Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro
Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal
Titlu recrutare | Director Marketing |
---|
Categorii | Economic, Marketing, Vanzari |
---|
Detalii | Promovarea imaginii organizatiei; studiul pietei si al concurentei; atragerea de noi segmente de piata si semnarea de contracte comerciale. Atributii si responsabilitati: - informarea clientilor si a potentialilor clienti despre activitatea organizatiei, direct sau prin intermediul mass-mediei (stiri, comunicate, interviuri);
analiza concurentei si identificarea punctelor tari si a punctelor slabe ale produselor acestora; - efectuarea studiilor de piata in vederea identificarii modului de structurare a pietei: clienti actuali, clienti potentiali; analiza preturilor practicate pe piata si realizarea de propuneri fundamentate de modificare a preturilor practicate de organizatie; intocmirea planului de publicitate al organizatiei (medii de difuzare, temporizare, obiective);
- analiza ofertelor publicitare si identificarea celor mai avantajoase forme de promovare (atat din perspectiva impactului asupra pietei, cat si din perspectiva preturilor);
- proiectarea materialelor publicitare (anunturi, pliante, oferte etc.);
colaborarea nemijlocita cu agentiile de publicitate si cu mass-media;
analiza produselor si serviciilor existente ale organizatiei, in vederea propunerilor constructive pentru ridicarea calitatii acestora si pentru diversificarea lor;
propunerea, crearea si implementarea de produse noi, in acord cu cererea de pe piata; - intocmirea de rapoarte lunare, trimestriale, semestriale sau anuale despe produsele organizatiei, despre impactul acestora pe piata, insotite de sugestiile si propunerile de sporire a cotei de piata;
- documentarea continua despre produsele oferite de concurenta si despre modul in care pot fi extinse si optimizate serviciile si produsele organizatiei;
proiectarea de startegii de atragere a unor noi segmente de piata; - negocierea contractelor de lansare a noilor produse;
proiectarea de chestionare pentru studiul pietei, efectuarea culegerii de date si a prelucrarii statistice consecutive aplicarii lor, redactarea raportului de studiu al pietei; - intocmirea de rapoarte cu privire la evolutiile macroeconomice, prognoze si implicatiile lor asupra politicii organizationale referitoare la resursele materiale si umane;
- gestionarea datelor statistice (numar de clienti, numar de contracte, evaluarea produselor) si efectuarea de rapoarte lunare, trimestriale, semestriale sau anuale asupra acestor sfere de interes.
Cerinte: - Studii superioare finalizate- specializare marketing;
- Experienta pe o pozitie similara de minim 3 ani;
- Cunostinte bune de operare calculator;
- Cunostinte din domeniul comportamentului consumatorului;
- Cunostinte de limba engleza- nivel bun/avansat;
- Capacitate de relationare interumana, capacitate de adaptare la diverse medii;
- Deprinderea de a lucra in echipa.
|
---|
O singură aplicare, prin transmiterea cv-ului pe email, este suficientă pentru primirea consimțâmântului și înscrierea în baza de date și considerarea candidaturii pentru toate posturile asemănatoare și pentru cele care corespund candidaturii voastre.
Succes!