
Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro
Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal
| Titlu recrutare | Gestionar / Operator Logistica |
|---|
| Categorii | IT, Logistica |
|---|
| Locația | Bucuresti |
|---|
| Detalii | Gestionar & Operator Logistica Candidatul ideal: - Studii medii (bacalaureat) sau studii superioare.
- Experienta minim 3 ani intr-o pozitie similara.
- Cunostiinte de baza aplicatii tip ERP (de preferat Charisma, CDMS).
- Cunostiinte de baza operare WMS.
- Cunostiinte nivel mediu aplicatii office, inclusiv Outlook.
- Persoana organizata, analitica, motivata, comunicativa.
- Abilitatea de a lucra in echipa si a-si sincroniza activitatea cu ceilalti colegi.
Se ofera: - Salariu fix negociabil 2000-2200 lei net + abonament transport.
- Bonusuri periodice in functie de implicare si realizari.
- Contract de munca pe perioada nedeterminata.
Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa: - Opereaza in stoc miscarile de marfa.
- Pastreaza documentele justificative legate de stoc si miscarea stocului.
- Efectueaza la cerere inventarul stocului de marfa per reper/repere.
- Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei.
- Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic.
- Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare.
- Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei.
- Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor.
- Efectueaza transferurile de marfa din stocul central in sub-stocuri si retur.
Expediaza marfa catre clienti: - Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii.
- Proceseaza si emite certificatele de garantie, in conditiile agreate cu producatorii, furnizorii si client aferenti.
- Proceseaza si emite documentele de curierat, asigurand conformitatea si integritatea expeditiei.
- Indosariaza si raporteaza documentele de plecare ale marfurilor: AWB, CMR, etc.
Alte activitati: - Organizeaza preliminar dosarele pentru declaratiiile Mediu si Intrastat.
- Organizeaza si dispune aprovizionarea cu materiale necesare ambalarii, depozitarii si etichetarii corespunzatoare a expeditiilor si marfurilor
- Gestioneaza comenzile de consum pentru cheltuielile de material aferente situatiilor de lucrari.
- Raporteaza consumul pentru fiecare lucrarea responsabilului de cont aferent.
- Organizeaza reciclarea materialelor folosite, acolo unde este cazul.
Activitati de service, garantie si postgarantie: - Colecteaza, verifica si insereaza seriile de identificare ale echipamentelor si eliberereaza documentele aferente garantiilor tehnice.
- Asigura managementul garantiilor emise
- Deschide fise tehnice pentru echipamentele sosite in garantie si notifica departamentul responsabil.
|
|---|

O singură aplicare, prin transmiterea cv-ului pe email, este suficientă pentru primirea consimțâmântului și înscrierea în baza de date și considerarea candidaturii pentru toate posturile asemănatoare și pentru cele care corespund candidaturii voastre.
Succes!