Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro
Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal
Titlu recrutare | Key Account Representative – toys |
---|
Categorii | Achizitii, Vanzari |
---|
Locația | Bucuresti |
---|
Detalii | Key Account Representative – vanzare branduri importante de jucarii Compania importa si distribuie jucarii/branduri de top catre conturile internationale (IKA), reselleri (lanturi de magazine mici si medii de profil) si catre site-uri de e-commerce. Pentru anumite branduri si produse, compania detine exclusivitate. Pentru aceasta pozitie compania accepta candidati care au experienta de lucru de minim un an ca: Sef Raion Jucarii sau care au un mare potential de promovare pe o pozitie similara. Este important sa se cunoasca piata de profil- producatori si vanzatori de jucarii si modul de lucru cu marile conturi. Cerinte: - Experienta in vanzare de aproximativ 2-3 ani;
- Cunostinte in domeniul vanzarilor catre conturile internationale, reprezinta un real avantaj si cunoasterea pietei de profil- vanzare jucarii;
- Cunostinte financiar-contabile si operationale necesare in mentinerea relatiilor cu marile conturi (Metro, Carrefour, Kaufland, Real etc);
- Sa fi debutat in aceasta activitate de aprox 1 an sau sa fi lucrat in pozitia de Sef Raion Departament Jucarii intr-un cont mare;
- Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere;
- Cunostinte operare excel la nivel avansat;
- Carnet auto ctg B;
- Persoana flexibila, deschis la nou si capabila sa se adapteze usor situatiilor diverse;
- Buna rezistenta la stress.
Responsabilitati: - Maximizarea vanzarilor catre conturile mari alocate- IKA;
- Respectarea procedurilor financiar-contabile si operationale;
- Dezvoltarea universului de clienti Reseller si e-Commerce;
- Gestionarea relatiilor cu toti clientii si actualizarea bazei de date;
- Gestionarea intregului flux de comenzi de jucarii;
- Verificarea stocurilor existente la clienti pentru evitarea rupturilor de stoc si asigurarea unei prezente sortimentale complete;
- Monitorizarea modului in care sunt respectate criteriile de merchandising in conturile mari din Bucuresti;
- Urmarire scadentelor si incasarilor in conformitate cu conditiile contractuale convenite;
- Actionarea in vederea recuperarii neincasatelor din piata;
- Implementarea si gestionarea promotiilor de produs in conformitate cu strategia de brand;
- Organizarea si rezolvarea retururilor, stornarilor, compensarilor, sesizarilor, etc;
- Analizarea si raportarea informatiilor legate de performantele de vanzare/marja pe produse/brand-uri/clienti/etc;
- Coordonarea gestionarului din depozitul de jucarii.
Beneficii: - Pachetul salarial este alcatuit din urmatoarele componente: parte fixa+ bonus lunar;
- logistica oferita de firma: telefon+laptop+ masina;
- masa de pranz asigurata zilnic;
- posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei;
- mediu de lucru placut si profesionist.
|
---|
O singură aplicare, prin transmiterea cv-ului pe email, este suficientă pentru primirea consimțâmântului și înscrierea în baza de date și considerarea candidaturii pentru toate posturile asemănatoare și pentru cele care corespund candidaturii voastre.
Succes!