Expert Contabil (Adunatii Copaceni/Giurgiu)

Jobs

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro

Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal

Titlu recrutare Expert Contabil (Adunatii Copaceni/Giurgiu)
CategoriiEconomic
LocațiaBucuresti, Adunatii Copaceni jud. Giurgiu
Detalii

Expert Contabil (Adunatii Copaceni/Giurgiu)

Angajatorul este o companie romaneasca cu vechime de 18 ani in piata constructiilor. Ofera servicii in domeniul sortarii agregatelor minerale si productiei de betoane, fiind situata in Jud. Giurgiu, Comuna Adunatii Copaceni.

Oferta:

  • Locatie firma: Jud, Giurgiu, Adunatii Copaceni;
  • Program L-V 8 h/zi + 1 h pauza de masa (9-18 sau 8-17.00);
  • Contract de munca, norma intreaga, perioada nedeterminata;
  • Salariu negociabil 5000-6000 lei net + tichete de masa si decont transport;
  • Logistica necesara: masina, telefon si laptop.

Cerinte:

  • Experienta pe un post similar, cuprinzand toate aspectele financiar- contabile;
  • Studii superioare in domeniul economic si atestat de expert contabil;
  • Bune cunostinte de operare Ms Office si a programelor de contabilitate: Softeh – PAAContab, PAAGestoc, PAAGemfix;
  • Cunostiinte de legislatie contabila, financiara, fiscala;
  • Carnet auto categoria B.

Responsabilitati:

  • Contabilizeaza si inregistreaza extrasele de cont de la banci;
  • Contabilizeaza si inregistreaza operatiunile si documentele legate de leasing, reevaluari, rezerve, capital si alte fonduri;
  • Contabilizeaza si inregistreaza salariile personalului;
  • Efectueaza componente ale soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora;
  • Efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, verifica si regleaza balantele de verificare lunare ;
  • Listeaza si indosariaza registrul Carte Mare, balantele, jurnalele auxiliare;
  • Completeaza lunar Registrul Jurnal pe baza jurnalelor auxiliare;
  • Completeaza trimestrial sau de cate ori este cazul Registrul de Evidenta Fiscala;
  • Completeaza anual Registrul Inventar;
  • Stabileste impozitele de plata (exclusiv cele legate de salariile personalului) si intocmeste declaratiile privind impozitul pe profit;
  • Efectueaza toate operatiile necesare inchiderii exercitiului financiar si intocmeste proiectul situatiilor financiare semestriale si anuale;
  • Supravegheaza arhivarea documentelor cu care lucreaza, conform atributiilor;
  • Tine legatura cu Administratia Financiara si colaboreaza cu seful ierarhic in cazul controalelor.

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro

APLICA

O singură aplicare, prin transmiterea cv-ului pe email, este suficientă pentru primirea consimțâmântului și înscrierea în baza de date și considerarea candidaturii pentru toate posturile asemănatoare și pentru cele care corespund candidaturii voastre. 

Succes!

Categorii Joburi

SSL Certificate

Joburi:

© 2024 Recrutare QLT România | Termeni și Condiții | Confidențialitate și Cookies | Protecția datelor