Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro
Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal
Titlu recrutare | Director National de Vanzari |
---|
Categorii | IT, Management, Tehnic, Vanzari |
---|
Locația | Bucuresti – Ilfov – Ploiesti |
---|
Detalii | Director National de Vanzari (Bucuresti – Ilfov – Ploiesti) Produsul companiei este unul tehnic (servicii software + hardware) si se adreseaza companiilor cu flote de masini (segment B2B) cu beneficiile principale de reducerea costurilor cu flota si optimizarea folosirii prin localizare in timp real prin GPS. Modelul de vanzare se bazeaza pe hunting – atragerea de clienti noi in portofoliu. Obiectiv principal al postului: - Directorul de vanzari are ca obiectiv atragerea unui numar cat mai mare de clienti noi in portofoliu.
Cerinte: - Experienta pe o pozitie similara de 2-3 ani preferabil in domeniul IT& C, Telecom, Servicii conexe;
- Studii superioare de preferat tehnice;
- Excelente abilitati de negociere, comunicare si flexibilitate;
- Orientare spre rezultate si spre client;
- Abilitati de leadership.
Descrierea postului: - Leadership colaborativ
- Motiveaza membrii echipei pentru atingerea obiectivelor partiale;
- Evalueaza regulat performanta KPI a membrilor si ia masuri pentru corectarea lor;
- Stabileste impreuna cu echipa „discursul de vanzari” si urmareste folosirea si imbunatatirea permanenta a lui.
Orientarea spre rezultat - Cunoaste obiectivele si masoara regulat rezultatele partiale pentru a se asigura ca ajunge la obiectiv;
- Isi propune sa depaseasca rezultatele in cazul in care este posibil;
- Planificare si organizare;
- Stabileste strategia de urmat pentru atingerea obiectivelor;
- Stabileste KPI pentru echipa;
- Imparte obiectivele la membrii echipei.
Gandire analitica - Analizeaza rezultatele si cauzele lor si gandeste strategii de imbunatatire a lor;
- Identifica oportunitati noi de vanzare si/sau nise noi pe piata;
- Evalueaza potentialul pietei pe diverse categorii (zone / domenii de activitate etc.) si stabileste strategii de marirea cotei de piata;
- Depune eforturi in a intelege produsele companiei si din punct de vedere tehnic pentru a compara cu concurenta si a stabili avantajele.
Intelegere organizationala - Intelege ineractiunea inter departamentala in organizatie, pentru a crea proceduri de interactiune eficiente;
- Intelege organizatiile clientilor pentru a identifica factorii de decizie pentru vanzare;
- Raporteaza si cere ajutorul managementului in situatii cheie.
|
---|
O singură aplicare, prin transmiterea cv-ului pe email, este suficientă pentru primirea consimțâmântului și înscrierea în baza de date și considerarea candidaturii pentru toate posturile asemănatoare și pentru cele care corespund candidaturii voastre.
Succes!