Supply Chain Assistant

Jobs

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro

JOBURILE ACTIVE SUNT SEMNALATE PE BARA LATERALA !

Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal

Titlu recrutare Supply Chain Assistant
CategoriiAchizitii, Logistica, Secretariat
LocațiaBucuresti
Detalii

Supply Chain Assistant

Cerinte:

  • Experienta pe o pozitie similara;
  • Studii superioare;
  • Cunostinte MS Office, nivel avansat
  • Limba engleza, nivel avansat
  • Persoana dinamica, motivata, entuziasta
  • Abilitati de organizare si prioritizare;
  • Atentie la detalii;
  • Aptitudini foarte bune de comunicare;
  • Competente etice si loialitate
  • Orientata spre rezolvarea problemelor;
  • Capacitate de analiza si sinteza.

Responsabilitati specifice:

  • Centralizarea propunerilor de comanda, obtinerea validarii si  transmiterii lor;
  • Asigurarea procesarii comenzilor de catre furnizori conform termenelor agreate;
  • Planificarea, organizarea si monitorizarea transportului international;
  • Gestionarea comunicarii cu furnizorii si transportatorii;
  • Listarea noilor produse in sistemul informatics si pe site-ul companiei;
  • Gestionarea bazelor de date cu furnizorii, clientii, contracte, oferte, achizitii si comenzi;
  • Pregatirea formalitatilor vamale legate de importuri;
  • Pregatirea documentatiei pentru obtinerea autorizatiilor la produsele noi
  • Raportari specific.

Responsabilitati administrative:

  • Primirea si redirectionarea apelurilor/mesajelor telefonice primite prin centrala telefonica;
  • Administrea corespondentei postale si e-mail (primirea, sortarea, distribuirea, inregistrarea, multiplicarea, redactarea, arhivarea expedierea corespondentei);
  • Gestionarea informatiilor (culegere, clasificare, actualizare, prelucrare, transmitere, arhivare, etc);
  • Obtinerea semnaturilor pe corespondenta/documente, multiplicarea documentelor, comunicarea deciziilor adoptate de management, etc;
  • Asigurarea protocolului, organizarea sedintelor/ intalnirilor, rezervare de bilete, etc;
  • Realizarea necesarului si a comenzilor de consumabile;
  • Respectarea standardelor legate de tinuta, comunicare, conduita si punctualitate.

Oferta:

  • Pachet salarial negociabil in functie de experienta profesionala.

O singură aplicare, prin transmiterea cv-ului pe email, este suficientă pentru primirea consimțâmântului și înscrierea în baza de date și considerarea candidaturii pentru toate posturile asemănatoare și pentru cele care corespund candidaturii voastre. 

Succes!

Categorii Joburi

SSL Certificate

Joburi noi, active:

© 2024 Recrutare QLT România | Termeni și Condiții | Confidențialitate și Cookies | Protecția datelor