinte:
– facultatea de medicina;
– colaborator sau angajat (se pot asigura pacienti pentru acoperirea unei norme intregi);
– activitate de birou dar si teren ocazional (10%);
– Liber de contract cu CASMB.

Responsabilitati:
– va asigura evaluarea sanatatii psihice a copiilor si adolescentilor pana la 18 ani
-va evalua si colabora cu membrii familiei pentru asigurarea unui mediu familial sanatos psihologic pentru dezvoltarea copilului
-va face referiri dupa caz, daca considera necesar, catre psihologii clinicii specializati in psihoterapia copilului/familiei
răspunde de coordonarea activităţii cabinetului medical;
– răspunde de actele pe care le întreprinde şi de deciziile luate, conform pregătirii şi în limitele competenţei profesionale;
– să cunoasca si sa respecte reglementările în vigoare privind ghidurile terapeutice
– îşi actualizează asigurarea de malpraxis;
– răspunde de calitatea serviciilor oferite ;
– respectă confidenţialitatea informaţiilor de la locul de muncă în ceea ce priveşte: pacienţii, salariile etc.

Oferta:
– negociabila in functie de experienta si tipul colaborarii.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu Traducator Limba Bulgara
Categorii Comunicare, Servicii Profesionale
Locația Bucuresti
Detalii

Traducator Limba Bulgara 

Companie de integrare si distributie audio-video, cu peste 10 ani experienta si mii de proiecte de succes, cu parteneri globali de top cauta Traducator limba bulgara project based – freelancer (4h/zi remote)

Cerinte:

  • disponibilitate de a lucra remote 4h/zi, minim 3-4 luni;
  • experienta pe un post similar (reprezenta avantaj);
  • vorbitor nativ de limba bulgara (de preferat).

Responsabilitati:

  • traduceri documente comerciale si pentru site-ul companiei;
  • incadrare in termenele de predare si in solcitarile companiei;
  • persoana organizata si orientata spre rezultate;
  • se va lucra remote/de acasa 4h/zi, pentru minim 3-4 luni.

Oferta:

  • contract de munca sau prestari servicii;
  • pachet negociabil 400-500 euro/luna (in functie de experienta).

Compania are sediul in Bucuresti, sector 1.
Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA





Titlu Traducator Engleza
Categorii Comunicare, Servicii Profesionale
Locația Bucuresti
Detalii

Traducator Engleza

Contract perioada determinata 3 luni cu posibilitate de prelungine (student sau absolvent). Compania detine un lant de magazine cu profil parafarmaceutic in mallurile din Bucuresti: Afi Cotroceni, Vitan, Promenada, Baneasa etc.

Responsabilitati:

  • Activitatea se va desfasura in cadrul magazinelor din mall-uri;
  • Traduceri de etichete ale produselor parafarmaceutice din cadrul magazinelor de profil;
  • Interactiunea directa cu produsele din magazine, traduceri etichete, verificare etichete produse prezente in cadrul magazinelor etc.
  • Actualizare informatii produse pe site-ul companiei;
  • Activitati de merchandising.

Cerinte:

  • Absolvent sau student cu predare in limba engleza;
  • Cunostinte avansate de limba engleza: scris, vorbit, citit;
  • Disponibilitate de a lucra full time (8h/zi, L-V), in cadrul magazinelor cu profil parafarmaceutic, situate in mall-urile din Bucuresti;
  • Flexibilitate de a lucra pe mai multe locatii, in functie de necesitate;
  • Experienta pe o pozitie similara: traducator, administrativ, secretariat, merchandiser cu limba engleza- reprezinta avantaj;
  • Participarea la voluntariate sau programe de training, reprezinta avantaj.

Oferta:

  • Contract de munca full time, perioada determinata 3 luni, cu posibilitate de prelungire;
  • Salariu negociabil in functie de experienta profesionala;
  • Program L-V 8 h/zi, in cadrul magazinelor din mall-uri.


Titlu Manager Restaurant – bucatarie internationala / asiatica
Categorii Management, Servicii Profesionale
Locația Bucuresti
Detalii

Manager Restaurant – bucatarie internationala / asiatica

Obiectivul postului:

  • Desfasoara activitati de promovare, organizare si coordonare Restaurant cu specific chinezesc, asigura respectarea standardelor si politicilor in domeniul calitatii si sigurantei alimentelor, asumate de catre companie.
  • Se implica activ in promovarea businessului si in dezvoltarea lui (pe viitor se doreste extinderea retelei in Bucuresti si tara).

Principalele responsabilitati:

  • Dezvoltarea strategiilor de vazare, promovează restaurantul, produsele și serviciile către clienți, publicul larg, mass-media.
  • Negocierea de contracte.
  • Dezvoltarea vanzarilor si relatiilor cu clientii.
  • Concepe si implementeaza strategii de marketing.
  • Deruleaza toata gama de activitati specific din cadrul localului.
  • Coordonarea si controlul activitatii din bucatarii, vizand: calitatea produselor, timpul de productie, incadrarea in normele de consum, respectarea procedurilor de lucru conform sistemului de management integrat calitate-siguranta alimentului.
  • Supervizarea activitatii de livrare a comenzilor la domiciliul clientului si servire directa;
  • Verifica modul in care este asigurata materia prima (cantitativ si calitativ).
  • Supervizeaza incadrarea in normele de consum specific de materie prima, respectarea retetarelor, calitatea produselor, respectarea procedurilor interne, timpul de productie si livrare.
  • Elaborarea proiectului bugetului de cheltuieli pentru restaurant si urmarirea incadrarii in marjele alocate.
  • Construirea si mentinerea unui climat de lucru sanatos in cadrul echipelor de angajati, prin actiuni care stimuleaza comunicarea si lucrul in echipa.

Cerinte:

  • Studii superiore in domeniul alimentar, marketing, stiinte economice;
  • Minim 3 ani experienta pe o pozitie de management, marketing & vanzare in domeniul HORECA (constituie avantaj experienta intr-un restaurant cu specific chinezesc);
  • Bune cunostinte de operare PC: Word si Excel;
  • Disponibilitate pentru program prelungit;
  • Persoana responsabila, dinamica, cu spirit de observatie, bun organizator.

Oferta (bonusuri, beneficii):

  • Pachet salarial motivant, corelat cu experienta profesionala in domeniul HORECA;
  • Program flexibil, contract pe perioada nedeterminata
  • Mediu de lucru placut, dinamic si profesionist;
  • Posibilitatea dezvoltarii profesionale.



Titlu Area Sales Representative cosmetics
Categorii Comunicare, Marketing, Servicii Profesionale, Tehnic, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Cerinte:

  •  minim 2 ani experinta pe o pozitie similara;
  •  experinta in vanzare B2B reprezinta avantaj- vanzare produse destinate saloanelor de coafura;
  •  experinta in vanzare intr-un domeniu similar de activitate: servicii, domeniul medical- vanzare echipamente tehnice, pharma etc;
  •  portofoliu de clienti in domeniu, reprezinta un real avantaj;
  •  disponibilitate de deplasare in Bucuresti si Provincie (Prahova);
  • orientata spre indeplinirea obiectivelor, dorinta de autodepasire.

Responsabilitati:

  •  indeplinirea sarcinilor si a obiectivelor lunare de vanzare;
  • crearea, dezvoltarea si mentinerea unor relatii constructive cu clientii companiei;
  • sustinerea activitatilor specifice de marketing;
  • vizite la clientii din provincie Bucuresti+Prahova;
  • respectarea programului de lucru si al touring planului;
  • intocmirea rapoartelor de activitate zilnice, saptamanale si lunare;
  • organizarea si managementul bun al timpului;
  • incasarea in timp a sumelor datorate de clienti.

Beneficii:

  • Masina+telefon+ traininguri (contract de munca full-time, perioada nedeterminata);
  • Salariu fix+ comision din vanzare+bonusuri lunare in functie de realizari.


Titlu Online Marketing & E-Commerce Professional
Categorii Comunicare, Marketing, Servicii Profesionale, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Online Marketing & E-Commerce Professional

Requirements:

  • Experience in a similar position at least 3-4 years;
  • University degree;
  • Good knowledge of SEO and SEM for Google & Bing;
  • Very good knowledge of Web Analytics; Google Ad-Words / Yahoo advertising campaigns;
  • Good MS Excel skills, Html, php;
  • Ability to complete large volume of work quickly, detail oriented;
  • Great organizational skills;
  • English advanced;
  • Team person.

Responsibilities:

  • Develop B2C online marketing strategies;
  • SEO campaigns, keywords analysis, Google analytics;
  • Email newsletters campaigns and analysis: migration from one system to an other, planning emails campaigns, analysis of open rate, click rate, banners efficiency, content analysis;
  • Managed company’s AdSense campaigns, resulting in lower spend and greater ROI;
  • Using Google Analytics to track, report and improve traffic;
  • Measure effectiveness and improve on internet marketing initiatives based on search and website analytics
  • Integrated B2B advertising on social media portals: B2B – LinkedIn direct Ads and B2C – Facebook.

Motivating salary package.



Titlu Invatatoare/Educatoare Montessori
Categorii Servicii Profesionale
Locația Bucuresti
Detalii

Invatatoare/Educatoare Montessori
Se ofera formare pentru cei din sistemele alternative de invatamant.

Cautam o persoana motivata, cu experienta pe o pozitie similara sau interesata de metodele alternative de invatamant si dornica sa se dezvolte profesional.

Clientul este dispus sa ofere posibilitatea de a realiza cursul in afara tarii unei persoane interesate sa se dezvolte profesional in aceasta directie. Cheltuielile fiind acoperite integral de catre firma.

Cerinte:

  • Studii finalizate in domeniul psiho-pedagogic;
  • Experienta pe o pozitie similara invatator/educator in sistemul Montessori sau in alt sistem alternativ- reprezinta un plus;
  • Cunostinte de limba engleza pentru a putea urma cursul de pregatire in afara tarii (durata- aproximativ un an).

Responsabilitati:

  • Desfasoara activitati educative intr-un cadru modern si placut- coordonarea activitatii in clasa, pregatirea materialelor, motivarea si indrumarea copiilor;
  • Se implica in activitatile educative alternative intr-o maniera profesionista si mentine o atmosfera armonioasa la clasa;
  • Realizeaza planul pedagogic saptamanal, anual;
  • Contribuie la buna desfasurare a activitatii pe tot parcursul derularii programului si comunica eficient cu restul personalului implicat in acest proces;
  • Se implica activ in relationarea cu parintii.

Profilul personal:

  • Persoana atenta, comunicativa, calda, pasionata de lucrul cu copiii si de dezvoltarea profesionala;
  • Persoana orientata spre atingerea obiectivelor educationale propuse;
  • Persoana flexibila, dispusa sa sustina in afara tarii cursul de formare in sistemul montessori pentru invatatori, grupa de varsta 6-9 ani (durata un an).

Oferta:

  • Mediu de lucru placut, profesionsit in cadrul unei echipe tinere;
  • Pachet salarial motivant (negociabil pentru cei care predau deja in acest sistem).
  • Cursul va fi platit integral de catre companie si in plus se vor sustine cheltuielile de deplasare si sedere pe toata durata cursului.


Titlu SAP BI/BW Consultant – Cluj Napoca
Categorii IT, Servicii Profesionale
Locația Cluj Napoca
Detalii

SAP BI/BW Consultant – Cluj Napoca

We accept candidates from all over the country, determined to relocate in Cluj.

Young and innovative team that lets the future happen today. Always on the technical cutting edge – if that is what drives you, you are in the right place.

Our client not only works by high professional standards and a lot of know-how but also works with high commitment and much zeal. Our client is a German-based Software and Consulting company. They are currently looking to expand their team. They know that the employees are the backbone of their success. That is why they focus on a value-based and client-orientated corporate culture which is built on confidence.

Role responsibility:

  • Ensure that the user requirements fits in the design with the overall architecture strategy and framework for SAP BW.
  • Facilitate workshops with the customer to get the specific requirements for different areas like, Finance, Sales, etc.
  • Work with IT and business colleagues to develop solutions to specific problems that at times leverage existing solutions and systems.
  • Actively involvement in the design, analysis and development of SAP BW Dataflows.
  • Conduct feasibility studies as proof of concepts and identifies business benefits.
  • Deliver a high quality and clean implementation aligned with the current implementation standards and best practice in SAP BW.

The ideal candidate:

  • Minimum 2 years experience in application design and development with SAP BW.
  • Solid understanding of SAP BW front-end reporting and back-end.
  • Experience in ABAP or ABAP OO to create and adjust Extractors, Routines, Update Rules, variables user exits, etc.
  • Knowledge in minimum two frontend tools, as Bex, WAD, Portal, Crystal reports, Webi, Dashboard designer.
  • Knowledge in SAP BW planning application is a plus.
  • Command of Web Dynpro user interface is a plus.
  • Strong customer orientation (for both internal and external customers).
  • Fluent in English, both spoken and written.
  • German Language Skills are a huge plus.

Offer:

  • Company offers an exciting possition in an international working environment.
  • High competitive salary and excellent terms and conditions.


Titlu ASISTENTA MEDICALA/RECEPTIONISTA (cu atestat de libera practica)
Categorii Secretariat, Servicii Profesionale
Detalii

Cerinte:

  • studii superioare finalizate si drept de libera practica  in domeniu  (conditie obligatorie);
  • experinta pe o pozitie similara- receptionista/secretara/asistenta medicala- constituie un plus (se accepta si candidati/candidate care nu au experinta in campul muncii, dar intrunesc restul conditiilor mentionate);
  • cunostinte de limba engleza, nivel mediu- bun;
  • cunostinte de utilizare PC;
  • persoana sociabila, empatica, orientata catre pacient;
  • amabila, flexibila si usor adaptabila.

Responsabilitati:

  • primirea pacientilor, inregistrarea lor;
  • activitati administrative de secretariat;
  • in cazul in care este necesar, persoana se va implica si in activitatile de asistenta medicala- sterilizare, recoltare probe, activitate de teren la clientii centrului impreuna cu echipa de medicina muncii etc.

Oferta: salariul se va negocia, in functie de experienta in domeniu.



Joburi 1-11 din 11

Categorii Joburi

SSL Certificate

Joburi noi, active:

© 2019 Recrutare QLT Group | Confidențialitate și Cookies | Protecția datelor

Acest website folosește cookies proprii cât și plasate de terți pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare si a analiza traficul pe site în scopuri de publicitate. Pentru a vă exprima consimțământul privind acceptarea tuturor cookie-urilor de pe site-ul nostru dați click pe DE ACORD. Puteți schimba oricând setările cookies în browser-ul dvs. Pentru detalii, accesati Politica privind confidenţialitatea şi Cookies.

Politica privind confidenţialitatea şi Cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close