Vanzari

Jobs

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro

Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal

Titlu recrutare Asistent Vanzare cu limba engleza
Categorii Economic, Logistica, Secretariat, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Asistent Vanzare cu limba engleza

Principal furnizori de produse, echipamente pentru industria vinului din Europa de Est.
Activitatea se va derula 100% la sediul societatii, situat in Bd. Timisoara, sector 6, langa Dedeman, Bucuresti.

Obiectivele jobului: Ofera suport echipelor comerciale pentru derularea contractelor si pe zona operational-logistica.

Cerinte:

  • Experienta pe un post similar;
  • Cunostinte bune de limba engleza, C1 (lb. franceza reprezinta avantaj);
  • Cunostinte de contabilitate primara si gestiune;
  • Cunostinte utilizare Wizzcount reprezinta avantaj;
  • Excelente abilitati de comunicare, relationare si organizare.

Responsabilitati:

  • Realizeaza oferte clientilor conform cerintelor managerilor de zona;
  • Preia solicitarile clientilor si transmite comenzi catre furnizori;
  • Realizeaza dispozitii de livrare si contracteaza transportul conform comenzilor;
  • Emite facturi clientilor, introduce in gestiune facturile furnizorilor, realizeaza operatiuni de export;
  • Intocmeste rapoarte si documente, respectand procedurile de gestiune si contabilitate;
  • Verifica fisele de cont ale clientilor si informeaza mangerii de zona;
  • Ofera suport operational pentru departamentul comercial si se implica activ in organizarea evenimentelor societatii.

Oferta:

  • Contract nedeterminat, norma intreaga;
  • Program L-V, 9-18.00;
  • Salariu negociabil 2700-3000 lei net;
  • Bonuri de masa in valoare de 300 lei;
  • Asigurare medicala privata.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Reprezentant Vanzare Farmacii
Categorii Farmacii, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Reprezentant Vanzare Farmacii

Compania distribuie si promoveaza un premium brand american de produse parafarmaceutice in retea de magazine de profil, situate in mall-urile din Bucuresti si din tara si in farmacii.

Cerinte:

  • Experienta minima pe o pozitie similara reprezinta avantaj;
  • Cunostinte legate de biochimie, suplimente nutritive reprezinta avantaj;
  • Excelente abilitati de negociere si comunicare;
  • Disponibilitate la deplasari;
  • Persoana orientata spre indeplinirea obiectivelor.

Responsabilitati:

  • Indeplinirea sarcinilor si a obiectivelor lunare de vanzare;
  • Crearea, dezvoltarea si mentinerea unor relatii constructive cu farmaciile din zona alocata;
  • Sustinerea activitatilor specifice de marketing, negocieri contractuale;
  • Vizite la clienti pe zona alocata;
  • Respectarea programului de lucru si al touring planului;
  • Intocmirea rapoartelor de activitate.

Beneficii:

  • Pachet salarial motivant;
  • Logistica necesara oferita de companie;
  • Bonusuri in functie de realizari.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Senior Presales Engineer –  IT&C 
Categorii IT, Management, Tehnic, Vanzari
Locația Bucharest
Detalii

Senior Presales Engineer –  IT&C 

 The Company is a leader in system’s integrator based on data collection applications with the help of bar code technology and radio frequency identification (RFID).

If you’re passionate about the transformative power of technology and innovation, this is the place for you!

Requirements Profile:

  • University Degree in Engineering or Automation
  • Professional experience: 3+ years
  • Technology knowledge: IT&C
  • Several years of experience in process automation – including PLC’s
  • Previous experience in industry specific tools and applications is a plus
  • Ability to forge and maintain strong cross-departmental relationships
  • Knowledge of the latest technology trends
  • Skills required: disciplined, process minded, good presentation and communication skills
  • Fluent written and spoken English 
  • Driving license (B)
  • Willing to travel in RO and abroad

Main Tasks:

  • Support our Sales team in winning new sales as a technical and strategic resource throughout all aspects of the sales process through technical presentations and technical calls
  • Participate in sales meetings as a technical and product expert, while contributing to technical objections/suggestions from clients
  • Meet with customers to understand their current technical environment, key business issues; create a detailed Solutions Overview based on customer needs
  • Prepare technical offer
  • Help to eliminate sales obstacles through innovative and adaptive approaches 
  • Maintain technical knowledge for supporting product applications by participating in external and in-house training activities.

Offer:

  • Competitive salary based on experience
  • Benefits that you can enjoy: Medical subscription, Bookster, fresh fruits, free coffee and tea, an exciting job in a growing company, professional development opportunities.

Submit your application by email to cariera@qlt.ro

APPLY



Titlu recrutare Account Manager –  IT&C 
Categorii IT, Management, Marketing, Tehnic, Vanzari
Locația Bucharest
Detalii

Account Manager –  IT&C 

The Company is a leader in system’s integrator based on data collection applications with the help of bar code technology and radio frequency identification (RFID).

If you’re passionate about the transformative power of technology and innovation, this is the place for you!

Responsabilities:

  • Generating new sales using existing and potential customer networks;
  • Set and track sales account targets, aligned with company objectives;
  • Collaborate with sales team to identify and grow opportunities within territory;
  • Prepare reports on account status;
  • Service multiple clients concurrently, often meeting deadlines;
  • Negotiate technical and commercial terms of the contracts to be signed;
  • Meet and exceed sales targets;
  • Participate to specific industry event(s) to meet with key customers in person;
  • Maintain awareness and keep abreast of constantly changing IT market trends;
  • Will liaise with cross-functional internal teams to improve the entire customer experience;
  • Suggest actions to improve sales performance and identify opportunities for growth.

Requirements:

  • Bachelor’s Degree;
  • 2+ years experience in Customer Success and/or Account Management with focus on B2B sales, Hunting sales – IT&C solution for industry, retail or logistics clients,
  • Appropriate level of technical knowledge and skills in order to achieve the sales targets;
  • Excellent English language skills (speaking and writing);
  • Strong customer focus;
  • Ability to prioritize multiple tasks and respond to urgent situations;
  • Strong work ethic and a passion for technology, people and processes;
  • Confident communication (written and oral) skills and a demonstrated ability to work collaboratively with all levels of internal and external organizations;
  • Driver’s license, B category.

Offer:

  • Trainings and personal development opportunities;
  • You are going to be part of a fun work environment where innovative ideas are appreciated and success is rewarded;
  • Competitive salary depending on skills and experience;
  • We know benefits are important, that’s why we provide you: medical subscription; access to the Bookster library; fruits, water, tea and coffee at the office.

Submit your application by email to cariera@qlt.ro

APPLY



Titlu recrutare Consultant Vanzare parafarmaceutice
Categorii Vanzari
Locația Bucuresti, Timisoara, Cluj
Detalii

Asistent vanzare plafar (biochimist, nutritionist, beauty adviser)

Promovare si distributie brand american de produse parafarmaceutice (suplimente si produse cosmetice) in retea de magazine de profil, situate in mall-urile din Bucuresti, Cluj si Timisoara.

Angajatorul ofera posibilitatea dezvoltarii profesionale celor care au studii in domeniul biochimiei/biotehnologii si siguranta alimentara/domeniul medical/farmaceutic, precum si celor care sunt pasionati de domeniul naturist si detin cunostinte teoretice in domeniu.

Descrierea postului:

  • Activitate de consultanta pentru clientii magazinelor- situate in mall-uri;
  • Actioneaza in scopul atingerii obiectivelor de vanzare;
  • Este responsabil pentru calitatea consilierii clientilor in magazin;
  • Incasare numerar, emitere bonuri fiscale, facturi etc;
  • Evidenta incasarilor.

Cerinte:

  • Studii superioare sau medii finalizate in domeniul biochimiei, biotehnologii si siguranta alimentara, farmaceutic, medicinei veterinare, in domeniu-cosmetic sau nutritie- reprezinta un real avantaj ;
  • Experienta pe o pozitie de consultant vanzare suplimenti, produse cosmetice, asistent farmacie, beauty advisor, inginer chimist, promoter produse cosmetice, beauty adviser etc;
  • Cunostintele in domeniul biochimiei, farmaceutic, cosmetic, medicinei naturiste reprezinta un real avantaj;
  • Limba engleza nivel mediu;
  • Capacitate de planificare si organizare.

Beneficii:

  • Munca intr-o echipa tanara, dinamica, ambitioasa;
  • Posibilitatea dezvoltarii carierei in cadrul unei companii de succes;
  • Pachet salarial format din: parte fixa + comision din vanzari + bonus in functie de performanta;
  • Programe de training.

 

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Office Assistant / Telesales (zona 1 Mai)
Categorii Secretariat, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Office Assistant / Telesales Reprezentative, sector 1, metrou 1 Mai

Clientul nostru este reprezentant al unui brand international ce produce și promoveaza produse pentru un stil de viață sănătos. Sunt prezenți în România din 2010.

La baza activităţii companiei se află dorinţa de a îmbunătăţi calitatea vieţii şi grija pentru păstrarea sănătăţii oamenilor. De aceea, principala lor prioritate este promovarea unui mod sănătos de viaţă: de la cultura alimentaţiei corecte până la dezvoltarea gândirii pozitive.

Incurajam sa aplice si persoanele fara experienta profesionala, care isi doresc sa se dezvolte pe zona aceasta de activitate.

Responsabilitati:

  • Căutăm o persoană dinamică, sociabilă, creativă, proactivă, capabilă să preia controlul situațiilor dificile în relațiile cu clienții, spirit analitic.
  • Interacțiunea directă și telefonică cu clienții și furnizorii îți va oferi posibilitatea să îți perfecționezi continuu abilitățile de comunicare, de analiză și rezolvare a situațiilor.
  • Diverse activitati administrative si de back office;
  • Rapoarte de activitate, planificari si suport oferit celor din conducere.

Cerinte:

  • Studii superioare absolvite;
  • Excelente abilitati de comunicare si interes pentru dezvoltare profesionala continua;
  • Cunostinte de contabilitate primara- reprezinta avantaj;
  • Cunoştinţe Pachet MS Office.

Oferta:

  • Salariu negociabil in functie de experienta 2100 -2500 lei net;
  • Program de lucru 8 h/zi, L-V si 1 h pauza;
  • Bonusuri in functie de performanta;
  • Mediu de lucru placut în care performanța este răsplătită;
  • Program de motivare a angajaților (financiar + educațional).

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Manager Operational – parafarmaceutice premium
Categorii Management, Marketing, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Manager Operational  – promovare parafarmaceutice premium

Clientul nostru este reprezentant al unui brand international ce produce și promoveaza produse pentru un stil de viață sănătos. Sunt prezenți în România din 2010.

La baza activităţii companiei se află dorinţa de a îmbunătăţi calitatea vieţii şi grija pentru păstrarea sănătăţii oamenilor. De aceea, principala lor prioritate este promovarea unui mod sănătos de viaţă: de la cultura alimentaţiei corecte până la dezvoltarea gândirii pozitive.

Cerinte:

  • Studii superioare absolvite;
  • Limba engleza la nivel bun/avansat;
  • Experiență pe o pozitie similară;
  • Excelente abilitati de prezentare, vanzare si negociere contractuala;
  • Abilitati de coordonare echipe;
  • Cunoştinţe avansate MS Office, SAGA.

Responsabilitati:

  • Se implica activ in indeplinirea obiectivelor de vanzare ale companiei;
  • Sustine echipa in implementarea procedurilor agreate si in atingerea targeturilor de vanzare asumate;
  • Se implica in relationarea cu clienții si furnizorii companiei, construind o relație benefica si de durata;
  • Crearea unor fluxuri operationale dinamice si flexibile si implicarea activa in implementarea acestora;
  • Identifica elementele care duc la eficientizarea activității echipei și a productivității în companiei.

Oferta:

  • Salariu negociabil in functie de experiență incepand de la 4000 lei;
  • Mediu de lucru placut în care performanța este răsplătită;
  • Programe de motivare a angajaților (financiar + educațional).

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Back Office – Telesales Representative
Categorii Marketing, Relatii publice, Secretariat, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Back Office Representative – Telesales

Compania distribuie si promoveaza un premium brand american de produse parafarmaceutice in retea de magazine de profil, situate in mall-urile din Bucuresti & tara si in farmaciile de lant.

Responsabilitati:

  • Mentine si dezvolta relatia cu farmaciile din portfolio;
  • Contactarea zilnica a clientilor in vederea generarii de comenzi;
  • Asigurarea retururilor cu privire la produsele ce urmeaza sa expire;
  • Promovarea promotiilor si a produselor nou listate;
  • Mentinerea si dezvoltarea portofoliului de produse detinute de clientii online;
  • Promovarea brandului/produselor in mediul online, prin intermediul clientilor de profil;
  • Verificarea gamelor/stocurilor diversilor clienti in vederea reaprovizionarii acestora;
  • Intocmirea rapoartelor in Excel cu privire la vanzari.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate;
  • Engleza nivel mediu;
  • Cunostinte bune MS Office (excel, word, powerpoint);
  • Experienta in utilizare Excel (suma, subtotal,vlookup);
  • Experienta pe un post similar – reprezinta un avantaj.

Ofera:

  • Salariu 2500 lei net + bonusuri;
  • Contract de munca 8 h, program L-V, 9:00-18:00;
  • Zona centrala – Unirii.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Key Account Representative AV
Categorii IT, Vanzari
Locația Bucharest, Iasi, Timisoara, Cluj
Detalii

Area Account Manager B2B (Hunting & Farming experience in Audio Video)

Our client is a leading Distributor and Integrator on Romanian market for audio-visual and security & safety solutions.
Excellent start if you are familiar with the AV industry and/or some of our brands Sony, Panasonic, Extron, Mitsubishi, Polycom, Cisco, Infocus, etc.

Requirements:

  • Proven work experience as a sales representative (1, 2 years) in the same or similar sector;
  • Excellent knowledge of MS Office;
  • Willingness to learn the know how of the industry specifics;
  • Familiarity with Business Relationships Management and Customer Relationships Management practices along with ability to build productive business professional relationships;
  • Highly motivated and target driven with a proven track record in sales;
  • Excellent selling, communication and negotiation skills;
  • Prioritizing, time management and organizational skills;
  • Ability to create and deliver presentations tailored to the audience needs;
  • Relationship management skills and openness to feedback;
  • BS/BA degree or equivalent.

What You Will Do

  • Present, promote and sell products/services using solid arguments to existing and prospective customers;
  • Perform cost-benefit and needs analysis of existing/potential customers to meet their needs;
  • Establish, develop and maintain positive business and customer relationships;
  • Reach out to customer leads through cold calling;
  • Expedite the resolution of customer problems and complaints to maximize satisfaction;
  • Achieve agreed upon sales targets and outcomes within schedule;
  • Coordinate sales effort with team members and other departments;
  • Analyze the territory/market’s potential, track sales and status reports;
  • Supply management with reports on customer needs, problems, interests, competitive activities, and potential for new products and services.

What you will get?

  • Access to professional inside and abroad training with reputable AV manufacturers;
  • Fixed salary based on your skills and work experience plus a sales commission based on your results;
  • Mobile, laptop, auto, etc.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APPLY



Titlu recrutare Business Developer – Tehnologii Educationale
Categorii Tehnic, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Business Developer – Tehnologii Educationale

Companie de integrare si distributie audio-video, cu peste 10 ani experienta si mii de proiecte de succes, cu parteneri globali de top ce asigura calitate fara compromis pentru solutii audio-video, videoconferinta, integrare, automatizare si securitate.

Cerinte:

  • Experienta relevanta intr-o prozitie de vanzari sau similar (minim 5 ani);
  • Experienta in domeniul educational sau similar – necesar;
  • Cunostiinte solide despre mediul educational din Romania;
  • Cunostiinte excelente Office 365;
  • Abilitati de prezentare si sustinere prezentari in medii educationale: evenimente, demonstratii, etc
  • Familar(a) cu tehnologii moderne in educatie: interactivitate, colaborare, distance learning, lecture capture etc;
  • Absolvent(a) studii superioare;
  • Abilitati excelente de comunicare si negociere.

Responsabilitati:

  • Prezinta, promoveaza si vinde produsele si serviciile companiei destinate mediului educational;
  • Executa analize de piata si prezinta propuneri de abordare concrete;
  • Organizeaza evenimente educationale si coordoneaza eforturile echipei de proiect;
  • Atributiuni de product manager pentru brandurile si solutiile care compun oferta educationala a companiei;
  • Intretine relatia cu furnizorii companiei si executa sarcini conexe: forecast, analize etc;
  • Se preocupa de buna pregatire a echipei de vanzari pentru portofoliul de produse si servicii destinate mediului educational.

Beneficii:

  • Salariu motivant si bonusuri in functie de performanta;
  • Acces la ultimele tehnologii pentru educatie disponibile;
  • Acces la sesiuni de training si programe de dezvoltare personala.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Coordonator Licitatii
Categorii Achizitii, IT, Management, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Coordonator Licitatii

Companie de integrare si distributie audio-video, cu peste 10 ani experienta si mii de proiecte de succes, cu parteneri globali de top ce asigura calitate fara compromis pentru solutii audio-video, videoconferinta, integrare, automatizare si securitate.

Descrierea postului:

  • Identificarea licitatiilor la nivel national ce corespund companiei.
  • Preanaliza Documentatiilor de atribuire (clarificari necesare si/sau a motivelor de contestare).
  • Intocmirea documentatiei pentru participarea la licitatii, inclusiv a raspunsurilor la solicitarile de clarificare.
  • Redactarea ofertelor tehnice si economice ale companiei, in colaborare cu celelalte departamente.
  • Colaborarea cu departamentul de legal/restul departamentelor in vederea intocmirii notificarilor prealabile si/sau a contestatiilor in cadrul procedurilor de atribuire in lucru.
  • Mentinerea legaturii cu autoritatile contractante sau cu organizatorii licitatiilor pe parcursul derularii procedurilor aferente.
  • Acordarea de asistenta in perioada post-licitatie (fie monitorizarea contractelor castigate, fie demararea si gestionarea contestatiilor in numele companiei).
  • Gestionarea catalogului de produse al companniei, publicarea produselor si/sau serviciilor in catalog si actualizarea periodica a acestuia.

Cerinte generale:

  • Absolvent de studii superioare, preferabil domeniul economic sau drept;
  • Experienta relevanta in domeniul licitatiilor publice;
  • Cunostinte bune privind legile si reglementarile romanesti in domeniul achizitiilor publice;
  • Capacitatea de a organiza procesele de ofertare/achizitii;
  • Cunostinte solide privind utilizarea sistemului SEAP/SICAP si a semnaturii electronice;
  • Persoana organizata, capabila sa se impuna, cu capacitate de analiza si sinteza, atitudine proactiva, orientare puternica spre rezultat si termene, abilitati de comunicare si negociere;
  • Managementul si motivarea echipei, abilitati de leadership;
  • Cunostiinte operare PC nivel avansat: outlook, aplicatii office, aplicatii ERP etc.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Inginer Ofertare AV/IT/Security
Categorii Achizitii, IT, Securitate, Tehnic, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Inginer ofertare solutii Audio video (suport tehnic licitatii si proiecte)

Companie de integrare si distributie audio-video, cu peste 10 ani experienta si mii de proiecte de succes, cu parteneri globali de top ce asigura calitate fara compromis pentru solutii audiovideo, videoconferinta, integrare, automatizare si securitate.

Responsabilitati:

  • Suport tehnic pentru echipa de vanzari, fundamentare propunere tehnica;
  • Executa vizite on site si culege informatii pentru procesul de ofertare;
  • Studiaza documentatia: caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic, etc;
  • Identifica produse si intocmeste propunerea tehnica pentru licitatii;
  • Solicita oferte furnizorilor si negociaza conditiile de achizitie;
  • Realizarea analizei comparative a ofertelor primite de la furnizori;
  • Construieste si argumenteaza raspunsurile tehnice la clarificari;
  • Colaboreaza cu inginerii si tehnicienii pentru implementarea corespunzatoare a solutie tehnice propuse;
  • Programeaza si organizeaza echipamentele demo cu producatorii;
  • Pregateste, organizeaza si executa demo “on customer site”;
  • Pregateste, organizeaza si executa demo “in the house”, sesiuni de training si demonstratii practice;
  • Pastreaza si intretine legatura cu suportul tehnic al producatorilor din portofoliu;
  • Se informeaza permanent cu producatorii din portofoliu despre noutati si stiri din industrie.

Cerinte:

  • Absolvent de studii superioare, preferabil domeniul tehnic (Politehnica sau similar);
  • Experienta relevanta in industrii similare intr-un post de suport tehnic presales sau proiectare solutii tehnice constituie un avantaj (AV/IT/Telecom/Security & Safety);
  • Experienta relevanta suport tehnic licitatii sau similar pentru domenii conexe constituie un avantaj;
  • Capacitatea de a lucra la mai multe proiecte simultan;
  • Capacitatea de organizare si gestionare a unui flux mare de informatii;
  • Persoana organizata, capabila sa se impuna, cu capacitate de analiza si sinteza, atitudine proactiva, orientare puternica spre rezultat si termene, abilitati de comunicare si decizionale;
  • Cunostiinte Autocad sau Visio prezinta un avantaj;
  • Limba engleza nivel bun, scris/citit/vorbit;
  • Cunostiinte operare PC nivel avansat: outlook, aplicatii office;
  • Analiză şi atenţie la detalii, rigurozitate, folosirea terminologiei de specialitate, imaginatie si creativitate tehnica, putere de concentrare.

Oferta:

  • Pachet salarial motivant (salariu fix +bonusuri in functie de realizari);
  • Contract de munca full time, perioada nedeterminata.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Joburi 1-12 din 90

Categorii Joburi

SSL Certificate

Joburi noi, active:

© 2019 Recrutare QLT România | Confidențialitate și Cookies | Protecția datelor

Acest website folosește cookies proprii cât și plasate de terți pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare si a analiza traficul pe site în scopuri de publicitate. Pentru a vă exprima consimțământul privind acceptarea tuturor cookie-urilor de pe site-ul nostru dați click pe DE ACORD. Puteți schimba oricând setările cookies în browser-ul dvs. Pentru detalii, accesati Politica privind confidenţialitatea şi Cookies.

Politica privind confidenţialitatea şi Cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close