Marketing

Jobs

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro

Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal

Titlu recrutare Account Manager –  IT&C 
Categorii IT, Management, Marketing, Tehnic, Vanzari
Locația Bucharest
Detalii

Account Manager –  IT&C 

The Company is a leader in system’s integrator based on data collection applications with the help of bar code technology and radio frequency identification (RFID).

If you’re passionate about the transformative power of technology and innovation, this is the place for you!

Responsabilities:

  • Generating new sales using existing and potential customer networks;
  • Set and track sales account targets, aligned with company objectives;
  • Collaborate with sales team to identify and grow opportunities within territory;
  • Prepare reports on account status;
  • Service multiple clients concurrently, often meeting deadlines;
  • Negotiate technical and commercial terms of the contracts to be signed;
  • Meet and exceed sales targets;
  • Participate to specific industry event(s) to meet with key customers in person;
  • Maintain awareness and keep abreast of constantly changing IT market trends;
  • Will liaise with cross-functional internal teams to improve the entire customer experience;
  • Suggest actions to improve sales performance and identify opportunities for growth.

Requirements:

  • Bachelor’s Degree;
  • 2+ years experience in Customer Success and/or Account Management with focus on B2B sales, Hunting sales – IT&C solution for industry, retail or logistics clients,
  • Appropriate level of technical knowledge and skills in order to achieve the sales targets;
  • Excellent English language skills (speaking and writing);
  • Strong customer focus;
  • Ability to prioritize multiple tasks and respond to urgent situations;
  • Strong work ethic and a passion for technology, people and processes;
  • Confident communication (written and oral) skills and a demonstrated ability to work collaboratively with all levels of internal and external organizations;
  • Driver’s license, B category.

Offer:

  • Trainings and personal development opportunities;
  • You are going to be part of a fun work environment where innovative ideas are appreciated and success is rewarded;
  • Competitive salary depending on skills and experience;
  • We know benefits are important, that’s why we provide you: medical subscription; access to the Bookster library; fruits, water, tea and coffee at the office.

Submit your application by email to cariera@qlt.ro

APPLY



Titlu recrutare Professional WEB Designer
Categorii IT, Marketing
Locația Bucuresti
Detalii

WEB Designer

Agentie de digital marketing cu peste 10 ani experienta in proiecte complexe: portaluri foarte complexe de publishing, site-uri de ecommerce, aplicatii & website-uri flash, proiecte de brand etc.

Responsabilitati:

  • Va prelucra imagini;
  • Va crea KIT-uri de identitate (logo, carti de vizita, foi cu antet, plicuri. Etc);
  • Va intocmi designul paginilor web;
  • Va intocmi designul pentru bannere, newslettere, sectiuni noi ale site-urilor, diverse felicitari, ghiduri; 
  • Va intocmi designul pentru afise, pliante, carti de vizita, brosuri, roll-up-uri;
  • Va realiza HTML & CSS pentru newslettere, site-uri;
  • Va realiza branding, rebranding, logo-uri;
  • Va propune si implementa concepte de design;
  • Va dezvolta noile website-uri si mentine/imbunatatii designul celor existente.

Cerinte:

  • Detinerea unui portofoliu complex reprezinta avantaj;
  • Cunostinte avansate de Adobe Photoshop, Adobe Illustrator/Corel Draw Adobe, InDesign, grafica vectoriala;
  • Cunostinte medii de Adobe Dreamweaver, HTML/CSS;
  • Notiuni de compozitie, cromatica, desen;
  • Cunostinte sisteme de publicitate indoor si outdoor;
  • Capacitatea de a lucra conform specificatiilor unui manual de identitate vizuala-avantaj;
  • Cunostinte transformare imagini din Photoshop in XHTML si CSS;
  • Persoana creativa si cu idei inovatoare;
  • Sensibilitate la detalii, atentie selectiva si abilitati de time-management.

Beneficii:

  • Pachet financiar motivant;
  • Prime si bonusuri/proiecte;
  • Mediu de lucru placut si flexibil.

Asteptam cv-ul detaliat + portofoliul realizat de-a lungul timpului pe zona de web. Succes!

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Manager Operational – parafarmaceutice premium
Categorii Management, Marketing, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Manager Operational  – promovare parafarmaceutice premium

Clientul nostru este reprezentant al unui brand international ce produce și promoveaza produse pentru un stil de viață sănătos. Sunt prezenți în România din 2010.

La baza activităţii companiei se află dorinţa de a îmbunătăţi calitatea vieţii şi grija pentru păstrarea sănătăţii oamenilor. De aceea, principala lor prioritate este promovarea unui mod sănătos de viaţă: de la cultura alimentaţiei corecte până la dezvoltarea gândirii pozitive.

Cerinte:

  • Studii superioare absolvite;
  • Limba engleza la nivel bun/avansat;
  • Experiență pe o pozitie similară;
  • Excelente abilitati de prezentare, vanzare si negociere contractuala;
  • Abilitati de coordonare echipe;
  • Cunoştinţe avansate MS Office, SAGA.

Responsabilitati:

  • Se implica activ in indeplinirea obiectivelor de vanzare ale companiei;
  • Sustine echipa in implementarea procedurilor agreate si in atingerea targeturilor de vanzare asumate;
  • Se implica in relationarea cu clienții si furnizorii companiei, construind o relație benefica si de durata;
  • Crearea unor fluxuri operationale dinamice si flexibile si implicarea activa in implementarea acestora;
  • Identifica elementele care duc la eficientizarea activității echipei și a productivității în companiei.

Oferta:

  • Salariu negociabil in functie de experiență incepand de la 4000 lei;
  • Mediu de lucru placut în care performanța este răsplătită;
  • Programe de motivare a angajaților (financiar + educațional).

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Back Office – Telesales Representative
Categorii Marketing, Relatii publice, Secretariat, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Back Office Representative – Telesales

Compania distribuie si promoveaza un premium brand american de produse parafarmaceutice in retea de magazine de profil, situate in mall-urile din Bucuresti & tara si in farmaciile de lant.

Responsabilitati:

  • Mentine si dezvolta relatia cu farmaciile din portfolio;
  • Contactarea zilnica a clientilor in vederea generarii de comenzi;
  • Asigurarea retururilor cu privire la produsele ce urmeaza sa expire;
  • Promovarea promotiilor si a produselor nou listate;
  • Mentinerea si dezvoltarea portofoliului de produse detinute de clientii online;
  • Promovarea brandului/produselor in mediul online, prin intermediul clientilor de profil;
  • Verificarea gamelor/stocurilor diversilor clienti in vederea reaprovizionarii acestora;
  • Intocmirea rapoartelor in Excel cu privire la vanzari.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate;
  • Engleza nivel mediu;
  • Cunostinte bune MS Office (excel, word, powerpoint);
  • Experienta in utilizare Excel (suma, subtotal,vlookup);
  • Experienta pe un post similar – reprezinta un avantaj.

Ofera:

  • Salariu 2500 lei net + bonusuri;
  • Contract de munca 8 h, program L-V, 9:00-18:00;
  • Zona centrala – Unirii.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Reprezentant medical – Brand Premium
Categorii Farmacii, Marketing, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Compania angajatoare reprezinta cel mai renumit producator si retailer american de produse parafarmaceutice. Promoveaza produsele in lanturile de farmacii, la medicii de specialitate si in magazinele proprii cu profil parafarmaceutic.

Responsabilitati:

  • Indeplinirea obiectivelor lunare de promovare;
  • Crearea, dezvoltarea si mentinerea unor relatii constructive cu medicii din Bucuresti;
  • Sustinerea activitatilor specifice de marketing, de prezentari la medici;
  • Vizite la clienti pe zona alocata;
  • Urmarirea iesirii prescriptiilor din partea medicilor vizitati;
  • Incheierea de relatii/parteneriate cu farmaciile in care medicii prescriptori umeaza sa prescrie;
  • Documentatie privind fise de produse ce vor intra in promovare medicala – (fise de produse/ materiale de marketing);
  • Respectarea programului de lucru si al touring planului;
  • Intocmirea rapoartelor de activitate.

Cerinte:

  • Excelente abilitati de negociere si comunicare;
  • Studii legate de biochimie, farmacie, nutritie – reprezinta avantaj;
  • Experienta in promovare medicala;
  • Disponibilitate la deplasari;
  • Carnet auto ctg B.

Oferta:

  • Masina si telefon;
  • Pachet salarial motivant;
  • Bonusuri in functie de realizari.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Telesales Junior / Back Office Representative
Categorii Entry Level, Farmacii, Marketing, Secretariat, Vanzari
Locația Bucuresti
Detalii

Telesales Junior / Back Office Representative

Compania distribuie si promoveaza un premium brand american de produse parafarmaceutice in retea de magazine de profil, situate in mall-urile din Bucuresti & tara si in farmaciile de lant.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate;
  • Engleza nivel mediu;
  • Cunostinte bune MS Office (excel, word, powerpoint);
  • Experienta in utilizare Excel (suma, subtotal,vlookup);
  • Cunostinte Photoshop, reprezinta un plus.

Responsabilitati:

1. Activitati de vanzare:

  • Mentine si dezvolta relatia cu farmaciile din portofoliu;
  • Contactarea zilnica a clientilor in vederea generarii de comenzi;
  • Asigurarea retururilor cu privire la produsele ce urmeaza sa expire;
  • Promovarea promotiilor si a produselor nou listate;
  • Mentinerea si dezvoltarea portofoliului de produse detinute de clientii online;
  • Promovarea brandului/produselor in mediul online, prin intermediul clientilor de profil;
  • Verificarea gamelor/stocurilor diversilor clienti in vederea reaprovizionarii acestora.

2. Operational si online content:

  • Intocmirea rapoartelor in Excel cu privire la vanzari;
  • Ajustarea diverselor imagini pentru promovare online a diverselor game/produse (bannere online).

Oferta:

  • Salariu 1800 lei net;
  • Comision motivant in functie de realizari;
  • Contract de munca 8 h, program L-V, 9-18.00.
  • Zona Piata Victoriei, aproape de metrou.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Reprezentant Vanzare echipamente laborator – Iasi
Categorii Marketing, Tehnic, Vanzari
Locația Iasi
Detalii

Reprezentant Vanzare echipamente laborator

Compania comercializeaza la nivel national aparatura de laborator pentru diverse domenii: cercetare dezvoltare, analize fizico- chimice, biologie cat si reactivi de laborator aferenti echipamentelor comercializate.

Cautam o persoana creativă, capabilă să identifice soluții și să genereze oportunități de afaceri in zona de interes.

Cerinte

  • Experienta in vanzari similare;
  • Experiența anterioară și o bună înțelegere a tehnicilor de chimie analitica utilizate în laborator (minim MSc / BSc în Chimie, Biochimie, Fizică);
  • Studii în Chimie, Biochimie, Biotehnologii, Fizică;
  • Limba engleza la nivel mediu-bun;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Disponibilitate pentru deplasari in tara conform teritoriului alocat.

Responsabiltati

  • Administreaza şi dezvolta portofoliul de clienţi şi de furnizori autohtoni şi străini;
  • Participa activ la planificarea şi implementarea strategiei de vânzare;
  • Prezinta, promoveaza şi vinde produsele în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei;
  • Urmareste realizarea planului de vânzări lunar, trimestrial si anual;
  • Participa la negocieri, întocmirea contractelor, la monitorizarea derulării şi finalizarii acestora;
  • Intocmeste oferte comerciale si tehnice;
  • Urmareste încasarea sumelor datorate de către clienţi şi transmite documentele de vânzare.

Oferta

  • Salariul fix 3500 lei net + bonuri de masa;
  • Logistica oferita: masina de serviciu, laptop, telefon.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Coordonator Promovare Medicala
Categorii Comunicare, Farmacii, Management, Marketing
Locația Bucuresti
Detalii

Coordonator Promovare Medicala – brand premium paraframaceutice

Compania promoveaza un brand premium american de produse parafarmaceutice (suplimente nutritive) in retea de magazine de profil, situate in mall-urile din tara, in lanturile de farmacii si la medici.

Dincolo de latura profesionala, cautam o persoana cu abilitati excelente de promovare, pasionata de domeniul nutritiei, preocupata de alimentatia sanatoasa si ancorata in lumea medicala. Compania reprezinta un brand international de suplimente cu renume in piata si isi doreste sa atraga in echipa un profesionist, alaturi de care sa poata construi un departament MEDICAL.

Cerinte:

  • Studii superioare in domeniul medical sau farmaceutic (obligatoriu);
  • Experienta pe un post similar si in promovarea unor produse similare (parafarmaceutice, suplimente, OTC-uri);
  • Cunostinte si pasiune pentru nutritie, fitoterapie, biochimie;
  • Persoana dinamica, organizata si orientata spre indeplinirea obiectivelor;
  • Abilitati de prezentare, a mai participat si sustinut conferinte medicale, a comunicat in public;
  • Are relatii si parteneriate active in lumea medicala si este preocupata personal de alimentatia sanatoasa si o promoveaza activ;
  • Disponibilitate la deplasari;
  • Cunostinte de operare PC MS Office;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Limba engleza nivel bun-avansat.

Responsabilitati:

  • Organizeaza si coordoneaza activitatea echipei de promovare medicala;
  • Participa la stabilirea si implementarea strategiei de vanzari si marketing a brandului de produse parafarmaceutice premium;
  • Participa activ in procesul de recrutare si selectie si raspunde de formarea echipei de reprezentanti medicali;
  • Stabileste targetele de vanzari pentru divizia medicala si gestioneaza bugete;
  • Raspunde de evaluarea si analiza rezultatelor, luand masuri pentru cresterea eficientei activitatii de promovare;
  • Realizeaza rapoarte privind vanzarile si marja realizate;
  • Promoveaza produsele companiei catre medici, farmacisti si alte categorii de specialist din institutii private si publice;
  • Identifica si dezvolta proiecte noi, participa la evenimente medicale de profil.

Oferta:

  • Contract permanent de munca si/sau prestari servicii (dupa caz);
  • Pachet financiar negociabil;
  • Posibilitati de dezvoltare profesionala alaturi de o echipa profesionista;
  • Promovare premium brand american cu vechime pe piata internationala.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA



Titlu recrutare Digital Marketing Administrator
Categorii Marketing
Locația Bucharest
Detalii

Digital Marketing Administrator

Our client is a leading Distributor and Integrator on Romanian market for audio-visual and security & safety solutions.

Please share samples of your work by including a portfolio or links to your published articles along with your application.

You will be:
Responsible for the day-to-day management and growth of social media presence across the primary social channels, which includes monitoring, engaging and posting content. Also responsible for all the website content.

What You Will Do:

  • Create and schedule Social Media campaigns,
  • Create, publish and distribute company’s newsletters (including whitepapers, guides, infos) based on integrated vision in collaboration with other departments;
  • Create and publish the company’s promotions, including banners, announcements, news, etc., building on integrated vision in collaborating with other departments;
  • Experience with SEO to manage all search engine optimization and marketing activities such as: content strategy, link building and keyword strategy to increase rankings on all major search networks;
  • You will also manage all campaigns on Google, Facebook.

Requirements:

  • Experience on a similar position;
  • Experience with Social- Media, Content Management Systems (e.g. WordPress, Joomla, magento);
  • Experience with SEO and keyword research, google analytics, google Adwords;
  • University degree in Marketing, Journalism, Communications or related field;
  • Excellent writing and editing skills in English & Romanian;
  • Team spirit, creative thinking & new ideas;
  • Writing from an end-user perspective rather than a product perspective;
  • Living in the End-User Space;
  • Medium level knowledge of browsing applications, photoshop and / or other photo editors / text editors.

Company offers real challenges, a lot of work, motivating salary and good career development possibilities.

APPLY



Titlu recrutare Junior Content Editor – online experience for audio-video products
Categorii Marketing
Locația Bucuresti
Detalii

Junior Content Editor – online experience for audio-video products

Our client is an Integrator for audio-visual and security & safety solutions. We are looking for a Content Editor to research, write and publish online content.

If you have excellent writing and editing skills and some experience managing editorial calendars, we’d like to meet you. Please share samples of your work by including a portfolio or links to your published articles along with your application.

Content Editor responsibilities include:

  • Documents the company’s products by providing the relevant description and input of necessary data;
  • Documents the company’s solutions and ensures their succinct and effective presentation from the perspective of the visitor;
  • Creates, publishes and distributes company newsletters (including whitepapers, guides, infos) based on integrated vision in collaboration with other departments;
  • Creates and publishes the company’s promotions, including banners, announcements, news, etc., building on integrated vision in collaborating with other departments.

Requirements:

  • Excellent writing and editing skills in English & Romanian;
  • Team spirit, creative thinking & new ideas;
  • Writing from an end-user perspective rather than a product perspective;
  • Living in the End-User Space;
  • Medium level knowledge of browsing applications, photoshop and / or other photo editors / text editors;
  • Experience with Content Management Systems (e.g. WordPress, Joomla, magento);
  • Familiarity with SEO and keyword research;
  • University degree in Marketing, Journalism, Communications or related field.

Company offers real challenges, a lot of work, motivating salary and good career development possibilities.

APPLY





Titlu recrutare Web Developer
Categorii IT, Marketing
Locația Bucuresti
Detalii

Web Developer

Clientul este leader in industria de distributie si integrare Audio-Video din Romania, cu peste 15 ani experienta si o multitudine de referinte de succes, cu un portofoliude solutii in continua expansiune, reprezentand in Romania cei mai mari producatori de profil precum Sony, Panasonic, InFocus, Chief, Projecta, Ctouch, Extron, Kramer, Vaddio, Polycom, Lifesize, Cisco, JVC, etc.

Descriere post:
Dezvolta si intretine prezenta online a companiei, prin siteuri si aplicatii.

Responsabilitati:

  • Administrare, dezvoltare, optimizare si mentenanta siteuri.
  • Ajuta la dezvoltarea si integrarea aplicatiilor interne specifice .
  • Creare elemente dinamice şi statice de User Interface.
  • Feeduri, importuri produse si alte activitati de management relatii B2B.
  • Tips & Tricks HTML – suport pentru colegii din departament.
  • SEO si Marketing online impreuna cu colegii din department.
  • Social media: page engagement impreuna cu colegii din department.
  • Planning and implementation of PR and social media activities impreuna cu colegii din department
  • Cunostinte de baza adsense, analytics, adwords, etc.
  • Dezvolta abordari integrate ale perspective de prezenta online a companiei.
  • Relatia cu IPS si furnizorii de servicii specific pentru administrarea prezentei online.
  • Relatia cu ROTLD si activitati conexe.
  • Administrare Cpanel.

Cerinte:

  • Cunoştinţe solide de HTML şi CSS.
  • Cunoştinţe de Java Script şi jQuery.
  • Cunoştinţe de optimizare cross-browser.
  • Tehnici de responsive design.
  • Cunostinte la nivel mediu Magento, Joomla, etc.
  • Solutii de ecommerce.
  • CPanel si administrare basic server dedicate.
  • Windows server, cunostiinte minimale.
  • Lucrul cu baze de date SQL.
  • Exprimare fluenta, creativa, succinta si eficienta.  
  • Abilitatea de a lucra in echipa.
  • Inclinatie catre colaborare, comunicare.
  • Proactiv, preia initiativa.
  • Creative thinking & new ideas.
  • Familiaritate cu sistem ERP integrate, aplicatii si concepte B2B.
  • Experienta similara relevanta.
  • Cunostiinte de marketing, sales constituie un avantaj.
  • Limba engleza.

Se ofera​:

  • Acces la ultimele tehnologii din industrie.
  • Acces la un mediu de lucru prietenos si profesionist unde vei invata in fiecare zi si iti vei dezvolta cariera.
  • Pachet salarial cu posibilitate de negociere functie de rezultatele obtinute.
  • Bonusuri periodice functie de indeplinirea anumitor planuri sau obiective specifice.


Joburi 1-12 din 42

Categorii Joburi

SSL Certificate

Joburi noi, active:

© 2019 Recrutare QLT România | Confidențialitate și Cookies | Protecția datelor

Acest website folosește cookies proprii cât și plasate de terți pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare si a analiza traficul pe site în scopuri de publicitate. Pentru a vă exprima consimțământul privind acceptarea tuturor cookie-urilor de pe site-ul nostru dați click pe DE ACORD. Puteți schimba oricând setările cookies în browser-ul dvs. Pentru detalii, accesati Politica privind confidenţialitatea şi Cookies.

Politica privind confidenţialitatea şi Cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close