Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro
Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal
Titlu recrutare | Asistent Operational Junior – ONG (hibrid) |
---|
Categorii | Executie, Logistica |
---|
Locația | Bucuresti |
---|
Detalii | Asistent Operational Junior – ONG (hibrid) Adoptă un Copac este un program al ONG-ului, pornit în 2008, care ajută la creșterea suprafeței împădurite din sudul României și la creșterea conștientizării populației cu privire la importanța pădurilor. Peste 30.000 de voluntari au ajutat la înființarea a peste 202 hectare de pădure, în 22 comunități din cele mai slab împădurite județe din România. Obiectivele jobului: Asigurarea suportului logistic pentru realizarea tuturor activităţilor necesare într-un proiect de împădurire, de la managementul părţilor implicate în proiect, până la organizarea logisticii de evenimente de plantare şi gestionarea inventarului proiectului. Cerinte: - Studii in domeniul agricol/horticol sau conex reprezinta avantaj;
- Cunoştinţe de operare PC, pachet MS Office;
- Experienta minima pe zona operationala, logistica, gestiune;
- Permis conducere cat. B;
- Disponibilitate pentru deplasări ocazionale ( in sezon 2 deplasari/saptamana in S tarii), lucru în teren și muncă logistică;
- Experiența anterioară cel puțin ca voluntar în activități forestiere (plantări, măsurători, etc.) constituie un avantaj;
- Preocupare pentru protejarea mediului.
Responsabilitati: - Consultarea, raportarea şi comunicarea permanentă cu managerul de program;
- Suport în organizarea acţiunilor de plantare cu voluntari sau a altor evenimente (activitati sezoniere de plantare mai intense: martie-aprilie si noiembrie-decembrie);
- Menţinerea legăturilor cu pepinierele și achiziționarea puieților silvici pe baza necesarului de puieți întocmit de inginerii silvici, respectând normele de calitate stabilite cu aceștia;
- Oferă suport la transportul puieţilor silvici de la pepiniere la locațiile în care urmează a fi plantați cu ajutorul autoutilitarei programului;
- Realizarea și gestionarea documentelor legale/financiare aferente activității (procese verbale, contracte, facturi, etc.);
- Gestionarea flotei auto (2 autovehicule și o autoutilitară) – se asigură că autovehiculele sunt conforme cu cerințele de siguranță rutieră și cu legislația în vigoare (ITP, RCA, CASCO, Rovignetă, revizii făcute la timp);
- Suport in coordonarea realizării periodice a inventarului ce conţine echipamente, unelte și materiale din cadrul programului și actualizarea permanentă a bazei de date legate de inventar
- Centralizarea necesarului de achiziţie şi asigurarea acestuia către managerul de program, alături de care va lua deciziile de achiziţie;
- Gestionarea şi păstrarea legăturii cu furnizorii şi monitorizarea stării echipamentelor, uneltelor și materialelor din cadrul programului
- Alte activități necesare la buna desfășurare a programului Adoptă un Copac;
- Realizarea următoarelor situaţii: raport de activitate și decont de cheltuieli.
Oferta: - Pachet salarial 3500 – 3800 lei net (include si bonuri de masă în valoare de 40 lei/zi);
- Prime de sărbători, Bonus organizational anual si de performanta/sezon de plantare (500-2000 lei);
- Beneficii extra-salariale la alegere: asigurare medicală privată, tichete de vacanță, tichete culturale, abonament la o bază sportivă, sesiuni de consiliere psihologică;
- Program de muncă flexibil 9-17 (2 zile birou + remote);
- O zi liberă cadou pentru aniversarea zilei de naștere;
- Oportunități de avansare salarială pe baza performanței;
- Oportunități de dezvoltare, participare la cursuri de perfecționare
- Participarea la evenimente interne (Happy Day, Happy Hour, Teambuilding de program și Teambuilding ONG) și externe (conferințe, cursuri și wokshop-uri).
Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro APLICA |
---|
O singură aplicare, prin transmiterea cv-ului pe email, este suficientă pentru primirea consimțâmântului și înscrierea în baza de date și considerarea candidaturii pentru toate posturile asemănatoare și pentru cele care corespund candidaturii voastre.
Succes!