Management

Jobs

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro

Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal

Titlu Site Manager – instalatii electrice
Categorii Constructii, Management, Tehnic
Locația Bucuresti
Detalii

SITE MANAGER 

– Instalatii Electrice pt. RETAILERI –

Companie multinationala specializata pe executie lucrari de instalatii pentru retaileri mari si cladiri de birouri.

Cerinte:

  • Disponibilitate la deplasari in functie de proiectele disponibile;
  • Studii superioare – Facultatea de Instalatii sau Energetica; 
  • Experienta in specialitate: minim 3 ani Site Manager / Project Manager pentru lucrari de instalatii electrice aferente unor proiecte tip sedii de birouri, Mall-uri sau Hipermarket-uri; 
  • Autorizatie ANRE, grad IIA, IIB- reprezinta avantaj;
  • Cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, AutoCAD;
  • Cunoştinţe de limbă engleză (citit, scris, vorbit);
  • Permis conducere categoria B.

Responsabilitati:

  • Coordoneaza executia lucrarilor de instalatii electrice conform graficului de execuţie;
  • Analizează planurile şi asigură corecta punere în execuţie a acestora de către echipa de proiect;
  • Intocmeste necesarul de materiale / servicii si le transmite catre departamentul achizitii;
  • Planifica necesarul de forta de munca in fuctie de termenele intermediare de executie; 
  • Coordoneaza activitatea subcontractorilor si a personalului din subordine;  
  • Intocmeste situaţiile de lucrări si ofertele pentru lucrarile suplimentare;
  • Avizeaza situatiile de lucrari primite de la subcontractori;
  • Raspunde de implementarea dispozitiilor de santier. 

Oferta:

  • Mediu de lucru competitiv, profesionist;
  • Pachet salarial corelat cu experienta.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu PROJECT MANAGER – Instalatii HVAC & Sanitare
Categorii Constructii, Management, Tehnic
Locația Bucuresti, Brasov
Detalii

PROJECT MANAGER – Instalatii HVAC & Sanitare

Locatia proiectului actual este in Brasov cu durata aproximativa de 1 ½ ani. Sunt potriviti candidatii din Brasov, Bucuresti dar si din alte orase, disponibili la deplasari si relocari/proiect.

Companie multinationala specializata pe executie lucrari de instalatii electrice si mecanice pentru centre comerciale, cladiri de birouri, hale industriale, hoteluri si spitale.

Cerinte:

  • Studii superioare – Facultatea de Instalatii pentru Contructii;
  • Experienta in specialitate: minim 10 ani Site Manager / Project Manager pentru lucrari de instalatii HVAC & Sanitare  aferente unor proiecte complexe tip sedii de birouri, Mall-uri sau Hipermarket-uri;
  • Cunostinte de operare PC: Word, Excel, AutoCAD, Primavera, Microsoft Project;
  • Coordonare proiecte complexe (5-15M Euro);
  • Cunostinte de limba engleza (citit, scris, vorbit);
  • Permis conducere categoria B.

Responsabilitati:

  • Coordoneaza executia lucrarilor de instalatii conform graficului de executie;
  • Coordoneaza echipa de proiect si stabileste responsabilitatile si prioritatile;
  • Asigura relatiile intre toti intervenantii din cadrul proiectului;
  • Monitorizeza  activitatile de SSM si Quality Control;
  • Intocmeste si urmareste graficele de executie;
  • Intocmeste si monitorizeza cash flow-ul proiectului;
  • Analizeaza planurile şi asigura corecta punere in executie a acestora de catre echipa de proiect;
  • Planifica necesarul de forta de munca in functie de termenele intermediare de executie;
  • Coordoneaza activitatea subcontractorilor si a personalului din subordine;
  • Intocmeste situatiile de lucrari si ofertele pentru lucrarile suplimentare;
  • Avizeaza situatiile de lucrari primite de la subcontractori;
  • Raspunde de implementarea dispozitiilor de santier.

Oferta:

  • Mediu de lucru competitiv, profesionist;
  • Pachet salarial corelat cu experienta;
  • Logistica asigurata de firma si cazare.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu Coordonator Promovare Medicala
Categorii Comunicare, Farmacii, Management, Marketing
Locația Bucuresti
Detalii

Coordonator Promovare Medicala – brand premium paraframaceutice

Compania promoveaza un brand premium american de produse parafarmaceutice (suplimente nutritive) in retea de magazine de profil, situate in mall-urile din tara, in lanturile de farmacii si la medici.

Dincolo de latura profesionala, cautam o persoana cu abilitati excelente de promovare, pasionata de domeniul nutritiei, preocupata de alimentatia sanatoasa si ancorata in lumea medicala. Compania reprezinta un brand international de suplimente cu renume in piata si isi doreste sa atraga in echipa un profesionist, alaturi de care sa poata construi un departament MEDICAL.

Cerinte:

  • Studii superioare in domeniul medical sau farmaceutic (obligatoriu);
  • Experienta pe un post similar si in promovarea unor produse similare (parafarmaceutice, suplimente, OTC-uri);
  • Cunostinte si pasiune pentru nutritie, fitoterapie, biochimie;
  • Persoana dinamica, organizata si orientata spre indeplinirea obiectivelor;
  • Abilitati de prezentare, a mai participat si sustinut conferinte medicale, a comunicat in public;
  • Are relatii si parteneriate active in lumea medicala si este preocupata personal de alimentatia sanatoasa si o promoveaza activ;
  • Disponibilitate la deplasari;
  • Cunostinte de operare PC MS Office;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Limba engleza nivel bun-avansat.

Responsabilitati:

  • Organizeaza si coordoneaza activitatea echipei de promovare medicala;
  • Participa la stabilirea si implementarea strategiei de vanzari si marketing a brandului de produse parafarmaceutice premium;
  • Participa activ in procesul de recrutare si selectie si raspunde de formarea echipei de reprezentanti medicali;
  • Stabileste targetele de vanzari pentru divizia medicala si gestioneaza bugete;
  • Raspunde de evaluarea si analiza rezultatelor, luand masuri pentru cresterea eficientei activitatii de promovare;
  • Realizeaza rapoarte privind vanzarile si marja realizate;
  • Promoveaza produsele companiei catre medici, farmacisti si alte categorii de specialist din institutii private si publice;
  • Identifica si dezvolta proiecte noi, participa la evenimente medicale de profil.

Oferta:

  • Contract permanent de munca si/sau prestari servicii (dupa caz);
  • Pachet financiar negociabil;
  • Posibilitati de dezvoltare profesionala alaturi de o echipa profesionista;
  • Promovare premium brand american cu vechime pe piata internationala.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu Coordonator Licitatii
Categorii Achizitii, IT, Management, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Coordonator Licitatii

Companie de integrare si distributie audio-video, cu peste 10 ani experienta si mii de proiecte de succes, cu parteneri globali de top ce asigura calitate fara compromis pentru solutii audio-video, videoconferinta, integrare, automatizare si securitate.

Descrierea postului:

  • Identificarea licitatiilor la nivel national ce corespund companiei.
  • Preanaliza Documentatiilor de atribuire (clarificari necesare si/sau a motivelor de contestare).
  • Intocmirea documentatiei pentru participarea la licitatii, inclusiv a raspunsurilor la solicitarile de clarificare.
  • Redactarea ofertelor tehnice si economice ale companiei, in colaborare cu celelalte departamente.
  • Colaborarea cu departamentul de legal/restul departamentelor in vederea intocmirii notificarilor prealabile si/sau a contestatiilor in cadrul procedurilor de atribuire in lucru.
  • Mentinerea legaturii cu autoritatile contractante sau cu organizatorii licitatiilor pe parcursul derularii procedurilor aferente.
  • Acordarea de asistenta in perioada post-licitatie (fie monitorizarea contractelor castigate, fie demararea si gestionarea contestatiilor in numele companiei).
  • Gestionarea catalogului de produse al companniei, publicarea produselor si/sau serviciilor in catalog si actualizarea periodica a acestuia.

Cerinte generale:

  • Absolvent de studii superioare, preferabil domeniul economic sau drept
  • Experienta relevanta in domeniul licitatiilor publice minim 2 ani
  • Cunostinte bune privind legile si reglementarile romanesti in domeniul achizitiilor publice;
  • Capacitatea de a organiza procesele de ofertare/achizitii;
  • Cunostinte solide privind utilizarea sistemului SEAP si a semnaturii electronice;
  • Persoana organizata, capabila sa se impuna, cu capacitate de analiza si sinteza, atitudine proactiva, orientare puternica spre rezultat si termene, abilitati de comunicare si negociere;
  • Managementul si motivarea echipei, abilitati de leadership;
  • Disponibil la program prelungit si la deplasari in interes de serviciu in tara;
  • Limba engleza nivel avansat, scris/citit/vorbit;
  • Cunostiinte operare PC nivel avansat: outlook, aplicatii office, aplicatii ERP etc.
  • Permis categoria B, disponibilitate de a calatori.

APLICA



Titlu Sef Departament Ofertare – instalatii pentru constructii
Categorii Achizitii, Constructii, Management, Tehnic, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Sef Departament Ofertare – instalatii pentru constructii

Clientul este antreprenor general pentru instalatii Electrice, HVAC si Sanitare ce implementeaza proiecte electro-mecanice „la cheie” pentru: centre comerciale, cladiri de birouri, hale industriale etc. Important: cautam candidati cu studii in domeniul instalatiilor si cu expertiza solida pe nisa aceasta de activitate si in ofertare.

Responsabilitati:

  • Coordonarea echipei de ofertare;
  • Analiza planuri, caiet sarcini, liste cantitati;
  • Identificare furnizori de materiale si subcontractori pentru executie lucrari;
  • Analiza ofertelor de la furnizori din punct de vedere tehnic si financiar in vederea participarii la licitatii;
  • Intocmire business plan (buget) pe proiect;
  • Optimizarea ofertei;
  • Analiza proiect contract;
  • Participare la negociere si semnare contract;
  • Identificare noi clienti.

Cerinte:

  • Minim 10 ani de activitate pe nisa aceasta de activitate;
  • Experienta minim 3 ani intr-o firma de instalatii, pe segmentul ofertare si pe o pozitie similara;
  • Absolvent Facultate instalatii pentru constructii- obligatoriu;
  • Limba Engleza – foarte bine;
  • Cunostinte avansate MS Office (Excel – foarte bine);
  • Permis conducere.

Oferta:

  • Pachet salarial motivant.

APLICA



Titlu Site Manager HV power lines civil projects in Africa & Asia
Categorii Constructii, Management, Tehnic
Locația Romania, Africa si Asia
Detalii

Site Manager HV power lines civil projects in Africa & Asia

We accept candidates willing to travel according to the available projects. Locations for 2018: Rwanda, Tanzania, Burundi, Bangladesh.
The company is based in Romania/Bucharest and offers consulting services and civil engineering services for high voltage power lines projects.

Requirements:

  • Graduate of the of Civil Engineering University;
  • Minimum 8 years experience in coordinating of the execution/rehabilitation of civil HV power lines transport projects;
  • English and/or French (written and spoken);
  • MS Office and AutoCAD;
  • EC standards knowing is an asset;
  • Driving license B category;
  • Willing to travel abroad (Africa and Asia).

Responsibilities:

  • Assimilation of the specifications from the technical documentation; Surveillance of the high-voltage electrical lines work on the site;
  • Drawing up the addresses to the Beneficiary and to the Contractor, tracking the implementations;
  • Establishing solutions for eventual problems;
  • Verification and approval of usual job situations;
  • Organisation and coordination of weekly/monthly meetings.

Offer:

  • Good salary, correlated with professional experience;
  • Medical insurance and meal vouchers;
  • Full time employment contract, fixed term of minimum 12 months with the extension possibility.




Titlu Site Coordinator for interior works – International Retailers
Categorii Management, Tehnic
Locația Bucharest
Detalii

Site Coordinator for interior works – International Retailers.

The works are carried out especially abroad. The company runs interior design projects and it offers complete solutions and services of high quality, especially for commercial and office buildings. The company has in its portfolio the strongest players in retail. The works are carried out especially abroad.

Responsibilities:

  • Understand the customer’s expectations and monitor Employer’s ability to meet them;
  • Coordination and supervision of the projects execution, in accordance with the contract, working program, technical specifications and deadlines;
  • Monitoring of all site activities and recording of the works’ progress;
  • Organization of the work force and material and ensuring site security;
  • Technical advise on site, finding cost solutions and proposals for the interior works;
  • Prepare reports for the top management.

Skills:

  • Experience in a similar position and on similar projects (site engineer/coordinator for interior finishing works in retail, for office buildings);
  • Availability to travel frequently;
  • Technical university degree, preferably civil or mechanical engineer;
  • Driving license;
  • Excellent organizational, problem solving, leadership and communication skills;
  • Excellent command of Romanian and English;
  • Competent computer literacy (MS-Office, AUTO CAD);
  • Ability to read engineering documents;
  • Ability to take initiative and work independently.

Offer: Company offers real challenges, a lot of work, motivating compensation and benefits package, good career development possibilities.



Titlu Sef laborator microbiologie 
Categorii Farmacii, Management
Locația Bucuresti
Detalii

Sef laborator microbiologie 

Compania face parte dintr-un grup international de firme, lider in domeniul serviciilor de tesatare analitica, pentru domenii variate de activitate.  Compania ofera conditii optime de munca, un climat propice dezvoltarii profesionale alaturi de o echipa internationala de profesionisti.

CERINTE:

  • Absolvent invatamant superior (Biologie, Medicina veterinara);
  • Experienta in laborator de microbiologie (alimente, hrana pentru animale, apa, produse farmceutice) in pozitie similara minim 3 ani;
  • Limba engleza (minim B1), operare PC (Word, Excel, Power-Point).

RESPONSABILITATI:

  • Coordoneaza din punct de vedere tehnic activitatile din laboratorul microbiologie (alimente, hrana pentru animale, apa);
  • Actualizeaza permanent reglementarile din domeniu si metodele aplicate in laborator;
  • Identifica necesitatea elaborarii procedurilor de lucru specifice laboratorului, desemneaza persoanele raspunzatoare de elaborarea acestora si verifica continutul lor din punct de vedere tehnic;
  • Se asigura ca laboratoul indeplineste toate conditiile pentru efectuarea incercarilor (documentatie actualizata, resurse materiale si umane, metode adecvate, respectarea datelor de finalizare a lucrarilor, etc.);
  • Desemneaza responsabilii pentru activitatile desfasurate in laboratorul pe care-l conduce (efectuarea incercarilor, manipularea obiectelor de incercat, pregatirea reactivilor, pregatirea sticlariei, igienizarea spatiilor de lucru, efectuarea inregistrarilor, etc.);
  • Face parte din comisia de analiza a reclamatiilor, identifica activitatile neconforme din cadrul laboratorului, ia cunostinta de neconformitatile si observatiile constatate in urma auditurilor, face parte din comisia de analiza a activitatilor neconforme, planifica actiunile corespunzatoare si urmareste realizarea lor;
  • Intocmeste necesarul de personal pentru laboratorul pe care-l conduce, stabileste cerintele de ocupare a posturilor vacante, urmareste realizarea instruirii personalului din subordine, asigura supervizarea corespunzatoare a personalului nou angajat, propune programul anual de instruire si urmareste indeplinirea acestuia; se asigura de competenta tuturor celor care lucreaza cu echipamente specifice si a celor care efectueaza incercari;
  • Coordoneaza activitatea de validare a metodelor aplicate in laborator;
  • Verifica sistematic rezultatele obtinute in cadrul incercarilor, calculele si transferul de date;
  • Se asigura ca laboratorul dispune de toate echipamentele necesare pentru efectuarea corecta a incercarilor ca acestea sunt deservite de personal autorizat, sunt mentinute inregistrari corespunzatoare privind identificarea, etalonarea, intretinerea si mentenanta acestora;
  • Monitorizeaza datele privind asigurarea calitatii rezultatelor incercarilor, analizeaza rezultatele metodelor de control al calitatii aplicate si planifica actiuni pentru corectarea / prevenirea raportarii rezultatelor incorecte.


Titlu Business Unit Manager
Categorii Management, Tehnic, Vanzari
Locația Bucharest
Detalii

BUSINESS UNIT MANAGER – Start Up – laboratory testing services 

Our Client is a world leader in food/non-food laboratory testing services. Company offers real challenges, a lot of work, motivating salary and good career development possibilities.

To lead and expand Business Unit in the country along the agreed upon Strategy. Reporting line: Managing Director of Division or Business Line

EVOLUTION:

 In a fast growing group, successful leaders are frequently being offered increased areas of responsibility (subject to geographical mobility).

QUALIFICATIONS AND EXPERIENCE REQUIRED:

  • University Master Level. Technical profile.
  • Confident in English and French (optional).
  • The candidate is a successful people leader, with focus on production, re-engineering and cost reduction.
  • At least 3 years in a similar position/top level  & preferably in technical field, with full responsibility for P&L (of a business with at least 50 staff and sales > 5 M€ / year) and proven financial success, preferably in the business services sector or in a small / mid-size company operating in a very competitive / low margin sector.
  • The candidate has an entrepreneurial spirit, builder, and eager to make the next step.
  • The candidate is energetic, passionate and strongly business minded professional with a minimum of 10 years of professional experience.

POSITION AND OBJECTIVES:

  • Develop with the management of the companies or Business Units under his/her responsibility, fine tune and agree with the Group representative in his/her board, strategies, and a business plan to achieve and/or expand market leadership in the Country, while reaching and/or maintaining the required level of profitability. Implement the strategy as agreed with the representative of his/her shareholder.
  • Improve operations efficiency at laboratories and logistics (sample taking). Streamline the operational processes and make good use of IT so as to achieve high efficiency. Support the development, implementation and optimal use of the Company’s Laboratory Information Management System eLims and ensure its efficient usage at all levels of the laboratory to improve productivity and profitability.
  • Increase profitability to meet best industry standards in all activities.
  • Lead / take part in the marketing and sales process and ensure that the relations with the clients are good and efficient. Attend and lead meetings with key clients, at all levels and develop an in depth knowledge of customer requirements through regular meetings.
  • Make sure that cross-selling synergies with other laboratories of the group in Europe are being developed.
  • Take appropriate measures to improve economic profit, including hands-on personal commitment in addressing situations where profit levels are too low.
  • Hire, motivate, develop and retain excellent Managers and employees meeting group preferred personality profile.
  • Define and agree goals and milestones with your team(s) and ensure goals are defined and communicated to their respective teams. Set up customer centric Key Performance Indicators (KPIs) to monitor progress. Follow up as appropriate and become hands on if required to ensure achievement of goals.
  • Improve the technical and scientific aspects of the business units by ensuring the appropriate development and application of new techniques and business processes.
  • Prepare and propose annual budget and 3 years plan. Report on any deviations to deliver agreed upon results to his/her shareholders.
  • Lead / take part in Group projects / initiatives / assignments in the Country and abroad as agreed from time to time with his or her board.


Joburi 1-10 din 57

Categorii Joburi

SSL Certificate

Joburi noi, active:

© 2019 Recrutare QLT Group | Confidențialitate și Cookies | Protecția datelor

Acest website folosește cookies proprii cât și plasate de terți pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare si a analiza traficul pe site în scopuri de publicitate. Pentru a vă exprima consimțământul privind acceptarea tuturor cookie-urilor de pe site-ul nostru dați click pe DE ACORD. Puteți schimba oricând setările cookies în browser-ul dvs. Pentru detalii, accesati Politica privind confidenţialitatea şi Cookies.

Politica privind confidenţialitatea şi Cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close