Marketing

Jobs

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro

Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal

Titlu Account Manager –  IT&C 
Categorii IT, Management, Marketing, Tehnic, Vanzari
Locația Bucharest
Detalii

Account Manager –  IT&C 

The Company is a leader in system’s integrator based on data collection applications with the help of bar code technology and radio frequency identification (RFID).

If you’re passionate about the transformative power of technology and innovation, this is the place for you!

Responsabilities:

  • Manage multiple accounts from Retail field; develop positive working relationships with all customer touch points;
  • Generating new sales using existing and potential customer networks;
  • Set and track sales account targets, aligned with company objectives;
  • Collaborate with sales team to identify and grow opportunities within territory;
  • Prepare reports on account status;
  • Service multiple clients concurrently, often meeting deadlines;
  • Negotiate technical and commercial terms of the contracts to be signed;
  • Meet and exceed sales targets;
  • Participate to specific industry event(s) to meet with key customers in person;
  • Maintain awareness and keep abreast of constantly changing IT market trends;
  • Will liaise with cross-functional internal teams to improve the entire customer experience;
  • Suggest actions to improve sales performance and identify opportunities for growth.

Requirements:

  • Bachelor’s Degree;
  • 2+ years experience in Customer Success and/or Account Management in a IT industry;
  • Appropriate level of technical knowledge and skills in order to achieve the sales targets;
  • Excellent English language skills (speaking and writing);
  • Strong customer focus;
  • Ability to prioritize multiple tasks and respond to urgent situations;
  • Strong work ethic and a passion for technology, people and processes;
  • Confident communication (written and oral) skills and a demonstrated ability to work collaboratively with all levels of internal and external organizations;
  • Driver’s license, B category.

Offer:

  • Trainings and personal development opportunities;
  • You are going to be part of a fun work environment where innovative ideas are appreciated and success is rewarded;
  • Competitive salary depending on skills and experience;
  • We know benefits are important, that’s why we provide you: medical subscription; access to the Bookster library; fruits, water, tea and coffee at the office.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu Manager Operational (Rusa & Engleza mediu)  – parafarmaceutice premium
Categorii Management, Marketing, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Manager Operational (Rusa & Engleza mediu)  – promovare parafarmaceutice premium

Clientul nostru este reprezentant al unui brand international ce produce și promoveaza produse pentru un stil de viață sănătos. Sunt prezenți în România din 2010.

La baza activităţii companiei se află dorinţa de a îmbunătăţi calitatea vieţii şi grija pentru păstrarea sănătăţii oamenilor. De aceea, principala lor prioritate este promovarea unui mod sănătos de viaţă: de la cultura alimentaţiei corecte până la dezvoltarea gândirii pozitive.

Cerinte:

  • Studii superioare absolvite;
  • Limba engleza si rusal la nivel mediu;
  • Experiență pe o pozitie similară;
  • Excelente abilitati de prezentare, vanzare si negociere contractuala;
  • Abilitati de coordonare echipe;
  • Cunoştinţe avansate MS Office, SAGA.

Responsabilitati:

  • Se implica activ in indeplinirea obiectivelor de vanzare ale companiei;
  • Sustine echipa in implementarea procedurilor agreate si in atingerea targeturilor de vanzare asumate;
  • Se implica in relationarea cu clienții si furnizorii companiei, construind o relație benefica si de durata;
  • Crearea unor fluxuri operationale dinamice si flexibile si implicarea activa in implementarea acestora;
  • Identifica elementele care duc la eficientizarea activității echipei și a productivității în companiei.

Oferta:

  • Salariu negociabil in functie de experiență incepand de la 4000 lei;
  • Mediu de lucru placut în care performanța este răsplătită;
  • Programe de motivare a angajaților (financiar + educațional).

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu Back Office Junior (Telesales and Online Marketing
Categorii Marketing, Relatii publice, Secretariat, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Back Office Junior (Telesales & Online Marketing)

Compania distribuie si promoveaza un premium brand american de produse parafarmaceutice in retea de magazine de profil, situate in mall-urile din Bucuresti & tara si in farmaciile de lant.

Responsabilitati:

  • Mentine si dezvolta relatia cu farmaciile din portfolio;
  • Contactarea zilnica a clientilor in vederea generarii de comenzi;
  • Asigurarea retururilor cu privire la produsele ce urmeaza sa expire;
  • Promovarea promotiilor si a produselor nou listate;
  • Mentinerea si dezvoltarea portofoliului de produse detinute de clientii online;
  • Promovarea brandului/produselor in mediul online, prin intermediul clientilor de profil;
  • Verificarea gamelor/stocurilor diversilor clienti in vederea reaprovizionarii acestora;
  • Ajustarea diverselor imagini pentru promovare online a diverselor game/produse (bannere online/offline), brosuri, materiale de prezentare;
  • Intocmirea rapoartelor in Excel cu privire la vanzari.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate (comunicare, PR, administratie, marketing etc.);
  • Engleza nivel mediu;
  • Cunostinte bune MS Office (excel, word, powerpoint);
  • Experienta in utilizare Excel (suma, subtotal,vlookup);
  • Cunostinte Photoshop, reprezinta un plus.

Ofera:

  • Salariu 2000 lei net + bonusuri;
  • Contract de munca 8 h, program L-V, 9:00-18:00;
  • Zona centrala – Unirii.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu Reprezentant medical – Brand Premium
Categorii Farmacii, Marketing, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Compania angajatoare reprezinta cel mai renumit producator si retailer american de produse parafarmaceutice. Promoveaza produsele in lanturile de farmacii, la medicii de specialitate si in magazinele proprii cu profil parafarmaceutic.

Responsabilitati:

  • Indeplinirea obiectivelor lunare de promovare;
  • Crearea, dezvoltarea si mentinerea unor relatii constructive cu medicii din Bucuresti;
  • Sustinerea activitatilor specifice de marketing, de prezentari la medici;
  • Vizite la clienti pe zona alocata;
  • Urmarirea iesirii prescriptiilor din partea medicilor vizitati;
  • Incheierea de relatii/parteneriate cu farmaciile in care medicii prescriptori umeaza sa prescrie;
  • Documentatie privind fise de produse ce vor intra in promovare medicala – (fise de produse/ materiale de marketing);
  • Respectarea programului de lucru si al touring planului;
  • Intocmirea rapoartelor de activitate.

Cerinte:

  • Excelente abilitati de negociere si comunicare;
  • Studii legate de biochimie, farmacie, nutritie – reprezinta avantaj;
  • Experienta in promovare medicala;
  • Disponibilitate la deplasari;
  • Carnet auto ctg B.

Oferta:

  • Masina si telefon;
  • Pachet salarial motivant;
  • Bonusuri in functie de realizari.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu Telesales Junior / Back Office Representative
Categorii Entry Level, Farmacii, Marketing, Secretariat, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Telesales Junior / Back Office Representative

Compania distribuie si promoveaza un premium brand american de produse parafarmaceutice in retea de magazine de profil, situate in mall-urile din Bucuresti & tara si in farmaciile de lant.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate;
  • Engleza nivel mediu;
  • Cunostinte bune MS Office (excel, word, powerpoint);
  • Experienta in utilizare Excel (suma, subtotal,vlookup);
  • Cunostinte Photoshop, reprezinta un plus.

Responsabilitati:

1. Activitati de vanzare:

  • Mentine si dezvolta relatia cu farmaciile din portofoliu;
  • Contactarea zilnica a clientilor in vederea generarii de comenzi;
  • Asigurarea retururilor cu privire la produsele ce urmeaza sa expire;
  • Promovarea promotiilor si a produselor nou listate;
  • Mentinerea si dezvoltarea portofoliului de produse detinute de clientii online;
  • Promovarea brandului/produselor in mediul online, prin intermediul clientilor de profil;
  • Verificarea gamelor/stocurilor diversilor clienti in vederea reaprovizionarii acestora.

2. Operational si online content:

  • Intocmirea rapoartelor in Excel cu privire la vanzari;
  • Ajustarea diverselor imagini pentru promovare online a diverselor game/produse (bannere online).

Oferta:

  • Salariu 1800 lei net;
  • Comision motivant in functie de realizari;
  • Contract de munca 8 h, program L-V, 9-18.00.
  • Zona Piata Victoriei, aproape de metrou.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu Reprezentant Vanzare echipamente laborator – Iasi
Categorii Marketing, Tehnic, Vanzari
Locația Iasi
Detalii

Reprezentant Vanzare echipamente laborator

Compania comercializeaza la nivel national aparatura de laborator pentru diverse domenii: cercetare dezvoltare, analize fizico- chimice, biologie cat si reactivi de laborator aferenti echipamentelor comercializate.

Cautam o persoana creativă, capabilă să identifice soluții și să genereze oportunități de afaceri in zona de interes.

Cerinte

  • Experienta in vanzari similare;
  • Experiența anterioară și o bună înțelegere a tehnicilor de chimie analitica utilizate în laborator (minim MSc / BSc în Chimie, Biochimie, Fizică);
  • Studii în Chimie, Biochimie, Biotehnologii, Fizică;
  • Limba engleza la nivel mediu-bun;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Disponibilitate pentru deplasari in tara conform teritoriului alocat.

Responsabiltati

  • Administreaza şi dezvolta portofoliul de clienţi şi de furnizori autohtoni şi străini;
  • Participa activ la planificarea şi implementarea strategiei de vânzare;
  • Prezinta, promoveaza şi vinde produsele în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei;
  • Urmareste realizarea planului de vânzări lunar, trimestrial si anual;
  • Participa la negocieri, întocmirea contractelor, la monitorizarea derulării şi finalizarii acestora;
  • Intocmeste oferte comerciale si tehnice;
  • Urmareste încasarea sumelor datorate de către clienţi şi transmite documentele de vânzare.

Oferta

  • Salariul fix 3500 lei net + bonuri de masa;
  • Logistica oferita: masina de serviciu, laptop, telefon.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu Professional WEB Designer
Categorii IT, Marketing
Locația Bucuresti
Detalii

Web Designer

Clientul nostru este o agentie de web design care pune accent pe creativitate si inovare.

Cerinte:

  • Experienta pe un post similar (graphic designer, programator);
  • Suita MS Office, Adobe Photoshop, Adobe Dreamweaver;
  • Portofoliu cu proiectele mai relevante dezvoltate.

Responsabilitati:

  • Administrare CMS WordPress la nivel bun;
  • HTML si CSS nivel mediu;
  • Responsive/Bootstrap Web Design;
  • Editare Grafica in Photoshop reprezinta avantaj;
  • Cunostinte Prestashop reprezinta avantaj;
  • Cunostinte de operare cu FTP/MySQL / Panouri de control hosting;
  • Cunostinte de PHP si debugging.

Oferta:

  • Contract de munca, full-time, program L-V, 8h/zi (zona Unirii);
  • Salariu negociabil 3000-3500 lei net + bonusuri de performata;
  • Asigurare medicala.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu Coordonator Promovare Medicala
Categorii Comunicare, Farmacii, Management, Marketing
Locația Bucuresti
Detalii

Coordonator Promovare Medicala – brand premium paraframaceutice

Compania promoveaza un brand premium american de produse parafarmaceutice (suplimente nutritive) in retea de magazine de profil, situate in mall-urile din tara, in lanturile de farmacii si la medici.

Dincolo de latura profesionala, cautam o persoana cu abilitati excelente de promovare, pasionata de domeniul nutritiei, preocupata de alimentatia sanatoasa si ancorata in lumea medicala. Compania reprezinta un brand international de suplimente cu renume in piata si isi doreste sa atraga in echipa un profesionist, alaturi de care sa poata construi un departament MEDICAL.

Cerinte:

  • Studii superioare in domeniul medical sau farmaceutic (obligatoriu);
  • Experienta pe un post similar si in promovarea unor produse similare (parafarmaceutice, suplimente, OTC-uri);
  • Cunostinte si pasiune pentru nutritie, fitoterapie, biochimie;
  • Persoana dinamica, organizata si orientata spre indeplinirea obiectivelor;
  • Abilitati de prezentare, a mai participat si sustinut conferinte medicale, a comunicat in public;
  • Are relatii si parteneriate active in lumea medicala si este preocupata personal de alimentatia sanatoasa si o promoveaza activ;
  • Disponibilitate la deplasari;
  • Cunostinte de operare PC MS Office;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Limba engleza nivel bun-avansat.

Responsabilitati:

  • Organizeaza si coordoneaza activitatea echipei de promovare medicala;
  • Participa la stabilirea si implementarea strategiei de vanzari si marketing a brandului de produse parafarmaceutice premium;
  • Participa activ in procesul de recrutare si selectie si raspunde de formarea echipei de reprezentanti medicali;
  • Stabileste targetele de vanzari pentru divizia medicala si gestioneaza bugete;
  • Raspunde de evaluarea si analiza rezultatelor, luand masuri pentru cresterea eficientei activitatii de promovare;
  • Realizeaza rapoarte privind vanzarile si marja realizate;
  • Promoveaza produsele companiei catre medici, farmacisti si alte categorii de specialist din institutii private si publice;
  • Identifica si dezvolta proiecte noi, participa la evenimente medicale de profil.

Oferta:

  • Contract permanent de munca si/sau prestari servicii (dupa caz);
  • Pachet financiar negociabil;
  • Posibilitati de dezvoltare profesionala alaturi de o echipa profesionista;
  • Promovare premium brand american cu vechime pe piata internationala.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu Digital Marketing Administrator
Categorii Marketing
Locația Bucharest
Detalii

Digital Marketing Administrator

Our client is a leading Distributor and Integrator on Romanian market for audio-visual and security & safety solutions.

Please share samples of your work by including a portfolio or links to your published articles along with your application.

You will be:
Responsible for the day-to-day management and growth of social media presence across the primary social channels, which includes monitoring, engaging and posting content. Also responsible for all the website content.

What You Will Do:

  • Create and schedule Social Media campaigns,
  • Create, publish and distribute company’s newsletters (including whitepapers, guides, infos) based on integrated vision in collaboration with other departments;
  • Create and publish the company’s promotions, including banners, announcements, news, etc., building on integrated vision in collaborating with other departments;
  • Experience with SEO to manage all search engine optimization and marketing activities such as: content strategy, link building and keyword strategy to increase rankings on all major search networks;
  • You will also manage all campaigns on Google, Facebook.

Requirements:

  • Experience on a similar position;
  • Experience with Social- Media, Content Management Systems (e.g. WordPress, Joomla, magento);
  • Experience with SEO and keyword research, google analytics, google Adwords;
  • University degree in Marketing, Journalism, Communications or related field;
  • Excellent writing and editing skills in English & Romanian;
  • Team spirit, creative thinking & new ideas;
  • Writing from an end-user perspective rather than a product perspective;
  • Living in the End-User Space;
  • Medium level knowledge of browsing applications, photoshop and / or other photo editors / text editors.

Company offers real challenges, a lot of work, motivating salary and good career development possibilities.

APPLY



Titlu Junior Content Editor – online experience for audio-video products
Categorii Marketing
Locația Bucuresti
Detalii

Junior Content Editor – online experience for audio-video products

Our client is an Integrator for audio-visual and security & safety solutions. We are looking for a Content Editor to research, write and publish online content.

If you have excellent writing and editing skills and some experience managing editorial calendars, we’d like to meet you. Please share samples of your work by including a portfolio or links to your published articles along with your application.

Content Editor responsibilities include:

  • Documents the company’s products by providing the relevant description and input of necessary data;
  • Documents the company’s solutions and ensures their succinct and effective presentation from the perspective of the visitor;
  • Creates, publishes and distributes company newsletters (including whitepapers, guides, infos) based on integrated vision in collaboration with other departments;
  • Creates and publishes the company’s promotions, including banners, announcements, news, etc., building on integrated vision in collaborating with other departments.

Requirements:

  • Excellent writing and editing skills in English & Romanian;
  • Team spirit, creative thinking & new ideas;
  • Writing from an end-user perspective rather than a product perspective;
  • Living in the End-User Space;
  • Medium level knowledge of browsing applications, photoshop and / or other photo editors / text editors;
  • Experience with Content Management Systems (e.g. WordPress, Joomla, magento);
  • Familiarity with SEO and keyword research;
  • University degree in Marketing, Journalism, Communications or related field.

Company offers real challenges, a lot of work, motivating salary and good career development possibilities.

APPLY





Titlu Web Developer
Categorii IT, Marketing
Locația Bucuresti
Detalii

Web Developer

Clientul este leader in industria de distributie si integrare Audio-Video din Romania, cu peste 15 ani experienta si o multitudine de referinte de succes, cu un portofoliude solutii in continua expansiune, reprezentand in Romania cei mai mari producatori de profil precum Sony, Panasonic, InFocus, Chief, Projecta, Ctouch, Extron, Kramer, Vaddio, Polycom, Lifesize, Cisco, JVC, etc.

Descriere post:
Dezvolta si intretine prezenta online a companiei, prin siteuri si aplicatii.

Responsabilitati:

  • Administrare, dezvoltare, optimizare si mentenanta siteuri.
  • Ajuta la dezvoltarea si integrarea aplicatiilor interne specifice .
  • Creare elemente dinamice şi statice de User Interface.
  • Feeduri, importuri produse si alte activitati de management relatii B2B.
  • Tips & Tricks HTML – suport pentru colegii din departament.
  • SEO si Marketing online impreuna cu colegii din department.
  • Social media: page engagement impreuna cu colegii din department.
  • Planning and implementation of PR and social media activities impreuna cu colegii din department
  • Cunostinte de baza adsense, analytics, adwords, etc.
  • Dezvolta abordari integrate ale perspective de prezenta online a companiei.
  • Relatia cu IPS si furnizorii de servicii specific pentru administrarea prezentei online.
  • Relatia cu ROTLD si activitati conexe.
  • Administrare Cpanel.

Cerinte:

  • Cunoştinţe solide de HTML şi CSS.
  • Cunoştinţe de Java Script şi jQuery.
  • Cunoştinţe de optimizare cross-browser.
  • Tehnici de responsive design.
  • Cunostinte la nivel mediu Magento, Joomla, etc.
  • Solutii de ecommerce.
  • CPanel si administrare basic server dedicate.
  • Windows server, cunostiinte minimale.
  • Lucrul cu baze de date SQL.
  • Exprimare fluenta, creativa, succinta si eficienta.  
  • Abilitatea de a lucra in echipa.
  • Inclinatie catre colaborare, comunicare.
  • Proactiv, preia initiativa.
  • Creative thinking & new ideas.
  • Familiaritate cu sistem ERP integrate, aplicatii si concepte B2B.
  • Experienta similara relevanta.
  • Cunostiinte de marketing, sales constituie un avantaj.
  • Limba engleza.

Se ofera​:

  • Acces la ultimele tehnologii din industrie.
  • Acces la un mediu de lucru prietenos si profesionist unde vei invata in fiecare zi si iti vei dezvolta cariera.
  • Pachet salarial cu posibilitate de negociere functie de rezultatele obtinute.
  • Bonusuri periodice functie de indeplinirea anumitor planuri sau obiective specifice.


Titlu Junior Marketing Assistant/Office Job
Categorii Comunicare, Entry Level, Marketing
Locația Bucuresti
Detalii

Junior Marketing Assistant/Office Job (cu sau fara experienta)

Compania este o reprezentanta Ceheasca ce importa si distribuie branduri renumite de jucarii. Clientii companiei sunt conturile internationale, benzinariile, magazinele locale de profil si magazinele online.

Cerinte: Reprezinta avantaj activitatile de internship si/sau de voluntariat in domeniu.

Profilul cautat:

  • Studii superioare finalizate in marketing sau comunicare;
  • Limba engleza nivel mediu/bun;
  • Abilitati bune de operare PC (MS office);
  • Persoana motivata sa se dezvolte profesional;
  • Abilitatea de a gestiona un volum mare de activitati;
  • Excelente abilitati de comunicare si relationare;
  • Persoana atenta la detalii, organizata, motivata, orientata spre indeplinirea rezultatelor;
  • Experienta pe o pozitie similara poate reprezinta avantaj.

Responsabilitati:

  • Suport oferit managerului departamentului de marketing in activitatile derulate (retail marketing, evenimente de profil, activitati online si offline marketing);
  • Diverse raportări si analize de piata;
  • Relationarea cu clientii companiei;
  • Activitati de secretariat/administrative.

Oferta:

  • Salariu corelat cu experienta si cunostintele;
  • Posibilitati reale de dezvoltare profesionla si salariala;
  • Bonusuri in functie de rezultate.


Titlu Junior Buyer – advertising agency
Categorii Achizitii, Marketing, Relatii publice
Locația Bucharest
Detalii

Junior Buyer – advertising agency

Full service BTL Agency with strong experience in field implementation and one-to-one communication campaigns.

Job Description

  • Meeting suppliers and negotiating terms of contract;
  • Maintaining relationships with existing suppliers and sourcing new suppliers for future products.;
  • Analysis and decides on the best commercial conditions offered by supplier;
  • Check the supplier performance to achieve the quality, costs and timing objectives;
  • Production supervision when order is placed;
  • Import/export activities;
  • Performs other duties as may be required and assigned.

Ideal Candidate

  • Advanced written and oral communication skills in English – mandatory;
  • Very good negotiation skills, organized and creative;
  • Good command of Microsoft Office (PowerPoint, Excel, and Word);
  • Ability to analyze and interpret data and offer relevant recommendations;
  • An analytical mindset with an eye for details;
  • Results oriented and enthusiastic;
  • More than 1/2/3 year(s) experience as a buyer in the same field it’s a plus.

Offer:

  • Salary correlated with experience (2000-2800 lei net);
  • Private medical insurance;
  • Opportunity to work in an international and dynamic environment.


Titlu Online Sales Specialist
Categorii Marketing, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Online Sales Specialist

Compania importa si distribuie branduri renumite de jucarii. Clientii lor sunt conturile internationale (IKA), benzinariile, magazinele locale de profil (LKA) si magazinele online.

Responsabilitati:

  • Dezvoltarea portofoliului de clienti in special din zona online- vanzare B2B;
  • Gestionarea portofoliului de clienti online existent (informare noutati, listare, preluare comenzi, propuneri promotii, urmarire debite, legatura cu merchandiserii pentru implementarea in magazine);
  • Implicare activa in maximizarea vanzarilor pe conturile magazinelor online existente in portofoliul companiei;
  • Abordarea lanturilor locale de magazine (LKA) de jucarii din tara;
  • Analize de vanzare si de piata complexe.

Cerinte

  • Experienta pe o pozitie similara- reprezinta avantaj;
  • Abilitati in relationarea directa cu partenerii firmei si in zona de new business- reprezinta avantaj;
  • Abilitati foarte bune de operare PC- MS Office (rapoarte si analize complexe in excel);
  • Studii superioare finalizate;
  • Persoana activa, cu initiativa, orientata spre rezultate si client;
  • Capacitate de lucru in echipa cat si independent, cu supervizare minima;
  • Excelente abilitati de comunicare si vanzare.

Beneficii:

  • Pachet salarial motivant (2000 lei salariul fix+ 800 lei bonus lunar din vanzari);
  • Mediu de lucru placut si dinamic;
  • Oportunitati reale de dezvoltare personala si profesionala.


Titlu Website Content Professional
Categorii Comunicare, IT, Marketing
Locația Bucuresti
Detalii

Website Content Professional / e-commerce multinational business

Cerinte:

  • Experinta in comunicarea scrisa pentru un site de e-commerce;
  • Redactare prezentari pentru diverse produse, servicii prezente pe site, newsletter-e, mesaje promotionale, slogane de marketing, articole pe diverse teme etc.;
  • Excelente cunostinte de limba romana si limba engleza;
  • Familiarizare cu platformele CMS (e-commerce) si editoarele de continut online (ex. WordPress);
  • Cunostinte de baza in editare foto;
  • Cunostinte de baza HTML, MYSQL;
  • Cunostinte de baza SEO, SEM;
  • Buna organizare si capacitate de a prioritiza activitati, de a respecta termenele limita;
  • Atentie sporita la detalii si calitatea activitatii;
  • Studii superioare finalizate.

RESPONSABILITATI:

  • Concepe continut original, optimizat;
  • Publicarea de continut online pe site-urile companiei;
  • Receptionarea contractelor de publicitate online de la departamentele de vanzari si pastrarea legaturii cu respectivii clienti;
  • Concepe newslettere, actiuni social media etc.;
  • Editarea continutului HTML.



Titlu Senior Web Developer-Architect e-commerce
Categorii IT, Marketing, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Senior Web Developer-Architect, e-commerce international business

We are seeking for a passionate Senior Web Developer & Web Architect that is willing to work within a dynamic international e-commerce business.

Responsibilities:
The successful candidate will be an ambitious graduate or post graduate in IT with SOLID experience in web development/web architectures ;
willing to work within a dynamic and multinational environment;
will work both with the IT team and the Marketing team of the company, on development and maintenance the e-commerce platform for luxury interior design.

Requirements:
Experience in developing web applications- is a must;
Knowledge of the common Internet technologies (Javascript / AJAX, XML / XSL, XHTML, CSS, web service);
Experience with Microsoft.Net / SQL Server, PHP, MySQL, mainly on web architectures;
It is important that the person already has experience in the following areas: e-commerce; web development & web architectures, business management, web marketing/SEO;

Fluency in English;
Ability to manage people, time and assignments and to ensure reporting on activities.

Offer:
Competitive compensation rates;
A pleasant and friendly work environment among a team of dynamic and high-performance oriented people;
The opportunity to work and develop knowledge in an international & professional environment.



Titlu Business Developer e-commerce
Categorii Comunicare, IT, Management, Marketing
Locația Bucuresti
Detalii

Business Developer e-commerce
Objectives: Project management & business strategy for launching& maintaining of all the operations and strategies of a fully integrated e-commerce platform on the Romanian market (the first and most important business in ecommerce for interior design).
P&L responsibility, development strategies and coordinating of all the functions regarding: operations, product management, marketing and business development.

Requirements:
Previous experience in managing online projects (is a must);
Entrepreneurial, self-driven and good analytical skills;
Demonstrated ability to create clear & effective requirements for the business;
Very good communicator skills & a “can do”, problem solving attitude;
Experience working for e-commerce websites / multilingual websites / high-traffic websites (is a must);
Experience with the online sales of B2C / B2B products (will be a plus);
Experience with the Agile methodology (will be a plus).

Responsibilities:
You will be responsible for the development of the entire business, dedicated to a specific market segment (B2C / B2B);
Evaluates projects proposals from the business value perspective, develops and maintains relationships with customers;
Create business & functional requirements for new & existing website projects;
Propose website improvements suggestions based on own research & gathered feedback;
Play an active role in the international expansion of the website in order to optimally serve a continuously increasing number of countries, languages & cultures;
Work closely with senior program manager & with the development team;
Liaise with the various stakeholders & beneficiaries of website projects;
Continuous assessment of business using different strategies;
Quantify the results using web analytics & establish further courses of action.

Offer:
Competitive compensation rates;
A pleasant and friendly work environment among a team of dynamic and high-performance oriented people;
The opportunity to work and develop knowledge in an international & professional environment.



Titlu Sales Manager
Categorii Achizitii, Management, Marketing, Tehnic, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Sales Manager – servicii de arhivare fizica, servicii de amenajari interioare pentru retaileri.

Candidatul ideal are experienta relevanta in vanzare si contacte in domeniul arhivarii fizice/depozitarii/amenajari interioare pentru retaileri. Este un bun cunoscator al pietei de profil si un excelent negociator. A coordonat o echipa, a gestionat bugete si a fost implicat activ in implementarea planului de vanzare.

Cerinte:

  • studii superioare finalizate;
  • experientă relevantă în vanzare B2B;
  • constituie un plus experienta de lucru intr-un business similar- vanzare servicii de arhivare fizica, rafturi industriale, amenajari interioare;
  • contacte active in domeniul retailului local, international, depozitelor, bancar etc;
  • experiență manageriala minim 3 ani;
  • excelente abilități de comunicare, de negocierere;
  • permis de conducere categoria B
  • limba engleză – nivel bun;
  • cunostinte PC – Microsoft Office;
  • tinuta impecabila, persoana organizată, ordonată, serioasă și responsabilă.

Responsabilitati:

  • participă activ la contractarea clienților mari si la negocierile importante;
  • îndrumă, motivează și controlează activitatea echipe;
  • elaborează și prezintă periodic rapoartele solicitate de superiori;
  • participă la elaborarea planului anual de vânzări;
  • face cercetări de piața și monitorizează concurența.

Beneficii:

  • Pachet salarial motivant si posibilitati de dezvoltare profesionala;
  • Posibilitatea de a contribui la dezvoltarea unui business de comert international si pe teritoriul romanesc.


Titlu Sales and Purchasing Manager
Categorii Achizitii, Management, Marketing, Productie, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Sales & Purchasing Manager – domeniul ambalajelor.

Candidatul ideal are experienta relevanta in vanzare/achizitii si contacte in domeniul ambalajelor (carton, plastic etc). Este un bun cunoscator al pietei de profil si un excelent negociator.

Cerinte:

  • studii superioare finalizate;
  • experientă relevantă în vanzare/achizitii B2B;
  • constituie un plus experienta de lucru intr-un business similar-achizitii/vanzare ambalaje din carton, plastic etc;
  • contacte active in domeniu producatorilor locali si internationali;
  • experiență manageriala minim 3 ani;
  • excelente abilități de comunicare, de negocierere;
  • limba engleză – nivel bun;
  • cunostinte PC – Microsoft Office;
  • tinuta impecabila, persoana organizată, ordonată, serioasă și responsabilă.

Responsabilitati:

  • participă activ la contractarea clienților si furnizorilor de profil si la negocierile cu acestia;
  • îndrumă, motivează și controlează activitatea echipei;
  • elaborează și prezintă periodic rapoartele solicitate de superiori;
  • participă la elaborarea business planului pe divizia de ambalaje;
  • face cercetări de piața și monitorizează concurența.

Beneficii:

  • Pachet salarial motivant si posibilitati de dezvoltare profesionala;
  • Posibilitatea de a contribui la dezvoltarea unui business de comert international si pe teritoriul romanesc.


Titlu Sales and Purchasing Manager HORECA
Categorii Achizitii, Management, Marketing, Productie, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Sales & Purchasing Manager – vanzare B2B consumabile curatenie, divizia HORECA

Candidatul ideal are experienta relevanta in vanzare/achizitii si contacte in domeniul producatorilor locali si internationali de produse profesionale de curatenie si in domeniul HORECA. Este un bun cunoscator al pietei de profil si un excelent negociator.

Descrierea postului:

  • studii superioare finalizate;
  • experientă relevantă în vanzare/achizitii B2B;
  • constituie un plus experienta de lucru intr-un business similar-achizitii/vanzare produse de curatenie si consumabile pentru domeniul HORECA etc;
  • contacte active in domeniu producatorilor locali si internationali;
  • experiență manageriala minim 3 ani;
  • excelente abilități de comunicare, de negocierere;
  • limba engleză – nivel bun;
  • cunostinte PC – Microsoft Office;
  • tinuta impecabila, persoana organizată, ordonată, serioasă și responsabilă.

Cerinte:

  • participă activ la contractarea clienților si furnizorilor de profil si la negocierile cu acestia;
  • îndrumă, motivează și controlează activitatea echipei; 
  • elaborează și prezintă periodic rapoartele solicitate de superiori;
  • participă la elaborarea business planului pe divizia HORECA;
  • face cercetări de piața și monitorizează concurența.

Beneficii:

  • Pachet salarial motivant si posibilitati de dezvoltare profesionala;
  • Posibilitatea de a contribui la dezvoltarea unui business de comert international si pe teritoriul romanesc.


Titlu Marketing specialist parafarmaceutice
Categorii Comunicare, Marketing
Locația Bucuresti
Detalii

Cerinte:

  • experienta de cel putin 4-5 ani pe o pozitie similara, in domeniul parafarmaceutic sau conex;
  • studii superioare finalizate, preferabil specializare marketing/comunicare;
  • experinta in PR, promovare produs, organizare evenimente;
  • excelente abilitati in comunicare, networking;
  • cunostinte de online marketing;
  • viziune, creativitate, inovare in procesele folosite;
  • excelente abilitati de prezentare si comunicare;
  • constituie avantaj cunostintele in domeniul suplimentelor nutritive sau retail;
  • cunostinte de limba engleza- nivel bun-avansat;
  • cunostinte de utilizare PC, pachet office;
  • flexibilitate si adaptabilitate.

Responsabilitati:

  • promovarea suplimentelor nutritive, a produselor cosmetice precum si a celorlalte produse ale firmei;
  • conceperea unei strategii de marketing pentru cresterea vanzarilor;
  • organizarea si participarea la diverse evenimente de promovare a produselor;
  • sustinerea unor prezentari profesioniste la targuri si expozitii;
  • analiza concurentei, studii de piata;
  • experinta in promovarea produselor pe diferite canale-online marketing;
  • gestionarea materialelor de marketing;
  • relationarea cu agentiile de media, publicitate.

Beneficii:

  • pachet salarial motivant;
  • mediu de lucru placut, dinamic, profesionist;


Titlu Social Media Professional
Categorii Comunicare, IT, Marketing, Statistica
Locația Bucuresti
Detalii

Social Media Professional / e-commerce multinational business

Descrierea postului:

  • Realizeaza analiza de piata pentru social media la brandurile similare;
  • Utilizeaza platformele sociale: Facebook, Twitter, LinkedIn, Google Plus, Bloguri etc.;
  • Realizeaza strategii de promovare a brandului prin intermediul retelelor sociale;
  • Propune idei de campanii si participa la realizarea acestota alaturi de copywriter;
  • Propune in baza unor cercetari aprofundate idei de aplicatii si lucreaza cu departamentul tehnic pentru a fi dezvoltate;
  • Lucreaza la dezvoltare catalogului pentru a promova categoriile tematice;
  • Lucreaza cu aplicatii de monitorizare social media.

Cerinte

  • Studii superioare finalizate;
  • Experinta pe o pozitie similara de minim 3 ani, preferabil intr-o companie multinationala;
  • Experienta in marketing online – minim 3 ani;
  • Cunostinte SEO, SEM reprezinta avantaj;
  • Persoană organizata, atenta la detalii;
  • Persoană orientata spre rezultate masurabile;
  • Foarte buna capacitate de analiza si sinteza;
  • Excelente abilitati de negociere, comunicare si prezentar;
  • Limba engleza – nivel avansat.

Oferta (bonusuri, beneficii)

  • Conditii de lucru excelente, intr-un mediu tanar si dinamic;
  • Pachet salarial motivant.


Titlu Specialist Marketing
Categorii Marketing, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Cerinte:

  • experinta de cel putin 5 ani pe o pozitie similara;
  • studii superioare finalizate, preferabil specializare marketing/comunicare;
  • experinta in PR, promovare produs, organizare evenimente;
  • excelente abilitati in comunicare, networking;
  • cunostinte de online marketing;
  • viziune, creativitate, inovare in procesele folosite;
  • excelente abilitati de prezentare si comunicare;
  • constituie avantaj cunostintele in domeniul suplimentelor nutritive sau retail;
  • cunostinte de limba engleza- nivel bun-avansat;
  • cunostinte de utilizare PC, pachet office;
  • flexibilitate si adaptabilitate.

Responsabilitati:

  • promovarea suplimentelor nutritive, a produselor cosmetice precum si a celorlalte produse ale firmei;
  • conceperea unei strategii de marketing pentru cresterea vanzarilor;
  • organizarea si participarea la diverse evenimente de promovare a produselor;
  • sustinerea unor prezentari profesioniste la targuri si expozitii;
  • analiza concurentei, studii de piata;
  • experinta in promovarea produselor pe diferite canale-online marketing;
  • gestionarea materialelor de marketing;
  • relationarea cu agentiile de media, publicitate.

Beneficii:

  • pachet salarial motivant;
  • mediu de lucru placut, dinamic, profesionist;
  • forma de angajare – drepturi de autor.


Titlu Category Manager cosmetics
Categorii Achizitii, Management, Marketing, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Descrierea postului:

  • Stabilirea categoriilor si subcategoriilor prioritare pentru cresterea vanzarilor si a profitului (analize comparative piata, alocarea corecta a produselor in Nomenclator conform structurii categoriei stabilite);
  •  Stabilirea strategiei de crestere a categoriei (plan pe termen scurt si mediu de obiective si actiuni pe categoriile prioritare);
  • Analizarea, conceperea, negocierea, implementarea si comunicarea promotiilor negociate cu producatorii/ furnizorii ;
  •  Conceperea planogramelor, verificarea implementarii si respectarii acestor planograme;
  • Stabilirea politicii pretului de vanzare catre consumator a produselor (analize comparative pret vs. piata);
  • Propunerea scenariilor de lucru dupa analize de profitabilitate pe spatiu de vanzare si a actiunilor corespunzatoare de crestere a profitabilitatii;
  • Implementarea deciziilor de introducere a gamelor noi/ delistare altor game (suport pentru importuri in exclusivitate specifice categoriei; suport pentru dezvoltare branduri proprii, alte game oferite de furnizori);
  • Identificarea de portofolii in exclusivitate (producatori interni, externi), negociere conditii comerciale cu acestia, contracte, etc.
  • Dezvoltarea impreuna cu producatorii importanti, a unor servicii unice si de impact, pentru clienti in vederea cresterii vanzarilor si a profitabilitatii.

 Cerinte:

  • Absolvent/a studii superioare economice (de preferat);
  • Experienta in domeniul achizitiei cosmeticelor in retail pharma sau FMCG – conditie obligatorie;
  • Experienta relevanta in dezvoltarea de relatii comerciale (negociere, derulare contracte comerciale) minim 3 ani;
  • Limba engleza nivel avansat – conditie obligatorie;
  • Cunostinte solide in excel;
  •  Abilitati dezvoltate de comunicare.

Oferta (bonusuri, beneficii):

  • Pachet salarial motivant, in concordanta cu experienta profesionala;
  • Posibilitatea dezvoltarii profesionale in cadrul companiei;
  • Mediu de lucru competitiv.


Titlu Area Sales Representative cosmetics
Categorii Comunicare, Marketing, Servicii Profesionale, Tehnic, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Cerinte:

  •  minim 2 ani experinta pe o pozitie similara;
  •  experinta in vanzare B2B reprezinta avantaj- vanzare produse destinate saloanelor de coafura;
  •  experinta in vanzare intr-un domeniu similar de activitate: servicii, domeniul medical- vanzare echipamente tehnice, pharma etc;
  •  portofoliu de clienti in domeniu, reprezinta un real avantaj;
  •  disponibilitate de deplasare in Bucuresti si Provincie (Prahova);
  • orientata spre indeplinirea obiectivelor, dorinta de autodepasire.

Responsabilitati:

  •  indeplinirea sarcinilor si a obiectivelor lunare de vanzare;
  • crearea, dezvoltarea si mentinerea unor relatii constructive cu clientii companiei;
  • sustinerea activitatilor specifice de marketing;
  • vizite la clientii din provincie Bucuresti+Prahova;
  • respectarea programului de lucru si al touring planului;
  • intocmirea rapoartelor de activitate zilnice, saptamanale si lunare;
  • organizarea si managementul bun al timpului;
  • incasarea in timp a sumelor datorate de clienti.

Beneficii:

  • Masina+telefon+ traininguri (contract de munca full-time, perioada nedeterminata);
  • Salariu fix+ comision din vanzare+bonusuri lunare in functie de realizari.


Titlu Product Manager Pharmaceutical
Categorii Farmacii, Management, Marketing, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Product Manager – promovarea unui important brand de suplimente nutritive si produse cosmetice (studii in domeniul medical/pharma/biotehnologii)

Responsabilitati:

  • Elaborarea si implementarea strategiei de brand in acord cu competitia de piata;
  • Urmarirea si derularea in bune conditii a planului de vanzari lunar;
  • Stabilirea impreuna cu managementul a strategiei de vanzari;
  • Coordonare echipei de reprezentanti medicali, vizite la medici si farmacisti impreuna cu acestia ;
  • Training sustinut cu echipa vizand produsele brandului promovat;
  • Realizarea de analize de piata cu privire la concurenta, propunerea de masuri pentru optimizarea vanzarilor;
  • Verificarea merchandising-ului  pentru produsele brandului in farmaciile client;
  • Stabilirea si urmarirea mentinerii unui stoc optim pe fiecare produs al brandului;
  • Analizarea oportunitatilor din piata si identificarea proiectelor de succes pentru brandul reprezentat;
  • Derularea cercetarii de marketing in vederea propunerii de concepte si lansarii de produse noi in acord cu strategia de marketing;
  • Implicarea in elaborarea materialelor necesare in prezentarile de produse (congrese, targuri, expozitii);
  • Colaborarea cu departamenul de marketing pentru sustinerea brandului prin propunerea de activitati-promotii, oferte speciale.

Cerinte:

  • Minim 2-3 ani experienta in coordonare vanzare produse parafarmaceutice catre lanturile de farmacii si medici;
  • Cunostinte aprofundate vizand produsele promovate- produse parafarmaceutrice;
  • Studii superiore in domeniul medical, biotehnologii, biochimie- reprezinta un real avantaj;
  • Cunostinte de limba engleza nivel bun;
  • Experienta in business development si coordonare echipe;
  • Excelente abilitati de negociere si comunicare;
  • Experienta in promovare produse cosmetice, suplimente si produse parafarmaceutice;
  • Disponibilitate la deplasari in Bucuresti si in tara;
  • Persoana orientata spre indeplinirea obiectivelor, dorinta de autodepasire.

Oferta/Beneficii:

  • Pachet salarial motivant;
  • Logistica necesara- masina, telefon;
  • Bonusuri anuale in functie de performante.

 



Titlu Head of Marketing & Innovation
Categorii Comunicare, Management, Marketing
Locația Bucuresti
Detalii
  • 3-4 years experience in the marketing field in FMCG/Retail/Banking;
  • Experience working abroad is a plus;
  • Strong personality, with innovative ideas in marketing area;
  • Excellent in marketing strategy, branding, innovation, sees the big picture;
  • Extensive experience in all aspects of developing and maintaining marketing strategies to meet organizational objectives.
  • Strong understanding of customer and market dynamics and requirements.
  • Willingness to understand and build a new concept.
  • Initiative, the third sense in all that  communication skills.

In this role, YOUR main duties will be:

  • Developing, maintaining and continuous updating of marketing strategy to meet company objectives.
  • Developing of annual marketing plan together with GM,
  • Overseeing all marketing, advertising and promotional activities.
  • Evaluating customer needs, market conditions, competitors data and proposing and implementing marketing plans as needed.


Titlu Online Marketing & E-Commerce Professional
Categorii Comunicare, Marketing, Servicii Profesionale, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Online Marketing & E-Commerce Professional

Requirements:

  • Experience in a similar position at least 3-4 years;
  • University degree;
  • Good knowledge of SEO and SEM for Google & Bing;
  • Very good knowledge of Web Analytics; Google Ad-Words / Yahoo advertising campaigns;
  • Good MS Excel skills, Html, php;
  • Ability to complete large volume of work quickly, detail oriented;
  • Great organizational skills;
  • English advanced;
  • Team person.

Responsibilities:

  • Develop B2C online marketing strategies;
  • SEO campaigns, keywords analysis, Google analytics;
  • Email newsletters campaigns and analysis: migration from one system to an other, planning emails campaigns, analysis of open rate, click rate, banners efficiency, content analysis;
  • Managed company’s AdSense campaigns, resulting in lower spend and greater ROI;
  • Using Google Analytics to track, report and improve traffic;
  • Measure effectiveness and improve on internet marketing initiatives based on search and website analytics
  • Integrated B2B advertising on social media portals: B2B – LinkedIn direct Ads and B2C – Facebook.

Motivating salary package.



Titlu Area Store Manager – parapharmaceuticals
Categorii Farmacii, Management, Marketing, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Area Store Manager – parapharmaceuticals

Responsabilitati:

  • Coordoneaza intreaga activitate a magazinului;
  • Suport in deschiderea de noi locatii in tara;
Asigura managementul operatiunilor de magazin;
  • Actioneaza in scopul atingerii obiectivelor de vanzare;
Aplica si mentine standardele comerciale si operationale de magazin;
Este responsabil cu implemetarea si mentinerea conceptului de merchandising;
Angajeaza, instruieste, indruma, dezvoltă si motiveaza echipa de vanzari.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate in domeniul farmaceutic, biochimie,biotehnologii, nutritie reprezinta un real avantaj;
  • Experienta min 1 an in coordonarea unui magazin cu profil parafarmaceutic;
  • Disponibilitate la deplasari in tara pentru deschiderea de noi locatii;
  • Cunostintele in domeniul farmaceutic, parafarmaceutic, nutritionist reprezinta un real avantaj;
  • Limba engleza nivel mediu/bun;
  • Abilitati de leadership, capacitate de planificare,organizare.

Beneficii Oferite
:

  • Munca intr-o echipa tanara, dinamica, ambitioasa;
  • 
Posibilitatea dezvoltarii carierei in cadrul unei companii de succes;
  • 
Pachet salarial motivant;
  • Programe de training.

 



Titlu Brand Manager
Categorii Marketing
Detalii

Responsabilitati:

  • stabileste si implementeaza strategiile de marketing pentru brandurile alocate
  • defineste caracteristicile de brand
  • propune activitati de marketing cu scopul de a consolida importanta brandului
  • elaboreaza analiza de marketing pentru brandul reprezentat;
  • planifica si monitorizeaza bugetele pentru departamentul de marketing
  • urmareste dezvoltarea pe piata a produselor / serviciilor companiei
  • mentine relatia cu clientii companiei si are ca obiectiv extinderea portofoliului de clienti
  • stabileste preturile pentru diverse produse / servicii ale companiei
  • efectueaza studii de piata, elaboreaza rapoarte despre concurenta
  • monitorizeaza evolutia preturilor pe piata
  • stabileste politica de preturi a companiei
  • planifica si implementeaza promotiile pentru produsele / serviciile companiei.

Cerinte:

  • experienta de minim 2 ani in marketing
  • absolvent de facultate cu profil economic (facultate de marketing constituie un avantaj)
  • limba engleza (nivel avansat)
  • cunostinte solide de MS OFFICE
  • aptitudini si cunostinte manageriale
  • abilitate in a-si seta prioritatile
  • orientat spre respectarea deadline-urilor impuse de catre directorul general
  • persoana dinamica, entuziasta
  • spirit de echipa
  • rezistenta la stres
  • abilitati de comunicare  si de prezentare
  • gandire analitica
  • cursuri de specialitate constituie un avantaj.


Titlu Director Marketing
Categorii Economic, Marketing, Vanzari
Detalii

Promovarea imaginii organizatiei; studiul pietei si al concurentei; atragerea de noi segmente de piata si semnarea de contracte comerciale.

Atributii si responsabilitati:

  • informarea clientilor si a potentialilor clienti despre activitatea organizatiei, direct sau prin intermediul mass-mediei (stiri, comunicate, interviuri);
    analiza concurentei si identificarea punctelor tari si a punctelor slabe ale produselor acestora;
  • efectuarea studiilor de piata in vederea identificarii modului de structurare a pietei: clienti actuali, clienti potentiali; analiza preturilor practicate pe piata si realizarea de propuneri fundamentate de modificare a preturilor practicate de organizatie; intocmirea planului de publicitate al organizatiei (medii de difuzare, temporizare, obiective);
  • analiza ofertelor publicitare si identificarea celor mai avantajoase forme de promovare (atat din perspectiva impactului asupra pietei, cat si din perspectiva preturilor);
  • proiectarea materialelor publicitare (anunturi, pliante, oferte etc.);
    colaborarea nemijlocita cu agentiile de publicitate si cu mass-media;
    analiza produselor si serviciilor existente ale organizatiei, in vederea propunerilor constructive pentru ridicarea calitatii acestora si pentru diversificarea lor;
    propunerea, crearea si implementarea de produse noi, in acord cu cererea de pe piata;
  • intocmirea de rapoarte lunare, trimestriale, semestriale sau anuale despe produsele organizatiei, despre impactul acestora pe piata, insotite de sugestiile si propunerile de sporire a cotei de piata;
  • documentarea continua despre produsele oferite de concurenta si despre modul in care pot fi extinse si optimizate serviciile si produsele organizatiei;
    proiectarea de startegii de atragere a unor noi segmente de piata;
  • negocierea contractelor de lansare a noilor produse;
    proiectarea de chestionare pentru studiul pietei, efectuarea culegerii de date si a prelucrarii statistice consecutive aplicarii lor, redactarea raportului de studiu al pietei;
  • intocmirea de rapoarte cu privire la evolutiile macroeconomice, prognoze si implicatiile lor asupra politicii organizationale referitoare la resursele materiale si umane;
  • gestionarea datelor statistice (numar de clienti, numar de contracte, evaluarea produselor) si efectuarea de rapoarte lunare, trimestriale, semestriale sau anuale asupra acestor sfere de interes.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate- specializare marketing;
  • Experienta pe o pozitie similara de minim 3 ani;
  • Cunostinte bune de operare calculator;
  • Cunostinte din domeniul comportamentului consumatorului;
  • Cunostinte de limba engleza- nivel bun/avansat;
  • Capacitate de relationare interumana, capacitate de adaptare la diverse medii;
  • Deprinderea de a lucra in echipa.

 



Joburi 1-32 din 42

Categorii Joburi

SSL Certificate

Joburi noi, active:

© 2019 Recrutare QLT Group | Confidențialitate și Cookies | Protecția datelor

Acest website folosește cookies proprii cât și plasate de terți pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare si a analiza traficul pe site în scopuri de publicitate. Pentru a vă exprima consimțământul privind acceptarea tuturor cookie-urilor de pe site-ul nostru dați click pe DE ACORD. Puteți schimba oricând setările cookies în browser-ul dvs. Pentru detalii, accesati Politica privind confidenţialitatea şi Cookies.

Politica privind confidenţialitatea şi Cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close