
Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro
JOBURILE ACTIVE SUNT SEMNALATE PE BARA LATERALA !
Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal
Titlu recrutare | Office Manager (engleza,Sector 1, Metav) |
---|
Categorii | Secretariat |
---|
Locația | Bucuresti |
---|
Detalii | Office Manager cu limba engleza, sector 1, Metav Business Park Compania angajatoare ofera solutii si servicii complete de reamenajari pentru spatii comerciale si cladiri de birouri. Compania are in portofoliu cei mai puternici jucatori din RETAIL. Cerinte: - Persoana organizata, cu excelente abilitati de relationare, capabila sa se adapteze usor la diferite situatii;
- Studii superioare absolvite;
- Limba Engleza nivel avansat- scris, citit, vorbit (se relationeza frecvent cu clienti si furnizori straini);
- Experienta pe un post similar- reprezinta avantaj;
- Cunostinte bune de operare PC MS Office.
Responsabilitati: - Se asigura suport administrative pentru toate departamentele companiei;
- Activitati de protocol si de secretariat (primirea clientilor; protocolul intalnirilor; redactare si transmitere documente; rezervari bilete si cazari pentru diferite deplasari locale sau internationale);
- Relationarea cu furnizorii de produse si servicii locali si straini pentru diferite proiecte;
- Se ofera suport in activitatea de HR (programari medicina muncii; pontaje, procese verbal, acte personale, cereri concediu, concedii medicale, adeverinte etc.);
- Evidenta facturi, bonuri, deconturi, ordine de deplasare.
Oferta: - Salariu corelat cu experienta;
- Contract de munca norma intreaga;
- Program de lucru 8/zi, L – V;
- Locatie in Sector 1, langa Phoencia Grand Hotel.
Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro APLICA |
---|

O singură aplicare, prin transmiterea cv-ului pe email, este suficientă pentru primirea consimțâmântului și înscrierea în baza de date și considerarea candidaturii pentru toate posturile asemănatoare și pentru cele care corespund candidaturii voastre.
Succes!