HR MANAGER companie cu acoperire nationala

Jobs

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro

JOBURILE ACTIVE SUNT SEMNALATE PE BARA LATERALA !

Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal

Titlu recrutare HR MANAGER companie cu acoperire nationala
CategoriiManagement, Resurse Umane
LocațiaBucuresti
Detalii

Cerinte post:

  • studii superioare in domeniu;
  • cursuri de pregătire: Management, Resurse Umane, Psihologie, Legislaţie
  • experienţă necesara în specialitate de min. 4 ani, pe o pozitie similara de minim  2 ani.

Cunoştinţe necesare:

  • Psihologie organizaţională
  • Cunoştinţe juridice/legislaţia muncii
  • Limba engleză (citit, scris, vorbit)
  • Cunoştinţe de management
  • Cunoştinţe privind tehnici de negociere
  • Operare PC (MS Office)
  • Cunoaşterea pieţei locale a forţei de muncă
  • Cunoaşterea generală a mediului de afaceri românesc.

Activităţi principale:

  • Conduce şi organizează activitatea departamentului de HR;
  • Angajarea, formarea şi perfecţionarea personalului firmei;
  • Coordonarea activităţii de remunerare a personalului firmei;
  • Elaborarea şi implementarea programelor de evaluare a personalului;
  • Elaborarea şi implementarea sistemelor de motivare a personalului;
  • Gestionarea relaţiilor de muncă;
  • Stabilirea şi urmărirea respectării regulilor generale de comportament.

Sarcini şi îndatoriri:

  • Asigură angajarea, formarea şi perfecţionarea personalului necesar firmei;
  • Identifică/centralizează necesarul de personal din firmă şi urmăreşte încadrarea în limitele aprobate;
  • Asigură necesarul de personal prin recrutare internă şi externă;
  • Negociază contractele de angajare şi urmăreşte respectarea clauzelor acestora;
  • Urmăreşte orientarea şi integrarea în organizaţie a noilor angajaţi;
  • Identifică nevoile de instruire ale personalului, în colaborare cu managementul;
  • Elaborează programe de instruire şi le implementează în colaborare cu managementul;
  • Monitorizează piaţa forţei de muncă şi a furnizorilor de servicii din domeniu;
  • Asigură respectarea cadrului legal concomitent cu susţinerea intereselor firmei;
  • Coordonează activitatea de remunerare a personalului firmei;
  • Coordonează activitatea de re-evaluare salarială semestrială, pe baza propunerilor managementului şi în corelaţie cu indicatorii macro-economici;
  • Elaborează şi implementează programe de evaluare a personalului;
  • Elaborează şi implementează sisteme de motivare a personalului;
  • Asigură buna gestionare a relaţiilor de muncă.

O singură aplicare, prin transmiterea cv-ului pe email, este suficientă pentru primirea consimțâmântului și înscrierea în baza de date și considerarea candidaturii pentru toate posturile asemănatoare și pentru cele care corespund candidaturii voastre. 

Succes!

Categorii Joburi

SSL Certificate

Joburi noi, active:

© 2024 Recrutare QLT România | Termeni și Condiții | Confidențialitate și Cookies | Protecția datelor