Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro
Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal
Titlu recrutare | Marketing Responsible Global Law Services (Hibrid) |
---|
Categorii | Marketing |
---|
Locația | Bucuresti |
---|
Detalii | Marketing Responsible Global Law Services (Hibrid) Clientul nostru este o casa de avocatura internationala full-service cu locatie ultracentrala in Excelsior Center, zona Universitatii, sector 1. Ne dorim sa atragem in echipa un profesionist din zona serviciilor: juridice, audit, consultanta sau corporatii care a lucrat pe zona de marketing online si offline si care cunoaste limba engleza la nivel avansat. Responsabilitati: - Pregatirea documentatiei necesare pentru licitatii, intalniri, prezentari, evenimente interne, in conformitate cu instructiunile primite, standardele firmei;
- Pregatirea dosarelor pentru licitatii, in conformitate cu instructiunile primite de la beneficiar si de la partenerii sau avocatii implicati;
- Pregatirea rapoartelor de evolutie si dezvoltare a afacerii pentru sectoarele cheie ale firmei la nivel local si global;
- Coordonarea celor implicati in pregatirea documentelor pentru evenimente (personalul din receptie, secretariat);
- Gestionarea si actualizarea bazelor de date din aria sa de activitate (cu prezentari, contacte, competente pe arii de activitate, proiecte finalizate, CV-uri etc) conform standardelor firmei, prin comunicarea eficienta cu partenerii si avocatii;
- Mentinerea si imbunatatirea imaginii si a profilului firmei in cadrul mediului de afaceri si al celui juridic (prin prezentari, articole, social media etc);
- Inscrierea la diferite premii juridice, organizatii profesionale, de afaceri, nonprofit etc impreuna cu materiale care sa sustina activitatea firmei / inscrierea in ghidurile caselor de avocatura si in clasamentele juridice;
- Organizarea de conferinte/seminarii/evenimente clienti si sau media etc (incluzand intocmire agenda, program, liste/inregistrare invitati, materiale de discutie/prezentare/promotionale etc);
- Gestionarea activitatilor de responsabilitate sociala (CSR) ale firmei (proiecte interne, actiuni pro-bono etc.), in colaborare cu partenerul asociat coordonator si cu managerul general si in conformitate cu politica globala si prioritatile firmei in acest domeniu;
- Gestionarea si actualizarea paginilor de intranet si internet (publicarea pe aceste medii a materialelor de prezentare/presa/specialitate, politici de firma, baze de date etc);
- Distribuirea comunicatelor si articoleleor de presa, editoriale si a buletinelor informative/informarilor catre clienti si media;
- Suport editorial, creatie, coordonare si urmarire realizare de brosuri, documente oficiale, carti de vizita, obiecte personalizate;
- Relatia cu furnizorii implicati in realizarea serviciilor din aria de competenta;
- Mentine relatia cu alte departamente suport/birouri din grup pentru a rezolva diverse situatii din aria de competenta;
- Dezvoltarea si mentinerea de relatii externe cu terti din aria sa de interes (ex. jurnalisti, reprezentati ai institutiilor media etc).
Cerinte: - Experineta pe un post similar peste 7 ani de preferat in zona serviciilor;
- Studii superioare finalizate;
- Excelent utilizator MS Office (Word/ Excel/ Power Point etc);
- Engleza la nivel avansat.
Oferta: - Contract de munca stabil;
- Salariu la nivel competitiv;
- Tichete de masa+ asigurare medicala;
- Bonusuri anuale in functie de rezultate;
- Locatie ultracentrala, zona Universitatii;
- Sistem Hibrid (2 zile de acasa + birou).
Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro APLICA |
---|
O singură aplicare, prin transmiterea cv-ului pe email, este suficientă pentru primirea consimțâmântului și înscrierea în baza de date și considerarea candidaturii pentru toate posturile asemănatoare și pentru cele care corespund candidaturii voastre.
Succes!