Economic

Jobs

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro

Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal

Titlu recrutare Contabil Senior
CategoriiEconomic
LocațiaBucuresti
Detalii

Contabil Senior

Compania angajatoare este parte a unui grup francez de firme ce realizeaza import si distributie de produse, echipamente, ambalaje si piese de schimb pentru industria vinului din Europa de Est, cu filiale in Romania, Bulgaria, Republica Moldova si Republica Macedonia de Nord.

Cerinte:

  • Absolvent studii superioare în domeniul financiar/economic;
  • Experienta de minim 3 ani in functia de Contabil/Economist sau Senior Contabil;
  • Cunostintele de WIZCOUNT reprezinta un avantaj
  • Cunostinte foarte bune de legislatie financiar-contabila;
  • Cunostinte bune de operare MS Office (pregateste situatii in Excel, Word);
  • Cunoștințe de limba engleză – constituie un avantaj.

Responsabilitati:

  • Verifica si inregistreaza zilnic in contabilitate operatiunile desfasurate prin banca a conturilor in lei cat si in valuta;
  • Inregistreaza in contabilitate facturile de cheltuieli pe centrii de cost;
  • Inregistreaza in contabilitate facturile intracomunitare si import – export ;
  • Face punctajul fisei de cont cu furnizorii si clientii la cerere;
  • Intocmeste declaratia INTRASTAT;
  • Inregistreaza in contabilitate deconturile de cheltuieli;
  • Intocmeste declaratiile: 394 ,300, 390, 100;
  • Verifica si inregistreaza in contabilitate scaderea de gestiune;
  • Participa la verificarea in contabilitate a inventarierii patrimoniului societatii;
  • Verifica corectitudinea intocmirii NIR-urilor;
  • Verifica corectitudinea CMR-urilor inainte de inregistrarea in contabilitate a facturilor intracomunitare;
  • Verifica jurnalele de TVA;
  • Verificarea soldurilor conturilor ;
  • Intocmeste situatia avansurilor de trezorerie;
  • Intocmeste diverse situatii pentru banci si la cererea directorulului companiei;
  • Mentine legatura cu adm. financiara pentru reglarea fisei si obtinerea certificatului de atestare fiscala.

Oferta:

  • Salariu 3700 lei net + bonuri de masa 300 lei:
  • Abonament Medicover + decont transport;
  • Contract de munca nedeterminat, norma intreaga;
  • Program L-V: 9-18.00 (cu paza de maza);
  • Locatie Job Bd. Timisoara, sector 6 (la o statie de Dedeman).

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Expert Contabil (Adunatii Copaceni/Giurgiu)
CategoriiEconomic
LocațiaBucuresti, Adunatii Copaceni jud. Giurgiu
Detalii

Expert Contabil (Adunatii Copaceni/Giurgiu)

Angajatorul este o companie romaneasca cu vechime de 18 ani in piata constructiilor. Ofera servicii in domeniul sortarii agregatelor minerale si productiei de betoane, fiind situata in Jud. Giurgiu, Comuna Adunatii Copaceni.

Oferta:

  • Locatie firma: Jud, Giurgiu, Adunatii Copaceni;
  • Program L-V 8 h/zi + 1 h pauza de masa (9-18 sau 8-17.00);
  • Contract de munca, norma intreaga, perioada nedeterminata;
  • Salariu negociabil 5000-6000 lei net + tichete de masa si decont transport;
  • Logistica necesara: masina, telefon si laptop.

Cerinte:

  • Experienta pe un post similar, cuprinzand toate aspectele financiar- contabile;
  • Studii superioare in domeniul economic si atestat de expert contabil;
  • Bune cunostinte de operare Ms Office si a programelor de contabilitate: Softeh – PAAContab, PAAGestoc, PAAGemfix;
  • Cunostiinte de legislatie contabila, financiara, fiscala;
  • Carnet auto categoria B.

Responsabilitati:

  • Contabilizeaza si inregistreaza extrasele de cont de la banci;
  • Contabilizeaza si inregistreaza operatiunile si documentele legate de leasing, reevaluari, rezerve, capital si alte fonduri;
  • Contabilizeaza si inregistreaza salariile personalului;
  • Efectueaza componente ale soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora;
  • Efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, verifica si regleaza balantele de verificare lunare ;
  • Listeaza si indosariaza registrul Carte Mare, balantele, jurnalele auxiliare;
  • Completeaza lunar Registrul Jurnal pe baza jurnalelor auxiliare;
  • Completeaza trimestrial sau de cate ori este cazul Registrul de Evidenta Fiscala;
  • Completeaza anual Registrul Inventar;
  • Stabileste impozitele de plata (exclusiv cele legate de salariile personalului) si intocmeste declaratiile privind impozitul pe profit;
  • Efectueaza toate operatiile necesare inchiderii exercitiului financiar si intocmeste proiectul situatiilor financiare semestriale si anuale;
  • Supravegheaza arhivarea documentelor cu care lucreaza, conform atributiilor;
  • Tine legatura cu Administratia Financiara si colaboreaza cu seful ierarhic in cazul controalelor.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Financial Controller / Accountant International Company
CategoriiEconomic
LocațiaBucharest
Detalii

Accountant / Finance Controller

Europe’s leading provider of industrial machinery installation and equipment relocation services.

Required Skills

  • Experience of managing and developing finance staff;
  • Experience in reporting under UK GAAP/IFRS – desirable;
  • Experience working in an engineering, construction or other similar service industry;
  • Bachelor’s Degree and equivalent experience in Accounting/finance position;
    Excellent communication, interpersonal, and computer skills; analytical skills; able to work well in a team;
  • Solid experience producing financial and management accounts;
  • Strong written and verbal communication skills in English.

Duties and Responsibilities:

  • Working closely with the Romania operations and administration teams to produce monthly accounts, budgets and forecasts to support the running of the business unit;
  • Working closely with and supporting the General Manager Romania in contract budgeting, pricing and monitoring;
  • Provide all the necessary financial information and reports to the regional team in Poland and the Group finance function in the UK to enable consolidation of the group’s accounts. Provide ad-hoc analysis as and when necessary as requested by the group team;
  • To manage and develop the Romania finance team and ensure compliance with all local requirements, in liaison with the external accountant/tax advisor;
  • To oversee all the processing: including payments, payroll, and ensure that are appropriate controls in operation;
  • Develop the Romania finance and operations systems and lead the financial side of the new ERP implementation.

Offer:

  • Motivating salary 1700-1900 euro, net;
  • Working hours 9-17:30;
  • Office Location – District 3.

Submit your application by email to cariera@qlt.ro

APPLY



Titlu recrutare Asistent Vanzare cu limba engleza
CategoriiEconomic, Logistica, Secretariat, Vanzari
LocațiaBucuresti
Detalii

Asistent Vanzare cu limba engleza

Principal furnizori de produse, echipamente pentru industria vinului din Europa de Est.
Activitatea se va derula 100% la sediul societatii, situat in Bd. Timisoara, sector 6, langa Dedeman, Bucuresti.

Obiectivele jobului: Ofera suport echipelor comerciale pentru derularea contractelor si pe zona operational-logistica.

Cerinte:

  • Experienta pe un post similar;
  • Cunostinte bune de limba engleza, C1 (lb. franceza reprezinta avantaj);
  • Cunostinte de contabilitate primara si gestiune;
  • Cunostinte utilizare Wizzcount reprezinta avantaj;
  • Excelente abilitati de comunicare, relationare si organizare.

Responsabilitati:

  • Realizeaza oferte clientilor conform cerintelor managerilor de zona;
  • Preia solicitarile clientilor si transmite comenzi catre furnizori;
  • Realizeaza dispozitii de livrare si contracteaza transportul conform comenzilor;
  • Emite facturi clientilor, introduce in gestiune facturile furnizorilor, realizeaza operatiuni de export;
  • Intocmeste rapoarte si documente, respectand procedurile de gestiune si contabilitate;
  • Verifica fisele de cont ale clientilor si informeaza mangerii de zona;
  • Ofera suport operational pentru departamentul comercial si se implica activ in organizarea evenimentelor societatii.

Oferta:

  • Contract nedeterminat, norma intreaga;
  • Program L-V, 9-18.00;
  • Salariu negociabil 2700-3000 lei net;
  • Bonuri de masa in valoare de 300 lei;
  • Asigurare medicala privata.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare IFRS Senior Accountant
CategoriiEconomic
LocațiaBucuresti
Detalii

IFRS Senior Accountant

Compania face parte dintr-un grup international de firme, lider in domeniul serviciilor de tesatare analitica, pentru domenii variate de activitate. Se ofera conditii optime de munca, un climat propice dezvoltarii profesionale alaturi de o echipa internationala de profesionisti.

 Oferta:

  • Salariu fix 4000 lei net (4800 lei net dupa perioada de adaptare);
  • Contract de munca, stabilitate, mediu de lucru international;
  • Locatie accesibila, langa Metrou Pacii.

Cerinte:

  • Studii superioare absolvite;
  • Experienta relevanta minim 5 ani in domeniul financiar – contabil;
  • Experienta raportari pe baza standardelor internationale de contabilitate IAS – IFR;
  • Foarte bune abilitati de operare PC: Excel, Word; si soft contabilitate CIEL (reprezinta avantaj);
  • Cunostinte de lb engleza nivel avansat (scris, citit, vorbit);
  • Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
  • Isi asuma responsabilitatea pentru activitatea sa si a echipei sale. 

Responsabilitati:

  • Organizeaza si coordoneaza activitatea departamentului contabil: contabilitatea operatiilor de capital, contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare;
  • Asigura si isi asuma raspunderea pentru consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si a inregistrarii cronologice si sistematice in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare;
  • Primeste, verifica si inregistreaza in contabilitate facturile de la furnizori, inclusiv facturile de la furnizorii de imobilizari;
  • La sfarsitul lunii verifica primirea in contabilitate a tuturor facturilor conform contractelor incheiate de catre societate;
  • Inregistreaza zilnic in contabilitate extrasele de banca si operatiunile primare Urmareste scadenta facturilor si a datoriilor la buget si propune directorului lista de plati catre furnizori si stat;
  • Efectueaza operatiunile bancare (plati furnizori, ordine de plata buget etc.) si intocmeste setul de documente pentru platile electronice.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Accountant / Financial Analyst
CategoriiEconomic
LocațiaPipera/ Swan Building
Detalii

Accountant / Financial Analyst (Location: Pipera/ Swan Building )

What will be your main responsibilities:

  • Fixed assets reconciliation;
  • Indirect Costs Invoices bookkeeping;
  • Tracking balances on monthly/interim accounts;
  • To supply data for preparing monthly and annual financial reports- calculations and bookings: revaluation, accruals, interest, prepaid expenses/revenue etc;
  • Relation with the tax authorities;
  • Assistance for the VAT, Income tax, other specific returns to be submitted to the tax authorities;
  • Assistance in the internal and external audit;
  • Support for other accountants in specific bookings/situation;
  • Back-up for the Chief Accountant, AP and AR specialists.

What do we expect from you

  • Relevant experience in the same role;
  • Affinity with leasing/automotive, financial services or accountancy;
  • English – verbal and written communication – advanced level;
  • English – verbal and written communication – advanced level;
  • Accounting, reporting and tax knowledge;
  • Bachelor in finance, accounting, economics.
  • Strong analytical, problem-solving and organizational skills.

Offer:

  • Salary 3000 lei net;
  • Yearly performance bonus;
  • Meal tickets;
  • Medical subscription;
  • Career development possibilities.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Contabil Junior – Bucuresti
CategoriiEconomic
LocațiaBucuresti
Detalii

Contabil Junior – Bucuresti, sector 1, metrou Jiului

Companie angajatoare activeaza de 18 ani in domeniul HORECA, avand un portofoliu impresionant de clienti din Bucuresti si tara (hoteluri, restaurante si cafenele).

Cerinte:

  • Studii medii sau superioare de preferat in domeniu;
  • Experienta pe o pozitie similara reprezinta avantaj;
  • Pentru cei fara experienta, este necesar sa aiba cunostinte teoretice de contabilitate;
  • Cunostinte de utilizare a unui program contabilitate;
  • Cunostinte bune de operare PC ( MS Office);
  • Persoana analitica, organizata si autodidacta;
  • Capacitate de a lucra cu termene limita.

Responsabilitati:

  • Introducerea facturilor in gestiune, intocmirea NIR-urilor;
  • Emitere comenzi, avize si facturi catre clienti;
  • Verificare solduri clienti, furnizori, avansuri, stocuri de marfa;
  • Gestionare contracte de vanzari;
  • Intocmirea declaratiei INSTRATAT;
  • Sprijina departamentul financiar contabil in indeplinirea sarcinilor.

Oferta:

  • Contract norma intreaga, program 9-18 (L-V);
  • Salariu 1800 lei net + bonuri de masa;
  • Decont transport si asigurare medicala.

APLICA





Titlu recrutare Contabil Senior cu experienta in productie
CategoriiEconomic
LocațiaPopesti Leoredeni/Ilfov
Detalii

Contabil Senior cu experienta in productie (Companie lider în producția de panouri metalice și termoizolante)

Locatie job: Popesti Leoredeni/Ilfov.

Cerinte:

  • Experienta de minim 5 ani pe un post similar (constituie un avantaj experienta in productie); 
  • Studii superioare in domeniu;
  • Cunostinte de legislatie contabila si fiscala in domeniul productiei- reprezinta avantaj;
  • Cunostinte contabile la nivel de balanta (inclusiv inchidere lunara + declaratii catre stat );
  • Experienta in utilizare SAP – reprezinta avantaj; 
  • Abilitati bune de comunicare;
  • Cunsotinte de limba italiana la nivel mediu/bun- reprezinta avantaj;
  • Responsabilitate si acuratete.

Responsabilitati:

  • Inregistrare achizitii importuri, achizitii intracomunitare;
  • Supervizare activitate facturare;
  • Supervizare gestiune materie prima, materiale, produs finit;
  • Verificare jurnal vanzari si cumparari.
  • Recuperare creante clienti;
  • Gestionare polita de asigurare clienti;
  • Inchideri de luna.

Oferta:

  • Pachet salarial atractiv incepand de la 800-1000 euro net (discutabil in functie de experienta profesionala);
  • Asigurare medicala, prime anuale;
  • Transport asigurat de firma (este pusa la dispozitie o masina care pleaca zinic de la M. Bravu sau Piata Sudului pana la fabrica si inapoi);
  • Locatie fabrica: Popesti-Leordeni/Ilfov;
  • Program L-V: 8.30-17.00.


Titlu recrutare Chief accountant – farmland acquisition
CategoriiEconomic
LocațiaBucuresti
Detalii

Chief Accountant – foreign company in farmland acquisition

Foreign company operates in the acquisition of farmland from 2006.

Requirements:

  • Bachelor’s Degree in finance;
  • 5-6 years of relevant experience in the financial area- senior position;
  • English – advanced;
  • Driving license;
  • Advanced user of Excel (pivots, functions);
  • Flexibility in working extra hours during important deadlines (such as quarterly closings, audit etc.);
  • Flexibility to travel in Ialomita, when necessary, to the other group companies.

Would be a plus:

  • Experience in international reporting;
  • Experience in Dynamics NAV (Navision);
  • Experience in the same position;
  • Experience in the same area of activity.

Responsibilities

  • Coordinating the colleagues from the Accounting Department;
  • Preparing the cash flow weekly and giving it to the Financial Manager;
  • Reporting the trial balance on a quarterly bases to the Financial Manager;
  • Preparing other reports for the Financial Manager and for other superiors;
  • Filling declarations to the authorities;
  • Participate to controls from different authorities;
  • Participate to annual internal audit.
  • Maintaining the relations with banks, suppliers, clients, authorities in cases related to the Accounting Department;
  • Receiving the documents and checking them to be according to the contracts;
  • Registering the documents in the bookkeeping (using Dynamics NAV software) according to the fiscal legislation;
  • Invoicing according to the agreements;
  • Keeping evidence and booking of fixed assets and stocks;
  • Reconciliation of accounts with suppliers/clients;
  • Processing of payment orders;
  • Processing of petty cash & bank accounts;
  • Prepare labor contracts.

Offer:

  • Permanent contract, attractive salary package (negotiable, depending on experience).


Titlu recrutare Junior Sales Assistant Office Job
CategoriiEconomic, Secretariat, Vanzari
LocațiaBucuresti
Detalii

Junior Sales Assistant Office Job

Compania activeaza in domeniul comertului cu materii prime pentru industria alimentara, farmaceutica si cea chimica. Lucreaza cu clienti si furnizori internationali.

Responsabilitati:

  • Acorda asistenta colegilor din departamentul vanzari;
  • Transmite comenzi furnizorilor externi;
  • Primeste si proceseaza comenzile clientilor;
  • Urmareste in permanenta evolutia stocurilor;
  • Se ocupa de relatia cu transportatorii (interni si externi), organizeaza transporturile de marfa;
  • Asigura relatia cu depozitul;
  • Gestiunea stocurilor (intrari / iesiri) de marfa;
  • Introduce datele referitoare la achizitii si vanzari in sistemul informatic.

Cerinte:

  • Cunoasterea limbii engleze (nivel foarte bun);
  • Cunostinte foarte bune de calculator in programele uzuale pentru birou;
  • Experienta anterioara in relatia cu clienti / furnizori / parteneri internationali este avantaj;
  • Persoana foarte organizata (ca si mod de lucru);
  • Capacitate de a invata rapid (va fi necesar sa invete categoriile de produse, cum se opereaza in programul personalizat de gestiune a vanzarilor);
  • Persoana placuta, comunicativa (va discuta in scris si telefonic cu clienti si parteneri, va primi persoanele care participa la intalniri).

Oferta:

  • Salariul fix corelat cu experienta 2000-2200 lei net;
  • Tichete de masa si bonusuri/proiecte;
  • Posibilitate reala de crestere profesionala si salariala in timp.


Titlu recrutare Senior Analyst – Modeling & Simulation for Financial Market
CategoriiEconomic, IT, Management, Statistica
LocațiaCluj
Detalii

A proprietary trading firm is looking for a Senior Analyst Modeling & Simulation to help expanding its algorithmic trading strategies. The candidate should have a strong research background, a track record of creative accomplishments and is expected to have successfully published in their field. The candidate must have a solid grip of statistics and probabilities combined with a strong interest in quantitative trading (although financial experience is not required). The candidate will be part of a rigorous research and development team process but is expected to be self-motivated, self-driven and generate original ideas. The main responsibility in the first stage of employment will be the development of research prototypes and data analysis.

Requirements:

  • An advanced degree in mathematics, physics or computer science from a top school;
  • Extremely proficient in R, Matlab or similar, with at least 2 years of experience and a first-hand understanding of Statistics and Probability Theory;
  • Strong work ethic;
  • Rigorous research habits and data analysis skills;
  • Ability to work under pressure and thrive in fast paced environment;

Desirable:

  • .Net/C#, Python
  • Stochastic Analysis
  • Familiarity working with large datasets and databases, SQL


Joburi 1-12 din 26

Categorii Joburi

SSL Certificate

Joburi noi, active:

© 2020 Recrutare QLT România | Confidențialitate și Cookies | Protecția datelor

<h3 style="text-align: justify;"><span style="color: #ffffff;">Acest website folosește cookies proprii cât și plasate de terți pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare si a analiza traficul pe site în scopuri de publicitate. Pentru a vă exprima consimțământul privind acceptarea tuturor cookie-urilor de pe site-ul nostru dați click pe DE ACORD. Puteți schimba oricând setările cookies în browser-ul dvs. Pentru detalii, accesati Politica privind confidenţialitatea şi Cookies.</span></h3> Politica privind confidenţialitatea şi Cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close