Vanzari

Jobs

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro

Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal

Titlu Back Office Junior (Telesales and Online Marketing
Categorii Marketing, Relatii publice, Secretariat, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Back Office Junior (Telesales & Online Marketing)

Compania distribuie si promoveaza un premium brand american de produse parafarmaceutice in retea de magazine de profil, situate in mall-urile din Bucuresti & tara si in farmaciile de lant.

Responsabilitati:

  • Mentine si dezvolta relatia cu farmaciile din portfolio;
  • Contactarea zilnica a clientilor in vederea generarii de comenzi;
  • Asigurarea retururilor cu privire la produsele ce urmeaza sa expire;
  • Promovarea promotiilor si a produselor nou listate;
  • Mentinerea si dezvoltarea portofoliului de produse detinute de clientii online;
  • Promovarea brandului/produselor in mediul online, prin intermediul clientilor de profil;
  • Verificarea gamelor/stocurilor diversilor clienti in vederea reaprovizionarii acestora;
  • Ajustarea diverselor imagini pentru promovare online a diverselor game/produse (bannere online/offline), brosuri, materiale de prezentare;
  • Intocmirea rapoartelor in Excel cu privire la vanzari.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate (comunicare, PR, administratie, marketing etc.);
  • Engleza nivel mediu;
  • Cunostinte bune MS Office (excel, word, powerpoint);
  • Experienta in utilizare Excel (suma, subtotal,vlookup);
  • Cunostinte Photoshop, reprezinta un plus.

Ofera:

  • Salariu 2000 lei net + bonusuri;
  • Contract de munca 8 h, program L-V, 9:00-18:00;
  • Zona centrala – Unirii.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu Reprezentant Vanzare Farmacii
Categorii Farmacii, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Reprezentant Vanzare Farmacii

Compania distribuie si promoveaza un premium brand american de produse parafarmaceutice in retea de magazine de profil, situate in mall-urile din Bucuresti si din tara si in farmacii.

Cerinte:

  • Experienta minima pe o pozitie similara reprezinta avantaj;
  • Cunostinte legate de biochimie, suplimente nutritive reprezinta avantaj;
  • Excelente abilitati de negociere si comunicare;
  • Disponibilitate la deplasari;
  • Persoana orientata spre indeplinirea obiectivelor.

Responsabilitati:

  • Indeplinirea sarcinilor si a obiectivelor lunare de vanzare;
  • Crearea, dezvoltarea si mentinerea unor relatii constructive cu farmaciile din zona alocata;
  • Sustinerea activitatilor specifice de marketing, negocieri contractuale;
  • Vizite la clienti pe zona alocata;
  • Respectarea programului de lucru si al touring planului;
  • Intocmirea rapoartelor de activitate.

Beneficii:

  • Pachet salarial motivant;
  • Logistica necesara oferita de companie;
  • Bonusuri in functie de realizari.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu Office Assistant / Telesales (zona 1 Mai)
Categorii Secretariat, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Office Assistant / Telesales Reprezentative, sector 1, metrou 1 Mai

Clientul nostru este reprezentant al unui brand international ce produce și promoveaza produse pentru un stil de viață sănătos. Sunt prezenți în România din 2010.

La baza activităţii companiei se află dorinţa de a îmbunătăţi calitatea vieţii şi grija pentru păstrarea sănătăţii oamenilor. De aceea, principala lor prioritate este promovarea unui mod sănătos de viaţă: de la cultura alimentaţiei corecte până la dezvoltarea gândirii pozitive.

Incurajam sa aplice si persoanele fara experienta profesionala, care isi doresc sa se dezvolte pe zona aceasta de activitate.

Responsabilitati:

  • Căutăm o persoană dinamică, sociabilă, creativă, proactivă, capabilă să preia controlul situațiilor dificile în relațiile cu clienții, spirit analitic.
  • Interacțiunea directă și telefonică cu clienții și furnizorii îți va oferi posibilitatea să îți perfecționezi continuu abilitățile de comunicare, de analiză și rezolvare a situațiilor.
  • Diverse activitati administrative si de back office;
  • Rapoarte de activitate, planificari si suport oferit celor din conducere.

Cerinte:

  • Studii superioare absolvite;
  • Excelente abilitati de comunicare si interes pentru dezvoltare profesionala continua;
  • Cunostinte de contabilitate primara- reprezinta avantaj;
  • Cunoştinţe Pachet MS Office.

Oferta:

  • Salariu negociabil in functie de experienta 2100 -2500 lei net;
  • Program de lucru 8 h/zi, L-V si 1 h pauza;
  • Bonusuri in functie de performanta;
  • Mediu de lucru placut în care performanța este răsplătită;
  • Program de motivare a angajaților (financiar + educațional).

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu Reprezentant medical – Brand Premium
Categorii Farmacii, Marketing, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Compania angajatoare reprezinta cel mai renumit producator si retailer american de produse parafarmaceutice. Promoveaza produsele in lanturile de farmacii, la medicii de specialitate si in magazinele proprii cu profil parafarmaceutic.

Responsabilitati:

  • Indeplinirea obiectivelor lunare de promovare;
  • Crearea, dezvoltarea si mentinerea unor relatii constructive cu medicii din Bucuresti;
  • Sustinerea activitatilor specifice de marketing, de prezentari la medici;
  • Vizite la clienti pe zona alocata;
  • Urmarirea iesirii prescriptiilor din partea medicilor vizitati;
  • Incheierea de relatii/parteneriate cu farmaciile in care medicii prescriptori umeaza sa prescrie;
  • Documentatie privind fise de produse ce vor intra in promovare medicala – (fise de produse/ materiale de marketing);
  • Respectarea programului de lucru si al touring planului;
  • Intocmirea rapoartelor de activitate.

Cerinte:

  • Excelente abilitati de negociere si comunicare;
  • Studii legate de biochimie, farmacie, nutritie – reprezinta avantaj;
  • Experienta in promovare medicala;
  • Disponibilitate la deplasari;
  • Carnet auto ctg B.

Oferta:

  • Masina si telefon;
  • Pachet salarial motivant;
  • Bonusuri in functie de realizari.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu Consultant Vanzare parafarmaceutice
Categorii Vanzari
Locația Bucuresti, Timisoara, Cluj
Detalii

Asistent vanzare / Biochimist (student sau absolvent)

Promovare si distributie brand american de produse parafarmaceutice (suplimente si produse cosmetice) in retea de magazine de profil, situate in mall-urile din Bucuresti, Cluj si Timisoara.

Angajatorul ofera posibilitatea dezvoltarii profesionale celor care au studii in domeniul biochimiei/biotehnologii si siguranta alimentara/domeniul medical/farmaceutic, precum si celor care sunt pasionati de domeniul naturist si detin cunostinte teoretice in domeniu.

Descrierea postului:

  • Activitate de consultanta pentru clientii magazinelor- situate in mall-uri;
  • Actioneaza in scopul atingerii obiectivelor de vanzare;
  • Este responsabil pentru calitatea consilierii clientilor in magazin;
  • Incasare numerar, emitere bonuri fiscale, facturi etc;
  • Evidenta incasarilor.

Cerinte:

  • Studii superioare sau medii finalizate in domeniul biochimiei, biotehnologii si siguranta alimentara, farmaceutic, medicinei veterinare, in domeniu-cosmetic sau nutritie- reprezinta un real avantaj ;
  • Experienta pe o pozitie deconsultant vanzare suplimenti, produse cosmetice, asistent farmacie, beauty advisor, inginer chimist, promoter produse cosmetice, beauty adviser etc;
  • Cunostintele in domeniul biochimiei, farmaceutic, cosmetic, medicinei naturiste reprezinta un real avantaj;
  • Limba engleza nivel mediu/bun;
  • Capacitate de planificare si organizare.

Beneficii:

  • Munca intr-o echipa tanara, dinamica, ambitioasa;
  • Posibilitatea dezvoltarii carierei in cadrul unei companii de succes;
  • Pachet salarial format din: parte fixa+ comision din vanzari + bonus in functie de performanta;
  • Programe de training.

 

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu Telesales Junior / Back Office Representative
Categorii Entry Level, Farmacii, Marketing, Secretariat, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Telesales Junior / Back Office Representative

Compania distribuie si promoveaza un premium brand american de produse parafarmaceutice in retea de magazine de profil, situate in mall-urile din Bucuresti & tara si in farmaciile de lant.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate;
  • Engleza nivel mediu;
  • Cunostinte bune MS Office (excel, word, powerpoint);
  • Experienta in utilizare Excel (suma, subtotal,vlookup);
  • Cunostinte Photoshop, reprezinta un plus.

Responsabilitati:

1. Activitati de vanzare:

  • Mentine si dezvolta relatia cu farmaciile din portofoliu;
  • Contactarea zilnica a clientilor in vederea generarii de comenzi;
  • Asigurarea retururilor cu privire la produsele ce urmeaza sa expire;
  • Promovarea promotiilor si a produselor nou listate;
  • Mentinerea si dezvoltarea portofoliului de produse detinute de clientii online;
  • Promovarea brandului/produselor in mediul online, prin intermediul clientilor de profil;
  • Verificarea gamelor/stocurilor diversilor clienti in vederea reaprovizionarii acestora.

2. Operational si online content:

  • Intocmirea rapoartelor in Excel cu privire la vanzari;
  • Ajustarea diverselor imagini pentru promovare online a diverselor game/produse (bannere online).

Oferta:

  • Salariu 1800 lei net;
  • Comision motivant in functie de realizari;
  • Contract de munca 8 h, program L-V, 9-18.00.
  • Zona Piata Victoriei, aproape de metrou.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu Reprezentant Vanzare echipamente laborator – Iasi
Categorii Marketing, Tehnic, Vanzari
Locația Iasi
Detalii

Reprezentant Vanzare echipamente laborator

Compania comercializeaza la nivel national aparatura de laborator pentru diverse domenii: cercetare dezvoltare, analize fizico- chimice, biologie cat si reactivi de laborator aferenti echipamentelor comercializate.

Cautam o persoana creativă, capabilă să identifice soluții și să genereze oportunități de afaceri in zona de interes.

Cerinte

  • Experienta in vanzari similare;
  • Experiența anterioară și o bună înțelegere a tehnicilor de chimie analitica utilizate în laborator (minim MSc / BSc în Chimie, Biochimie, Fizică);
  • Studii în Chimie, Biochimie, Biotehnologii, Fizică;
  • Limba engleza la nivel mediu-bun;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Disponibilitate pentru deplasari in tara conform teritoriului alocat.

Responsabiltati

  • Administreaza şi dezvolta portofoliul de clienţi şi de furnizori autohtoni şi străini;
  • Participa activ la planificarea şi implementarea strategiei de vânzare;
  • Prezinta, promoveaza şi vinde produsele în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei;
  • Urmareste realizarea planului de vânzări lunar, trimestrial si anual;
  • Participa la negocieri, întocmirea contractelor, la monitorizarea derulării şi finalizarii acestora;
  • Intocmeste oferte comerciale si tehnice;
  • Urmareste încasarea sumelor datorate de către clienţi şi transmite documentele de vânzare.

Oferta

  • Salariul fix 3500 lei net + bonuri de masa;
  • Logistica oferita: masina de serviciu, laptop, telefon.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu Coordonator Licitatii
Categorii Achizitii, IT, Management, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Coordonator Licitatii

Companie de integrare si distributie audio-video, cu peste 10 ani experienta si mii de proiecte de succes, cu parteneri globali de top ce asigura calitate fara compromis pentru solutii audio-video, videoconferinta, integrare, automatizare si securitate.

Descrierea postului:

  • Identificarea licitatiilor la nivel national ce corespund companiei.
  • Preanaliza Documentatiilor de atribuire (clarificari necesare si/sau a motivelor de contestare).
  • Intocmirea documentatiei pentru participarea la licitatii, inclusiv a raspunsurilor la solicitarile de clarificare.
  • Redactarea ofertelor tehnice si economice ale companiei, in colaborare cu celelalte departamente.
  • Colaborarea cu departamentul de legal/restul departamentelor in vederea intocmirii notificarilor prealabile si/sau a contestatiilor in cadrul procedurilor de atribuire in lucru.
  • Mentinerea legaturii cu autoritatile contractante sau cu organizatorii licitatiilor pe parcursul derularii procedurilor aferente.
  • Acordarea de asistenta in perioada post-licitatie (fie monitorizarea contractelor castigate, fie demararea si gestionarea contestatiilor in numele companiei).
  • Gestionarea catalogului de produse al companniei, publicarea produselor si/sau serviciilor in catalog si actualizarea periodica a acestuia.

Cerinte generale:

  • Absolvent de studii superioare, preferabil domeniul economic sau drept
  • Experienta relevanta in domeniul licitatiilor publice minim 2 ani
  • Cunostinte bune privind legile si reglementarile romanesti in domeniul achizitiilor publice;
  • Capacitatea de a organiza procesele de ofertare/achizitii;
  • Cunostinte solide privind utilizarea sistemului SEAP si a semnaturii electronice;
  • Persoana organizata, capabila sa se impuna, cu capacitate de analiza si sinteza, atitudine proactiva, orientare puternica spre rezultat si termene, abilitati de comunicare si negociere;
  • Managementul si motivarea echipei, abilitati de leadership;
  • Disponibil la program prelungit si la deplasari in interes de serviciu in tara;
  • Limba engleza nivel avansat, scris/citit/vorbit;
  • Cunostiinte operare PC nivel avansat: outlook, aplicatii office, aplicatii ERP etc.
  • Permis categoria B, disponibilitate de a calatori.

APLICA



Titlu Sef Departament Ofertare – instalatii pentru constructii
Categorii Achizitii, Constructii, Management, Tehnic, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Sef Departament Ofertare – instalatii pentru constructii

Clientul este antreprenor general pentru instalatii Electrice, HVAC si Sanitare ce implementeaza proiecte electro-mecanice „la cheie” pentru: centre comerciale, cladiri de birouri, hale industriale etc. Important: cautam candidati cu studii in domeniul instalatiilor si cu expertiza solida pe nisa aceasta de activitate si in ofertare.

Responsabilitati:

  • Coordonarea echipei de ofertare;
  • Analiza planuri, caiet sarcini, liste cantitati;
  • Identificare furnizori de materiale si subcontractori pentru executie lucrari;
  • Analiza ofertelor de la furnizori din punct de vedere tehnic si financiar in vederea participarii la licitatii;
  • Intocmire business plan (buget) pe proiect;
  • Optimizarea ofertei;
  • Analiza proiect contract;
  • Participare la negociere si semnare contract;
  • Identificare noi clienti.

Cerinte:

  • Minim 10 ani de activitate pe nisa aceasta de activitate;
  • Experienta minim 3 ani intr-o firma de instalatii, pe segmentul ofertare si pe o pozitie similara;
  • Absolvent Facultate instalatii pentru constructii- obligatoriu;
  • Limba Engleza – foarte bine;
  • Cunostinte avansate MS Office (Excel – foarte bine);
  • Permis conducere.

Oferta:

  • Pachet salarial motivant.

APLICA



Titlu Key Account Representative AV
Categorii IT, Vanzari
Locația Bucharest
Detalii

Sales Representaive B2B (Hunting & Farming experience in Audio Video)

Our client is a leading Distributor and Integrator on Romanian market for audio-visual and security & safety solutions.
Excellent start if you are familiar with the AV industry and/or some of our brands Sony, Panasonic, Extron, Mitsubishi, Polycom, Cisco, Infocus, etc.

Requirements:

  • Proven work experience as a sales representative (1, 2 years) in the same or similar sector;
  • Excellent knowledge of MS Office;
  • Willingness to learn the know how of the industry specifics;
  • Familiarity with Business Relationships Management and Customer Relationships Management practices along with ability to build productive business professional relationships;
  • Highly motivated and target driven with a proven track record in sales;
  • Excellent selling, communication and negotiation skills;
  • Prioritizing, time management and organizational skills;
  • Ability to create and deliver presentations tailored to the audience needs;
  • Relationship management skills and openness to feedback;
  • BS/BA degree or equivalent.

What You Will Do

  • Present, promote and sell products/services using solid arguments to existing and prospective customers;
  • Perform cost-benefit and needs analysis of existing/potential customers to meet their needs;
  • Establish, develop and maintain positive business and customer relationships;
  • Reach out to customer leads through cold calling;
  • Expedite the resolution of customer problems and complaints to maximize satisfaction;
  • Achieve agreed upon sales targets and outcomes within schedule;
  • Coordinate sales effort with team members and other departments;
  • Analyze the territory/market’s potential, track sales and status reports;
  • Supply management with reports on customer needs, problems, interests, competitive activities, and potential for new products and services.

What you will get?

  • Access to professional inside and abroad training with reputable AV manufacturers;
  • Fixed salary based on your skills and work experience plus a sales commission based on your results;
  • Mobile, laptop, auto, etc.

APPLY



Joburi 1-10 din 85

Categorii Joburi

SSL Certificate

Joburi noi, active:

© 2019 Recrutare QLT Group | Confidențialitate și Cookies | Protecția datelor

Acest website folosește cookies proprii cât și plasate de terți pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare si a analiza traficul pe site în scopuri de publicitate. Pentru a vă exprima consimțământul privind acceptarea tuturor cookie-urilor de pe site-ul nostru dați click pe DE ACORD. Puteți schimba oricând setările cookies în browser-ul dvs. Pentru detalii, accesati Politica privind confidenţialitatea şi Cookies.

Politica privind confidenţialitatea şi Cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close