Tehnician Service Echipamente Retail (cantare electronice) Compania este lider în domeniul IT din România, cel mai important furnizor şi integrator de tehnologii de varf care transformă spectaculos mediile intensive de lucru, la un nivel neatins până acum. Firnizeaza solutii tehnice si softuri personalizate pentru diverse domenii de activitate: retail, logistica, transport, productie, snatate, utilitati etc. Inovează constant şi furnizează soluţii de automatizare şi transformare a magazinelor pentru companii de retail de toate tipurile şi dimensiunile, venind în sprijinul atingerii obiectivelor comerciale şi contribuind la crearea de excelenta în servirea clientilor. Compania ofera aplicaţii conectate în timp real, cu ajutorul carora clientii pot controla noile medii hibride fizico-digitale din varii sectioare de activitate. Daca te interesează să descoperi tehnologiile actuale și de viitor și iți dorești să te dezvolți profesional într-o companie de succes, te invitam să te alaturi unei echipe de profesionisti. Cerințe: • Studii tehnice medii/superioare;
• Experiență pe o poziție similară prerezinta avantaj (se ofera si training in domeniu pentru cei care se pot adapta rapid);
• Cunoștinte hardware (diagnosticare, configurare, instalare), rețelistică, electronică, mecanica;
• Abilități de comunicare, planificare și organizare;
• Cunoștințe limba engleza pentru analiza documente tehnice echipamente;
• Disponibilitate deplasari 50% din timp in Bucuresti si limitrof pentru mentenanță echipamente folosite in retail;
• Permis conducere categoria B. Responsabilități: • Execută depanarea/configurarea/instalarea echipamentelor din portofoliul companiei, in special cantare electronice si alte echipamente folosite in magazine (imprimante fiscale, retelistica etc);
• Asigură suportul tehnic pe teren, la client sau de la distanta, analizează cauzele defecțiunilor și propune lista de piese de schimb, a echipamentelor și a consumabilelor;
• Asigură instruirea clienților cu privire la utilizarea echipamentelor;
• Întocmește documentaţia necesară fiecărei intervenţii (fişă service / proces verbal de predare primire si punere in functiune). Oferta: • Salariu negociabil in functie de experienta pe o pozitie similara;
• Un pachet complex de beneficii pentru a încuraja oamenii energici și muncitori: un mediu modern de lucru, acces la biblioteca Bookster, abonament medical, program flexibil (8h/zi, cu incepere de la 8:30 sau 9:30), bonus de performanță pana la 15% din salariu, zi naștere liberă, zile concediu suplimentare în funcție de vechime, penultima vineri din lună zi scurtă, fructe, cafea la birou. Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro APLICA |