Content Management Specialist – MarketPlace

Jobs

Pentru a aplica, transmiteti cv-ul si titlul jobului pe email la cariera@qlt.ro

JOBURILE ACTIVE SUNT SEMNALATE PE BARA LATERALA !

Nota catre candidati referitoare la protectia datelor cu caracter personal

Titlu recrutare Content Management Specialist – MarketPlace
CategoriiIT, Relatii publice, Vanzari
LocațiaBucuresti
Detalii

Content Management Specialist – MarketPlace

Responsabilitati:

  • Cunosterea modelului de business al magazinelor online si avantajele care trebuie sustinute in relatia cu acestia;
  • Vanzarea produselor din portofoliul companiei prin parteneri cu prezenta online (emag.ro, evomag.ro, cel.ro etc);
  • Gestionarea portofoliului de produse destinate mediului online prin analiza continua a pietei de profil, a tendintelor acesteia, analiza si actualizarea preturilor;
  • Intocmirea de rapoarte şi analize periodice referitoare la cererea, oferta si vanzarile produselor din portofoliul online;
  • Raspunde de actualizarea produselor pe site-urile partenere, verificarea si actualizarea stocurilor;
  • Colaborarea cu departamentul de Marketing pentru definirea metodelor de promovare a portofoliului de produse destinate mediului online, documentarea corecta a produselor, strategii de pricing;
  • Colaborarea cu departamentul de Logistica pentru a asigura corectitudinea si respectarea termenelor de livrare;
  • Colaborarea cu departamentul Presales in vederea documentarii corecte a produselor si/sau solutiilor;
  • Furnizarea informatiilor despre produsele disponibile, stocuri, termene de livrare, etc;
  • Urmarirea incasarilor pentru fiecare client in parte si luarea masurilor necesare incasarii la timp;
  • Administreaza si dezvolta in mod activ portofoliului de parteneri primit;
  • Prospectarea pietei, identificarea potentialilor parteneri si marirea portofoliului de parteneri;
  • Negocierea, incheierea, si asigurarea executiei contractelor si acordurilor comerciale conform regulilor interne si strategia companiei;
  • Mentinerea relatiilor cu clientii: executa vizite parteneri, gestioneaza feedback partneri, reinnoiri contracte, organizarea de evenimente cu partenerii, organizarea campaniilor de incentives, initierea si gestionarea promotilor si alte unelte de marketing etc.;
  • Preluarea si urmarirea comenzilor, operarea si procesarea acestora in vederea finalizarii corespunzatoare.

 

Cerinte generale:

  • Experienta profesionala anterioara in eCommerce;
  • Absolvent de studii superioare;
  • Foarte bune abilitati de negociere si comunicare
  • Capacitatea de organizare si gestionare a unui flux mare de informatii, cu capacitate de analiza si sinteza, atitudine proactiva, orientare puternica spre rezultat si termene;
  • Limba engleza nivel bun, scris/citit/vorbit (relatia cu producatorii externi);
  • Cunostiinte operare PC nivel avansat: aplicatii MS office, aplicatii ERP (Charisma);
  • Disponibilitate la deplasari.

Oferta:

  • Pachet salarial motivant (salariu fix +bonusuri in functie de realizari);
  • Contract de munca full time, perioada nedeterminata.

O singură aplicare, prin transmiterea cv-ului pe email, este suficientă pentru primirea consimțâmântului și înscrierea în baza de date și considerarea candidaturii pentru toate posturile asemănatoare și pentru cele care corespund candidaturii voastre. 

Succes!

Categorii Joburi

SSL Certificate

Joburi noi, active:

© 2023 Recrutare QLT România | Termeni și Condiții | Confidențialitate și Cookies | Protecția datelor