
Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro
JOBURILE ACTIVE SUNT SEMNALATE PE BARA LATERALA !
Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal
Titlu recrutare | Sales Manager- International Company: Arad / Timisoara / Oradea / Cluj / Bucuresti |
---|
Categorii | IT, Management, Tehnic, Vanzari |
---|
Detalii | Clientul nostru este o companie multinationala, un important distribuitor de componente electronice. Compania mama exista pe piata din 1991 si in Romania din 2002. Cu un volum de afaceri de 15 mil USD in 2008, firma construieste cel mai mare depozit regional si o echipa capabila sa ofere un puternic suport tehnic pentru proiectele clientilor. Candidatul ideal:
Persoana activa , cu excelenta calificare pe zona tehnica si in vanzare cu solide cunostinte in afaceri.
Va servi si conduce cu succes activitatile de vanzari si marketing pe zona alocata, in conformitate cu standardele si politica comerciala a firmei. Va asigura buna desfasurare a activitatii administrative in cadrul biroului regional. Responsabilitati: - persoana va fi responsabila pentru implementarea si dezvoltarea planului de vanzari, continua crestere in patrunderea pe piata regionala, monitorizarea pietei. Va avea responsabilitatea pentru propunerea strategiilor, dezvoltarea operatiunilor de vanzare si a planurilor de marketing, in colaborare cu managementul firmei;
- dezvolta baza de clienti prin identificarea de noi potentiali clienti si prin cresterea pe piata a clientilor deja existenti,
- creeaza si dezvolta planuri de vanzari, la fel de bine initiaza si implementeaza planurile de vanzari in conformitate cu strategiile si obiectivele firmei;
- conduce planurile si are in grija activitatile si evenimentele de marketing,
- monitorizeaza piata de dezvoltare ( aplicatii si solicitari ale clientilor, preturi, concurenta ) si propune planul de actiune pentru a mari afacerea,
- genereaza rapoartele de activitate pentru vanzari,
- analizeaza periodic eficienta activitatilor de vanzari si pozitia pe piata a firmei; propune masuri de imbunatatire a pozitiei pe piata,
- monitorizeaza performanta bugetului asigurandu-se ca nivelul de cost intentionat este mentinut in conformitate cu obiectivele realizate ale firmei si cu satisfacerea clientilor,
- asigura comunicarea eficienta si mentine relatiile cu Biroul Central de la firma mama si cu celelalte sedii ale firmei;
Cerinte privind profilul postului: - studii superioare in domeniul electronicii ( BSEE/MSEE )
- minimum 5 ani experienta in vanzarea produselor din industria electronica,
- experienta in a vinde pe piata in sistemul business to business cu clientela profesionala,
- asigura si demonstreaza o puternica orientare in politica de vanzari cu interes asupra crearii unor relatii de durata cu partenerii,
- poseda cunostinte analitice in elaborarea rapoartelor, strategii in curs de dezvoltare si politici de implementare;
- abilitate in identificarea de oportunitati si imbunatatire a procesului de implementare,
- puternice abilitati de comunicare interumane cu membrii echipei,
- inclinare spre un program flexibil si activitate de teren,
- excelente cunostinte de lb. engleza ( scris si vorbit )
Beneficii Oferite: - Pachet salarial atractiv, negociabil in functie de experienta in domeniu;
- Masina de serviciu;
- Telefon mobil.
|
---|

O singură aplicare, prin transmiterea cv-ului pe email, este suficientă pentru primirea consimțâmântului și înscrierea în baza de date și considerarea candidaturii pentru toate posturile asemănatoare și pentru cele care corespund candidaturii voastre.
Succes!