Director Marketing

Jobs

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro

Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal

Titlu recrutare Director Marketing
CategoriiEconomic, Marketing, Vanzari
Detalii

Promovarea imaginii organizatiei; studiul pietei si al concurentei; atragerea de noi segmente de piata si semnarea de contracte comerciale.

Atributii si responsabilitati:

  • informarea clientilor si a potentialilor clienti despre activitatea organizatiei, direct sau prin intermediul mass-mediei (stiri, comunicate, interviuri);
    analiza concurentei si identificarea punctelor tari si a punctelor slabe ale produselor acestora;
  • efectuarea studiilor de piata in vederea identificarii modului de structurare a pietei: clienti actuali, clienti potentiali; analiza preturilor practicate pe piata si realizarea de propuneri fundamentate de modificare a preturilor practicate de organizatie; intocmirea planului de publicitate al organizatiei (medii de difuzare, temporizare, obiective);
  • analiza ofertelor publicitare si identificarea celor mai avantajoase forme de promovare (atat din perspectiva impactului asupra pietei, cat si din perspectiva preturilor);
  • proiectarea materialelor publicitare (anunturi, pliante, oferte etc.);
    colaborarea nemijlocita cu agentiile de publicitate si cu mass-media;
    analiza produselor si serviciilor existente ale organizatiei, in vederea propunerilor constructive pentru ridicarea calitatii acestora si pentru diversificarea lor;
    propunerea, crearea si implementarea de produse noi, in acord cu cererea de pe piata;
  • intocmirea de rapoarte lunare, trimestriale, semestriale sau anuale despe produsele organizatiei, despre impactul acestora pe piata, insotite de sugestiile si propunerile de sporire a cotei de piata;
  • documentarea continua despre produsele oferite de concurenta si despre modul in care pot fi extinse si optimizate serviciile si produsele organizatiei;
    proiectarea de startegii de atragere a unor noi segmente de piata;
  • negocierea contractelor de lansare a noilor produse;
    proiectarea de chestionare pentru studiul pietei, efectuarea culegerii de date si a prelucrarii statistice consecutive aplicarii lor, redactarea raportului de studiu al pietei;
  • intocmirea de rapoarte cu privire la evolutiile macroeconomice, prognoze si implicatiile lor asupra politicii organizationale referitoare la resursele materiale si umane;
  • gestionarea datelor statistice (numar de clienti, numar de contracte, evaluarea produselor) si efectuarea de rapoarte lunare, trimestriale, semestriale sau anuale asupra acestor sfere de interes.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate- specializare marketing;
  • Experienta pe o pozitie similara de minim 3 ani;
  • Cunostinte bune de operare calculator;
  • Cunostinte din domeniul comportamentului consumatorului;
  • Cunostinte de limba engleza- nivel bun/avansat;
  • Capacitate de relationare interumana, capacitate de adaptare la diverse medii;
  • Deprinderea de a lucra in echipa.

 

O singură aplicare, prin transmiterea cv-ului pe email, este suficientă pentru primirea consimțâmântului și înscrierea în baza de date și considerarea candidaturii pentru toate posturile asemănatoare și pentru cele care corespund candidaturii voastre. 

Succes!

Categorii Joburi

SSL Certificate

Joburi:

© 2024 Recrutare QLT Romania | Termeni și Condiții | Confidențialitate și Cookies | Protecția datelor