Expert în achiziții pentru consultanță internațională

Jobs

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro

Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal

Titlu recrutare Expert în achiziții pentru consultanță internațională
CategoriiAchizitii
LocațiaRomania, Africa si Asia
Detalii

Expert în achiziții pentru consultanță internațională

Clientul este o companie care oferă servicii de consultanță și inginerie în domeniul liniilor electrice aeriene, subterane și submarine, stațiilor de transformare, antenelor de telecomunicații și structurilor metalice.

Departamentul Achiziții raspunde de întocmirea documentelor de achiziţie, de propunerea strategiei de achiziții adecvată, conduce negocierile și gestionarea contractelor, realizeaza proiecte tehnice, caiete de sarcini, documentații de execuție, intocmirea adreselor catre Beneficiar si Contractor, urmărirea implementării modificărilor, deplasarea în teren pentru verificarea conditiilor lucrărilor și pentru stabilirea soluțiilor tehnice.

CERINTE ȘI ACTIVITĂȚI:

  • 5 – 10 ani experiență în domeniul de specialitate;
  • Intocmirea unui plan de achiziţii conform specificaţiilor din documentaţia tehnică;
  • Pregătirea documentelor de licitație, a condițiilor tehnice și comerciale în conformitate cu instrucțiunile și procedurile de achiziții ale dezvoltatorului/finantatorului privind achizițiile publice;
  • Evaluarea riscului de achiziție și a capacității ofertantilor;
  • Evaluarea independentă a ofertelor și prezentarea raportului respectiv, participarea în comitetul de evaluare care examinează documentele de achiziție; conducerea negocierilor și acordarea contractelor; Monitorizarea studiului de fezabilitate, proiectării conceptului, evaluării impactului de mediu și social și supravegherea proiectelor;
  • Organizarea și coordonarea ședințelor saptamânale/lunare, raportarea catre beneficiar/finantator; Absolvent al Facultatii de Management – Marketing / Managementul Achiziţiilor;
  • Engleză și/sau Franceză;
  • Cunoaşterea programelor MS Office;
  • Cunoaşterea standardelor World Bank/KfW reprezintă un avantaj;
  • Permis de conducere categoria B.

Locație job București, dar dispus la deplasări în țară și în străinătate (Africa și Asia)

O singură aplicare, prin transmiterea cv-ului pe email, este suficientă pentru primirea consimțâmântului și înscrierea în baza de date și considerarea candidaturii pentru toate posturile asemănatoare și pentru cele care corespund candidaturii voastre. 

Succes!

Categorii Joburi

Web Hosting & Cloud VPS Hosting ContApp Referral Badge

Joburi:

© 2025 Recrutare QLT Romania | Termeni și Condiții | Confidențialitate și Cookies | Protecția datelor