Analist Resurse Umane

Jobs

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro

Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal

Titlu recrutare Analist Resurse Umane
Categorii Resurse Umane
Locația Bucuresti
Detalii

Pregatirea si experienta:
– studii superioare in domniul socio – uman, juridice sau economice
– cursuri speciale: management organizational, psihologia muncii, legislatia muncii, operare Pc, limba straina.

Responsabilitati si sarcini:
– participa la definirea politicii de personal a companiei;
– participa la adaptarea structurii organizatorice a companiei in toate etapele dezvoltarii acesteia;
– gestioneaza procedurile si contractele referitoare la asistenta medicala a angajatilor si a membrilor familiilor acestora;
– culege informatii, observa evolutia indicilor de plata, in conformitate cu functionarea si evolutia societatii;
– decide necesitatea expertizelor sau a consultantei de specialitate pentru domeniul sau de activitate;
– intocmirea pe calculator si editarea de adeverinte, actualizari norme, diverse formulare, tabele, adrese necesare in cadrul biroului si firmei;
– realizarea de anchete atunci cand se constata abateri disciplinare;
– actualizarea statelor de functiuni si a tabelelor cu muncitori in baza structurii organizatorice aprobate;
– centralizarea pe calculator a datelor din conturile de salarii si din state de plata a datelor necesare intocmirii rapoartelor statistice solicitate;
– studierea legislatiei muncii in vigoare;
– introducerea/initializarea sau actualizarea bazei de date a salariatilor firmei;
– calculul salariilor inclusiv listarea statelor de plata;
– evidenta lunara a fondului de salarii realizat si a numarului de salariati pe societate, categorii de personal, obiective, puncte de lucru;
– asistarea managerului de resurse umane in realizarea si implementarea grilei de salarizare in conformitate cu reglementarile in vigoare si studierea consecintelor aplicarii acesteia (din punct de vedere al costurilor sociale, materiale, financiare);
– operarea in sistemul de salarizarea a tuturor modificarilor ce apar (incadrari, desfaceri de contracte individuale de munca, negocieri de salarii etc);
– evidenta prezentei la lucru a personalului de la sediul societatii si intocmirea formelor necesare pentru salarizare;
– urmarirea intocmirii corecte a pontajelor de catre cei desemnati sa le execute si existenta ca anexe la contur, tabele cu sporul de santier;
– normarea lucrarilor executate de firma dar si ofertele de preturi la forajele pentru terti;
– asistarea managerului de departament in realizarea si implementarea politicilor HR atat departamentale cat si organizationale.

 

O singură aplicare, prin transmiterea cv-ului pe email, este suficientă pentru primirea consimțâmântului și înscrierea în baza de date și considerarea candidaturii pentru toate posturile asemănatoare și pentru cele care corespund candidaturii voastre. 

Succes!

Categorii Joburi

SSL Certificate

Joburi noi, active:

© 2019 Recrutare QLT România | Confidențialitate și Cookies | Protecția datelor

Acest website folosește cookies proprii cât și plasate de terți pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare si a analiza traficul pe site în scopuri de publicitate. Pentru a vă exprima consimțământul privind acceptarea tuturor cookie-urilor de pe site-ul nostru dați click pe DE ACORD. Puteți schimba oricând setările cookies în browser-ul dvs. Pentru detalii, accesati Politica privind confidenţialitatea şi Cookies.

Politica privind confidenţialitatea şi Cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close