Achizitii

Jobs

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro

Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal

Titlu recrutare Coordonator Licitatii
Categorii Achizitii, IT, Management, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Coordonator Licitatii

Companie de integrare si distributie audio-video, cu peste 10 ani experienta si mii de proiecte de succes, cu parteneri globali de top ce asigura calitate fara compromis pentru solutii audio-video, videoconferinta, integrare, automatizare si securitate.

Descrierea postului:

  • Identificarea licitatiilor la nivel national ce corespund companiei.
  • Preanaliza Documentatiilor de atribuire (clarificari necesare si/sau a motivelor de contestare).
  • Intocmirea documentatiei pentru participarea la licitatii, inclusiv a raspunsurilor la solicitarile de clarificare.
  • Redactarea ofertelor tehnice si economice ale companiei, in colaborare cu celelalte departamente.
  • Colaborarea cu departamentul de legal/restul departamentelor in vederea intocmirii notificarilor prealabile si/sau a contestatiilor in cadrul procedurilor de atribuire in lucru.
  • Mentinerea legaturii cu autoritatile contractante sau cu organizatorii licitatiilor pe parcursul derularii procedurilor aferente.
  • Acordarea de asistenta in perioada post-licitatie (fie monitorizarea contractelor castigate, fie demararea si gestionarea contestatiilor in numele companiei).
  • Gestionarea catalogului de produse al companniei, publicarea produselor si/sau serviciilor in catalog si actualizarea periodica a acestuia.

Cerinte generale:

  • Absolvent de studii superioare, preferabil domeniul economic sau drept;
  • Experienta relevanta in domeniul licitatiilor publice;
  • Cunostinte bune privind legile si reglementarile romanesti in domeniul achizitiilor publice;
  • Capacitatea de a organiza procesele de ofertare/achizitii;
  • Cunostinte solide privind utilizarea sistemului SEAP/SICAP si a semnaturii electronice;
  • Persoana organizata, capabila sa se impuna, cu capacitate de analiza si sinteza, atitudine proactiva, orientare puternica spre rezultat si termene, abilitati de comunicare si negociere;
  • Managementul si motivarea echipei, abilitati de leadership;
  • Cunostiinte operare PC nivel avansat: outlook, aplicatii office, aplicatii ERP etc.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Inginer Ofertare AV/IT/Security
Categorii Achizitii, IT, Securitate, Tehnic, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Inginer ofertare solutii Audio video (suport tehnic licitatii si proiecte)

Companie de integrare si distributie audio-video, cu peste 10 ani experienta si mii de proiecte de succes, cu parteneri globali de top ce asigura calitate fara compromis pentru solutii audiovideo, videoconferinta, integrare, automatizare si securitate.

Responsabilitati:

  • Suport tehnic pentru echipa de vanzari, fundamentare propunere tehnica;
  • Executa vizite on site si culege informatii pentru procesul de ofertare;
  • Studiaza documentatia: caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic, etc;
  • Identifica produse si intocmeste propunerea tehnica pentru licitatii;
  • Solicita oferte furnizorilor si negociaza conditiile de achizitie;
  • Realizarea analizei comparative a ofertelor primite de la furnizori;
  • Construieste si argumenteaza raspunsurile tehnice la clarificari;
  • Colaboreaza cu inginerii si tehnicienii pentru implementarea corespunzatoare a solutie tehnice propuse;
  • Programeaza si organizeaza echipamentele demo cu producatorii;
  • Pregateste, organizeaza si executa demo “on customer site”;
  • Pregateste, organizeaza si executa demo “in the house”, sesiuni de training si demonstratii practice;
  • Pastreaza si intretine legatura cu suportul tehnic al producatorilor din portofoliu;
  • Se informeaza permanent cu producatorii din portofoliu despre noutati si stiri din industrie.

Cerinte:

  • Absolvent de studii superioare, preferabil domeniul tehnic (Politehnica sau similar);
  • Experienta relevanta in industrii similare intr-un post de suport tehnic presales sau proiectare solutii tehnice constituie un avantaj (AV/IT/Telecom/Security & Safety);
  • Experienta relevanta suport tehnic licitatii sau similar pentru domenii conexe constituie un avantaj;
  • Capacitatea de a lucra la mai multe proiecte simultan;
  • Capacitatea de organizare si gestionare a unui flux mare de informatii;
  • Persoana organizata, capabila sa se impuna, cu capacitate de analiza si sinteza, atitudine proactiva, orientare puternica spre rezultat si termene, abilitati de comunicare si decizionale;
  • Cunostiinte Autocad sau Visio prezinta un avantaj;
  • Limba engleza nivel bun, scris/citit/vorbit;
  • Cunostiinte operare PC nivel avansat: outlook, aplicatii office;
  • Analiză şi atenţie la detalii, rigurozitate, folosirea terminologiei de specialitate, imaginatie si creativitate tehnica, putere de concentrare.

Oferta:

  • Pachet salarial motivant (salariu fix +bonusuri in functie de realizari);
  • Contract de munca full time, perioada nedeterminata.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Specialist Achizitii Publice
Categorii Achizitii
Locația Bucuresti
Detalii

Specialist Achizitii Publice

Compania comercializeaza la nivel national aparatura de laborator pentru diverse domenii: cercetare dezvoltare, analize fizico-chimice, biologie cat si reactivi de laborator aferenti echipamentelor comercializate.

Cerinte:

  • Experienta in domeniu;
  • Bune cunostinte ale legislatiei in domeniul achizitiilor publice;
  • Curs in domeniul achizitiiilor publice reprezinta avantaj;
  • Buna cunoastere a sistemului SICAP si operare PC- MS Office.

Responsabiltati:

  • Monitorizarea sistemului SICAP si a altor site-uri specializate in publicarea anunturilor de licitatii publice;
  • Identificarea anunturilor de interes pentru companie;
  • Intocmirea documentatiei de licitatie conform cerintelor din caietul de sarcini;
  • Verificarea conformitatii documetelor de licitatie impreuna cu persoanele responsabile tehnic;
  • Urmarirea derularii licitatiei;
  • Formulare prompta si in termen a raspunsurilor la solicitarile de clarificari din cadrul procedurii;
  • Intocmirea evidentei procedurilor de licitatie;
  • Intocmirea contestatiilor atunci cand societatea decide acest lucru.

Oferta:

  • Contract de munca full time;
  • Salariu negociabil + bonuri de masa, decont transport.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Sef Departament Ofertare – instalatii pentru constructii
Categorii Achizitii, Constructii, Management, Tehnic, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Sef Departament Ofertare – instalatii pentru constructii

Clientul este antreprenor general pentru instalatii Electrice, HVAC si Sanitare ce implementeaza proiecte electro-mecanice „la cheie” pentru: centre comerciale, cladiri de birouri, hale industriale etc. Important: cautam candidati cu studii in domeniul instalatiilor si cu expertiza solida pe nisa aceasta de activitate si in ofertare.

Responsabilitati:

  • Coordonarea echipei de ofertare;
  • Analiza planuri, caiet sarcini, liste cantitati;
  • Identificare furnizori de materiale si subcontractori pentru executie lucrari;
  • Analiza ofertelor de la furnizori din punct de vedere tehnic si financiar in vederea participarii la licitatii;
  • Intocmire business plan (buget) pe proiect;
  • Optimizarea ofertei;
  • Analiza proiect contract;
  • Participare la negociere si semnare contract;
  • Identificare noi clienti.

Cerinte:

  • Minim 10 ani de activitate pe nisa aceasta de activitate;
  • Experienta minim 3 ani intr-o firma de instalatii, pe segmentul ofertare si pe o pozitie similara;
  • Absolvent Facultate instalatii pentru constructii- obligatoriu;
  • Limba Engleza – foarte bine;
  • Cunostinte avansate MS Office (Excel – foarte bine);
  • Permis conducere.

Oferta:

  • Pachet salarial motivant.

APLICA





Titlu recrutare Asistent operational/achizitii
Categorii Achizitii, Farmacii, Vanzari
Detalii

Asistent operational/achizitii

Compania reprezinta cel mai important producator si distribuitor de suplimente. In prezent promoveaza brandul prin reteaua proprie de magazine si in lanturile de farmacii.

Principale responsabilitati:

  • Transmite comenzi furnizorilor externi;
  • Urmareste in permanenta evolutia stocurilor;
  • Se ocupa de relatia cu transportatorii (interni si externi), organizeaza transporturile de marfa;
  • Asigura relatia cu depozitul;
  • Gestiunea stocurilor (intrari / iesiri) de marfa;
  • Introduce datele referitoare la achizitii si vanzari in sistemul informatic.

Alte activitati:

  • Primeste si proceseaza comenzile clientilor;
  • Acorda asistenta colegilor din departamentul vanzari;
  • Jobul presupune si o componenta de marketing.

Cerinte:

  • Cunoasterea limbii engleze (nivel bun);
  • Cunostinte foarte bune de calculator in programele uzuale pentru birou;
  • Experienta anterioara in relatia cu clienti / furnizori / parteneri internationali este avantaj;
  • Persoana organizata si usor adaptabila;
  • Persoana placuta, comunicativa (va discuta in scris si telefonic cu furnizorii, clienti si partenerii straini).

Oferta:

  • Salariul fix corelat cu experienta;
  • Posibilitate reala de crestere profesionala si salariala in timp.


Titlu recrutare Tehnician / achizitor HVAC si sanitare
Categorii Achizitii, Constructii, Logistica, Tehnic
Detalii

TEHNICIAN / ACHIZITOR HVAC SI SANITARE

Tehnician cu experienta in achizitii materiale specifice (instalatii mecanice) pentru activitatea de santier, in cadrul unor proiecte de anvergura pe zona Retailului (mall-uri, hipermarketuri, cladiri de birouri etc).

Cerinte:

  • Studii medii sau facultatea de Instalatii;
  • Calificare in HVAC si /sau Sanitare (cursuri sau specializare la locul de munca);
  • Experienta in specialitate in cel putin o companie de profil, care a executat proiecte tip sedii de birouri, Mall-uri sau Hipermarket-uri ;
  • Cunoasterea in conditii foarte bune a materialelor si echipamentelor utilizate in cadrul instalatiilor HVAC / Sanitare;
  • Cunoştinţe privind instalarea materialelor si echipamentelor in proiectele de HVAC si Sanitare ;
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office);
  • Cunoştinţe de limbă engleză (citit, scris, vorbit) nivel mediu;
  • Obilitati de organizare si prioritizare;
  • Permis conducere cat. B.

Responsabilitati:

1. Gestiune si logistica materiale si echipamente (30% din timp):

  • Intocmirea solicitarilor de oferta pentru materiale si trimiterea acestora la furnizori, in conformitate cu planul de achizitie pus la dispozitie de Managerul de Proiect;
  • Verificarea/ intocmirea necesarelor de materiale primite de la subcontractori;
  • Intocmire comenzi materiale si trimiterea acestora la furnizori, pe baza ofertelor aprobate de Managerul de Proiect;
  • Receptionarea materialelor de la furnizori si gestionarea acestora si a documentatiei ( comenzi scrise, avize de expeditie, certificate de calitate, etc).

2. Sprijin acordat Managerului de Proiect in lucrul cu subcontractorii (40% din timp):

  • Predarea materialelor la subcontractori pe baza indicatiilor Managerului de Proiect;
  • Urmarirea cantitativa a materialelor instalate de subcontractori in santier;
  • Participarea la verificarea lucrarilor executate de subcontractanti si remedierea defectelor atunci cand situatia o impune.

3. Instalare materiale in cadrul proiectelor de instalatii HVAC si Sanitare (30/din timp).

Oferta:

  • Salariu 500 euro net;
  • Mediu de lucru competitiv si profesionist;
  • Posibilitate de dezvoltare profesionala si salariala in functie de realizari;
  • Lgistica oferita de firma.



Titlu recrutare Junior Buyer – advertising agency
Categorii Achizitii, Marketing, Relatii publice
Locația Bucharest
Detalii

Junior Buyer – advertising agency

Full service BTL Agency with strong experience in field implementation and one-to-one communication campaigns.

Job Description

  • Meeting suppliers and negotiating terms of contract;
  • Maintaining relationships with existing suppliers and sourcing new suppliers for future products.;
  • Analysis and decides on the best commercial conditions offered by supplier;
  • Check the supplier performance to achieve the quality, costs and timing objectives;
  • Production supervision when order is placed;
  • Import/export activities;
  • Performs other duties as may be required and assigned.

Ideal Candidate

  • Advanced written and oral communication skills in English – mandatory;
  • Very good negotiation skills, organized and creative;
  • Good command of Microsoft Office (PowerPoint, Excel, and Word);
  • Ability to analyze and interpret data and offer relevant recommendations;
  • An analytical mindset with an eye for details;
  • Results oriented and enthusiastic;
  • More than 1/2/3 year(s) experience as a buyer in the same field it’s a plus.

Offer:

  • Salary correlated with experience (2000-2800 lei net);
  • Private medical insurance;
  • Opportunity to work in an international and dynamic environment.


Titlu recrutare Purchasing Manager – luxury furniture
Categorii Achizitii, Management, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Sales  &  Purchasing  Manager – luxury furniture
 
Cerinte:

  • studii superioare finalizate;
  • experienta relevantă în vanzare/achizitii B2B mobilier de LUX si decoratiuni interioare;
  • constituie un plus experienta de lucru intr-un business similar- comert international, e-commerce mobilier de LUX si decoratiuni interioare;
  • contacte active cu producatorilor/furnizorilor locali si internationali de mobilier;
  • experienţă manageriala 1-2 ani;
  • excelente abilităţi de comunicare si negocierere;
  • limba engleză – nivel bun;
  • cunostinte PC – Microsoft Office;
  • tinuta impecabila, persoana organizată, ordonată, serioasă şi responsabilă, orientata catre rezultate.

Responsabilitati:

  • participă activ la identificarea clienţilor si furnizorilor de profil si la negocierile cu acestia;
  • îndrumă, motivează şi controlează activitatea echipei;
  • elaborează şi prezintă periodic rapoartele solicitate de superiori;
  • participă la elaborarea business planului pe divizia reprezentata;
  • face cercetări de piaţa şi monitorizează concurenţa etc.

Beneficii:

  • pachet  salarial motivant;
  • mediu de lucru placut si profesionist.


Titlu recrutare BUYER luxury accessories & furniture
Categorii Achizitii
Locația Bucuresti
Detalii

BUYER luxury accessories & furniture
Clientul activeaza intr-un business international de comert online cu mobilier si accesorii de lux si targeteaza clientii din Romania si din tarile Europene.

Cerinte:
Studii superioare finalizate;
Experienta relevantă în achizitii mobilier si accesorii de LUX;
Constituie un plus experienta de lucru intr-un business similar- comert international, e-Commerce mobilier de LUX si decoratiuni interioare;
Contacte active cu producatorilor/furnizori internationali de mobilier si accesorii;
Excelente abilități de comunicare si negocierere;
Limba engleză – nivel bun;
Cunostinte PC – Microsoft Office;
Tinuta impecabila, persoana organizată, ordonată, serioasă și responsabilă, orientata catre rezultate.

Responsabilitati:
Participă activ la identificarea furnizorilor de profil si la negocierile cu acestia;
Elaborează și prezintă periodic rapoartele solicitate de superiori;
Participă la elaborarea business planului pe divizia reprezentata;
Face cercetări de piața și monitorizează concurența etc.

Beneficii:
Pachet salarial motivant;
Mediu de lucru placut si profesionist.



Titlu recrutare Sales and Purchasing Manager
Categorii Achizitii, Management, Marketing, Productie, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Sales & Purchasing Manager – domeniul ambalajelor.

Candidatul ideal are experienta relevanta in vanzare/achizitii si contacte in domeniul ambalajelor (carton, plastic etc). Este un bun cunoscator al pietei de profil si un excelent negociator.

Cerinte:

  • studii superioare finalizate;
  • experientă relevantă în vanzare/achizitii B2B;
  • constituie un plus experienta de lucru intr-un business similar-achizitii/vanzare ambalaje din carton, plastic etc;
  • contacte active in domeniu producatorilor locali si internationali;
  • experiență manageriala minim 3 ani;
  • excelente abilități de comunicare, de negocierere;
  • limba engleză – nivel bun;
  • cunostinte PC – Microsoft Office;
  • tinuta impecabila, persoana organizată, ordonată, serioasă și responsabilă.

Responsabilitati:

  • participă activ la contractarea clienților si furnizorilor de profil si la negocierile cu acestia;
  • îndrumă, motivează și controlează activitatea echipei;
  • elaborează și prezintă periodic rapoartele solicitate de superiori;
  • participă la elaborarea business planului pe divizia de ambalaje;
  • face cercetări de piața și monitorizează concurența.

Beneficii:

  • Pachet salarial motivant si posibilitati de dezvoltare profesionala;
  • Posibilitatea de a contribui la dezvoltarea unui business de comert international si pe teritoriul romanesc.


Titlu recrutare Sales and Purchasing Manager HORECA
Categorii Achizitii, Management, Marketing, Productie, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Sales & Purchasing Manager – vanzare B2B consumabile curatenie, divizia HORECA

Candidatul ideal are experienta relevanta in vanzare/achizitii si contacte in domeniul producatorilor locali si internationali de produse profesionale de curatenie si in domeniul HORECA. Este un bun cunoscator al pietei de profil si un excelent negociator.

Descrierea postului:

  • studii superioare finalizate;
  • experientă relevantă în vanzare/achizitii B2B;
  • constituie un plus experienta de lucru intr-un business similar-achizitii/vanzare produse de curatenie si consumabile pentru domeniul HORECA etc;
  • contacte active in domeniu producatorilor locali si internationali;
  • experiență manageriala minim 3 ani;
  • excelente abilități de comunicare, de negocierere;
  • limba engleză – nivel bun;
  • cunostinte PC – Microsoft Office;
  • tinuta impecabila, persoana organizată, ordonată, serioasă și responsabilă.

Cerinte:

  • participă activ la contractarea clienților si furnizorilor de profil si la negocierile cu acestia;
  • îndrumă, motivează și controlează activitatea echipei; 
  • elaborează și prezintă periodic rapoartele solicitate de superiori;
  • participă la elaborarea business planului pe divizia HORECA;
  • face cercetări de piața și monitorizează concurența.

Beneficii:

  • Pachet salarial motivant si posibilitati de dezvoltare profesionala;
  • Posibilitatea de a contribui la dezvoltarea unui business de comert international si pe teritoriul romanesc.


Joburi 1-12 din 18

Categorii Joburi

SSL Certificate

Joburi noi, active:

© 2019 Recrutare QLT România | Confidențialitate și Cookies | Protecția datelor

Acest website folosește cookies proprii cât și plasate de terți pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare si a analiza traficul pe site în scopuri de publicitate. Pentru a vă exprima consimțământul privind acceptarea tuturor cookie-urilor de pe site-ul nostru dați click pe DE ACORD. Puteți schimba oricând setările cookies în browser-ul dvs. Pentru detalii, accesati Politica privind confidenţialitatea şi Cookies.

Politica privind confidenţialitatea şi Cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close