Achizitii

Jobs

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro

Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal

Titlu Coordonator Licitatii
Categorii Achizitii, IT, Management, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Coordonator Licitatii

Companie de integrare si distributie audio-video, cu peste 10 ani experienta si mii de proiecte de succes, cu parteneri globali de top ce asigura calitate fara compromis pentru solutii audio-video, videoconferinta, integrare, automatizare si securitate.

Descrierea postului:

  • Identificarea licitatiilor la nivel national ce corespund companiei.
  • Preanaliza Documentatiilor de atribuire (clarificari necesare si/sau a motivelor de contestare).
  • Intocmirea documentatiei pentru participarea la licitatii, inclusiv a raspunsurilor la solicitarile de clarificare.
  • Redactarea ofertelor tehnice si economice ale companiei, in colaborare cu celelalte departamente.
  • Colaborarea cu departamentul de legal/restul departamentelor in vederea intocmirii notificarilor prealabile si/sau a contestatiilor in cadrul procedurilor de atribuire in lucru.
  • Mentinerea legaturii cu autoritatile contractante sau cu organizatorii licitatiilor pe parcursul derularii procedurilor aferente.
  • Acordarea de asistenta in perioada post-licitatie (fie monitorizarea contractelor castigate, fie demararea si gestionarea contestatiilor in numele companiei).
  • Gestionarea catalogului de produse al companniei, publicarea produselor si/sau serviciilor in catalog si actualizarea periodica a acestuia.

Cerinte generale:

  • Absolvent de studii superioare, preferabil domeniul economic sau drept;
  • Experienta relevanta in domeniul licitatiilor publice;
  • Cunostinte bune privind legile si reglementarile romanesti in domeniul achizitiilor publice;
  • Capacitatea de a organiza procesele de ofertare/achizitii;
  • Cunostinte solide privind utilizarea sistemului SEAP/SICAP si a semnaturii electronice;
  • Persoana organizata, capabila sa se impuna, cu capacitate de analiza si sinteza, atitudine proactiva, orientare puternica spre rezultat si termene, abilitati de comunicare si negociere;
  • Managementul si motivarea echipei, abilitati de leadership;
  • Cunostiinte operare PC nivel avansat: outlook, aplicatii office, aplicatii ERP etc.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu Inginer Ofertare AV/IT/Security
Categorii Achizitii, IT, Securitate, Tehnic, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Inginer ofertare solutii Audio video (suport tehnic licitatii si proiecte)

Companie de integrare si distributie audio-video, cu peste 10 ani experienta si mii de proiecte de succes, cu parteneri globali de top ce asigura calitate fara compromis pentru solutii audiovideo, videoconferinta, integrare, automatizare si securitate.

Responsabilitati:

  • Suport tehnic pentru echipa de vanzari, fundamentare propunere tehnica;
  • Executa vizite on site si culege informatii pentru procesul de ofertare;
  • Studiaza documentatia: caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic, etc;
  • Identifica produse si intocmeste propunerea tehnica pentru licitatii;
  • Solicita oferte furnizorilor si negociaza conditiile de achizitie;
  • Realizarea analizei comparative a ofertelor primite de la furnizori;
  • Construieste si argumenteaza raspunsurile tehnice la clarificari;
  • Colaboreaza cu inginerii si tehnicienii pentru implementarea corespunzatoare a solutie tehnice propuse;
  • Programeaza si organizeaza echipamentele demo cu producatorii;
  • Pregateste, organizeaza si executa demo “on customer site”;
  • Pregateste, organizeaza si executa demo “in the house”, sesiuni de training si demonstratii practice;
  • Pastreaza si intretine legatura cu suportul tehnic al producatorilor din portofoliu;
  • Se informeaza permanent cu producatorii din portofoliu despre noutati si stiri din industrie.

Cerinte:

  • Absolvent de studii superioare, preferabil domeniul tehnic (Politehnica sau similar);
  • Experienta relevanta in industrii similare intr-un post de suport tehnic presales sau proiectare solutii tehnice constituie un avantaj (AV/IT/Telecom/Security & Safety);
  • Experienta relevanta suport tehnic licitatii sau similar pentru domenii conexe constituie un avantaj;
  • Capacitatea de a lucra la mai multe proiecte simultan;
  • Capacitatea de organizare si gestionare a unui flux mare de informatii;
  • Persoana organizata, capabila sa se impuna, cu capacitate de analiza si sinteza, atitudine proactiva, orientare puternica spre rezultat si termene, abilitati de comunicare si decizionale;
  • Cunostiinte Autocad sau Visio prezinta un avantaj;
  • Limba engleza nivel bun, scris/citit/vorbit;
  • Cunostiinte operare PC nivel avansat: outlook, aplicatii office;
  • Analiză şi atenţie la detalii, rigurozitate, folosirea terminologiei de specialitate, imaginatie si creativitate tehnica, putere de concentrare.

Oferta:

  • Pachet salarial motivant (salariu fix +bonusuri in functie de realizari);
  • Contract de munca full time, perioada nedeterminata.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu Specialist Achizitii Publice
Categorii Achizitii
Locația Bucuresti
Detalii

Specialist Achizitii Publice

Compania comercializeaza la nivel national aparatura de laborator pentru diverse domenii: cercetare dezvoltare, analize fizico-chimice, biologie cat si reactivi de laborator aferenti echipamentelor comercializate.

Cerinte:

  • Experienta in domeniu;
  • Bune cunostinte ale legislatiei in domeniul achizitiilor publice;
  • Curs in domeniul achizitiiilor publice reprezinta avantaj;
  • Buna cunoastere a sistemului SICAP si operare PC- MS Office.

Responsabiltati:

  • Monitorizarea sistemului SICAP si a altor site-uri specializate in publicarea anunturilor de licitatii publice;
  • Identificarea anunturilor de interes pentru companie;
  • Intocmirea documentatiei de licitatie conform cerintelor din caietul de sarcini;
  • Verificarea conformitatii documetelor de licitatie impreuna cu persoanele responsabile tehnic;
  • Urmarirea derularii licitatiei;
  • Formulare prompta si in termen a raspunsurilor la solicitarile de clarificari din cadrul procedurii;
  • Intocmirea evidentei procedurilor de licitatie;
  • Intocmirea contestatiilor atunci cand societatea decide acest lucru.

Oferta:

  • Contract de munca full time;
  • Salariu negociabil + bonuri de masa, decont transport.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu Sef Departament Ofertare – instalatii pentru constructii
Categorii Achizitii, Constructii, Management, Tehnic, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Sef Departament Ofertare – instalatii pentru constructii

Clientul este antreprenor general pentru instalatii Electrice, HVAC si Sanitare ce implementeaza proiecte electro-mecanice „la cheie” pentru: centre comerciale, cladiri de birouri, hale industriale etc. Important: cautam candidati cu studii in domeniul instalatiilor si cu expertiza solida pe nisa aceasta de activitate si in ofertare.

Responsabilitati:

  • Coordonarea echipei de ofertare;
  • Analiza planuri, caiet sarcini, liste cantitati;
  • Identificare furnizori de materiale si subcontractori pentru executie lucrari;
  • Analiza ofertelor de la furnizori din punct de vedere tehnic si financiar in vederea participarii la licitatii;
  • Intocmire business plan (buget) pe proiect;
  • Optimizarea ofertei;
  • Analiza proiect contract;
  • Participare la negociere si semnare contract;
  • Identificare noi clienti.

Cerinte:

  • Minim 10 ani de activitate pe nisa aceasta de activitate;
  • Experienta minim 3 ani intr-o firma de instalatii, pe segmentul ofertare si pe o pozitie similara;
  • Absolvent Facultate instalatii pentru constructii- obligatoriu;
  • Limba Engleza – foarte bine;
  • Cunostinte avansate MS Office (Excel – foarte bine);
  • Permis conducere.

Oferta:

  • Pachet salarial motivant.

APLICA





Titlu Asistent operational/achizitii
Categorii Achizitii, Farmacii, Vanzari
Detalii

Asistent operational/achizitii

Compania reprezinta cel mai important producator si distribuitor de suplimente. In prezent promoveaza brandul prin reteaua proprie de magazine si in lanturile de farmacii.

Principale responsabilitati:

  • Transmite comenzi furnizorilor externi;
  • Urmareste in permanenta evolutia stocurilor;
  • Se ocupa de relatia cu transportatorii (interni si externi), organizeaza transporturile de marfa;
  • Asigura relatia cu depozitul;
  • Gestiunea stocurilor (intrari / iesiri) de marfa;
  • Introduce datele referitoare la achizitii si vanzari in sistemul informatic.

Alte activitati:

  • Primeste si proceseaza comenzile clientilor;
  • Acorda asistenta colegilor din departamentul vanzari;
  • Jobul presupune si o componenta de marketing.

Cerinte:

  • Cunoasterea limbii engleze (nivel bun);
  • Cunostinte foarte bune de calculator in programele uzuale pentru birou;
  • Experienta anterioara in relatia cu clienti / furnizori / parteneri internationali este avantaj;
  • Persoana organizata si usor adaptabila;
  • Persoana placuta, comunicativa (va discuta in scris si telefonic cu furnizorii, clienti si partenerii straini).

Oferta:

  • Salariul fix corelat cu experienta;
  • Posibilitate reala de crestere profesionala si salariala in timp.


Titlu Tehnician / achizitor HVAC si sanitare
Categorii Achizitii, Constructii, Logistica, Tehnic
Detalii

TEHNICIAN / ACHIZITOR HVAC SI SANITARE

Tehnician cu experienta in achizitii materiale specifice (instalatii mecanice) pentru activitatea de santier, in cadrul unor proiecte de anvergura pe zona Retailului (mall-uri, hipermarketuri, cladiri de birouri etc).

Cerinte:

  • Studii medii sau facultatea de Instalatii;
  • Calificare in HVAC si /sau Sanitare (cursuri sau specializare la locul de munca);
  • Experienta in specialitate in cel putin o companie de profil, care a executat proiecte tip sedii de birouri, Mall-uri sau Hipermarket-uri ;
  • Cunoasterea in conditii foarte bune a materialelor si echipamentelor utilizate in cadrul instalatiilor HVAC / Sanitare;
  • Cunoştinţe privind instalarea materialelor si echipamentelor in proiectele de HVAC si Sanitare ;
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office);
  • Cunoştinţe de limbă engleză (citit, scris, vorbit) nivel mediu;
  • Obilitati de organizare si prioritizare;
  • Permis conducere cat. B.

Responsabilitati:

1. Gestiune si logistica materiale si echipamente (30% din timp):

  • Intocmirea solicitarilor de oferta pentru materiale si trimiterea acestora la furnizori, in conformitate cu planul de achizitie pus la dispozitie de Managerul de Proiect;
  • Verificarea/ intocmirea necesarelor de materiale primite de la subcontractori;
  • Intocmire comenzi materiale si trimiterea acestora la furnizori, pe baza ofertelor aprobate de Managerul de Proiect;
  • Receptionarea materialelor de la furnizori si gestionarea acestora si a documentatiei ( comenzi scrise, avize de expeditie, certificate de calitate, etc).

2. Sprijin acordat Managerului de Proiect in lucrul cu subcontractorii (40% din timp):

  • Predarea materialelor la subcontractori pe baza indicatiilor Managerului de Proiect;
  • Urmarirea cantitativa a materialelor instalate de subcontractori in santier;
  • Participarea la verificarea lucrarilor executate de subcontractanti si remedierea defectelor atunci cand situatia o impune.

3. Instalare materiale in cadrul proiectelor de instalatii HVAC si Sanitare (30/din timp).

Oferta:

  • Salariu 500 euro net;
  • Mediu de lucru competitiv si profesionist;
  • Posibilitate de dezvoltare profesionala si salariala in functie de realizari;
  • Lgistica oferita de firma.



Titlu Junior Buyer – advertising agency
Categorii Achizitii, Marketing, Relatii publice
Locația Bucharest
Detalii

Junior Buyer – advertising agency

Full service BTL Agency with strong experience in field implementation and one-to-one communication campaigns.

Job Description

  • Meeting suppliers and negotiating terms of contract;
  • Maintaining relationships with existing suppliers and sourcing new suppliers for future products.;
  • Analysis and decides on the best commercial conditions offered by supplier;
  • Check the supplier performance to achieve the quality, costs and timing objectives;
  • Production supervision when order is placed;
  • Import/export activities;
  • Performs other duties as may be required and assigned.

Ideal Candidate

  • Advanced written and oral communication skills in English – mandatory;
  • Very good negotiation skills, organized and creative;
  • Good command of Microsoft Office (PowerPoint, Excel, and Word);
  • Ability to analyze and interpret data and offer relevant recommendations;
  • An analytical mindset with an eye for details;
  • Results oriented and enthusiastic;
  • More than 1/2/3 year(s) experience as a buyer in the same field it’s a plus.

Offer:

  • Salary correlated with experience (2000-2800 lei net);
  • Private medical insurance;
  • Opportunity to work in an international and dynamic environment.


Titlu Purchasing Manager – luxury furniture
Categorii Achizitii, Management, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Sales  &  Purchasing  Manager – luxury furniture
 
Cerinte:

  • studii superioare finalizate;
  • experienta relevantă în vanzare/achizitii B2B mobilier de LUX si decoratiuni interioare;
  • constituie un plus experienta de lucru intr-un business similar- comert international, e-commerce mobilier de LUX si decoratiuni interioare;
  • contacte active cu producatorilor/furnizorilor locali si internationali de mobilier;
  • experienţă manageriala 1-2 ani;
  • excelente abilităţi de comunicare si negocierere;
  • limba engleză – nivel bun;
  • cunostinte PC – Microsoft Office;
  • tinuta impecabila, persoana organizată, ordonată, serioasă şi responsabilă, orientata catre rezultate.

Responsabilitati:

  • participă activ la identificarea clienţilor si furnizorilor de profil si la negocierile cu acestia;
  • îndrumă, motivează şi controlează activitatea echipei;
  • elaborează şi prezintă periodic rapoartele solicitate de superiori;
  • participă la elaborarea business planului pe divizia reprezentata;
  • face cercetări de piaţa şi monitorizează concurenţa etc.

Beneficii:

  • pachet  salarial motivant;
  • mediu de lucru placut si profesionist.


Titlu BUYER luxury accessories & furniture
Categorii Achizitii
Locația Bucuresti
Detalii

BUYER luxury accessories & furniture
Clientul activeaza intr-un business international de comert online cu mobilier si accesorii de lux si targeteaza clientii din Romania si din tarile Europene.

Cerinte:
Studii superioare finalizate;
Experienta relevantă în achizitii mobilier si accesorii de LUX;
Constituie un plus experienta de lucru intr-un business similar- comert international, e-Commerce mobilier de LUX si decoratiuni interioare;
Contacte active cu producatorilor/furnizori internationali de mobilier si accesorii;
Excelente abilități de comunicare si negocierere;
Limba engleză – nivel bun;
Cunostinte PC – Microsoft Office;
Tinuta impecabila, persoana organizată, ordonată, serioasă și responsabilă, orientata catre rezultate.

Responsabilitati:
Participă activ la identificarea furnizorilor de profil si la negocierile cu acestia;
Elaborează și prezintă periodic rapoartele solicitate de superiori;
Participă la elaborarea business planului pe divizia reprezentata;
Face cercetări de piața și monitorizează concurența etc.

Beneficii:
Pachet salarial motivant;
Mediu de lucru placut si profesionist.



Joburi 1-10 din 18

Categorii Joburi

SSL Certificate

Joburi noi, active:

© 2019 Recrutare QLT Group | Confidențialitate și Cookies | Protecția datelor