Secretariat

Jobs

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro

Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal

Titlu recrutare Office Assistant / Telesales (zona 1 Mai)
Categorii Secretariat, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Office Assistant / Telesales Reprezentative, sector 1, metrou 1 Mai

Clientul nostru este reprezentant al unui brand international ce produce și promoveaza produse pentru un stil de viață sănătos. Sunt prezenți în România din 2010.

La baza activităţii companiei se află dorinţa de a îmbunătăţi calitatea vieţii şi grija pentru păstrarea sănătăţii oamenilor. De aceea, principala lor prioritate este promovarea unui mod sănătos de viaţă: de la cultura alimentaţiei corecte până la dezvoltarea gândirii pozitive.

Incurajam sa aplice si persoanele fara experienta profesionala, care isi doresc sa se dezvolte pe zona aceasta de activitate.

Responsabilitati:

  • Căutăm o persoană dinamică, sociabilă, creativă, proactivă, capabilă să preia controlul situațiilor dificile în relațiile cu clienții, spirit analitic.
  • Interacțiunea directă și telefonică cu clienții și furnizorii îți va oferi posibilitatea să îți perfecționezi continuu abilitățile de comunicare, de analiză și rezolvare a situațiilor.
  • Diverse activitati administrative si de back office;
  • Rapoarte de activitate, planificari si suport oferit celor din conducere.

Cerinte:

  • Studii superioare absolvite;
  • Excelente abilitati de comunicare si interes pentru dezvoltare profesionala continua;
  • Cunostinte de contabilitate primara- reprezinta avantaj;
  • Cunoştinţe Pachet MS Office.

Oferta:

  • Salariu negociabil in functie de experienta 2100 -2500 lei net;
  • Program de lucru 8 h/zi, L-V si 1 h pauza;
  • Bonusuri in functie de performanta;
  • Mediu de lucru placut în care performanța este răsplătită;
  • Program de motivare a angajaților (financiar + educațional).

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Back Office – Telesales Representative
Categorii Marketing, Relatii publice, Secretariat, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Back Office Representative – Telesales

Compania distribuie si promoveaza un premium brand american de produse parafarmaceutice in retea de magazine de profil, situate in mall-urile din Bucuresti & tara si in farmaciile de lant.

Responsabilitati:

  • Mentine si dezvolta relatia cu farmaciile din portfolio;
  • Contactarea zilnica a clientilor in vederea generarii de comenzi;
  • Asigurarea retururilor cu privire la produsele ce urmeaza sa expire;
  • Promovarea promotiilor si a produselor nou listate;
  • Mentinerea si dezvoltarea portofoliului de produse detinute de clientii online;
  • Promovarea brandului/produselor in mediul online, prin intermediul clientilor de profil;
  • Verificarea gamelor/stocurilor diversilor clienti in vederea reaprovizionarii acestora;
  • Intocmirea rapoartelor in Excel cu privire la vanzari.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate;
  • Engleza nivel mediu;
  • Cunostinte bune MS Office (excel, word, powerpoint);
  • Experienta in utilizare Excel (suma, subtotal,vlookup);
  • Experienta pe un post similar – reprezinta un avantaj.

Ofera:

  • Salariu 2500 lei net + bonusuri;
  • Contract de munca 8 h, program L-V, 9:00-18:00;
  • Zona centrala – Unirii.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Executive Assistant
Categorii Secretariat
Locația Bucuresti
Detalii

Executive Assistant (Stefan Cel Mare Building)

Compania angajatoare este parte dintr-un grup german ce ofera consultanta si inginerie in domeniul energetic pentru proiecte complexe internationale ce are o locatie centrala in Bucuresti.

Cerinte:

  • Minim 3 ani experienta in domeniu (personal assistant / executive assistant / project manager);
  • Engleza nivel avansat (scris, vorbit, citit);
  • Sa demonstreze integritate morala, seriozitate, responsabilitate, tact, diplomaţie, un raţionament corect si confidenţialitate;
  • Sa aiba abilitaţi dezvoltate de comunicare atat oral cat si in scris;
  • Sa aiba abilitaţi si experienţa organizatorica, capacitatea de a lua decizii si a rezolva diverse probleme;
  • Sa aiba capacitate de planificare si prioritizare;
  • Sa fie motivata si eficienta.

Responsabilitati:

  • Activitati administrative, organizare, gestionare documente de interes general;
  • Administratie birou, intampinare clienti, minuta intalnirilor;
  • Suport in activitati de ofertare (intocmirea documentatiei de ofertare, tinand cont de cerintele specifice, formatare, completare informatii, proof-reading etc.);
  • Relationarea cu celelalte departamente si suport oferit project managerilor pe proiectele derulate.

Oferta:

  • Salariu 3000 lei net;
  • Abonament Medlife + bonuri de masa;
  • Program de lucru L-V 9-17.00;
  • Contract de munca perioada nedeterminata.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Office Manager (engleza,Sector 1, Metav)
Categorii Secretariat
Locația Bucuresti
Detalii

Office Manager cu limba engleza, sector 1, Metav Business Park

Compania angajatoare ofera solutii si servicii complete de reamenajari pentru spatii comerciale si cladiri de birouri. Compania are in portofoliu cei mai puternici jucatori din RETAIL.

Cerinte:

  • Persoana organizata, cu excelente abilitati de relationare, capabila sa se adapteze usor la diferite situatii;
  • Studii superioare absolvite;
  • Limba Engleza nivel avansat- scris, citit, vorbit (se relationeza frecvent cu clienti si furnizori straini);
  • Experienta pe un post similar- reprezinta avantaj;
  • Cunostinte bune de operare PC MS Office.

Responsabilitati:

  • Se asigura suport administrative pentru toate departamentele companiei;
  • Activitati de protocol si de secretariat (primirea clientilor; protocolul intalnirilor; redactare si transmitere documente; rezervari bilete si cazari pentru diferite deplasari locale sau internationale);
  • Relationarea cu furnizorii de produse si servicii locali si straini pentru diferite proiecte;
  • Se ofera suport in activitatea de HR (programari medicina muncii; pontaje, procese verbal, acte personale, cereri concediu, concedii medicale, adeverinte etc.);
  • Evidenta facturi, bonuri, deconturi, ordine de deplasare.

Oferta:

  • Salariu 2400 lei net;
  • Contract de munca norma intreaga;
  • Program flexibil de lucru 9-18.00 ( 1 h pauza);
  • Locatie sediu sector 1, langa Phoencia Grand Hotel.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Telesales Junior / Back Office Representative
Categorii Entry Level, Farmacii, Marketing, Secretariat, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Telesales Junior / Back Office Representative

Compania distribuie si promoveaza un premium brand american de produse parafarmaceutice in retea de magazine de profil, situate in mall-urile din Bucuresti & tara si in farmaciile de lant.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate;
  • Engleza nivel mediu;
  • Cunostinte bune MS Office (excel, word, powerpoint);
  • Experienta in utilizare Excel (suma, subtotal,vlookup);
  • Cunostinte Photoshop, reprezinta un plus.

Responsabilitati:

1. Activitati de vanzare:

  • Mentine si dezvolta relatia cu farmaciile din portofoliu;
  • Contactarea zilnica a clientilor in vederea generarii de comenzi;
  • Asigurarea retururilor cu privire la produsele ce urmeaza sa expire;
  • Promovarea promotiilor si a produselor nou listate;
  • Mentinerea si dezvoltarea portofoliului de produse detinute de clientii online;
  • Promovarea brandului/produselor in mediul online, prin intermediul clientilor de profil;
  • Verificarea gamelor/stocurilor diversilor clienti in vederea reaprovizionarii acestora.

2. Operational si online content:

  • Intocmirea rapoartelor in Excel cu privire la vanzari;
  • Ajustarea diverselor imagini pentru promovare online a diverselor game/produse (bannere online).

Oferta:

  • Salariu 1800 lei net;
  • Comision motivant in functie de realizari;
  • Contract de munca 8 h, program L-V, 9-18.00.
  • Zona Piata Victoriei, aproape de metrou.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Secretara – Bucuresti
Categorii Secretariat
Locația Bucuresti
Detalii

Secretara – Bucuresti, sector 1, metrou Jiului

Companie angajatoare activeaza de 18 ani in domeniul HORECA, avand un portofoliu impresionant de clienti din Bucuresti si tara (hoteluri, restaurante si cafenele).

Cerinte:

  • Studii medii/superioare;
  • Experienta pe o pozitie similara reprezinta avantaj;
  • Cunoștințe bune de limba engleza scris/citit/vorbit;
  • Cunoașterea avansata a pachetului Ms Office;
  • Bune abilitați de comunicare, diplomație, vocabular elevat, capacitate de organizare, învățare si planificare.

Responsabilitati:

  • Urmărirea stadiului de implementare a deciziilor luate de managerul direct;
  • Managementul documentelor companiei;
  • Se ocupa de traducerea anumitor documente când situația o cere;
  • Administrarea apelurilor si a corespondentei cu partenerii straini sau locali ai firmei;
  • Coordonarea activităților de protocol;
  • Coordonarea activităților de deplasare a personalului companiei;
  • Gestionează și urmărește soluționarea reclamațiilor primite;
  • Oferă suport pentru echipa logistică, ocazional când activitatea o cere;
  • Oferă suport pentru echipa ce se ocupa de relația cu clienții când activitatea o cere.

Oferta:

  • Contract norma intreaga, program 9-18 (l-v);
  • Salariu 1700 lei net + bonuri de masa;
  • Decont transport si asigurare medicala.

APLICA



Titlu recrutare Asistent Operational Junior
Categorii Secretariat
Locația Bucuresti
Detalii

Asistent Operational Junior (cu sau fara experienta)

Compania distributie un premium brand american de produse parafarmaceutice (suplimente si produse cosmetice) in retea de magazine de profil, situate in mall-urile din Bucuresti & tara.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate (limbi straine, marketing, comunicare etc);
  • Experienta pe o pozitie similara- reprezinta un plus;
  • Cunostinte de limba engleza la nivel bun (scris, citit, vorbit);
  • Abilitati de operare PC (MS Office);
  • Persoana organizata, atenta la detalii, capabila sa lucreze atat individual cat si in echipa;
  • Persoana empatica si comunicativa, deschisa sa asimileze informatii noi si sa le aplice in vederea indeplinirii obiectivelor asumate.

Responsabilitati:

  • Activitati adminsitrative si de suport pentru departamentul operational;
  • Verificarea si traducerea din engleza in romana etichete de produse;
  • Intocmire dosare pentru notificare de produse;
  • Introducere/intretinere de continut pe site-ul companiei ( adaugare de produse, modificare de pret, poze, descrieri de produse, etc);
  • Diferite rapoarte necesare in Excel;
  • Relatia cu furnizorii, realizare comenzi necesare;
  • Contabilitate primara, operare de extrase;
  • Verificare intrari si iesiri din gestiune.

Oferta:

  • Contract de munca norma intreaga;
  • Locatie centrala Piata Victoriei;
  • Program de lucru 9-18.00;
  • Posibilitati reale de dezvoltare profesionala in cadrul companiei.




Titlu recrutare Personal Assistant to President (Real Estate)
Categorii Secretariat
Locația Pipera
Detalii

Personal Assistant to President (Group of Companies in Real Estate)

Real estate development company based in Pipera.

Ideal candidate:

  • Work experience in a same position;
  • Fluent in English;
  • German speakers will be favored;
  • Advanced PC Skills, MS Office;
  • Adaptability & Multitasking ability;
  • Good communication skills;
  • Excellent memory & Negotiation skills;
  • Flexibility to work overtime (when necessary);
  • Driving licence.

Responsibilities:

  • Represents the president by welcoming visitors, reviewing correspondence; arranging company dinners and other corporate functions; answering questions and meeting requests directed to the president;
  • Helps key executives make consistent decisions by advising them of historical precedents; serving as liaison between them and the president.
  • Arranges corporate travel and meetings by developing itineraries and agendas;
  • Completes projects and special assignments by establishing objectives, determining priorities, managing time, gaining cooperation of others, monitoring progress, problem-solving, making adjustments to plans.

Offer:

  • Attractive compensation package;
  • The opportunity to increase your knowledge by working in an experienced and professional environment.


Titlu recrutare Specialist Relatii Clienti
Categorii Secretariat, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Specialist Relatii Clienti – companie de training

Companie de training cu sediul in Bucuresti – zona centrala, avand experienta de peste 12 ani in domeniu, doreste extinderea echipei. Portofoliul cuprinde peste 40.000 de clienti (inclusiv companii de renume) ce au beneficiat de serviciile firmei. 
In momentul actual detin in portofoliu peste 40 de cursuri pe care le organizeaza, in domenii variate: IT, Contabilitate, HR, Securitatea muncii, Limbi straine.

Responsabilitati:

  • Relationarea cu clientii;
  • Cunoasterea foarte buna a serviciilor companiei;
  • Prezentarea serviciilor si consilierea clientilor in vederea alegerii cursului potrivit nevoilor acestora (prin e-mail, telefon, face to face);
  • Solutionarea eficienta a cerintelor clientilor si promovarea serviciilor;
  • Consilierea clientilor privind inscrierea la cursuri (dosarul de inscriere, modalitati de plata) sau orice alte informatii despre serviciile companiei; 
  • Evidenta computerizata a clientilor.
  • Contabilitate primara: intocmirea documentelor contabile utilizand un soft contabil (se asigura training); incasarea taxelor de la clienti si emiterea facturilor si monitorizarea platilor;
  • Administrativ: pregatirea materialelor pentru cursuri; programarea examenelor si pregatirea documentelor pentru acestea si eliberarea adeverintelor si diplomelor.

Cerinte:

  • Experienta in lucrul direct cu clientii (face to face si telefonic);
  • Studii universitare finalizate;
  • Disponibilitate de a lucra in fiecare a doua sambata (intre 8.15-16.00);
  • Excelente abilitati de comunicare verbala (fluenta in comunicare, persuasiune);
  • Foarte bune abilitati de comunicare scrisa (capacitatea de a raspunde in timp scurt la e-mail-uri, exprimare clara si corecta in scris);
  • Capacitatea de a lucra cu termene limita; 
  • Capacitatea de a se organiza si de a lucra eficient, atat individual cat si in echipa;
  • Capacitate de invatare rapida si de a gestiona mai multe sarcini simultan;
  • Capacitate de a lua decizii si de a solutiona cerintele clientilor;
  • Persoana proactiva, inovativa, ordonata, atenta la detalii;
  • Cunostintele de contabilitate primara reprezinta un avantaj.

Oferta:

  • Salariu fix de 1800 lei net pentru inceput (salariul se renegociaza o data la 3 luni);
  • Contract de munca, perioada nedeterminata;
  • Tichete de masa si decont de transaport;
  • Spor pentru zilele de sambata lucrate si zile libere in compensatie, in timpul saptamanii;
  • Mediu de lucru placut, stabil, intr-o echipa de profesionisti.


Titlu recrutare Junior Sales Assistant Office Job
Categorii Economic, Secretariat, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Junior Sales Assistant Office Job

Compania activeaza in domeniul comertului cu materii prime pentru industria alimentara, farmaceutica si cea chimica. Lucreaza cu clienti si furnizori internationali.

Responsabilitati:

  • Acorda asistenta colegilor din departamentul vanzari;
  • Transmite comenzi furnizorilor externi;
  • Primeste si proceseaza comenzile clientilor;
  • Urmareste in permanenta evolutia stocurilor;
  • Se ocupa de relatia cu transportatorii (interni si externi), organizeaza transporturile de marfa;
  • Asigura relatia cu depozitul;
  • Gestiunea stocurilor (intrari / iesiri) de marfa;
  • Introduce datele referitoare la achizitii si vanzari in sistemul informatic.

Cerinte:

  • Cunoasterea limbii engleze (nivel foarte bun);
  • Cunostinte foarte bune de calculator in programele uzuale pentru birou;
  • Experienta anterioara in relatia cu clienti / furnizori / parteneri internationali este avantaj;
  • Persoana foarte organizata (ca si mod de lucru);
  • Capacitate de a invata rapid (va fi necesar sa invete categoriile de produse, cum se opereaza in programul personalizat de gestiune a vanzarilor);
  • Persoana placuta, comunicativa (va discuta in scris si telefonic cu clienti si parteneri, va primi persoanele care participa la intalniri).

Oferta:

  • Salariul fix corelat cu experienta 2000-2200 lei net;
  • Tichete de masa si bonusuri/proiecte;
  • Posibilitate reala de crestere profesionala si salariala in timp.


Titlu recrutare Office Manager – companie britanica
Categorii Management, Secretariat, Vanzari
Locația Balotesti
Detalii

Office Manager

Societate Britanica cu capital 100% privat.

Responsabilitati:

  • Ofera suport in activitatile Directorului General;
  • Activitate administrativa, programare intalniri, follow-up clienti;
  • Intretinerea relatiei cu autoritatile locale, depunere si ridicare documente la/de la diferitele autoritati;
  • Primire clienti, scurte prezentari ale proiectului / actiuni de pre-sale;
  • Disponibilitate la deplasari in interes de serviciu- 10% activitate teren si 90% activitate birou.

Cerinte:

  • Experienta anterioara pe o pozitie similara (personal assistant, general office management, account manager etc.);
  • Persoana carismatica, empatica, rezistenta la stres;
  • Excelente abilitati de prezentare si de comunicare;
  • Abilitati de vanzare si experienta in business development- reprezinta un plus;
  • Cunostinte operare PC – MS Office;
  • Limba engleza nivel avansat (germana reprezinta un plus);

Oferta:

  • Salariul corelat cu experienta: 1000-1400 euro net;
  • Masina, telefon, laptop;
  • Program: L-V 8-16:30 (ocazional si in weekend);
  • Locatie :Balotesti/Ilfov (la 25 min de nordul Buc).


Joburi 1-12 din 17

Categorii Joburi

SSL Certificate

Joburi noi, active:

© 2019 Recrutare QLT România | Confidențialitate și Cookies | Protecția datelor

Acest website folosește cookies proprii cât și plasate de terți pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare si a analiza traficul pe site în scopuri de publicitate. Pentru a vă exprima consimțământul privind acceptarea tuturor cookie-urilor de pe site-ul nostru dați click pe DE ACORD. Puteți schimba oricând setările cookies în browser-ul dvs. Pentru detalii, accesati Politica privind confidenţialitatea şi Cookies.

Politica privind confidenţialitatea şi Cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close