Logistica

Jobs

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro

Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal

Titlu recrutare Gestionar Santier Instalatii Electrice, HVAC si Sanitare
Categorii Constructii, Logistica, Tehnic
Locația Bucuresti, Brasov
Detalii

Gestionar Santier Instalatii Electrice, HVAC si Sanitare (locatie proiect Brasov)

Antreprenor general pentru instalatii Electrice, HVAC si Sanitare ce implementeaza proiecte electro-mecanice pentru: centre comerciale, cladiri de birouri, hale industriale la nivel national.

Firma are sediul in Bucuresti si prefera candidati cu experienta pe un post similar, dispusi la deplasari in functie de proiectele derulate. Actualul santier si proiect este situat in Brasov.

Cerinte:

  • Experienta pe un post similar in domenul instalatiilor (obligatoriu);
  • Cunoaste materialele specifice instalatiilor sanitare, HVAC si electrice;
  • Cunostinte Microsoft Office (Excel- nivel bun);
  • Engleza nivel mediu;
  • Carnet auto categoria B reprezinta avanataj;
  • Disponibilitate la deplasari in functie de proiect.

Responsabilitati:

  • Receptionare materiale pentru instalatii si documentele aferente;
  • Verificare concordanta comenzi – facturi;
  • Predare echipamente catre subcontractanti;
  • Tinerea evidentei materialelor din depozit;
  • Va lucra direct cu Site Managerii din santierul din Brasov.

Oferta:

  • Contract de munca nedeterminat;
  • Ore suplimentare platite;
  • Salariu motivant;
  • Diurna, trasport si cazare (dupa caz);
  • Locatie proiect Brasov.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA





Titlu recrutare Administrator Imobil Rezidential
Categorii Logistica, Tehnic
Locația Bucuresti
Detalii

Administrator Imobil Rezidential (sector 1 Bucuresti)

Firma ofera servicii de mentenanta tehnica, in principal pt spatii comerciale, birouri si cladiri rezidentiale.

Cerinte:

  • Experienta pe un post similar;
  • Studii medii preferabil in domeniul tehnic;
  • Suita MS Office – cunostinte medii (la cerere intocmire rapoarte si situatii).

Responsabilitati:

  • Inregistrarea sesizarilor primite de la locatari;
  • Programarea si urmarirea lucrarilor tehnice conform planului agreat cu asociatia locatarilor;
  • Intocmirea de rapoarte saptamanale cu privire la activitatile administrative;
  • Urmarirea activitatii subcontractorilor (curatenie, gradinarit, paza, etc.);
  • Intocmirea de oferte pt. materialele necesare lucrarilor din complex;
  • Urmarirea rezolvarii sesizarilor facute de locatari.

Oferta:

  • Program de lucru de L-V, 8 h;
  • Salariu fix 2000 lei net;
  • Contract de munca norma intreaga;

Locatie sector 1, complex rezidential langa podul Otopeni.



Titlu recrutare Gestionar / Operator Logistica
Categorii IT, Logistica
Locația Bucuresti
Detalii

Gestionar & Operator Logistica

Candidatul ideal:

  • Studii medii (bacalaureat) sau studii superioare.
  • Experienta minim 3 ani intr-o pozitie similara.
  • Cunostiinte de baza aplicatii tip ERP (de preferat Charisma, CDMS).
  • Cunostiinte de baza operare WMS.
  • Cunostiinte nivel mediu aplicatii office, inclusiv Outlook.
  • Persoana organizata, analitica, motivata, comunicativa.
  • Abilitatea de a lucra in echipa si a-si sincroniza activitatea cu ceilalti colegi.

Se ofera:

  • Salariu fix negociabil 2000-2200 lei net + abonament transport.
  • Bonusuri periodice in functie de implicare si realizari.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata.

Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa:

  • Opereaza in stoc miscarile de marfa.
  • Pastreaza documentele justificative legate de stoc si miscarea stocului.
  • Efectueaza la cerere inventarul stocului de marfa per reper/repere.
  • Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei.
  • Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic.
  • Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare.
  • Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei.
  • Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor.
  • Efectueaza transferurile de marfa din stocul central in sub-stocuri si retur.

Expediaza marfa catre clienti:

  • Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii.
  • Proceseaza si emite certificatele de garantie, in conditiile agreate cu producatorii, furnizorii si client aferenti.
  • Proceseaza si emite documentele de curierat, asigurand conformitatea si integritatea expeditiei.
  • Indosariaza si raporteaza documentele de plecare ale marfurilor: AWB, CMR, etc.

  Alte activitati:

  • Organizeaza preliminar dosarele pentru declaratiiile Mediu si Intrastat.
  • Organizeaza si dispune aprovizionarea cu materiale necesare ambalarii, depozitarii si etichetarii corespunzatoare a expeditiilor si marfurilor
  • Gestioneaza comenzile de consum pentru cheltuielile de material aferente situatiilor de lucrari.
  • Raporteaza consumul pentru fiecare lucrarea responsabilului de cont aferent.
  • Organizeaza reciclarea materialelor folosite, acolo unde este cazul.

  Activitati de service, garantie si postgarantie:

  • Colecteaza, verifica si insereaza seriile de identificare ale echipamentelor si eliberereaza documentele aferente garantiilor tehnice.
  • Asigura managementul garantiilor emise
  • Deschide fise tehnice pentru echipamentele sosite in garantie si notifica departamentul responsabil.


Titlu recrutare Tehnician / achizitor HVAC si sanitare
Categorii Achizitii, Constructii, Logistica, Tehnic
Detalii

TEHNICIAN / ACHIZITOR HVAC SI SANITARE

Tehnician cu experienta in achizitii materiale specifice (instalatii mecanice) pentru activitatea de santier, in cadrul unor proiecte de anvergura pe zona Retailului (mall-uri, hipermarketuri, cladiri de birouri etc).

Cerinte:

  • Studii medii sau facultatea de Instalatii;
  • Calificare in HVAC si /sau Sanitare (cursuri sau specializare la locul de munca);
  • Experienta in specialitate in cel putin o companie de profil, care a executat proiecte tip sedii de birouri, Mall-uri sau Hipermarket-uri ;
  • Cunoasterea in conditii foarte bune a materialelor si echipamentelor utilizate in cadrul instalatiilor HVAC / Sanitare;
  • Cunoştinţe privind instalarea materialelor si echipamentelor in proiectele de HVAC si Sanitare ;
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office);
  • Cunoştinţe de limbă engleză (citit, scris, vorbit) nivel mediu;
  • Obilitati de organizare si prioritizare;
  • Permis conducere cat. B.

Responsabilitati:

1. Gestiune si logistica materiale si echipamente (30% din timp):

  • Intocmirea solicitarilor de oferta pentru materiale si trimiterea acestora la furnizori, in conformitate cu planul de achizitie pus la dispozitie de Managerul de Proiect;
  • Verificarea/ intocmirea necesarelor de materiale primite de la subcontractori;
  • Intocmire comenzi materiale si trimiterea acestora la furnizori, pe baza ofertelor aprobate de Managerul de Proiect;
  • Receptionarea materialelor de la furnizori si gestionarea acestora si a documentatiei ( comenzi scrise, avize de expeditie, certificate de calitate, etc).

2. Sprijin acordat Managerului de Proiect in lucrul cu subcontractorii (40% din timp):

  • Predarea materialelor la subcontractori pe baza indicatiilor Managerului de Proiect;
  • Urmarirea cantitativa a materialelor instalate de subcontractori in santier;
  • Participarea la verificarea lucrarilor executate de subcontractanti si remedierea defectelor atunci cand situatia o impune.

3. Instalare materiale in cadrul proiectelor de instalatii HVAC si Sanitare (30/din timp).

Oferta:

  • Salariu 500 euro net;
  • Mediu de lucru competitiv si profesionist;
  • Posibilitate de dezvoltare profesionala si salariala in functie de realizari;
  • Lgistica oferita de firma.



Titlu recrutare EU Transport Manager
Categorii Logistica, Management
Locația Bucuresti/Ilfov/Pitesti
Detalii

Coordoneaza şi controleaza activităţile de transport pentru a asigura utilizarea cea mai eficienta a resurselor şi pentru a oferi un serviciu de înaltă calitate pentru clienţi.
In calitate de Transport Manager, salariatul va fi in subordinea Directorului Comercial, activitatea sa constand in:

Responsabilităţi principale:

1. De personal, directe şi control soferi transport international pentru a se asigura că acestia îşi îndeplinesc responsabilităţile în mod eficient şi ofera un serviciu de înaltă calitate pentru clienţi.
2. Participa la dezvoltarea strategiei companiei de transport pentru a asigura furnizarea de cea mai buna calitate a serviciilor şi pentru a maximiza profitabilitatea companiei.
3. Sa dezvolte şi să menţină bugetul de transport, pe structura de cost km si  se asigura că serviciile sunt furnizate la standardele cerute şi în limitele bugetate.
4. Dezvoltarea unei reţele integrate de servicii de transport pentru a se asigura de cea mai bună utilizare posibila a resurselor companiei de transport.
5. Mentine contactul regulat cu clienţii pentru a rezolva orice probleme, identifica si propune noi oportunităţi de afaceri
6. Menţine relaţii armonioase in randul fortei de muncă şi se asigura că toţi membrii personalului subordonat sunt formati în mod corespunzător şi motivati.
7. Dezvolta şi menţine relaţii bune cu agentii clientilor pentru a se asigura că societatea respectă toate cerinţele legale şi reglementările, pentru a consolida reputaţia companiei.
8. Menţine o conştientizare de noi evoluţii în transport pentru a se asigura că societatea continuă să furnizeze serviciul cel mai eficient posibil şi respectă toate normele.
9. Executa comenzile de transport rutier din portofoliul firmei sau obtinute din piata
10. Dezvolta portofoliului de comenzi prin atragerea de noi clienti
11. Urmareste comenzile in executie, colecteaza CMR-urile, inchiderea si livrarea documentelor catre clienti, pana la incasarea c/val. acestora
12. Proceseaza documentele in Tabloul de Bord din ERP, necesare raportarii activitatii zilnice

Cunoştinţele, aptitudinile şi experienţa:

  • Facultate profil tehnic
  • Calificări in domeniul transportului rutier de marfuri
  • Cel puţin 5 ani de experienţă de gestionare a unei flote de transport international
  • Cunoştinţe semnificative a legislaţiei de transport rutier de marfă
  • Engleza sau Germana: nivel bun scris,vorbit; Franceza, Italiana: reprezinta avantaj
  • Excelente abilitati interpersonale
  • Excelente abilitati de negociere.



Titlu recrutare Supply Chain Assistant
Categorii Achizitii, Logistica, Secretariat
Locația Bucuresti
Detalii

Supply Chain Assistant

Cerinte:

  • Experienta pe o pozitie similara;
  • Studii superioare;
  • Cunostinte MS Office, nivel avansat
  • Limba engleza, nivel avansat
  • Persoana dinamica, motivata, entuziasta
  • Abilitati de organizare si prioritizare;
  • Atentie la detalii;
  • Aptitudini foarte bune de comunicare;
  • Competente etice si loialitate
  • Orientata spre rezolvarea problemelor;
  • Capacitate de analiza si sinteza.

Responsabilitati specifice:

  • Centralizarea propunerilor de comanda, obtinerea validarii si  transmiterii lor;
  • Asigurarea procesarii comenzilor de catre furnizori conform termenelor agreate;
  • Planificarea, organizarea si monitorizarea transportului international;
  • Gestionarea comunicarii cu furnizorii si transportatorii;
  • Listarea noilor produse in sistemul informatics si pe site-ul companiei;
  • Gestionarea bazelor de date cu furnizorii, clientii, contracte, oferte, achizitii si comenzi;
  • Pregatirea formalitatilor vamale legate de importuri;
  • Pregatirea documentatiei pentru obtinerea autorizatiilor la produsele noi
  • Raportari specific.

Responsabilitati administrative:

  • Primirea si redirectionarea apelurilor/mesajelor telefonice primite prin centrala telefonica;
  • Administrea corespondentei postale si e-mail (primirea, sortarea, distribuirea, inregistrarea, multiplicarea, redactarea, arhivarea expedierea corespondentei);
  • Gestionarea informatiilor (culegere, clasificare, actualizare, prelucrare, transmitere, arhivare, etc);
  • Obtinerea semnaturilor pe corespondenta/documente, multiplicarea documentelor, comunicarea deciziilor adoptate de management, etc;
  • Asigurarea protocolului, organizarea sedintelor/ intalnirilor, rezervare de bilete, etc;
  • Realizarea necesarului si a comenzilor de consumabile;
  • Respectarea standardelor legate de tinuta, comunicare, conduita si punctualitate.

Oferta:

  • Pachet salarial negociabil in functie de experienta profesionala.


Joburi 1-7 din 7

Categorii Joburi

SSL Certificate

Joburi noi, active:

© 2019 Recrutare QLT România | Confidențialitate și Cookies | Protecția datelor

Acest website folosește cookies proprii cât și plasate de terți pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare si a analiza traficul pe site în scopuri de publicitate. Pentru a vă exprima consimțământul privind acceptarea tuturor cookie-urilor de pe site-ul nostru dați click pe DE ACORD. Puteți schimba oricând setările cookies în browser-ul dvs. Pentru detalii, accesati Politica privind confidenţialitatea şi Cookies.

Politica privind confidenţialitatea şi Cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close