Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro
Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal
Titlu recrutare | Expert Contabil (Adunatii Copaceni/Giurgiu) |
---|
Categorii | Economic |
---|
Locația | Bucuresti, Adunatii Copaceni jud. Giurgiu |
---|
Detalii | Expert Contabil (Adunatii Copaceni/Giurgiu) Angajatorul este o companie romaneasca cu vechime de 18 ani in piata constructiilor. Ofera servicii in domeniul sortarii agregatelor minerale si productiei de betoane, fiind situata in Jud. Giurgiu, Comuna Adunatii Copaceni. Oferta: - Locatie firma: Jud, Giurgiu, Adunatii Copaceni;
- Program L-V 8 h/zi + 1 h pauza de masa (9-18 sau 8-17.00);
- Contract de munca, norma intreaga, perioada nedeterminata;
- Salariu negociabil 5000-6000 lei net + tichete de masa si decont transport;
- Logistica necesara: masina, telefon si laptop.
Cerinte: - Experienta pe un post similar, cuprinzand toate aspectele financiar- contabile;
- Studii superioare in domeniul economic si atestat de expert contabil;
- Bune cunostinte de operare Ms Office si a programelor de contabilitate: Softeh – PAAContab, PAAGestoc, PAAGemfix;
- Cunostiinte de legislatie contabila, financiara, fiscala;
- Carnet auto categoria B.
Responsabilitati: - Contabilizeaza si inregistreaza extrasele de cont de la banci;
- Contabilizeaza si inregistreaza operatiunile si documentele legate de leasing, reevaluari, rezerve, capital si alte fonduri;
- Contabilizeaza si inregistreaza salariile personalului;
- Efectueaza componente ale soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora;
- Efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, verifica si regleaza balantele de verificare lunare ;
- Listeaza si indosariaza registrul Carte Mare, balantele, jurnalele auxiliare;
- Completeaza lunar Registrul Jurnal pe baza jurnalelor auxiliare;
- Completeaza trimestrial sau de cate ori este cazul Registrul de Evidenta Fiscala;
- Completeaza anual Registrul Inventar;
- Stabileste impozitele de plata (exclusiv cele legate de salariile personalului) si intocmeste declaratiile privind impozitul pe profit;
- Efectueaza toate operatiile necesare inchiderii exercitiului financiar si intocmeste proiectul situatiilor financiare semestriale si anuale;
- Supravegheaza arhivarea documentelor cu care lucreaza, conform atributiilor;
- Tine legatura cu Administratia Financiara si colaboreaza cu seful ierarhic in cazul controalelor.
Pentru a aplica, transmiteti cv-ul la cariera@qlt.ro APLICA |
---|
O singură aplicare, prin transmiterea cv-ului pe email, este suficientă pentru primirea consimțâmântului și înscrierea în baza de date și considerarea candidaturii pentru toate posturile asemănatoare și pentru cele care corespund candidaturii voastre.
Succes!