Marketing

Jobs

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro

Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal

Titlu Back Office Junior (Telesales and Online Marketing
Categorii Marketing, Relatii publice, Secretariat, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Back Office Junior (Telesales & Online Marketing)

Compania distribuie si promoveaza un premium brand american de produse parafarmaceutice in retea de magazine de profil, situate in mall-urile din Bucuresti & tara si in farmaciile de lant.

Responsabilitati:

  • Mentine si dezvolta relatia cu farmaciile din portfolio;
  • Contactarea zilnica a clientilor in vederea generarii de comenzi;
  • Asigurarea retururilor cu privire la produsele ce urmeaza sa expire;
  • Promovarea promotiilor si a produselor nou listate;
  • Mentinerea si dezvoltarea portofoliului de produse detinute de clientii online;
  • Promovarea brandului/produselor in mediul online, prin intermediul clientilor de profil;
  • Verificarea gamelor/stocurilor diversilor clienti in vederea reaprovizionarii acestora;
  • Ajustarea diverselor imagini pentru promovare online a diverselor game/produse (bannere online/offline), brosuri, materiale de prezentare;
  • Intocmirea rapoartelor in Excel cu privire la vanzari.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate (comunicare, PR, administratie, marketing etc.);
  • Engleza nivel mediu;
  • Cunostinte bune MS Office (excel, word, powerpoint);
  • Experienta in utilizare Excel (suma, subtotal,vlookup);
  • Cunostinte Photoshop, reprezinta un plus.

Ofera:

  • Salariu 2000 lei net + bonusuri;
  • Contract de munca 8 h, program L-V, 9:00-18:00;
  • Zona centrala – Unirii.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu Reprezentant medical – Brand Premium
Categorii Farmacii, Marketing, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Compania angajatoare reprezinta cel mai renumit producator si retailer american de produse parafarmaceutice. Promoveaza produsele in lanturile de farmacii, la medicii de specialitate si in magazinele proprii cu profil parafarmaceutic.

Responsabilitati:

  • Indeplinirea obiectivelor lunare de promovare;
  • Crearea, dezvoltarea si mentinerea unor relatii constructive cu medicii din Bucuresti;
  • Sustinerea activitatilor specifice de marketing, de prezentari la medici;
  • Vizite la clienti pe zona alocata;
  • Urmarirea iesirii prescriptiilor din partea medicilor vizitati;
  • Incheierea de relatii/parteneriate cu farmaciile in care medicii prescriptori umeaza sa prescrie;
  • Documentatie privind fise de produse ce vor intra in promovare medicala – (fise de produse/ materiale de marketing);
  • Respectarea programului de lucru si al touring planului;
  • Intocmirea rapoartelor de activitate.

Cerinte:

  • Excelente abilitati de negociere si comunicare;
  • Studii legate de biochimie, farmacie, nutritie – reprezinta avantaj;
  • Experienta in promovare medicala;
  • Disponibilitate la deplasari;
  • Carnet auto ctg B.

Oferta:

  • Masina si telefon;
  • Pachet salarial motivant;
  • Bonusuri in functie de realizari.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu Telesales Junior / Back Office Representative
Categorii Entry Level, Farmacii, Marketing, Secretariat, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Telesales Junior / Back Office Representative

Compania distribuie si promoveaza un premium brand american de produse parafarmaceutice in retea de magazine de profil, situate in mall-urile din Bucuresti & tara si in farmaciile de lant.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate;
  • Engleza nivel mediu;
  • Cunostinte bune MS Office (excel, word, powerpoint);
  • Experienta in utilizare Excel (suma, subtotal,vlookup);
  • Cunostinte Photoshop, reprezinta un plus.

Responsabilitati:

1. Activitati de vanzare:

  • Mentine si dezvolta relatia cu farmaciile din portofoliu;
  • Contactarea zilnica a clientilor in vederea generarii de comenzi;
  • Asigurarea retururilor cu privire la produsele ce urmeaza sa expire;
  • Promovarea promotiilor si a produselor nou listate;
  • Mentinerea si dezvoltarea portofoliului de produse detinute de clientii online;
  • Promovarea brandului/produselor in mediul online, prin intermediul clientilor de profil;
  • Verificarea gamelor/stocurilor diversilor clienti in vederea reaprovizionarii acestora.

2. Operational si online content:

  • Intocmirea rapoartelor in Excel cu privire la vanzari;
  • Ajustarea diverselor imagini pentru promovare online a diverselor game/produse (bannere online).

Oferta:

  • Salariu 1800 lei net;
  • Comision motivant in functie de realizari;
  • Contract de munca 8 h, program L-V, 9-18.00.
  • Zona Piata Victoriei, aproape de metrou.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu Reprezentant Vanzare echipamente laborator – Iasi
Categorii Marketing, Tehnic, Vanzari
Locația Iasi
Detalii

Reprezentant Vanzare echipamente laborator

Compania comercializeaza la nivel national aparatura de laborator pentru diverse domenii: cercetare dezvoltare, analize fizico- chimice, biologie cat si reactivi de laborator aferenti echipamentelor comercializate.

Cautam o persoana creativă, capabilă să identifice soluții și să genereze oportunități de afaceri in zona de interes.

Cerinte

  • Experienta in vanzari similare;
  • Experiența anterioară și o bună înțelegere a tehnicilor de chimie analitica utilizate în laborator (minim MSc / BSc în Chimie, Biochimie, Fizică);
  • Studii în Chimie, Biochimie, Biotehnologii, Fizică;
  • Limba engleza la nivel mediu-bun;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Disponibilitate pentru deplasari in tara conform teritoriului alocat.

Responsabiltati

  • Administreaza şi dezvolta portofoliul de clienţi şi de furnizori autohtoni şi străini;
  • Participa activ la planificarea şi implementarea strategiei de vânzare;
  • Prezinta, promoveaza şi vinde produsele în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei;
  • Urmareste realizarea planului de vânzări lunar, trimestrial si anual;
  • Participa la negocieri, întocmirea contractelor, la monitorizarea derulării şi finalizarii acestora;
  • Intocmeste oferte comerciale si tehnice;
  • Urmareste încasarea sumelor datorate de către clienţi şi transmite documentele de vânzare.

Oferta

  • Salariul fix 3500 lei net + bonuri de masa;
  • Logistica oferita: masina de serviciu, laptop, telefon.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu Professional WEB Designer
Categorii IT, Marketing
Locația Bucuresti
Detalii

Web Designer

Clientul nostru este o agentie de web design care pune accent pe creativitate si inovare.

Cerinte:

  • Experienta pe un post similar (graphic designer, programator);
  • Suita MS Office, Adobe Photoshop, Adobe Dreamweaver;
  • Portofoliu cu proiectele mai relevante dezvoltate.

Responsabilitati:

  • Administrare CMS WordPress la nivel bun;
  • HTML si CSS nivel mediu;
  • Responsive/Bootstrap Web Design;
  • Editare Grafica in Photoshop reprezinta avantaj;
  • Cunostinte Prestashop reprezinta avantaj;
  • Cunostinte de operare cu FTP/MySQL / Panouri de control hosting;
  • Cunostinte de PHP si debugging.

Oferta:

  • Contract de munca, full-time, program L-V, 8h/zi (zona Unirii);
  • Salariu negociabil 3000-3500 lei net + bonusuri de performata;
  • Asigurare medicala.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu Coordonator Promovare Medicala
Categorii Comunicare, Farmacii, Management, Marketing
Locația Bucuresti
Detalii

Coordonator Promovare Medicala – brand premium paraframaceutice

Compania promoveaza un brand premium american de produse parafarmaceutice (suplimente nutritive) in retea de magazine de profil, situate in mall-urile din tara, in lanturile de farmacii si la medici.

Dincolo de latura profesionala, cautam o persoana cu abilitati excelente de promovare, pasionata de domeniul nutritiei, preocupata de alimentatia sanatoasa si ancorata in lumea medicala. Compania reprezinta un brand international de suplimente cu renume in piata si isi doreste sa atraga in echipa un profesionist, alaturi de care sa poata construi un departament MEDICAL.

Cerinte:

  • Studii superioare in domeniul medical sau farmaceutic (obligatoriu);
  • Experienta pe un post similar si in promovarea unor produse similare (parafarmaceutice, suplimente, OTC-uri);
  • Cunostinte si pasiune pentru nutritie, fitoterapie, biochimie;
  • Persoana dinamica, organizata si orientata spre indeplinirea obiectivelor;
  • Abilitati de prezentare, a mai participat si sustinut conferinte medicale, a comunicat in public;
  • Are relatii si parteneriate active in lumea medicala si este preocupata personal de alimentatia sanatoasa si o promoveaza activ;
  • Disponibilitate la deplasari;
  • Cunostinte de operare PC MS Office;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Limba engleza nivel bun-avansat.

Responsabilitati:

  • Organizeaza si coordoneaza activitatea echipei de promovare medicala;
  • Participa la stabilirea si implementarea strategiei de vanzari si marketing a brandului de produse parafarmaceutice premium;
  • Participa activ in procesul de recrutare si selectie si raspunde de formarea echipei de reprezentanti medicali;
  • Stabileste targetele de vanzari pentru divizia medicala si gestioneaza bugete;
  • Raspunde de evaluarea si analiza rezultatelor, luand masuri pentru cresterea eficientei activitatii de promovare;
  • Realizeaza rapoarte privind vanzarile si marja realizate;
  • Promoveaza produsele companiei catre medici, farmacisti si alte categorii de specialist din institutii private si publice;
  • Identifica si dezvolta proiecte noi, participa la evenimente medicale de profil.

Oferta:

  • Contract permanent de munca si/sau prestari servicii (dupa caz);
  • Pachet financiar negociabil;
  • Posibilitati de dezvoltare profesionala alaturi de o echipa profesionista;
  • Promovare premium brand american cu vechime pe piata internationala.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu Digital Marketing Administrator
Categorii Marketing
Locația Bucharest
Detalii

Digital Marketing Administrator

Our client is a leading Distributor and Integrator on Romanian market for audio-visual and security & safety solutions.

Please share samples of your work by including a portfolio or links to your published articles along with your application.

You will be:
Responsible for the day-to-day management and growth of social media presence across the primary social channels, which includes monitoring, engaging and posting content. Also responsible for all the website content.

What You Will Do:

  • Create and schedule Social Media campaigns,
  • Create, publish and distribute company’s newsletters (including whitepapers, guides, infos) based on integrated vision in collaboration with other departments;
  • Create and publish the company’s promotions, including banners, announcements, news, etc., building on integrated vision in collaborating with other departments;
  • Experience with SEO to manage all search engine optimization and marketing activities such as: content strategy, link building and keyword strategy to increase rankings on all major search networks;
  • You will also manage all campaigns on Google, Facebook.

Requirements:

  • Experience on a similar position;
  • Experience with Social- Media, Content Management Systems (e.g. WordPress, Joomla, magento);
  • Experience with SEO and keyword research, google analytics, google Adwords;
  • University degree in Marketing, Journalism, Communications or related field;
  • Excellent writing and editing skills in English & Romanian;
  • Team spirit, creative thinking & new ideas;
  • Writing from an end-user perspective rather than a product perspective;
  • Living in the End-User Space;
  • Medium level knowledge of browsing applications, photoshop and / or other photo editors / text editors.

Company offers real challenges, a lot of work, motivating salary and good career development possibilities.

APPLY



Titlu Junior Content Editor – online experience for audio-video products
Categorii Marketing
Locația Bucuresti
Detalii

Junior Content Editor – online experience for audio-video products

Our client is an Integrator for audio-visual and security & safety solutions. We are looking for a Content Editor to research, write and publish online content.

If you have excellent writing and editing skills and some experience managing editorial calendars, we’d like to meet you. Please share samples of your work by including a portfolio or links to your published articles along with your application.

Content Editor responsibilities include:

  • Documents the company’s products by providing the relevant description and input of necessary data;
  • Documents the company’s solutions and ensures their succinct and effective presentation from the perspective of the visitor;
  • Creates, publishes and distributes company newsletters (including whitepapers, guides, infos) based on integrated vision in collaboration with other departments;
  • Creates and publishes the company’s promotions, including banners, announcements, news, etc., building on integrated vision in collaborating with other departments.

Requirements:

  • Excellent writing and editing skills in English & Romanian;
  • Team spirit, creative thinking & new ideas;
  • Writing from an end-user perspective rather than a product perspective;
  • Living in the End-User Space;
  • Medium level knowledge of browsing applications, photoshop and / or other photo editors / text editors;
  • Experience with Content Management Systems (e.g. WordPress, Joomla, magento);
  • Familiarity with SEO and keyword research;
  • University degree in Marketing, Journalism, Communications or related field.

Company offers real challenges, a lot of work, motivating salary and good career development possibilities.

APPLY





Titlu Web Developer
Categorii IT, Marketing
Locația Bucuresti
Detalii

Web Developer

Clientul este leader in industria de distributie si integrare Audio-Video din Romania, cu peste 15 ani experienta si o multitudine de referinte de succes, cu un portofoliude solutii in continua expansiune, reprezentand in Romania cei mai mari producatori de profil precum Sony, Panasonic, InFocus, Chief, Projecta, Ctouch, Extron, Kramer, Vaddio, Polycom, Lifesize, Cisco, JVC, etc.

Descriere post:
Dezvolta si intretine prezenta online a companiei, prin siteuri si aplicatii.

Responsabilitati:

  • Administrare, dezvoltare, optimizare si mentenanta siteuri.
  • Ajuta la dezvoltarea si integrarea aplicatiilor interne specifice .
  • Creare elemente dinamice şi statice de User Interface.
  • Feeduri, importuri produse si alte activitati de management relatii B2B.
  • Tips & Tricks HTML – suport pentru colegii din departament.
  • SEO si Marketing online impreuna cu colegii din department.
  • Social media: page engagement impreuna cu colegii din department.
  • Planning and implementation of PR and social media activities impreuna cu colegii din department
  • Cunostinte de baza adsense, analytics, adwords, etc.
  • Dezvolta abordari integrate ale perspective de prezenta online a companiei.
  • Relatia cu IPS si furnizorii de servicii specific pentru administrarea prezentei online.
  • Relatia cu ROTLD si activitati conexe.
  • Administrare Cpanel.

Cerinte:

  • Cunoştinţe solide de HTML şi CSS.
  • Cunoştinţe de Java Script şi jQuery.
  • Cunoştinţe de optimizare cross-browser.
  • Tehnici de responsive design.
  • Cunostinte la nivel mediu Magento, Joomla, etc.
  • Solutii de ecommerce.
  • CPanel si administrare basic server dedicate.
  • Windows server, cunostiinte minimale.
  • Lucrul cu baze de date SQL.
  • Exprimare fluenta, creativa, succinta si eficienta.  
  • Abilitatea de a lucra in echipa.
  • Inclinatie catre colaborare, comunicare.
  • Proactiv, preia initiativa.
  • Creative thinking & new ideas.
  • Familiaritate cu sistem ERP integrate, aplicatii si concepte B2B.
  • Experienta similara relevanta.
  • Cunostiinte de marketing, sales constituie un avantaj.
  • Limba engleza.

Se ofera​:

  • Acces la ultimele tehnologii din industrie.
  • Acces la un mediu de lucru prietenos si profesionist unde vei invata in fiecare zi si iti vei dezvolta cariera.
  • Pachet salarial cu posibilitate de negociere functie de rezultatele obtinute.
  • Bonusuri periodice functie de indeplinirea anumitor planuri sau obiective specifice.


Joburi 1-10 din 40

Categorii Joburi

SSL Certificate

Joburi noi, active:

© 2019 Recrutare QLT Group | Confidențialitate și Cookies | Protecția datelor

Acest website folosește cookies proprii cât și plasate de terți pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare si a analiza traficul pe site în scopuri de publicitate. Pentru a vă exprima consimțământul privind acceptarea tuturor cookie-urilor de pe site-ul nostru dați click pe DE ACORD. Puteți schimba oricând setările cookies în browser-ul dvs. Pentru detalii, accesati Politica privind confidenţialitatea şi Cookies.

Politica privind confidenţialitatea şi Cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close