
Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro
Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal
Titlu recrutare | HR MANAGER companie cu acoperire nationala |
---|
Categorii | Management, Resurse Umane |
---|
Locația | Bucuresti |
---|
Detalii | Cerinte post: - studii superioare in domeniu;
- cursuri de pregătire: Management, Resurse Umane, Psihologie, Legislaţie
- experienţă necesara în specialitate de min. 4 ani, pe o pozitie similara de minim 2 ani.
Cunoştinţe necesare: - Psihologie organizaţională
- Cunoştinţe juridice/legislaţia muncii
- Limba engleză (citit, scris, vorbit)
- Cunoştinţe de management
- Cunoştinţe privind tehnici de negociere
- Operare PC (MS Office)
- Cunoaşterea pieţei locale a forţei de muncă
- Cunoaşterea generală a mediului de afaceri românesc.
Activităţi principale: - Conduce şi organizează activitatea departamentului de HR;
- Angajarea, formarea şi perfecţionarea personalului firmei;
- Coordonarea activităţii de remunerare a personalului firmei;
- Elaborarea şi implementarea programelor de evaluare a personalului;
- Elaborarea şi implementarea sistemelor de motivare a personalului;
- Gestionarea relaţiilor de muncă;
- Stabilirea şi urmărirea respectării regulilor generale de comportament.
Sarcini şi îndatoriri: - Asigură angajarea, formarea şi perfecţionarea personalului necesar firmei;
- Identifică/centralizează necesarul de personal din firmă şi urmăreşte încadrarea în limitele aprobate;
- Asigură necesarul de personal prin recrutare internă şi externă;
- Negociază contractele de angajare şi urmăreşte respectarea clauzelor acestora;
- Urmăreşte orientarea şi integrarea în organizaţie a noilor angajaţi;
- Identifică nevoile de instruire ale personalului, în colaborare cu managementul;
- Elaborează programe de instruire şi le implementează în colaborare cu managementul;
- Monitorizează piaţa forţei de muncă şi a furnizorilor de servicii din domeniu;
- Asigură respectarea cadrului legal concomitent cu susţinerea intereselor firmei;
- Coordonează activitatea de remunerare a personalului firmei;
- Coordonează activitatea de re-evaluare salarială semestrială, pe baza propunerilor managementului şi în corelaţie cu indicatorii macro-economici;
- Elaborează şi implementează programe de evaluare a personalului;
- Elaborează şi implementează sisteme de motivare a personalului;
- Asigură buna gestionare a relaţiilor de muncă.
|
---|

O singură aplicare, prin transmiterea cv-ului pe email, este suficientă pentru primirea consimțâmântului și înscrierea în baza de date și considerarea candidaturii pentru toate posturile asemănatoare și pentru cele care corespund candidaturii voastre.
Succes!